Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din România - 2012

In jos 
+82
EuroNight
Norbi
NicuS
frank81
lokomo69
allred
Spartan1948
riciu
Adirmvl
IonutCFR2009
soulcage
Balto
nokia2010
alex1987
dany90
AlexD
traian
Warrior12
andreiutzu
Costin.H
92Dragos
ATM
luciaZ
get.
Kriszti219
AMX 97-0548-4
Caravelle_Zg
Alex Avram
Teodor
cristi CFR
kristi kkk
cardinal
razvan - trenuri
cristi ar
Radu Tudor
alex.alexus.tm
060-EA078
mureseanu_976
TonyGFR
Andrey_tm
Karl
Hurricane
Silver
Gabry Gabriel
decward
IR1822
Marius Iulian
R936
COSTACHE MIHAIL
mtk
Laur
MariusM
didinul
Marius
bogdan srl
laur 133
iuli.hard
popovici
nenuandrei
cont inactiv
lovekomotive
electrica912
stefan_br
srazvi
Adrian78
FeroFan97
Cobra
manuela
Scoop
The Legend
Vitosa
Dr2005
mihaiuc
ravers75
pannonia express
petre112
ionutz85
DUAL
Nesebar
Luna
AndiCFR
Vlad
86 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 48 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Kriszti219

Kriszti219


Numarul mesajelor : 386
Varsta : 28
Reputatie : 5047
Data de inscriere : 29/02/2012

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 30 Apr 2012, 19:57

19-55 circula pe 1837/1838 ca si clasa I.
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5414
Data de inscriere : 03/11/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 30 Apr 2012, 23:03

ravers75 a scris:
manuela a scris:
sa le fie rusine cfr-ului,1837/1838 timisoara nord-buzias-deva-alba-cluj-v.dornei-cpulung-humor-suceava-iasi are in compunere vagon de clasa 1 de pe vremea lui pazvanti chiorul iar cand am intrebat seful de tren ,a ridicat din umeri.cu ce sunt mai prejosi calatorii care circula de la timisoara la vatra dornei sau iasi de trebuie sa suporte conditii de acum 30 ani fata de cei care calatoresc totu cu interegio de la bucuresti nord la constanta?????unde este echitatea ?unde este raportul pret-conditii?
Din cate stiu pe trenurile Iasi - Timisoara circula la cl I 19-47, in cel mai bun caz 19-55 care tot vechi sunt! Din pacate compunerile acestor trenuri frizeaza penibilul in raport cu IR de Bucuresti care au numai vag moderne cu AC. Daca trimiti petitie pun placa si zic ca nu sunt vagoane in parc! Oricum nu sunt sanse sa le schimbe prea curand.


atunci sa le puna la rang de regio-expres si terminam balciul.toti cei care circula cu ir trebuie sa aiba conditii identice.din fericire eu am circulat cu cuseta dar am ramas oripilata cand am vazut la mijlocul trenului TRANTIT un vagon albastru.mai bine conditii erau la clasa a doua!
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8096
Data de inscriere : 07/02/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Icon_minitimeMar 01 Mai 2012, 01:29

manuela a scris:



atunci sa le puna la rang de regio-expres si terminam balciul.toti cei care circula cu ir trebuie sa aiba conditii identice.din fericire eu am circulat cu cuseta dar am ramas oripilata cand am vazut la mijlocul trenului TRANTIT un vagon albastru.mai bine conditii erau la clasa a doua!

Daca nu-ti place, nu mergi !
Daca ar fi sa merg la clasa 1 pe Foamea 1838 / 1837, orisicand prefer 19-47 sau 19-55 (care sa fie curate) in detrimentul ghetourilor climatizate 20-49-200 in care iti rupi spatele, fesele, membrele, tot ! Iar in al doilea rand la 19-47 si 19-55 nu-ti trebuie AC atata vreme cat se deschid geamurile si poti respira aerul curat din zona Ilva Mica - Vatra D !

Iar cei care vor musai sa doarma, sa-si ia la cuseta si cu asta am terminat. Daca unii au bani de clasa 1, atunci cu siguranta pot avea si de vagon cuseta :roll:

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
Kriszti219

Kriszti219


Numarul mesajelor : 386
Varsta : 28
Reputatie : 5047
Data de inscriere : 29/02/2012

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Icon_minitimeMar 01 Mai 2012, 08:38

Si eu prefer mai bine un 19-47 sau 19-55 in loc de 20-49 modernizat..
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6450
Data de inscriere : 03/08/2010

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Icon_minitimeMar 01 Mai 2012, 11:48

mureseanu_976 a scris:
manuela a scris:



atunci sa le puna la rang de regio-expres si terminam balciul.toti cei care circula cu ir trebuie sa aiba conditii identice.din fericire eu am circulat cu cuseta dar am ramas oripilata cand am vazut la mijlocul trenului TRANTIT un vagon albastru.mai bine conditii erau la clasa a doua!

Daca nu-ti place, nu mergi !
Daca ar fi sa merg la clasa 1 pe Foamea 1838 / 1837, orisicand prefer 19-47 sau 19-55 (care sa fie curate) in detrimentul ghetourilor climatizate 20-49-200 in care iti rupi spatele, fesele, membrele, tot ! Iar in al doilea rand la 19-47 si 19-55 nu-ti trebuie AC atata vreme cat se deschid geamurile si poti respira aerul curat din zona Ilva Mica - Vatra D !

Iar cei care vor musai sa doarma, sa-si ia la cuseta si cu asta am terminat. Daca unii au bani de clasa 1, atunci cu siguranta pot avea si de vagon cuseta :roll:


Am mers vara trecuta cu un 19-55 de la Suceava la Timisoara cu IR1833 si am zis ca nici o data nu o sa mai merg la clasa 1 cu acel tren sau perechea lui conditiile fiind jalnice....mai bine merg Pascani-Bucuresti-Timisoara pretul si durata calatoriei fiind apropiate dar conditiile de calatorie mult superioare.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Icon_minitimeMar 01 Mai 2012, 13:22

Nu mai dureaza mult si scapam de toate vechiturile gen 19-47 , care mai circula in prezent vor circula pana expira revizia apoi se vor casa si la taiat cu vechiturile , am vazut in mangalia se taie la greu din vechituri . Cum sa platesti o caruta de bani si sa beneficiezi de conditii de acum 20 de ani ? :shock: Nici cu Regio nu mai mergi cu asemenea jafuri da pe un tren IR , rusine , lasa ca dispar si vin altele noi si moderne cat mai curand . Smile

_________________
595423Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5414
Data de inscriere : 03/11/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Icon_minitimeMar 01 Mai 2012, 21:20

The Legend a scris:
mureseanu_976 a scris:
manuela a scris:



atunci sa le puna la rang de regio-expres si terminam balciul.toti cei care circula cu ir trebuie sa aiba conditii identice.din fericire eu am circulat cu cuseta dar am ramas oripilata cand am vazut la mijlocul trenului TRANTIT un vagon albastru.mai bine conditii erau la clasa a doua!

Daca nu-ti place, nu mergi !
Daca ar fi sa merg la clasa 1 pe Foamea 1838 / 1837, orisicand prefer 19-47 sau 19-55 (care sa fie curate) in detrimentul ghetourilor climatizate 20-49-200 in care iti rupi spatele, fesele, membrele, tot ! Iar in al doilea rand la 19-47 si 19-55 nu-ti trebuie AC atata vreme cat se deschid geamurile si poti respira aerul curat din zona Ilva Mica - Vatra D !

Iar cei care vor musai sa doarma, sa-si ia la cuseta si cu asta am terminat. Daca unii au bani de clasa 1, atunci cu siguranta pot avea si de vagon cuseta :roll:


Am mers vara trecuta cu un 19-55 de la Suceava la Timisoara cu IR1833 si am zis ca nici o data nu o sa mai merg la clasa 1 cu acel tren sau perechea lui conditiile fiind jalnice....mai bine merg Pascani-Bucuresti-Timisoara pretul si durata calatoriei fiind apropiate dar conditiile de calatorie mult superioare.

ai perfecta dreptate!!!eu am calatorit cu cuseta de 4 dar nu este corect si normal sa aiba in compunere un jaf de vagon de clasa 1.am stat in dubiu daca sa iau la domit dar este mai mult decat ok l cuseta si pretul mult mai mic.nu prea inteleg eu opririle de la sibot,manastur,aiud,lunca ilvei c sa enumar doar cateva.
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5414
Data de inscriere : 03/11/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Icon_minitimeMar 01 Mai 2012, 21:22

mureseanu_976 a scris:
manuela a scris:



atunci sa le puna la rang de regio-expres si terminam balciul.toti cei care circula cu ir trebuie sa aiba conditii identice.din fericire eu am circulat cu cuseta dar am ramas oripilata cand am vazut la mijlocul trenului TRANTIT un vagon albastru.mai bine conditii erau la clasa a doua!

Daca nu-ti place, nu mergi !
Daca ar fi sa merg la clasa 1 pe Foamea 1838 / 1837, orisicand prefer 19-47 sau 19-55 (care sa fie curate) in detrimentul ghetourilor climatizate 20-49-200 in care iti rupi spatele, fesele, membrele, tot ! Iar in al doilea rand la 19-47 si 19-55 nu-ti trebuie AC atata vreme cat se deschid geamurile si poti respira aerul curat din zona Ilva Mica - Vatra D !

Iar cei care vor musai sa doarma, sa-si ia la cuseta si cu asta am terminat. Daca unii au bani de clasa 1, atunci cu siguranta pot avea si de vagon cuseta :roll:

ar trebui sa stii ca petul la cueta este inferior celui de clasa 1.asta pentru ca tot te dai expert ceferist!!!!
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6642
Data de inscriere : 10/07/2010

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Icon_minitimeMier 02 Mai 2012, 00:43

Citat :
Daca nu-ti place, nu mergi !
Nu e chiar asa de simplu. Sa ne punem in pielea unui calator normal - e obligat sa plece rapid de la Iasi la Cuj sau Vatra Dornei sau Deva sau mai stiu eu unde cu trenul asta. Nu la Timisoara - pentru ca ar avea varianta via Bucuresti - ci la o statie din traseu - unde n-ai variante seara la 8. Omul asta habar n-are, ca nu-i pasionat, ce si cum misca prin revizia Iasi si garnitura trenului. Si nu e obligatia lui sa stie trebile astea. Nu e obligatia lui sa stie ca trenul asta se numeste Foamea (parca asta era, nu?) si ca are o reputatie foarte proasta. NU e obligatia lui sa se gandeasca , poate, ca mai bine isi ia bilet la cuseta, riscand mai putin ca vagonul sa fie o cazatura. Se duce la gara si se gandeste sa dea un ban in plus pentru clasa I - e dreptul lui sa mearga la clasa I daca vrea asta si e obligatia CFR sa ii ofere un serviciu de calitate de banii dati - si cand trenul trage la peron, surprize-surprize...ce faci atunci? iti ceri banii inapoi? hai sa zic ca ii iei inapoi, dar alt tren cu ce pleci?
Dealtfel, o gandire din asta cu "nu-ti place, nu mergi" au aplicat-o CFR-ul de muuulti ani si uite ca au fost penalizati. In momentul in care au aparut variante viabile - autocare de lung parcurs, privati care incepeau sa scoata capul - lumea a inceput sa se indrepte spre ei.

Si, ca o opinie personala:
-da, si mie, personal, imi place un 19-57 sau un 19-55 DACA e in perfecta stare de ingrijire si functionare. Fara mirosuri in tapiterie, fara melamina zgariata-crapata, fara usi care vobleaza sau nu se inchid deloc, fara geamuri care trag curent, fara perdele fabricate in 1995 toamna. Dar cate astfel de vagoane, bine ingrijite, mai sunt in RO?mai ales albastre 19-47/19-57???
-NU, un vagon clasa I fara AC nu este acceptabil la standardele actuale. NU pentru un IR care face 815 km. Trenul asta ajunge in Timisoara la 12.59 PM. Adica in plin miezul zilei. Incepand de la 08.00 AM, calatorii din vagonul respectiv vor suferi o incalzire constanta - si nu uitati ca vara is deja 35 de grade la amiaza.
Sus In jos
Caravelle_Zg
V.I.P Member
V.I.P Member
Caravelle_Zg


Numarul mesajelor : 857
Varsta : 33
Localizare : Arad, România
Reputatie : 6568
Data de inscriere : 05/09/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 07 Mai 2012, 18:00

În data de 06.05.2012, R2613 (Timişoara Nord 00:25 - 01:40 Arad) a avut ca şi compunere patru vagoane seria 22-96.
Sus In jos
Kriszti219

Kriszti219


Numarul mesajelor : 386
Varsta : 28
Reputatie : 5047
Data de inscriere : 29/02/2012

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 07 Mai 2012, 18:46

Regio luxos atunci daca a avut 22-96 Laughing
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 07 Mai 2012, 18:55

Kriszti219 a scris:
Regio luxos atunci daca a avut 22-96 Laughing

Da , a mers chiar cu 200km/h dar tot atat a facut Laughing
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8096
Data de inscriere : 07/02/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 07 Mai 2012, 23:12

Caravelle_Zg a scris:
În data de 06.05.2012, R2613 (Timişoara Nord 00:25 - 01:40 Arad) a avut ca şi compunere patru vagoane seria 22-96.

Asta-i chiar nesimtire ! Discriminare fata de toti calatorii platitori de IR care primesc niste sicrie climatizate 20-49-200, modernizate la Brasov / Cluj Evil or Very Mad

PS, vedeti numarul mesajelor Twisted Evil

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 D%20350%20TITO%20Broz


Ultima editare efectuata de catre mureseanu_976 in Lun 07 Mai 2012, 23:13, editata de 1 ori
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 07 Mai 2012, 23:12

vedeti ca R 3005 in zilele de J si V are cele 3 etajate cu 2 vag 22-96, care mai mergeti pe ruta asta cu acest tren si la intoacrere in zilele de V si S R 3004 la fel.

La inceput au fost in fata dupa locomotiva, acum is la coada lui 3005 iar la 3004 in fata dupa locomotiva.

Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Icon_minitimeLun 07 Mai 2012, 23:18

Sa tot mergi cu trenurile Regio de acum , daca 22-96 ajung pe Regio ........ pacat de ele si pe unele trenuri IR de mergi 12-16 ore beneficiezi de 20-49 epoca 1 fara clima Mad sau de vagoane salon pe IR de noapte cu toate neoanele aprinse sa iti sparga ochii Mad ( de asta nu merg eu cu IR ca ma costa o sacosa de bani si am conditii la fel ca pe trenurile Regio ) Mad

_________________
595423Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 29 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din România - 2012
Sus 
Pagina 29 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 48 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
»  Compunerea trenurilor din România -2013
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Compunerea trenurilor din România -2013
» Compunerea trenurilor din Romania - 2014

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: