|
| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
+82EuroNight Norbi NicuS frank81 lokomo69 allred Spartan1948 riciu Adirmvl IonutCFR2009 soulcage Balto nokia2010 alex1987 dany90 AlexD traian Warrior12 andreiutzu Costin.H 92Dragos ATM luciaZ get. Kriszti219 AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg Alex Avram Teodor cristi CFR kristi kkk cardinal razvan - trenuri cristi ar Radu Tudor alex.alexus.tm 060-EA078 mureseanu_976 TonyGFR Andrey_tm Karl Hurricane Silver Gabry Gabriel decward IR1822 Marius Iulian R936 COSTACHE MIHAIL mtk Laur MariusM didinul Marius bogdan srl laur 133 iuli.hard popovici nenuandrei cont inactiv lovekomotive electrica912 stefan_br srazvi Adrian78 FeroFan97 Cobra manuela Scoop The Legend Vitosa Dr2005 mihaiuc ravers75 pannonia express petre112 ionutz85 DUAL Nesebar Luna AndiCFR Vlad 86 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 10 Mai 2012, 22:12 | |
| - Luna a scris:
- Ieri am vazut si primu tren format doar din locomotiva + un singur vagon prin Petrosani, e vorba de trenul regio 2711 care a fost format dintr-un singur vagon, seria 20-55. Si cand ma gandesc ca nu e nici macar pe linie secundara, ci chiar pe magistrala si avand si ceva calatori.
Si azi e in gara Petrosani tot un tren format dintr-un singur vagon, ce va pleca la noapte la Deva ca tren regio. Incepe sa devina un obicei. Stie cineva ce compunere are trenul 9004 ? 26-16, 36-16 sau TE Acvila ? Ca merg maine la Bucuresti cu el (userul karpaty m-a invatat sa merg cu regio chiar daca trebuie sa schimb, ca oricum e mai ieftin ) |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 10 Mai 2012, 22:26 | |
| 9004 este facut cu 26/36-16 . Drum bun ! |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 10 Mai 2012, 23:11 | |
| Multumesc. Voi revenii cu impresii din tren. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Vin 11 Mai 2012, 16:57 | |
| 9004 azi a avut compunerea: locomotiva + 26-16 + 26-16 + 26-16, insa doar ultimu avand prize, dar macar acela functionale, desii la unele lipsesc ramele. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Vin 11 Mai 2012, 17:34 | |
| - Luna a scris:
Stie cineva ce compunere are trenul 9004 ? 26-16, 36-16 sau TE Acvila ? Ca merg maine la Bucuresti cu el (userul karpaty m-a invatat sa merg cu regio chiar daca trebuie sa schimb, ca oricum e mai ieftin ) regio nu sunt pline de tigani si tarani carora le e frica de curent ?! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Vin 11 Mai 2012, 21:18 | |
| - Dr2005 a scris:
- Am mers marţi la Craiova cu R9011... compus din 3 vagoane 26-16. La Bucureşti Basarab h. erau câte 15 oameni în picioare la fiecare uşă (evident, locurile pe scaun erau toate ocupate). După 5 minute de chin cu achiziţia biletului (naşii nu ştiau nici măcar distanţa până la Craiova, au întrebat pe agentul de supracontrol care nici el nu ştia...), am luat-o prin vagoane până în primul vagon. Trenul s-a tot umplut şi de la Bucureştii-Noi (de unde au apărut 50 de oameni să urce de acolo nu mă întrebaţi...). După Domneşti au ajuns şi naşii (2 naşi + supracontrol + o altă naşă urcată din altă staţie, tot ceva supracontrol)... au început discuţiile în vagon ,,iar vine nenorocita aia de ne-a pus duminică să luăm bilete!". După muuult scandal, toţi fără bilet au plătit bilet (la preţ de casă, ce-i drept), spre disperarea celor 2 naşi care nu au mai pupat nimic. Şi ne mai mirăm că trenul are doar 3 vagoane... păi are vagoane în funcţie de numărul de bilete vândute.
Tot apropo de 9011, de la Roşiori la Craiova are mers de IR. Evident, jumate din călători coboară la Olteni, iar jumătatea cealaltă coboară la Roşiori şi ia RE9399 care mere la 15 minute după R9011 dar opreşte în toate staţiile (deşi e RE...). Măsura se pare că ar fi fost luată ca să se încaseze mai mult din bilete (că mulţi navetişti sunt elevi, deci fără reducere de fidelitate).
La întoarcere am venit R 14065 de la Regiotrans, a avut vreo 30 de călători de la Craiova şi la Bucureşti a ajuns cu vreo 40. Păcat că mulţi au ales un R al CFR din Roşiori (3 vagoane, full, blatism peste 90%, că au vrut să urce în Regiotrans şi li s-a spus ,,e tren Regio, dar e privat, trebuie să luaţi bilete", aşa că au făcut stânga împrejur). Pai si atunci vitele alea care au facut stanga imprejur ar trebui sa mearga pe jos |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Vin 11 Mai 2012, 21:53 | |
| - cardinal a scris:
- Luna a scris:
Stie cineva ce compunere are trenul 9004 ? 26-16, 36-16 sau TE Acvila ? Ca merg maine la Bucuresti cu el (userul karpaty m-a invatat sa merg cu regio chiar daca trebuie sa schimb, ca oricum e mai ieftin ) regio nu sunt pline de tigani si tarani carora le e frica de curent ?! Hai sa nu exageram , cred ca depinde mult de regionala si ruta ... Ultima mea calatorie cu un tren regio a fost acum 2 ani cu personalul Constanta-Buzau . Lume buna , civilizatie , curatenie , studente cuminti invatand cursurile , navetisti care citeau carti si nu ziare ca de obicei , chiar si o femeie de etnie roma care se conversa hazliu cu o colega de bancheta , atmosfera placuta pentru calatorie desi trenul era cam la 70% din capacitate... Si la fel era in toate vagoanele inspectate de mine dintr-o curiozitate venita imediat ce-am constatat cat de bine stateau lucrurile in vagonul meu. Era asemenator cu ...Austria , mai putin vagoanele care desi erau intretinute nu se puteau compara ... Nu acelasi lucru il pot spune despre personalul de Obor care dupa ce ca era aproape gol era plin de neplatitori de bilete , oameni ciudati care se vedea de la o posta ca erau obisnuiti cu ,,sistemul'' social oferit de CFR si se simteau ca pestele in apa... Imi aduc aminte ce urat s-a uitat la mine nasul ca aveam bilet... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Vin 11 Mai 2012, 22:37 | |
| OFF-TOPIC : cele 2 Regio BZ-CT si retur in perioada urmatoare vor cirula la capaciate maxima si nr vagoanelor va creste cu 1-2 vag fata de ce e in prezent. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Vin 11 Mai 2012, 23:46 | |
| - popovici a scris:
- oameni ciudati care se vedea de la o posta ca erau obisnuiti cu ,,sistemul'' social oferit de CFR si se simteau ca pestele in apa...
deci oamenii ciudati se simt bine cu CFR ul |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam 12 Mai 2012, 00:02 | |
| - cardinal a scris:
- popovici a scris:
- oameni ciudati care se vedea de la o posta ca erau obisnuiti cu ,,sistemul'' social oferit de CFR si se simteau ca pestele in apa...
deci oamenii ciudati se simt bine cu CFR ul Da , am uitat sa specific in ce consta ciudatenia la oamenii astia: cam toti aveau priviri dubioase spre lucrurile mele personale sau a altora si daca ii scuturai gaseai cu siguranta o gramada de arme albe la ei dar si tone de cazier , mare parte pentru viol sau talharie ... Din aia care intra in compartiment si te intreaba daca n-ai niste bani sa-i dai si lui ca n-are cu ce sa ajunga acasa si daca faci prostia sa-i dai ceva nu mai scapi de el si chiar devine agresiv... Cam asta era personalul de Obor in mare , n-am mai fost de 2 ani cu el si nu stiu sigur daca s-au schimbat treburile intre timp... Atata timp cat nasii ii luau sub aripa lor ocrotitoare pentru cei cativa banuti pe care ii primeau de la ei , pot spune fara tagada ca oamenii astia chiar se simteau bine cu CFR-ul , CFR-ul era practic iubita lor ... |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam 12 Mai 2012, 00:07 | |
| am inteles ma, glumeam doar. am calatorit si eu o data cu personalul din Obor la Fetesti, noroc ca la plecarea din Obor jandarmii au controlat trenul si au dat jos pe cei dubiosi in gara Fetesti, e politie, nu prea misca minoritarii |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20634 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25578 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam 12 Mai 2012, 00:29 | |
| Eu când am fost nu am fost singur... şi cum noi eram 4, nu intrau magneţii în compartiment. Desigur, la întoarcere trenul era pustiu (aşa că avea 3 naşi + 2 agenţi de supracontrol pentru 2 vagoane), dar cum opream căldura (da, încă mai mergea robinetul pentru aerul modulat), cum ieşeau gândacii de bucătărie de sub scaune.
În Feteşti am văzut şi mulţi agenţi de pază (acum 2 ani încă staţionau n'şpe marfare acolo). Nu au comentat la poze, dar ne-au sugerat să avem grijă pe unde intrăm, să nu dăm nas în nas cu hoţii sau cu alţi colegi de-ai lor care ne-ar putea considera hoţi. _________________ :TTT:
|
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11659 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 24 Mai 2012, 20:48 | |
| Ce compunere si cati calatori are trenul Regio 2708 Ilia - Petrosani? |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 24 Mai 2012, 21:56 | |
| In seara asta a avut compunerea: locomotiva + 20-54/55 + 20-54/55. Nr. de calatori sunt sa zic vreo 20-30 deregula la plecarea din Petrosani, nu stiu insa care e situatia pe parcurs. Sunt insa si zile cand pleaca cu mai multi sau mai putini calatori din Petrosani. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 24 Mai 2012, 23:06 | |
| Compunerea trenului IR 1654 Vatra Dornei Bai - Bucuresti Nord:
De la vag 1 la vag 8: 21-70, 21-90, 21-70, 30-76, 21-90, 22-96, 71-31, 40-31 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |