|
| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
+82EuroNight Norbi NicuS frank81 lokomo69 allred Spartan1948 riciu Adirmvl IonutCFR2009 soulcage Balto nokia2010 alex1987 dany90 AlexD traian Warrior12 andreiutzu Costin.H 92Dragos ATM luciaZ get. Kriszti219 AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg Alex Avram Teodor cristi CFR kristi kkk cardinal razvan - trenuri cristi ar Radu Tudor alex.alexus.tm 060-EA078 mureseanu_976 TonyGFR Andrey_tm Karl Hurricane Silver Gabry Gabriel decward IR1822 Marius Iulian R936 COSTACHE MIHAIL mtk Laur MariusM didinul Marius bogdan srl laur 133 iuli.hard popovici nenuandrei cont inactiv lovekomotive electrica912 stefan_br srazvi Adrian78 FeroFan97 Cobra manuela Scoop The Legend Vitosa Dr2005 mihaiuc ravers75 pannonia express petre112 ionutz85 DUAL Nesebar Luna AndiCFR Vlad 86 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6450 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun Mai 07, 2012 11:41 pm | |
| - paall a scris:
- vedeti ca R 3005 in zilele de J si V are cele 3 etajate cu 2 vag 22-96, care mai mergeti pe ruta asta cu acest tren si la intoacrere in zilele de V si S R 3004 la fel.
La inceput au fost in fata dupa locomotiva, acum is la coada lui 3005 iar la 3004 in fata dupa locomotiva.
Am vazut inainte de Paste 3004 cu acea garnitura ciudata prima data crezand ca sunt fara calatori dar majoritatea clatorilor erau in 22-96 |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun Mai 07, 2012 11:47 pm | |
| Azi am vazut iar compunerea 10-56+un etajat pe un tren regio Petrosani - Craiova. Poate apuc sa ii vad interiorul inainte sa dispara iar. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun Mai 07, 2012 11:50 pm | |
| am tot urmarit pe 3003, 3005 si 3004 si am obsevrat ca doar J si V se duc cu 3005 si se intorc V si S cu 3004, e bine si nu prea e bine, cu un etajat 26-16 se rezolva problema. Mai ramane sa bage pe 3023/3024 ceva gen 20-54/55 sau dc nu 21-80 si is multumit de Regio de pe Mag300, mai putin de IR care abia in seara asta am constatat ca 21-87 nu au mini-masuta de pe spatele scaunelor, la un drum TG.MS-Buc deheaba ai loc la picioare si prize daca stai cu laptoul in brate nu faci nici o afacere.
pe R 3001 is 2 etajate 36-16, de fiecare data cand merg cu el indiferent ca e zi de lucru sa week-end la PL.Vest gasesc loc la cls 1-a, ultima data am stat doar 3 insi de la PL.Vest la Brasov in tot salonul de cls 1-a fara sa zica nasul nimic, astept de la CFR ptr aceasta vara cat mai multe vag cu spatii ptr biciclete si nu doar ptr VPH, ci si ptr litoral si alte trenuri din RO. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun Mai 07, 2012 11:54 pm | |
| Am eu impresia sau de la 1821 au disparut vagoanele de dormit si cusete ? :O Dar la vanzare online se pot cumpara bilete la cuseta/vagon de dormit. La 1822, perechea lui se pare ca sunt in continuare cusete/vagon de dormit. Oare cu ce tren se intorc ? Sau e o eroare pe infofer/cfrcalatori ?
Ultima editare efectuata de catre Luna in Mar Mai 08, 2012 12:03 am, editata de 1 ori |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar Mai 08, 2012 12:02 am | |
| da cu virgula infoferul mai mereu, de exemplu la PL.Vest-Rimnicu.Vilcea via Talmaciu imi da IR 1621 cu vag cls 2-a si bicicleta si R 2070 la fel vag cls 2-a si bicicleta insa cand dai click pe 2070 apare cls 1-a si cls 2-a.
|
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar Mai 08, 2012 12:29 am | |
| - paall a scris:
- pe R 3001 is 2 etajate 36-16, de fiecare data cand merg cu el indiferent ca e zi de lucru sa week-end la PL.Vest gasesc loc la cls 1-a, ultima data am stat doar 3 insi de la PL.Vest la Brasov in tot salonul de cls 1-a fara sa zica nasul nimic, astept de la CFR ptr aceasta vara cat mai multe vag cu spatii ptr biciclete si nu doar ptr VPH, ci si ptr litoral si alte trenuri din RO.
Pai clasa 1 nu a disparut de pe regio ca parca asa era vorba ? Se mai vand bilete clasa 1 la regio ori ba ? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar Mai 08, 2012 5:40 am | |
| Nu stiu daca a disparut sau nu insa pe infofer.ro is multe trenuri Regio cu cls 1-a pe diferite rute din tara si in MT 2011-2012 is trenuri R cu cls 1-a dar multe din ele ori sunt pe infofer.ro si nu sunt in MT ori invers. Daca vrea cineva sa isi ia bilet la 1-a poate sa-si ia insa va rade atat casiera cat si nasul in tren de respectivul. Eu de cand ma stiu si calatores cu trenurile P ( Regio ) cred ca 4-5 ori in toata activitatea mea pe cf m-a trimis nasul la a 2-a, altii din contra pe fostul P 3028 sau P 3334 te trimiteau ei la 1-a ca era mai cald.
si pana la urma cu ce e cls 1-a mai presus de cls a 2-a ?? La unele trenuri IR e o mare mare TZEPA vag de cls 1-a fara prize sau AC, in schimb exista RE cu vag 10-70/90, cls 1-a pe Regio eu nu am mai vazut decat acele vag 11-47 sau 19-50/57 dar care circula pe post de cls 2-a neexistand cls 1-a la acele trenuri si mai sunt cele 42 de bucati etajate seria 36-16, si pe ici pe colo cate un 19-55 ratacit.
Revenind la compunerea trenurilor grupa de Baia.Mare a lui IR 1741 azi are cls 1-a maine nu, poimaine are si tot asa, sunt si 2-3 zile la rand cand nu are, in curand mai bifam un tren IR fara 1-a.
S-au dus vremurile cand cls 1-a insemna ceva ptr calatori CFR, nici calatori nu mai sunt de cls 2-a pe unele trenuri ce sa mai zicem de 1-a. Eu nu stiu cum inca mai rezista atatea trenuri de rang care circula sub 40%.
Mergeti la 1-a cu bilet de a 2-a ca daca vine nasul, in cel mai rau caz o sa va trimita la 2-a ( dar asta foarte foarte rar ) iar daca vine supracontrolul si io bagati pe aia ca nu stiati de cls 1-a ca mai exista, o sa va bata prieteneste pe umar cu mesajul : "hai stai aici ca si asa e gol"
Joi ma duc cu R 3005 la Brasov care are in comp 2 vag 22-96 si 3 etajate 26-16, dar si daca avea un 36-16 tot la 22-96 ma duceam.
|
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7658 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar Mai 08, 2012 10:05 am | |
| A cam disparut clasa I din compunerea regio. Cel mai probabil nu au avut vagoane disponibile de cls. II si l-au bagat pe acela. Si pe Rosiori-Alexandria e o compunere ciudata de la o vreme, vagoane 36-16, 20-54/55, 19-54. 19-47 cu statia de domiciliu Craiova, Tg.-Jiu, Timisoara. Cred ca revizia de vagoane Rosiori merge spre desfiintare si trimite Craiova ce are disponibil. Vagonul de Timisoara la Rosiori ma gandesc ca are legatura cu faptul ca s-au unit cele 2 regionale. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar Mai 08, 2012 10:39 pm | |
| Pe Roşiori - Alexandria, acum câteva ore era compunerea DA + 21-47 + 36-16. _________________ :TTT:
|
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar Mai 08, 2012 11:02 pm | |
| - kristi kkk a scris:
- A cam disparut clasa I din compunerea regio.
Pai asa ar fi normal , chiar si unele IR nu merita clasa 1 , decat sa circule vagoanele goale mai bine fara . Clasa 1 mai bine sa fie doar la trenurile de mediu si lung parcurs , adica mare parte din IR si toate IC. |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7658 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier Mai 09, 2012 9:53 am | |
| - Dr2005 a scris:
- Pe Roşiori - Alexandria, acum câteva ore era compunerea DA + 21-47 + 36-16.
Ale e singurul 21-47 care mai circula, restul sunt trase pe dreapta in Rosiori Nord. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier Mai 09, 2012 10:25 am | |
| Singurul de pe aceea sectie probabil. In tara mai sunt in circulatie. |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7658 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier Mai 09, 2012 11:30 am | |
| Da, la asta m-am referit. As zice ca taranii de pe ruta, ma refer la educatia lor-mai degraba lipsa ei, nu merita upgrade-ul calitativ al transportului, scaunele s-au jegosat de la sovarci si jegul dupa haine sau le-au taiat. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi Mai 10, 2012 3:11 pm | |
| Ieri am vazut si primu tren format doar din locomotiva + un singur vagon prin Petrosani, e vorba de trenul regio 2711 care a fost format dintr-un singur vagon, seria 20-55. Si cand ma gandesc ca nu e nici macar pe linie secundara, ci chiar pe magistrala si avand si ceva calatori. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi Mai 10, 2012 4:21 pm | |
| Am mers marţi la Craiova cu R9011... compus din 3 vagoane 26-16. La Bucureşti Basarab h. erau câte 15 oameni în picioare la fiecare uşă (evident, locurile pe scaun erau toate ocupate). După 5 minute de chin cu achiziţia biletului (naşii nu ştiau nici măcar distanţa până la Craiova, au întrebat pe agentul de supracontrol care nici el nu ştia...), am luat-o prin vagoane până în primul vagon. Trenul s-a tot umplut şi de la Bucureştii-Noi (de unde au apărut 50 de oameni să urce de acolo nu mă întrebaţi...). După Domneşti au ajuns şi naşii (2 naşi + supracontrol + o altă naşă urcată din altă staţie, tot ceva supracontrol)... au început discuţiile în vagon ,,iar vine nenorocita aia de ne-a pus duminică să luăm bilete!". După muuult scandal, toţi fără bilet au plătit bilet (la preţ de casă, ce-i drept), spre disperarea celor 2 naşi care nu au mai pupat nimic. Şi ne mai mirăm că trenul are doar 3 vagoane... păi are vagoane în funcţie de numărul de bilete vândute. Tot apropo de 9011, de la Roşiori la Craiova are mers de IR. Evident, jumate din călători coboară la Olteni, iar jumătatea cealaltă coboară la Roşiori şi ia RE9399 care mere la 15 minute după R9011 dar opreşte în toate staţiile (deşi e RE...). Măsura se pare că ar fi fost luată ca să se încaseze mai mult din bilete (că mulţi navetişti sunt elevi, deci fără reducere de fidelitate).
La întoarcere am venit R 14065 de la Regiotrans, a avut vreo 30 de călători de la Craiova şi la Bucureşti a ajuns cu vreo 40. Păcat că mulţi au ales un R al CFR din Roşiori (3 vagoane, full, blatism peste 90%, că au vrut să urce în Regiotrans şi li s-a spus ,,e tren Regio, dar e privat, trebuie să luaţi bilete", aşa că au făcut stânga împrejur). _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |