|
| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
+82EuroNight Norbi NicuS frank81 lokomo69 allred Spartan1948 riciu Adirmvl IonutCFR2009 soulcage Balto nokia2010 alex1987 dany90 AlexD traian Warrior12 andreiutzu Costin.H 92Dragos ATM luciaZ get. Kriszti219 AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg Alex Avram Teodor cristi CFR kristi kkk cardinal razvan - trenuri cristi ar Radu Tudor alex.alexus.tm 060-EA078 mureseanu_976 TonyGFR Andrey_tm Karl Hurricane Silver Gabry Gabriel decward IR1822 Marius Iulian R936 COSTACHE MIHAIL mtk Laur MariusM didinul Marius bogdan srl laur 133 iuli.hard popovici nenuandrei cont inactiv lovekomotive electrica912 stefan_br srazvi Adrian78 FeroFan97 Cobra manuela Scoop The Legend Vitosa Dr2005 mihaiuc ravers75 pannonia express petre112 ionutz85 DUAL Nesebar Luna AndiCFR Vlad 86 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Kriszti219
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 28 Reputatie : 5047 Data de inscriere : 29/02/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 30 Apr 2012, 19:57 | |
| 19-55 circula pe 1837/1838 ca si clasa I. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5414 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 30 Apr 2012, 23:03 | |
| - ravers75 a scris:
- manuela a scris:
- sa le fie rusine cfr-ului,1837/1838 timisoara nord-buzias-deva-alba-cluj-v.dornei-cpulung-humor-suceava-iasi are in compunere vagon de clasa 1 de pe vremea lui pazvanti chiorul iar cand am intrebat seful de tren ,a ridicat din umeri.cu ce sunt mai prejosi calatorii care circula de la timisoara la vatra dornei sau iasi de trebuie sa suporte conditii de acum 30 ani fata de cei care calatoresc totu cu interegio de la bucuresti nord la constanta?????unde este echitatea ?unde este raportul pret-conditii?
Din cate stiu pe trenurile Iasi - Timisoara circula la cl I 19-47, in cel mai bun caz 19-55 care tot vechi sunt! Din pacate compunerile acestor trenuri frizeaza penibilul in raport cu IR de Bucuresti care au numai vag moderne cu AC. Daca trimiti petitie pun placa si zic ca nu sunt vagoane in parc! Oricum nu sunt sanse sa le schimbe prea curand. atunci sa le puna la rang de regio-expres si terminam balciul.toti cei care circula cu ir trebuie sa aiba conditii identice.din fericire eu am circulat cu cuseta dar am ramas oripilata cand am vazut la mijlocul trenului TRANTIT un vagon albastru.mai bine conditii erau la clasa a doua! |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 01 Mai 2012, 01:29 | |
| - manuela a scris:
atunci sa le puna la rang de regio-expres si terminam balciul.toti cei care circula cu ir trebuie sa aiba conditii identice.din fericire eu am circulat cu cuseta dar am ramas oripilata cand am vazut la mijlocul trenului TRANTIT un vagon albastru.mai bine conditii erau la clasa a doua! Daca nu-ti place, nu mergi ! Daca ar fi sa merg la clasa 1 pe Foamea 1838 / 1837, orisicand prefer 19-47 sau 19-55 (care sa fie curate) in detrimentul ghetourilor climatizate 20-49-200 in care iti rupi spatele, fesele, membrele, tot ! Iar in al doilea rand la 19-47 si 19-55 nu-ti trebuie AC atata vreme cat se deschid geamurile si poti respira aerul curat din zona Ilva Mica - Vatra D ! Iar cei care vor musai sa doarma, sa-si ia la cuseta si cu asta am terminat. Daca unii au bani de clasa 1, atunci cu siguranta pot avea si de vagon cuseta :roll: _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Kriszti219
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 28 Reputatie : 5047 Data de inscriere : 29/02/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 01 Mai 2012, 08:38 | |
| Si eu prefer mai bine un 19-47 sau 19-55 in loc de 20-49 modernizat.. |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6450 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 01 Mai 2012, 11:48 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- manuela a scris:
atunci sa le puna la rang de regio-expres si terminam balciul.toti cei care circula cu ir trebuie sa aiba conditii identice.din fericire eu am circulat cu cuseta dar am ramas oripilata cand am vazut la mijlocul trenului TRANTIT un vagon albastru.mai bine conditii erau la clasa a doua! Daca nu-ti place, nu mergi ! Daca ar fi sa merg la clasa 1 pe Foamea 1838 / 1837, orisicand prefer 19-47 sau 19-55 (care sa fie curate) in detrimentul ghetourilor climatizate 20-49-200 in care iti rupi spatele, fesele, membrele, tot ! Iar in al doilea rand la 19-47 si 19-55 nu-ti trebuie AC atata vreme cat se deschid geamurile si poti respira aerul curat din zona Ilva Mica - Vatra D !
Iar cei care vor musai sa doarma, sa-si ia la cuseta si cu asta am terminat. Daca unii au bani de clasa 1, atunci cu siguranta pot avea si de vagon cuseta :roll: Am mers vara trecuta cu un 19-55 de la Suceava la Timisoara cu IR1833 si am zis ca nici o data nu o sa mai merg la clasa 1 cu acel tren sau perechea lui conditiile fiind jalnice....mai bine merg Pascani-Bucuresti-Timisoara pretul si durata calatoriei fiind apropiate dar conditiile de calatorie mult superioare. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 01 Mai 2012, 13:22 | |
| Nu mai dureaza mult si scapam de toate vechiturile gen 19-47 , care mai circula in prezent vor circula pana expira revizia apoi se vor casa si la taiat cu vechiturile , am vazut in mangalia se taie la greu din vechituri . Cum sa platesti o caruta de bani si sa beneficiezi de conditii de acum 20 de ani ? :shock: Nici cu Regio nu mai mergi cu asemenea jafuri da pe un tren IR , rusine , lasa ca dispar si vin altele noi si moderne cat mai curand . |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5414 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 01 Mai 2012, 21:20 | |
| - The Legend a scris:
- mureseanu_976 a scris:
- manuela a scris:
atunci sa le puna la rang de regio-expres si terminam balciul.toti cei care circula cu ir trebuie sa aiba conditii identice.din fericire eu am circulat cu cuseta dar am ramas oripilata cand am vazut la mijlocul trenului TRANTIT un vagon albastru.mai bine conditii erau la clasa a doua! Daca nu-ti place, nu mergi ! Daca ar fi sa merg la clasa 1 pe Foamea 1838 / 1837, orisicand prefer 19-47 sau 19-55 (care sa fie curate) in detrimentul ghetourilor climatizate 20-49-200 in care iti rupi spatele, fesele, membrele, tot ! Iar in al doilea rand la 19-47 si 19-55 nu-ti trebuie AC atata vreme cat se deschid geamurile si poti respira aerul curat din zona Ilva Mica - Vatra D !
Iar cei care vor musai sa doarma, sa-si ia la cuseta si cu asta am terminat. Daca unii au bani de clasa 1, atunci cu siguranta pot avea si de vagon cuseta :roll:
Am mers vara trecuta cu un 19-55 de la Suceava la Timisoara cu IR1833 si am zis ca nici o data nu o sa mai merg la clasa 1 cu acel tren sau perechea lui conditiile fiind jalnice....mai bine merg Pascani-Bucuresti-Timisoara pretul si durata calatoriei fiind apropiate dar conditiile de calatorie mult superioare. ai perfecta dreptate!!!eu am calatorit cu cuseta de 4 dar nu este corect si normal sa aiba in compunere un jaf de vagon de clasa 1.am stat in dubiu daca sa iau la domit dar este mai mult decat ok l cuseta si pretul mult mai mic.nu prea inteleg eu opririle de la sibot,manastur,aiud,lunca ilvei c sa enumar doar cateva. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5414 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 01 Mai 2012, 21:22 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- manuela a scris:
atunci sa le puna la rang de regio-expres si terminam balciul.toti cei care circula cu ir trebuie sa aiba conditii identice.din fericire eu am circulat cu cuseta dar am ramas oripilata cand am vazut la mijlocul trenului TRANTIT un vagon albastru.mai bine conditii erau la clasa a doua! Daca nu-ti place, nu mergi ! Daca ar fi sa merg la clasa 1 pe Foamea 1838 / 1837, orisicand prefer 19-47 sau 19-55 (care sa fie curate) in detrimentul ghetourilor climatizate 20-49-200 in care iti rupi spatele, fesele, membrele, tot ! Iar in al doilea rand la 19-47 si 19-55 nu-ti trebuie AC atata vreme cat se deschid geamurile si poti respira aerul curat din zona Ilva Mica - Vatra D !
Iar cei care vor musai sa doarma, sa-si ia la cuseta si cu asta am terminat. Daca unii au bani de clasa 1, atunci cu siguranta pot avea si de vagon cuseta :roll: ar trebui sa stii ca petul la cueta este inferior celui de clasa 1.asta pentru ca tot te dai expert ceferist!!!! |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier 02 Mai 2012, 00:43 | |
| - Citat :
- Daca nu-ti place, nu mergi !
Nu e chiar asa de simplu. Sa ne punem in pielea unui calator normal - e obligat sa plece rapid de la Iasi la Cuj sau Vatra Dornei sau Deva sau mai stiu eu unde cu trenul asta. Nu la Timisoara - pentru ca ar avea varianta via Bucuresti - ci la o statie din traseu - unde n-ai variante seara la 8. Omul asta habar n-are, ca nu-i pasionat, ce si cum misca prin revizia Iasi si garnitura trenului. Si nu e obligatia lui sa stie trebile astea. Nu e obligatia lui sa stie ca trenul asta se numeste Foamea (parca asta era, nu?) si ca are o reputatie foarte proasta. NU e obligatia lui sa se gandeasca , poate, ca mai bine isi ia bilet la cuseta, riscand mai putin ca vagonul sa fie o cazatura. Se duce la gara si se gandeste sa dea un ban in plus pentru clasa I - e dreptul lui sa mearga la clasa I daca vrea asta si e obligatia CFR sa ii ofere un serviciu de calitate de banii dati - si cand trenul trage la peron, surprize-surprize...ce faci atunci? iti ceri banii inapoi? hai sa zic ca ii iei inapoi, dar alt tren cu ce pleci? Dealtfel, o gandire din asta cu "nu-ti place, nu mergi" au aplicat-o CFR-ul de muuulti ani si uite ca au fost penalizati. In momentul in care au aparut variante viabile - autocare de lung parcurs, privati care incepeau sa scoata capul - lumea a inceput sa se indrepte spre ei. Si, ca o opinie personala: -da, si mie, personal, imi place un 19-57 sau un 19-55 DACA e in perfecta stare de ingrijire si functionare. Fara mirosuri in tapiterie, fara melamina zgariata-crapata, fara usi care vobleaza sau nu se inchid deloc, fara geamuri care trag curent, fara perdele fabricate in 1995 toamna. Dar cate astfel de vagoane, bine ingrijite, mai sunt in RO?mai ales albastre 19-47/19-57??? -NU, un vagon clasa I fara AC nu este acceptabil la standardele actuale. NU pentru un IR care face 815 km. Trenul asta ajunge in Timisoara la 12.59 PM. Adica in plin miezul zilei. Incepand de la 08.00 AM, calatorii din vagonul respectiv vor suferi o incalzire constanta - si nu uitati ca vara is deja 35 de grade la amiaza. |
| | | Caravelle_Zg V.I.P Member
Numarul mesajelor : 857 Varsta : 33 Localizare : Arad, România Reputatie : 6568 Data de inscriere : 05/09/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 07 Mai 2012, 18:00 | |
| În data de 06.05.2012, R2613 (Timişoara Nord 00:25 - 01:40 Arad) a avut ca şi compunere patru vagoane seria 22-96. |
| | | Kriszti219
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 28 Reputatie : 5047 Data de inscriere : 29/02/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 07 Mai 2012, 18:46 | |
| Regio luxos atunci daca a avut 22-96 |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| | | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 07 Mai 2012, 23:12 | |
| - Caravelle_Zg a scris:
- În data de 06.05.2012, R2613 (Timişoara Nord 00:25 - 01:40 Arad) a avut ca şi compunere patru vagoane seria 22-96.
Asta-i chiar nesimtire ! Discriminare fata de toti calatorii platitori de IR care primesc niste sicrie climatizate 20-49-200, modernizate la Brasov / Cluj PS, vedeti numarul mesajelor _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI
Ultima editare efectuata de catre mureseanu_976 in Lun 07 Mai 2012, 23:13, editata de 1 ori |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 07 Mai 2012, 23:12 | |
| vedeti ca R 3005 in zilele de J si V are cele 3 etajate cu 2 vag 22-96, care mai mergeti pe ruta asta cu acest tren si la intoacrere in zilele de V si S R 3004 la fel.
La inceput au fost in fata dupa locomotiva, acum is la coada lui 3005 iar la 3004 in fata dupa locomotiva.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 07 Mai 2012, 23:18 | |
| Sa tot mergi cu trenurile Regio de acum , daca 22-96 ajung pe Regio ........ pacat de ele si pe unele trenuri IR de mergi 12-16 ore beneficiezi de 20-49 epoca 1 fara clima sau de vagoane salon pe IR de noapte cu toate neoanele aprinse sa iti sparga ochii ( de asta nu merg eu cu IR ca ma costa o sacosa de bani si am conditii la fel ca pe trenurile Regio ) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |