|
| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
+82EuroNight Norbi NicuS frank81 lokomo69 allred Spartan1948 riciu Adirmvl IonutCFR2009 soulcage Balto nokia2010 alex1987 dany90 AlexD traian Warrior12 andreiutzu Costin.H 92Dragos ATM luciaZ get. Kriszti219 AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg Alex Avram Teodor cristi CFR kristi kkk cardinal razvan - trenuri cristi ar Radu Tudor alex.alexus.tm 060-EA078 mureseanu_976 TonyGFR Andrey_tm Karl Hurricane Silver Gabry Gabriel decward IR1822 Marius Iulian R936 COSTACHE MIHAIL mtk Laur MariusM didinul Marius bogdan srl laur 133 iuli.hard popovici nenuandrei cont inactiv lovekomotive electrica912 stefan_br srazvi Adrian78 FeroFan97 Cobra manuela Scoop The Legend Vitosa Dr2005 mihaiuc ravers75 pannonia express petre112 ionutz85 DUAL Nesebar Luna AndiCFR Vlad 86 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 16 Apr 2012, 02:37 | |
| Cu precizarea ca 20-49 e cu nr sub 100, deci fara climatizare (nu mai pot de cald, acum postez din el), iar nr. comercial al vagonului este 4. Trenu are si 30 de minute intarziere, abea am trecut de Filiasi. Gradu de ocupare e cam 50%. In 20-49 prizele sunt functionale. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 16 Apr 2012, 03:02 | |
| Uitati-va la 21-90 ca nu toate sunt jerpelite .Nu mai faceti afirmatii stupide.De altfel eu din ce am vazut pe site ul CFR sunt tinute din 21-90 si 21-70 pentru trenurile de catering care din ce-am vazut nu stiu daca au fost 2,si alea pentru Beks Experience.Oricum tot din astea erau si pe raposatul A Bucuresti-Ploiesti. @muresene nu mai visa frumos ca nu ne-au trimis 3xx.. ne-au trimis 0xx care sunt la fel ca 21-90,scaunul este drept nu inclinat,1xx au fotolii si ar fi la fel in confort ca si 21-70,si 3xx da sunt ,ceva deosebit.Oricum crede-ma pentru mine si tine nu face mult o amarata de priza,dar pentru 90 % din calatorii cu care am vorbit priza aia face totul. @luna,muta-te in 20-76 ,nu trebe neaparat sa stai pironit pe locul ala . Da as vrea sa vad si eu vagoanele MAV pe Bucuresti-Oltenita ). |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 16 Apr 2012, 03:45 | |
| Ehh, am ramas in 20-49, dar periodic merg pe hol si tin capu pe geam 15-20 de minute si sa vezi cum ma racoresc, tinand cont ca in general merge cu viteza. Voi pe forum mi-ati amintit sa ma bucur ca sunt vagoane la care se pot deschide geamurile. In compartiment nu pot deschide geamu ca sunt babalaci si ,,le e curent". Bleah |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 16 Apr 2012, 10:13 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- Din pacate OBB a preluat monopolul pe linia Wien West - Budapest Keleti si doreste ca TOATE trenurile de pe aceasta ruta sa fie inlocuite exclusiv cu Railjet-uri. Deci din 2013 putem spune adio la EN "Wiener Walzer" Budapest - Zurich
Asta este cea mai buna gluma pe care am ausit-o pana acum... Adica Railjet cu vagoane de dormit Este evident faptul ca EN nu va disparea asa cum n-au disparut nicaieri pana acuma , cel mult au fost inlocuite de CNL insa asta este cu totul alta poveste . Deci da , este posibil ca EN Wiener Walzer sa devina CNL adica la standarde mai bune insa trenul nu dispare ... Ce pot sa preconizez pentru perioada urmatoare este scoaterea definitiva a legaturii Bucuresti-Viena , adica trenurile spre Budapesta sa fie impinse la plecari mai tarzii din Bucuresti astfel incat sa ajunga la o ora decenta (nu foarte devreme) in Budapesta de unde ai legaturi bune cu restul Europei... Probabil pe viitorul apropiat legaturile Railjet Budapesta-Viena vor fi la o ora ceea ce va simplifica foarte mult lucrurile... Este foarte interesant si de vazut ce se va intampla cu Budapesta-Lokoshaza-Arad (si mai departe) , adica care din cele trei societati CFR , MAV sau OBB va avea interes pentru acesta ruta... Eu unul pariez pe o concurenta OBB , CFR , MAV ceea ce ne va aduce un plus de calitate si diversitate si chiar daca suna a gluma in acest moment , eu chiar cred ca traficul de calatori va creste foarte mult pe aceasta ruta mai ales dupa finalizarea lucrarilor pe partea ungara dar si Frontiera-Curtici-Arad plus Timisoara-Arad dar si eliminarea controlului la frontiera odata cu intrarea in spatiul Schengen astfel incat o calatorie cu trenul Arad-Budapesta va dura sub 3 ore iar Timisoara-Budapesta nu mai mult de 3h30' . In aceste conditii practic trenul va deveni o concurenta foarte serioasa pentru zborurile din zona Timisoara-Arad spre si dinspre Budapesta si Viena , foarte posibil ca zborurile in timp sa dispara complet .
Ultima editare efectuata de catre popovici in Lun 16 Apr 2012, 20:44, editata de 1 ori |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 16 Apr 2012, 11:57 | |
| - adrian78 a scris:
- Aseara avea cuseta dormitor 20-49 20-76 19-80 20-76 89-87
Adrian , ceva imi spune ca din iunie 1821/1822 va intra cu 140 pe Bucuresti-Constanta si asta inseamna timpi redusi ... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 16 Apr 2012, 12:12 | |
| Deja a intrat cu 140km/h din 3 Aprilie si are mersul la fel ca sezonierele 198x Bucuresti-Mangalia |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 16 Apr 2012, 12:20 | |
| - adrian78 a scris:
- Deja a intrat cu 140km/h din 3 Aprilie si are mersul la fel ca sezonierele 198x Bucuresti-Mangalia
O fi modificat in livret dar nu se vede si in mers , pe INFOFER/CFR CALATORI.RO tot 3 ore (enorm !!!) este trecut ... Nu era normal sa vedem deja timpi mai buni ? Probabil ca asteapta luna iunie ca sa se rezolve problemele cu intarzierile plus ca se mai termina ceva din lucrari ... Crezi ca lucrarile la gara Ciulnita vor fi gata pana atunci ? Eu cred ca timpii vor fi castigati doar pe Bucuresti-Lehliu si in jurul garii Lehliu la Fetesti vor creste si la Ciulnita vor stagna... |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 16 Apr 2012, 17:43 | |
| - popovici a scris:
- iar Timisoara-Arad nu mai mult de 3h30'
Cred ca-i de 3x mai mult decat de obicei, poate ai fii vrut sa zici Timisoara - Budapest @Luna si restul : puteti lasa in pace Arad - Tirgu Jiu - Bucuresti pentru o perioada ? Parca are importanta mai mare decat un tren militar :roll: - DUAL a scris:
- Uitati-va la 21-90 ca nu toate sunt jerpelite .Nu mai faceti afirmatii stupide.De altfel eu din ce am vazut pe site ul CFR sunt tinute din 21-90 si 21-70 pentru trenurile de catering care din ce-am vazut nu stiu daca au fost 2,si alea pentru Beks Experience.Oricum tot din astea erau si pe raposatul A Bucuresti-Ploiesti.
@muresene nu mai visa frumos ca nu ne-au trimis 3xx.. ne-au trimis 0xx care sunt la fel ca 21-90,scaunul este drept nu inclinat,1xx au fotolii si ar fi la fel in confort ca si 21-70,si 3xx da sunt ,ceva deosebit.Oricum crede-ma pentru mine si tine nu face mult o amarata de priza,dar pentru 90 % din calatorii cu care am vorbit priza aia face totul.. Omule, daca la 21-90 pica cosul de gunoi pe jos (ca nimeni nu a montat altul mai voluminos cu suruburi mai bune) iar toaleta nu este atat de curata pe cat ar trebui, ca sa nu mai pun la socoteala tapiteriile maro decolorate si rupte la cusatura, care provoaca disconfort vizual (Deh, culori mai sobre, elegante nu exista, gen gri, albastru, negru).... In al doilea rand nici un tren inchiriat nu a avut 21-90 si 21-70 pe cum vrei tu sa intelegem, cele de la Becksperience au fost compuse NUMAI din 89-76 WRlee, 88-96 WRmz si 71-70 WLABmee. In al treilea rand, DWA-urile alea din Ister sunt SUBSERIA 300. Vagoanele nu au stratii pe plafon cum zici tu ca ar fi subseria 000 (produsa de GOSA Gredelj). Alte diferente notabile sunt geamurile la DWA Bvmz (complet fixe la compartimente), usile complet diferite, boghiurile, usile de tranzitie in tren.... _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 16 Apr 2012, 18:27 | |
| Deci muresene 1. http://www.cfrcalatori.ro/396 2. mai uita-te odata la filmare Nu stau sa ma cert cu tine. Eu eram in WRlee ul de la 1621 cand Isterul a facut cruce cu 1621 in Ploiesti,de asta nu am cum sa ti arat poze ca nu aveam aparatul foto la mine,era in compartiment,dar stiu ce-am vazut.De altfel nasii de la 1621 se intorc cu 473,si 472 cu 1622. |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8344 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 17 Apr 2012, 20:56 | |
| Vineri, 13 aprilie:
R 9472 Corbu - Pitești: LDH 89 + 3B(21-47) R 9473 Pitești - Slatina: LDE GM + 3Bmee(21-80) R 9533 Pitești - Curtea de Argeș: ATM 77(976)
Marți, 17 aprilie
R 9026 Pitești - București Basarab(garat în 3x până să fie tras mai apoi la linia 3): A(19-50) + 2Bmee(26-16) R 9403/9406 Caracal - Slatina - Caracal: LDH 82 + B(21-47) R 9472 Slatina - Pitești: LDH 89 + 2B(21-47 și 21-57) R 9473 Pitești - Slatina(suplimentat din cauza anulării de duminică): LDE GM + Blee(20-55) + 2Bmee(21-80) R 9533 Pitești - Curtea de Argeș: idem |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 19 Apr 2012, 03:17 | |
| @muresanul Se vorbeste destul de mult de 1821/1822 deoarece pe anumite portiuni nu are alternativa.
P.S. Post scris din 1821 dar din vagon 20-76, nu are prize, dar am pornit prriza de pe rucsac. Merge climatizarea, yupiii, desii o baba cam ingheata, sper sa nu ceara oprirea ,,frigului".
Scuze de off-topic |
| | | luciaZ
Numarul mesajelor : 6 Reputatie : 4611 Data de inscriere : 18/04/2012
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2012 Joi 19 Apr 2012, 13:08 | |
| Buna ziua tuturor,
Va rog sa-mi spuneti daca stiti, despre compunerea trenurilor IR pe ruta DEJ-BRASOV-DEJ; O sa calatoresc pe ruta asta saptamana viitoare si as vrea sa stiu daca sunt prize in vagon sau nu; Trenurile care ma intereseaza sunt :IR 1746, IR 1745, IR 406 |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 19 Apr 2012, 14:26 | |
| Buna ziua,in compunerea de acum 2 sapt ,vagoanele banuiesc ca erau numerotate invers datorita intoarcerii in gara Cluj,deci sa zic numerele erau 5,4,3,2,1. In ordina asta vagoanele 5,4 si 2,1 au prize,vaonul de cls 1a cel cu numarul 3,nu are.Vagoanele din seria */21-76 adica numerele 2 si 4 au prize,asa ca parerea mea e sa ceri la casa de bilete bilet in vagonul 4(priza este sub masuta dintre cele 4 locuri(2x2 fata in fata)),oricum oricine se poate muta in tren,cu conditia sa nu stea pe locul altcuiva,dar cum trenurile nu mai sunt pline iti recomand sa te muti mereu pe capatul vagonului. Clipul cu trenul respectiv. https://www.youtube.com/watch?v=HYD_cu8Eeh0 Cat despre IR 406 Corona,eu stiu ca e facut de tipurile 19/21-91 ale h-start,care nu au prize.Oricum vagoanele sunt moderne si dotate cu AC. https://www.youtube.com/watch?v=RbHzyFuhqMM Sa vedem ce zic si cei din zona Cluj. |
| | | luciaZ
Numarul mesajelor : 6 Reputatie : 4611 Data de inscriere : 18/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 19 Apr 2012, 14:33 | |
| - DUAL a scris:
- Buna ziua,in compunerea de acum 2 sapt ,vagoanele banuiesc ca erau numerotate invers datorita intoarcerii in gara Cluj,deci sa zic numerele erau 5,4,3,2,1.
In ordina asta vagoanele 5,4 si 2,1 au prize,vaonul de cls 1a cel cu numarul 3,nu are.Vagoanele din seria */21-76 adica numerele 2 si 4 au prize,asa ca parerea mea e sa ceri la casa de bilete bilet in vagonul 4(priza este sub masuta dintre cele 4 locuri(2x2 fata in fata)),oricum oricine se poate muta in tren,cu conditia sa nu stea pe locul altcuiva,dar cum trenurile nu mai sunt pline iti recomand sa te muti mereu pe capatul vagonului. Clipul cu trenul respectiv. https://www.youtube.com/watch?v=HYD_cu8Eeh0 Cat despre IR 406 Corona,eu stiu ca e facut de tipurile 19/21-91 ale h-start,care nu au prize.Oricum vagoanele sunt moderne si dotate cu AC. https://www.youtube.com/watch?v=RbHzyFuhqMM Sa vedem ce zic si cei din zona Cluj. Multumesc frumos |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 19 Apr 2012, 14:38 | |
| IR 1745 are urma compunere :
vag 1 - 20-49 200 vag 2 - 84-87 vag 3 - 19-76 vag 4 - 89-87 vag 5 - 20-49
vag 1,2,4 si 5 au prize, dar ideal ar fi daca ai cere bilet la vag 2 sau 4 acestea avand si masute si sunt mai comode decat vag 1 sau 5 care nu au masute.
La IR 1746 intre Cluj.Napoca si Brasov-Buc.Nord trenul va arata asa : loc + vag 4 20-49 200, vag 5 89-87, vag 6 19-76, vag 7 84-87, vag 8 20-49 200. Vagonul 8 din cand in cand mai este schimbat cu un 22-96 sau 20-76.
Deci la 1746 poti sa ceri bilet sigur la unul din vagoanele 5 sau 7. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |