Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6025 Data de inscriere : 25/04/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum Apr 15, 2012 11:11 am
Compunerea de la noapte este cea spusa de adrian78 mai sus 20-49 e vagonul 3
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum Apr 15, 2012 11:15 am
Numa 2 vagoane de dormit/cuseta sa existe ? Eu stiam ca avea 3, deci primu vagon de clasa sa fie vagonu 4. S-a schimbat ?
Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6025 Data de inscriere : 25/04/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum Apr 15, 2012 11:19 am
Cusetele n-ajung la Constanta deci nu stiu
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum Apr 15, 2012 11:32 am
Da, insa numerotarea comerciala ramane acceasi, din punct de vedere comercial zici ca 20-49 a fost vagonu 3 ?
Silver V.I.P Member
Numarul mesajelor : 671 Reputatie : 6025 Data de inscriere : 25/04/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum Apr 15, 2012 11:40 am
Asa tin minte O sa ma uit cand trece la 19.30 pe-aici si o sa vin cu-n raspuns cert.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum Apr 15, 2012 11:41 am
Da joi seara avea 2 dormitoare si o cuseta acuma nu stiu de ce a fost asa aseara poate ca a fost noaptea de inviere!!
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11659 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum Apr 15, 2012 12:50 pm
Trenurile Regio 9160, 9552, 9555 au in compunere un vagon 20-50 si unul 19-50. Trenul Regio 9570 e format dintr-un vagon 19-55 si unul 20-55. Trenul Regio 9508 are in compunere un vagon 19-47 si unul 21-47. Trenul Regio 9163 are in compunere doua vagoane 20-49 epoca 1.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum Apr 15, 2012 3:57 pm
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum Apr 15, 2012 4:33 pm
S-au saturat Ungurii de saloanele CFR pe un tren EN , era si cazul . Poate si Austriecii sa faca acelasi lucru cand incepe Dacia sa trimita ei vagoanele pentru clasa 2 .
_________________
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum Apr 15, 2012 7:27 pm
S-au saturat pe dracu,ale noastre au suplimentat trenurile spre Brasov.Oricum 21-91 e la acelasi nivel cu 21-90/21-70 Ei is mai fericiti cu 21-86 ale noastre ca au prize.Multa lume prefera 21-86/76 inaintea lui 21-90/70,22-96,pentru prostia aia de bucata de lemn numita masa. Sincer prefer toata ziua 1621/1346 cu Wrmz decat 21-86/76.
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum Apr 15, 2012 7:50 pm
Poate ungurii vor (cu exceptia slovacilor si cehilor) sa bage EI vagoane la internationale. Asa au preluat ei trenul EC Budapest - Hamburg Altona (care pana anul trecut era facut de DB Bahn). Cat despre 21-91-3xx (Bvmz-urile DWA), sunt cu mult peste jerpelitele de 21-90, pe care Calatorii nici pana acum nu le-au bagat in modernizare. Iar 15 ani (poate chiar si 16) de exploatare excesiva in prostie (pe toate rangurile posibile) si-au spus cuvantul. Era la fel de bine daca se bagau Calatorii cu 21-70 la Ister si Dacia, pentru ca-s mult mai curate si nu-s asa sterse ca sa dea o imagine negativa. Dar aici intervine problema cu numarul redus de vagoane modernizate :roll:
Pentru cei paranoici in privinta sigurantei in salon si a prizelor de laptop, se putea tranti in continuare un 21-76 sau 21-86 (ca un al 3-lea vagon de clasa a 2-a pentru Ister), ca sa fie toti impacati cu acest gand. Si mai ales ca devine aglomerat dupa Brasov, nemaiavand grupa de 2-3 vagoane Brasov - Bucuresti - Brasov....
@Karpaty : austriecii AR PUTEA da vagoane Bmz (21-90 / 21-91) pentru Dacia, fiindca nu au nevoie de insotitor propriu cum era in cazul vagonului de dormit, respectiv cuseta. Tocmai din cauza stationarii mari in Romania pentru fiecare garnitura (22-23 ore), OBB nu avea angajatii la indemana, si in fond trebuia sa-i plateasca pentru sederea fortata in Romania. Din pacate OBB a preluat monopolul pe linia Wien West - Budapest Keleti si doreste ca TOATE trenurile de pe aceasta ruta sa fie inlocuite exclusiv cu Railjet-uri. Deci din 2013 putem spune adio la EN "Wiener Walzer" Budapest - Zurich
_________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum Apr 15, 2012 8:54 pm
@mureseanu_976 , tocmai asta ma zis si eu , OBB sa ne trimita vagoane pentru clasa 2 pe Dacia , cuseta si dormitoru pot sa ramana ale noastre (cel putin pe mine nu ma intereseaza cuseta si dormitoru , daca merg merg la clasa 2 la Viena) in comparatie cu 21-90 ale noastre cum ai zis si tu de 15 ani in exploatare nu ar avea ce sa caute pe un alt tren in afara de un IR amarat , la cum arata in prezent adica mizerabile si vai de ele ar fi bune pe trenurile de noapte interne la IR , gen Buc-Sighet ; Oradea-Constanta ; Iasi-Timisoara ; etc , cam pe aici le este locul nu pe rute internationale . Am mai spus acum cateva zile ca pentru rutele internationale mult mai bune erau 21-70 dar na , cine face compunerile se pare ca habar nu are cum arata un vagon .
_________________
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum Apr 15, 2012 9:10 pm
Miercuri pe Muntenia vagonul 10-90 era gol era un frig aproape ca afara CFR de 2 lei iar luni erau in jur de 7-8 persoane ce bune erau niste 30-91 in genul celor de la MAV!!
Hurricane V.I.P Member
Numarul mesajelor : 509 Localizare : Iasi Reputatie : 6263 Data de inscriere : 27/04/2009
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum Apr 15, 2012 9:39 pm
Ce as fi vrut sa vad vagoanele MAV pe un tren Bucuresti - Brasov, sa faca CFR-ul cum face MAV-ul cu vagoanele noastre: IC 504 LILLAFURED Budapest-Keleti - Miskolc-Tiszai cu vagon 21-76 si 21-68:
IR1822
Numarul mesajelor : 156 Localizare : Arad Reputatie : 4879 Data de inscriere : 24/12/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun Apr 16, 2012 12:06 am