|
| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
+82EuroNight Norbi NicuS frank81 lokomo69 allred Spartan1948 riciu Adirmvl IonutCFR2009 soulcage Balto nokia2010 alex1987 dany90 AlexD traian Warrior12 andreiutzu Costin.H 92Dragos ATM luciaZ get. Kriszti219 AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg Alex Avram Teodor cristi CFR kristi kkk cardinal razvan - trenuri cristi ar Radu Tudor alex.alexus.tm 060-EA078 mureseanu_976 TonyGFR Andrey_tm Karl Hurricane Silver Gabry Gabriel decward IR1822 Marius Iulian R936 COSTACHE MIHAIL mtk Laur MariusM didinul Marius bogdan srl laur 133 iuli.hard popovici nenuandrei cont inactiv lovekomotive electrica912 stefan_br srazvi Adrian78 FeroFan97 Cobra manuela Scoop The Legend Vitosa Dr2005 mihaiuc ravers75 pannonia express petre112 ionutz85 DUAL Nesebar Luna AndiCFR Vlad 86 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
nokia2010
Numarul mesajelor : 369 Varsta : 41 Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România Reputatie : 5547 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi Aug 02, 2012 1:07 pm | |
| Dacă am devenit o masă de proşti şi adulatori de kitch-uri, normal că ne place să stăm ca vitele la comun. Şi mai suntem sado-masoschişti, deoarece vrem să stăm pironiţi pe scaune 3-7 ore. În afară de mizerie şi vagoane murdare, şi uneori vagoane aglomerate (că deh, nu băgau vagoane în plus), condiţile de călătorie erau mult mai bune acum 15 ani. Eu am mers cu trenul la mare şi către Valea Prahovei de când aveam 3-4 ani şi mi se păreau mai super condiţiile de călătorie. În 1997 (când am fost cu "Callatis" până la Costineşti şi înapoi) şi în 1998 când am mers cu acceleratul de la Bucureşti Nord la Câmpina (de au primit alţii la Ploieşti locuri pe locurile mele şi ale persoanelor cu care eram) condiţile erau încă bune. Şi acum câţiva ani am prins compartimentate pe A. şi R. Cred că voi ajunge să regret şi vagoanele cu geamuri ghilotină.
Oricum, dacă C.F.R.-ului îi mai scade nr. de călători cu 20-30% se va duce dracului. Şi aşa avem trenuri mai scurte cu 2-6 vagoane faţă de acum 4-6 ani, şi aşa nu prea mai sunt călători în tren (poate doar sâmbăta şi dumunica ori când e sf. de sezon sau de sărbători)... aşa că tot răul spre mai rău. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi Aug 02, 2012 1:20 pm | |
| Adica in tarile civilizate lumea poate sa mearga la comun si nu mai plange nimeni ba mai mult le place vagonul salon , la noi romanul e cu nasu pe sus ca sa a fost mereu , noi mereu am stiut sa criticam si sa dam din gura dar nu am facut nimic bun , nimic constructiv , doar am barfit si am aruncat cu noroi si in ce s-a facut . |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi Aug 02, 2012 1:26 pm | |
| Nu pot spune ca o sa bocesc dupa compartimentate, desi nostalgia cu siguranta ma va incerca... Oricum, nu exista vagon perfect din punctul asta de vedere. Da, in compartimente ai mai multa intimitate. Si daca la trei compartimente mai incolo urla un sugar nu e la fel de deranjant (sau nu e deloc), asa cum e intr-un salon. Daca mergi cu gasca e mult mai ok in compartmient pentru ca asa ii deranjati mai putin pe ceilalti, comparativ cu un vagon salon, si va distrati si voi mult mai mult. Tinand cont de gradul de civilizatie al multora pe care trebuie sa ii recunoastem de compatrioti, in salon poti avea ghinionul sa ii mirosi picioarele sau zacosca din borcanul tocmai desfacut a unuia de la jumatate de vagon mai incolo de tine. Dar mai toate chestiile pomenite mai sus tin de ceilalti calatori si nu de CFR!!! Da', ai senzatia de autocar cu scaunele puse unele in spatele celorlalte. Da, poti avea ghinionul sa nimeresti pe un loc de pe care sa nu vezi mai nimic pe geam. Da, sunt mai inghesuite locurile alea decat cele din compartimente, unde banchetele sunt fata-n fata. Dar daca trenul e plin prefer clar un salon cu scaunele spate-n spate, mai ales pentru ca am vreo 1,86... :roll: O alta chestie la vagoanele noi e ca... sint noi... Intre a merge la clasa a II-a pe o bancheta de musama intr-un compartimentat si a merge intr-un salon in conditiile actuale... Cred ca aici raspunsurile or sa fie de cel putin 90% in favoarea vagoanelor salon. Sa nu mai zic de avantaje la cele noi de genul prize, care la drum lung sunt o binecuvantare. Mi se pare ultima problema la CFR ca in loc de compartimentate sunt introduse saloane... Preturile sunt prea mare si timpii de multe ori mai mici decat la transportul auto. Prin urmare, viitor sau trecut, compartiment sau salon, ar trebui macar sa incercam sa privim toate aspectele pe care le presupune o calatorie cu trenul, nu sa spunem ca nu mai calatorim cu trenul si ca speram ca CFR-ul sa dea faliment doar pentru ca geamurile nu mai au sistem ghilotina, cum ne place noua, sau mai stiu eu din ce cauza. PS: Daca ar fi si la noi linii de mare viteza nu as avea nici cea mai mica problema sa calatoresc in picioare cu un astfel de tren, intr-un vagon fara scaune... :roll: |
| | | nokia2010
Numarul mesajelor : 369 Varsta : 41 Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România Reputatie : 5547 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi Aug 02, 2012 1:43 pm | |
| Nu neg că unora le place să meargă la comun. Dar de ce trenurile nu pot avea şi vagoane compartimentate, şi vagoane salon ca să fie toată lumea mulţumită? E chiar aşa de greu să fim diferiţi faţă de majoritate? Unul dintre motivele pt. care îmi plăcea să merg cu trenul erau vagoanele compartimentate, pt. că îmi asigurau un comfort sporit. Şi nu, nu arunc cu noroi de fiecare dată când se face ceva bine. Chiar mă bucur că au reabilitat Bucureşti - Câmpina şi m-am bucurat (ba chiar i-am lăudat pe cei de la C.F.R.) când au adus acele compartimentate noi şi pe cele modernizate. |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5524 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi Aug 02, 2012 2:25 pm | |
| Ideea e ca vagoanele salon forteaza lumea sa se civilizeze, cel putin asa ar fi normal, NU e cazul la noi! Eu personal nu sunt impotriva saloanelor, in schimb am o problema cu vag. salon noaptea pe distante lungi, cu neoanele obositoare care-ti stralucesc in ochi fara sa ai posibilitatea sa le stingi! Trenurile de noapte ar trebui sa aiba si vagoane compartimentate sau macar ceva genul 20-76, 22-96!! |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi Aug 02, 2012 5:36 pm | |
| Cred ca sunt bune vagoanele acelea cu salon in mijloc, si compartimente pe margini Asa, toti au de un alege Am venit 10 ore cu trenul noaptea, si a fost o placere, nici nu am observat cum trece timpul Altfel, ar fi trebuit sa citesc vreun roman de alui Rodica Ojog Brasoveanu, pe care il am mereu la mine, si nu reusesc sa il incep :p |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi Aug 02, 2012 5:39 pm | |
| Poti alege daca gasesti locuri libere... Dar sa iti cedeze cineva din compartiment locul pentru locul tau din salon... slabe sanse... |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi Aug 02, 2012 7:51 pm | |
| Cand m am dus la V Dornei, era plin trenul, am nimeri intrun compartiment cu marlani care s-au apucat de bere, si aveau si multi copii, aerul conditionat nu mergea, si m-am dus la clasa I pana la Suceava. Marlanii au coborat la Veresti, eu m-am intors la compartiment. La intoarcere, a fost liber trenul. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi Aug 02, 2012 8:50 pm | |
| Azi IR 1527 20-55+20-31+21-86 Ieri acel 21-86 s-a atasat in Brasov iar acum vad ca au scos unul din 20-31 care erau pe acest tren si l-au bagat pe asta.. P.S Se cam schimba piese la 21-86-uri..cuple si roti . |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5524 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi Aug 02, 2012 10:18 pm | |
| - AndiCFR a scris:
- Azi IR 1527 20-55+20-31+21-86
Ieri acel 21-86 s-a atasat in Brasov iar acum vad ca au scos unul din 20-31 care erau pe acest tren si l-au bagat pe asta..
P.S Se cam schimba piese la 21-86-uri..cuple si roti . Cam asa e. In ultima vreme s-au reactivat multe vagoane 21-86( saloane AVA) si vagoanele 20-76 Alstom. Astazi IR 1832 avea in compunere 2 vagoane 20-76 si un 19-55. Cam atat a ramas din trenul Cluj- Iasi, dar macar sunt vagoane bune la cl 2! |
| | | nokia2010
Numarul mesajelor : 369 Varsta : 41 Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România Reputatie : 5547 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi Aug 02, 2012 10:34 pm | |
| Azi seară I.R. 1741 de Satu Mare avea în componenţă numai vagoane de vagoane: vag. dormitor 71-31, 19-54/55, 20-49, 20-54/55. Aş vrea ceva de genul pe parcurs de zi Mai era unul care era băgat în gară pe la ora 21 (9 P.M.) şi avea lângă locomotivă vagonul cuşetă şi vagonul de dormit (tot 71-31); avea de asemenea vagoane 20-54/55 sau 21-80 ori 21-90. Ăsta ce tren era? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi Aug 02, 2012 10:39 pm | |
| IR 1653 Buc-Vatra Dornei pl 21.30 |
| | | nokia2010
Numarul mesajelor : 369 Varsta : 41 Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România Reputatie : 5547 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi Aug 02, 2012 11:11 pm | |
| Şi mai exact ce vagoane are? :roll: |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Vin Aug 03, 2012 12:02 am | |
| Un dormitor, O cuseta si 6 vag 21-70 din care 1 vag 19-70 la una din garnituri, la cealalta sunt 21-90 cu 22-96 cu 20-76 si 19-83. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Vin Aug 03, 2012 12:26 am | |
| Toate trenurile dintre Sighisoara si Sibiu au in componenta adh11? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |