|
| Discutii generale despre transport | |
|
+102Katalyn mielutu zburator Jurnal Feroviar florin.lifticariu 92Dragos allred marius664 LanceR gabrielcr j o a n t a mureseanu_976 cristy79 didinul dan tm Nk11 vatmanul vanchorusebulgaria bubu Andrey_tm Jhonyla Razvan Tudor phnegativ alex.alexus.tm Amiralul apmatei cristyadaX Cont dezactivat MariusM laur 133 Radu.B alexmorph3us dandel manuela bostanescu 2 Katalin4653 AndreiStefan Simply18 Balto COSTACHE MIHAIL Griff cortexedge lapsanszkitamas Florin C TVlad NicuS Spartan1948 lifetec baiazid Czirjak Arpad andreiutzu FeroFan97 @ndrey Grigor cfr500 The Legend AMX 97-0548-4 Adirmvl Kriszti219 dan_dinca Radu Tudor decward DPS Alex Avram bostanescu gigel halmarius alex1987 Mihay IonutCFR2009 pety popovici eu cstefan email2bav pannonia express DAS 2011 redeme Hurricane rizelgeorgel2004 alinx3330 ATM mishu88 ionutz85 ravers75 srazvi user dezactivat... Luna Gaby005 Vitosa cont dezactivat . Adrian78 membru inactiv ldh80 Vlad AlexD kristi kkk DUAL cardinal Nesebar nenuandrei Dr2005 razvan - trenuri rich1974 106 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 07 Iul 2014, 15:11 | |
| Faptul ca Zalau ; Bistrita ; Tulcea si care mai sunt (ne agreate de tine ) resedinte de judet, adica ca si clasare ierarhica se situeaza dupa Bucuresti, ca si putere in tara pe primul loc este situat Bucurestiul apoi este urmat de toate cele 41 resedinte de judet in mod egal ca si importanta prin faptul ca sunt resedinte de judet si asta face ca ele sa aibe o legatura directa cu capitala tarii, este ceva normal si firesc pentru ziua de azi sa existe aceste grupe directe ca doar nu traim in epoca de piatra indiferent ca in aceste grupe calatoresc 20-30 de calatori ele trebuie sa existe/circule . Linia Medgidia-Tulcea nu este atractiva pentru Regiotrans, ei nu sunt interesati de ea, apoi Interregional nici nu se pune problema, mai ramane TFC care nu cunosc situatia daca vor sau nu sa se extinda pe acolo iar daca nici ei nu o fac atunci sa nu ramanem cu ochii in soare ca pleaca CFR si nu vine privatul cum s-a intamplat pe alte sectii . Dupa ce trece sezonul e posibil ca la Tulcea sa apara iar grupa directa la trenul 1581 Bucuresti-Constanta cu 2 vagoane pentru Tulcea care circula ca RE din Medgidia . Deci unele trenuri/grupe circula si pentru importanta orasului unde ajung nu doar pentru gradul de ocupare, statul orasului trebuie luat in calcul nu doar numarul de calatori transportati de asta si circula anumite trenuri/grupe . |
| | | bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5813 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 07 Iul 2014, 15:47 | |
| Daca sunt asa de eficienti operatori privati cu un ,,management'' perfomant de ce nu operaza si pe rute ca Maneciu, Negru Voda, Pl. vest -Targoviste chiar sa intre si pe Tulcea, dar ei au ales numai rute manoase gestionate in prealabil defectuos de catre cfr calatori. Operatori privati unde au avut o mica concurenta microbuzelor au dat bir cu fugiti, 90% din rutele pe care opereaza trashcaletele nu au concurenta rutiera. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 07 Iul 2014, 15:57 | |
| Ploiesti-Maneciu si Ploiesti-Targoviste au fost preluate de TFC. Asteptam, in continuare, sa aflam de ce nu circula trenuri pe acolo. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 07 Iul 2014, 16:17 | |
| Nu au fost preluate. Şi asta ţi-o spune unul care e membru în comisia de licitaţie pentru secţii şi care, de când e el membru, nu a avut ,,onoarea" să vadă la vreo licitaţie vreun reprezentant TFG.
E normal ca privaţii să ia ce li se pare rentabil... din toate punctele de vedere, nu doar al trenurilor de călători. Asta înseamnă şi trafic de marfă şi apropierea de o remiză deja existentă şi posibilitatea de a alimenta undeva automotoarele. De aia a renunţat TFG la Caransebeş - Bouţari, că îi era peste mână să care automotoarele la Cluj zi de zi. Linia de Tulcea are naveta zilnică de alumină calcinată, are remiză la capăt (dar aia nu e inclusă în contractul de închiriere), are puţine staţii şi Hm.-uri, are clădirile reparate... dacă Regiotrans sau altcineva va vrea să ia secţiile din sud (Medgidia - Tulcea, Negru Vodă, Slobozia - Ţăndărei), în mod sigur la Tulcea îşi va face baza. Aşa că s-ar putea să vedem nişte Regio-uri Bucureşti - Tulcea cu opriri în mai multe staţii până în Medgidia, care să preia navetiştii civilizaţi, forţaţi acum să se înghesuie cu ţiganii din trenurile de Obor.
Criteriul ,,reşedinţă de judeţ" pentru stabilirea mersului unui tren e aiurea. Trebuie ţinut cont de numărul de călători şi de rutele pe care poziţia geografică a liniei îţi permite să le deserveşti eficient. Că aşa... şi de la Iaşi la Botoşani ar fi clienţi, dar ambele variante feroviare sunt mai lungi decât cea rutieră. N-are rost să faci trenuri directe, faci risipă de material rulant. _________________ :TTT:
|
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7107 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 07 Iul 2014, 21:12 | |
| Referitor la aceasta parte din magistrala 900 (Timisoara-Jimbolia), eu nu sunt de acord sa fie inchiriata si sa fie bagate de catre privat mai putine trenuri. La fel cum nu sunt de acord cu faptul ca o linie secundara sa fie doar pentru navetisti si restul sa se descurce cum pot ... Totusi Jimbolia nu e un catun uitat de lume. Sa nu uitam ca e si statie de frontiera de unde se poate merge mai departe spre Serbia. Si pana una alta nu e o linie secundara, e chiar magistrala in toata regula. Sa nu se inteleaga ca am ceva cu privatii, insa inchirierea acestei sectii chiar nu ii vad rostul. E bine asa cum e, 8 trenuri pe zi puse la ore bune, cu legaturi si tot ce trebuie. Si asta ca CFR-ul nu are ce cauta pe secundare de unde pana unde? Parca era vorba de concurenta, de oferte de trenuri ... Eu zic ca pe particica asta de M 900 se descurca. Daca tot are si CFR-ul asta ceva rentabil, apoi sa ramana in curtea lui, nu sa instraineze. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 07 Iul 2014, 21:31 | |
| Timisoara-Jimbolia a fost declarata sectie neinteroperabila chiar daca este cu iesire in Serbia la fel a fost declarata si sectia Medgidia-Negru Voda neinteroperabila chiar daca are iesire in Bulgaria si Zorleni-Falciu la fel iar la prima licitatie pentru inchiriere vor fi scoase la inchiriat, daca le ia cineva bine daca nu nu, dar RT a pus deja ochii pe Timisoara-Jimbolia fie ca unora le place sau nu asta e . |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 07 Iul 2014, 22:55 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu au fost preluate. Şi asta ţi-o spune unul care e membru în comisia de licitaţie pentru secţii şi care, de când e el membru, nu a avut ,,onoarea" să vadă la vreo licitaţie vreun reprezentant TFG.
Noi apreciem informatiile venite chiar ,,din interior" insa -probabil- trebuie mai multa atentie deoarece in calitate de membru al comisiei de licitatie ai semnat o declaratie de impartialitate si confidentialitate. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 07 Iul 2014, 23:08 | |
| Tot ce am dat sunt informații publice... bursa dă un comunicat după fiecare ședință în care spune cine a cumpărat caietul de sarcini, cine a venit la licitație și, eventual, cine a adjudecat și ce. Exemplu: http://www.brm.ro/index.php?page=resurse/comunicate/cfr-sa-a-inchiriat-sectii-de-cale-ferata-prin-brm- _________________ :TTT:
|
| | | vanchorusebulgaria V.I.P Member
Numarul mesajelor : 323 Reputatie : 5416 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 08 Iul 2014, 22:17 | |
| Hey there On Friday I will be in Bucharest and I'm going to use the underground via daily pass. I came in April too and used the daily pass as well but can't remember this ''15 minutes restricted access'' to be present in the site before http://www.metrorex.ro/fees_p776-2 From what I remember in April I was travelling between Gara de Nord via Victoriei to Unirii and from Eroilor to Gara de Nord which should last more than 15 minutes. Can you clear me what does that 15 minutes restricted access mean ? If I stay in one train for more than 15 minutes I won't be able to leave the station ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 08 Iul 2014, 22:47 | |
| "15 minutes restricted acces" means that, at any station, a pass (daily, monthly, or yearly) with unlimited number of fares can be validated again after 15 minutes... so that you can't send 2 people in the metro on the same pass. After you get into the metro, you can stay there for all day, with unlimited number of changes, without being charged again. _________________ :TTT:
Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Mier 09 Iul 2014, 09:52, editata de 1 ori |
| | | vanchorusebulgaria V.I.P Member
Numarul mesajelor : 323 Reputatie : 5416 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 09 Iul 2014, 00:56 | |
| Thanks for clearing that |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 05 Sept 2014, 10:57 | |
| http://clujcapitala.ro/2014/09/clujul-va-avea-autobuze-electrice-pe-traseul-gara-centru-aeroport/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 05 Sept 2014, 11:26 | |
| Există deja ,,autobuze electrice" pe traseul Gară - Centru - Aeroport. Se numesc troleibuze _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 05 Sept 2014, 12:25 | |
| De la IRA din Marasti nu circula trolebuzul mai departe doar autobuzu 8 si 8L |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 05 Sept 2014, 14:44 | |
| HGreșit. Linia 5 aeroport-gară are aproape un an și e deservită de trolee. Nu mă pricep la modele, dar sînt albe, moderne, cu două osii. 8 și 8L sînt linii de autobuze, aeroport- P. M. Viteazul. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |