|
| Discutii generale despre transport | |
|
+102Katalyn mielutu zburator Jurnal Feroviar florin.lifticariu 92Dragos allred marius664 LanceR gabrielcr j o a n t a mureseanu_976 cristy79 didinul dan tm Nk11 vatmanul vanchorusebulgaria bubu Andrey_tm Jhonyla Razvan Tudor phnegativ alex.alexus.tm Amiralul apmatei cristyadaX Cont dezactivat MariusM laur 133 Radu.B alexmorph3us dandel manuela bostanescu 2 Katalin4653 AndreiStefan Simply18 Balto COSTACHE MIHAIL Griff cortexedge lapsanszkitamas Florin C TVlad NicuS Spartan1948 lifetec baiazid Czirjak Arpad andreiutzu FeroFan97 @ndrey Grigor cfr500 The Legend AMX 97-0548-4 Adirmvl Kriszti219 dan_dinca Radu Tudor decward DPS Alex Avram bostanescu gigel halmarius alex1987 Mihay IonutCFR2009 pety popovici eu cstefan email2bav pannonia express DAS 2011 redeme Hurricane rizelgeorgel2004 alinx3330 ATM mishu88 ionutz85 ravers75 srazvi user dezactivat... Luna Gaby005 Vitosa cont dezactivat . Adrian78 membru inactiv ldh80 Vlad AlexD kristi kkk DUAL cardinal Nesebar nenuandrei Dr2005 razvan - trenuri rich1974 106 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 12 Ian 2015, 21:03 | |
| Stai linistit ca eu nu cunosc tineri de la mine din zona sa aibe peste 18-19 ani si sa nu aibe carnet, sa nu aibe o masina de la cineva si gasca lor sa mearga cu trenu la mare. Majoritatea, 99% din cei ce fac 18 ani dau de carnet, fac rost de o masina de la o ruda ceva, se baga in ea 5 persoane si fug la mare, nu stau ei dupa tren, 5 persoane intr-o masina iesi mai ieftin fata de biletul de tren mai ales ca benzina scade. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 12 Ian 2015, 22:34 | |
| ,,Invazia" privaţilor pe liniile principale a adus ceva clienţi. Apoi reclama prin reţelele de socializare, care i-a avantajat enorm pe privaţi. Nu în ultimul rând, efectele concurenţei s-au tradus în condiţii de călători mai bune la toţi operatorii (incl. CFR)... toate astea au mai atras la tren nişte oameni, dar pun pariu că mare parte sunt navetişti (şi aici intră şi studenţii din Ploieşti care învaţă la Bucureşti şi care plătesc mai puţin pe tren decât pe regia de cămin). _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 18 Ian 2015, 13:29 | |
| http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/revista-presei/metrorex-a-incheiat-anul-2014-fara-pierderi-vezi-care-e-salariul-mediu-brut |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 18 Ian 2015, 21:54 | |
| - Dr2005 a scris:
- Oare unde vor fi transferate Malaxele 900? Chiar dacă le va închiria Regiotrans, nu le va ţine prea mult. Dacă le dau la Medgidia nu vor avea viaţă lungă, la Suceava nici atât (ăia sunt experţi în distrus automotoare), Clujul nu cred că le vrea că s-ar putea să nu aibă voie pe Salva - Sighet, Satu Mare mă îndoiesc că le-ar lua şi mai rămâne Piteştiul... ceea ce înseamnă că s-ar putea să scăpăm definitiv de 21-47-uri pe Valea Oltului.
La remat, la topit, la casat, la taiat cu autogenu, da NU in circulatie. Imi spunea cineva azi, ba, fir-ar mama lor(nu pot sa spun cum le injura) bine ca scapam de zdrentele astea, a venit de la Urziceni cu cotetul si nu a reusit sa scrie un mesaj ca te zgaltaie din toate incheieturile si cand a ajus la Ploiesti ii bubuiau creierii in cap de la zdranga balanga asa ca le doresc o moarte cat mai rapaida si sigura, defapt toata lumea le doreste moartea cotetelor.
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Dum 18 Ian 2015, 22:09, editata de 4 ori |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11657 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 18 Ian 2015, 21:58 | |
| Să fie folosite ca tren turistic sau puse în muzeu!!
Ați văzut și voi că sunt străini care mai vor să se plimbe cu ele. Ar fi bine dacă s-ar păstra câte unul-două Malaxe prin depouri și să poată fi închiriate de străini. Să fie stabilit un preț/km, un preț pentru ghid, etc. În Timișoara s-a reabilitat un tramvai, iar acum se poate închiria. Și chiar au venit străini care s-au plimbat cu el. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 18 Ian 2015, 22:39 | |
| Nu sunt amortizate! Ar trebui folosite în locul DA-urilor cu un vagon. Cât îmi plac ăştia cu ,,îmi spunea cineva", care dau din gură doar ca să dea din gură, fără a avea nici cea mai mică noţiune de material rulant sau de economie. E plină ţara asta de specialişti în vorbit pe forumuri şi bloguri. Dacă nu vă convine ceva, de ce nu urmăriţi când se fac angajări la CFR şi vă înscrieţi la concurs? Dar vă garantez că sub 1% din cei de pe forum au studiile, experienţa sau cunoaşterea necesară să lucreze la calea ferată. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 18 Ian 2015, 22:49 | |
| Sa le amortizeze savantul ala care a fost cu geniala idee sa fie modernizate Chiar nu mai au ce cauta nici Malaxa 1000 doar ca trenuri turistice Apropo am modernizat Malaxele dar DueWagguri stau la gard.. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: jhhjjhjkkj Dum 18 Ian 2015, 22:52 | |
| Nu trebuiau investiti bani in ele.Sa le amortizeze cei care au bagat bani in ele.. la fel cu 20-49 2xx. In loc sa reconditioneze cu usi si AC 20-76, au bagat banii in cotetele alea sa ajunga tot la personal.. Si ai 20-55 la IR |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 18 Ian 2015, 23:13 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu sunt amortizate! Ar trebui folosite în locul DA-urilor cu un vagon. Cât îmi plac ăştia cu ,,îmi spunea cineva", care dau din gură doar ca să dea din gură, fără a avea nici cea mai mică noţiune de material rulant sau de economie. E plină ţara asta de specialişti în vorbit pe forumuri şi bloguri. Dacă nu vă convine ceva, de ce nu urmăriţi când se fac angajări la CFR şi vă înscrieţi la concurs? Dar vă garantez că sub 1% din cei de pe forum au studiile, experienţa sau cunoaşterea necesară să lucreze la calea ferată.
Bai baiatule, pe calator nu il intereseaza aberatiile astea cu economia, consumul si alte timpenii, calatorul trebuie sa beneficeze de conditii bune in timpul calatoriei si cu asta basta ca pentru tine e greu de priceput sau de inteles, tu ai ideiile tale fixe si blocate. La faptul ca mi-a spus cineva, da este adevarat, ce vrei sa iti dau numarul lui si sa iti confirme sa iti arate biletul ca a fost cu cotetul, nu realizezi ca nu gandesti, cum poti sa spui ca sti tu mai bine ca mine, adica ma contrazici, cum ca eu nu as fi vorbit cu nimeni azi si ca nu a fost respectiva persoana pe acea ruta si cu acel cotet. Mare specialist te mai crezi, nu cumva esti Dumnezeu 2 de le sti tu pe toate sau cumva ai inceput sa dai in carti sau sa vezi in globul de cristal ca mama Omida? Tot nu te potolesti cu afirmatiile astea ca sti tu mai bine, acum ai inceput sa contrazici si ce face altul in viata particulara cum ca x nu mai vorbeste cu y iar daca o face trebuie sa iti zica tie sa iti dea tie raportul. E plin ministerul si CFR-ul de oameni inculti asta mai bine o spui, de oameni care habar nu au de calea ferata dar sunt acolo ca e un loc cald. Te-ai dus acolo sa mergi moca cu trenu, asta urmaresti sa ti se dea pomana, sa te plimbi gratis pe spinarea statului. Sa ai un loc cald, nu te ploua, nu te ninge, nu te bate soarele in cap, invarti 2 harti toata ziua si ai pretentia de a te plimba gratis. Macar de ai pune osu la treaba sa fi intradevar in campul muncii la CFR, hai ca aia din CFR mai inteleg sa mai aibe ceva calatorii gratuite ca lucreaza in CFR dar voi, astia din minister care taiati frunze la caini si vai ce mult munciti, ca plimbati 2 harti intre 3 birouri toata ziua, astia pentru ce sa va dea statul gratuit pe tren? Esti obsedat de niste vechituri care in alte tari sunt la muzeu de 20 de ani la noi se afla in circulatie, nu realizezi ca ramai pe loc ca nu evoluezi deloc, cum sa ti mai nene in circulatie o mortaciune din 1940 in 2015, Doamne Dumenezeule da multa prostie mai e in CFR-ul asta si in ministerul asta. M-am saturat de aberatiile tale de om incuiat cum s-au saturat si altii, chiar imi spunea cineva pe FB saptamana asta ca nu te cunoaste personal dar din ce aberezi pe aici esti dus cu pluta. Poti sa te superi si sa faci ca trenu chiar nu ma intereseaza, m-am saturat de omameni blocati cu idei invechite care nu vad nimic altceva, ca nu stiu si nu vor sa cunoasca ce inseamna modernizare, ei traiesc tot ca in 1940. Esti liber sa faci reclamatie sa faci ce vrei dar eu unu m-am saturat de ochelarii tai de cal. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 18 Ian 2015, 23:30 | |
| Daca nu-s amortizate si consuma putin, se plateste TUI mica pentru trenurile compuse din ele de ce nu revine chefereu' pe liniile abandonate? Si nu zic Babeni-Alunu, ca pe acolo mai mergeau cu trenul cativa oameni, ci de alte linii, cum e cea de Radna.
Ti-am dat dreptate de mai multe ori Doctore, da' las-o cu concursurile pentru angajat la CFR, ca specialistii lu' peste trantit in tigaie in continuare nu sint capabili sa faca un mers mai bun. Chiar tu ai zis ca a facut unu' un mers cadentat pentru secundare si i-au dat cu flit. 5 insi de aici, daca ne punem mintea, facem un mers cu mult mai bun ca asta de acum, cu material rulant mai potrivit.
Karpaty, consumul, TUI-ul, economia nu sint aberatii, de asta depinde mersul trenurilor. Doar ca omul care se plange de diverse, avand biletul/abonamentul platit are dreptate. Si faza cu "nu-ti convine mergi la duba" nu tine, ca e companie de stat, nu Transghioanca.
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 18 Ian 2015, 23:31 | |
| Da, se vede intr-adevar ce studii, experienta, cunostinte au avut cei ce au lucrat la calea ferata ca au adus-o in pragul falimentului, a ajuns vai de capul ei si in ultimul hal... Totul in numele eficientei, cu calcule de eficienta pe masa - exista o singura problema insa; toate calculele astea savante nu fac cat o ceapa degerata pe teren, lumea fuge de tren ca de dracu - dar poate ca exact asta urmareau specialistii cu experienta vasta de la CFR; eficientizarea prin alungarea oamenilor catre dube si/sau privati. O fi un concept nou... Se pare insa ca au mai ramas cateva persoane acolo cu jumatate de creier functional de au luat in ultimul an cateva decizii mai destepte, doar-doar s-o mai salva ceva, nu stiu insa daca nu e prea tarziu... In rest mult succes si eficienta maxima cu Malaxe din 1940 - viitorul de aur al CFR-ului! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 18 Ian 2015, 23:40 | |
| In spatele contractelor de modernizare se ascund furtul si mulsul baniilor de la stat Ca fapt divers ce spune un mecanic despre specialisti se refera la regio 2711 la care nu prinzi nici o legatura nici la 1838 nici la 1819
Sa le umplu frigidderul cu carne la handicapatii mintali de au facut mersul trenurilor.Mergi cu 45-50 a ora pe linie de 95 si tot timpuriu. In plus mergi doar sa plimbi garnitura pentru ca nu mai e legatura la nici un tren. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 19 Ian 2015, 00:30 | |
| Karpaty daca vrei conditii mergi la IR, la duba, la avion sau la privat.Doctoru nu tine la Malaxe.. Are un punct de vedere bun ca-s economice si ca trebuie amortizate. Daca nu ar zguduii ca de altfel unele cotete Regiotrans, as fi total de acord cu plimbatul lor 100 de ani, dar faptul ca stai in ele ca in tractorul la arat in breada ma oripileaza. Cat despre amortizare, sa le amortizeze desteptul/desteptii care au semnat investitia. Scoase motoarele de pe ele si montate pe Duaweg, sau adus material SH mai performant ca varsta de pe dincolo si remotorizat. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8094 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 19 Ian 2015, 01:12 | |
| Off-topic : se cearta adminii intre ei de parca va urma o "lovitura de stat" pe aici Inchid subiectul pentru o zi daca nu se supara nimeni, prea insistam cu gerontofilia pe-aici _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 19 Ian 2015, 15:50 | |
| Sistemul feroviar trebuie să fie eficient... nu trebuie să te pricepi la trenuri ca să realizezi că o locomotivă cu un vagon nu e eficientă. Modernizarea Malaxelor a fost o soluţie de avarie la vremea respectivă, dar dacă tot s-au băgat bani, ar fi bine să se amortizeze cumva investiţia. Ţinând cont că CFR Călători s-a cam retras de pe liniile secundare, doar pe Valea Oltului şi-ar mai găsi locul sau, eventual, pe la Jibou. În rest, pentru celelalte linii rămase sunt prea mici, iar Depoul Suceava probabil nu le vrea pentru Botoşani, fiindcă au computer de bord şi nu se poate fura motorina de la ele. Cine ştie, poate din lipsă de prestaţii, o să intre cu Malaxele pe Ploieşti - Târgovişte. Sau le-or duce să penduleze pe Titu - Târgovişte în locul garniturilor venite de la Bucureşti, care garnituri ar rămâne în gară în intervalul ăla de timp.
Zguduiala e de la linie...
Motoarele existente sunt prea slabe pentru nişte automotoare de dimensiunea Duewag-urilor. Să nu mai vorbesc de transmisie şi alte componente. Un 700/900/1000 modernizat bate la fiabilitate şi costuri de exploatare orice automotor la mâna a doua, motivele fiind lesne de înţeles (echipament 100% nou). Experienţa second hand cu LVT-uri şi Z6100/6300 nu cred că ar mai trebui repetată. Sau, dacă vor să o repete, să facă un caiet de sarcini mai restrictiv, să prevadă şi despăgubiri dacă se strică agregatu' pe traseu.
Mersul trenurilor, deşi e propus de CFR Călători şi ceilalţi operatori, se face de către CFR S.A.. Din motive doar de ei ştiute, cei de la CFR S.A. vin cu toate tâmpeniile actuale şi cu legături imposibile. Din păcate, cadrul legal existent - atât naţional, cât şi european - interzice implicarea instituţiilor administraţiei publice în politica societăţilor comerciale de sub autoritate. Practic, nu avem nicio pârghie legală pentru a schimba mersul trenurilor. Să vedem ce iese cu Autoritatea de Reformă Feroviară... asta ar trebui să facă mersul şi apoi să se liciteze fiecare trasă (licitarea competitivă a serviciilor de călători), cam cum e acum la transportul rutier. Treaba e că aceste trase vor fi făcute în baza ordinului cu rangurile de tren, deci puţin probabil să mai existe trenuri R cu mers de IR.
Ca fapt divers, în ultimii 2 ani am beneficiat de 12 file de permis CFR clasa I (6 pe an), pentru care am achitat impozit în jur de 400 lei. Din aceste 12 file, una nu am consumat-o şi nu cred că o voi consuma până la sfârşitul lunii (după aceea nu mai e valabilă). Scăzând fila nefolosită, rezultă un preţ de aprox. 36 lei pentru o călătorie. Dacă iau şi adun călătoriile făcute, reducerea efectivă a fost undeva la 50%, mai ales că doar la Iaşi am călătorit la clasa I, restul trenurilor folosite neavând clasa I (şi am mai nimerit pe 1822 un hârb de 19-80, dar nu aş fi plătit pentru ăla nici să mă tai, însă la 20-76 nu mai erau locuri) sau cerând bilet la clasa a IIa pentru a îmi lua bicicleta. Deci nimic gratis. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |