| Discutii generale despre transport | |
|
+102Katalyn mielutu zburator Jurnal Feroviar florin.lifticariu 92Dragos allred marius664 LanceR gabrielcr j o a n t a mureseanu_976 cristy79 didinul dan tm Nk11 vatmanul vanchorusebulgaria bubu Andrey_tm Jhonyla Razvan Tudor phnegativ alex.alexus.tm Amiralul apmatei cristyadaX Cont dezactivat MariusM laur 133 Radu.B alexmorph3us dandel manuela bostanescu 2 Katalin4653 AndreiStefan Simply18 Balto COSTACHE MIHAIL Griff cortexedge lapsanszkitamas Florin C TVlad NicuS Spartan1948 lifetec baiazid Czirjak Arpad andreiutzu FeroFan97 @ndrey Grigor cfr500 The Legend AMX 97-0548-4 Adirmvl Kriszti219 dan_dinca Radu Tudor decward DPS Alex Avram bostanescu gigel halmarius alex1987 Mihay IonutCFR2009 pety popovici eu cstefan email2bav pannonia express DAS 2011 redeme Hurricane rizelgeorgel2004 alinx3330 ATM mishu88 ionutz85 ravers75 srazvi user dezactivat... Luna Gaby005 Vitosa cont dezactivat . Adrian78 membru inactiv ldh80 Vlad AlexD kristi kkk DUAL cardinal Nesebar nenuandrei Dr2005 razvan - trenuri rich1974 106 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11657 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 06 Iul 2014, 13:38 | |
| - Karpaty a scris:
Singura pe care au pus ochii si o vor lua la urmatoarea licitatie este Timisoara-Jimbolia . Mi-a spus și pe șeful de tren de pe Ionel - Timișoara că RT-ul este interesat de această linie. Este un lucru pozitiv. Vom scăpa de Malaxe și LVT-uri. Ei pe sait spun că nu vor să închirieze și alte secții în următoarele șase luni. Înseamnă că asta este excepția. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 06 Iul 2014, 15:45 | |
| Păi sunt interesaţi, că deja au toate liniile din zonă, deci le-ar prinde bine şi linia aia. Nu mai zic că mai există un trafic - firav, ce-i drept - de marfă spre Serbia, care trece tot pe acolo. _________________ :TTT:
|
|
| |
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7107 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 06 Iul 2014, 23:30 | |
| Nu cred ca da CFR-ul sectia asta asa usor si bine face. Nu cred ca merg in pierdere avand in vedere ca au material rulant adecvat pe care il folosesc aici (raportat la nr. de calatori) si 8 (OPT) trenuri Timisoara-Jimbolia pe zi. Daca nu se renta nu cred ca se complicau cu 8 trenuri pe zi si tineau doar 4-5 acolo ... Da, Regiotransul are material rulant mai ok (comparativ cu Malaxa si LTV ), insa nu vreau sa inchirieze sectia asta din urmatorul motiv: Ne putem aduce cu totii aminte cate trenuri au bagat intre Resita si Gataia imediat dupa ce au inchriat 922 si cate trenuri mai circula acum pe acel tronson. Motive diverse: nerentabilitate, lipsa de automotoare ... Asa ca, eu n-as da vrabia din mana (8 trenuri/zi - CFR) pe cioara de pe gard - Regiotrans. Parerea mea |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 07 Iul 2014, 01:10 | |
| Regiotrans se va vedea nevoit să introducă trenuri proprii după ce va închiria secţia la licitaţie, pentru că CFR Călători mai mult ca sigur va întârzia cu plata TUI... _________________ :TTT:
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 07 Iul 2014, 08:24 | |
| Trenurile de Jimbolia au calatori si acuma , ca d-aia tine CFR atitea trenuri.De ce n-ar avea si RGT? Apoi pe linie circula Desiro, LVT, Malaxa 900. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 07 Iul 2014, 10:41 | |
| Daca are calatori se da la Regiotrans ca doar nu iau aia ceva nerentabil doar asa is interesele |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 07 Iul 2014, 10:45 | |
| Are calatori sau nu asta nu conteaza, atata timp cat este sectie neinteroperabila si este scoasa la licitatie iar privatul vine si o ia nu vad de ce sa nu fie transferata la privat, e foarte bine ca pe secundare sa fie privatul, CFR-ul trebuie sa ramana doar cu magistralele si cateva sectii principale, restul mi se pare foarte cotrect sa fie in administratia privatilor, nu are ce cauta CFR pe secundare .
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Lun 07 Iul 2014, 10:50, editata de 1 ori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 07 Iul 2014, 10:48 | |
| Karpaty de ce sa circule numai privatu?Sa vina sa bage 2-3 trenuri pe zi cand sunt navetisti si restul sunt bagate fara nici o legatura cu trenurile CFR |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 07 Iul 2014, 11:03 | |
| Trenurile pe secundare sunt 90% daca nu 95% pentru navetisti care merg din orasele/satele de pe sectia respectiva la resedinta de judet sau la orasul cel mai mare unde ajunge respectiva sectie, am intrebat la mai multe firme private si aceasta este raspunsul, ei se bazeaza pe traficul de naveta in cea mai mare parte pentru ca putini sunt care merg cu trenul mai departe iar pentru legatura cu trenurile CFR daca se nimereste bine legatura e bine daca nu asta e, stai si astepti urmatoarea legatura . Am stat de vorba cu cineva referitor la o sectie pentru a pune trenuri mai directe pentru a fi la legatura buna cu CFR dar asta insemna ca majoritatea calatorilor care foloseau trenul x de pe acea sectie sa vina mai repede la tren sau mai tarziu fata de ora actuala si nu renunta nimeni la calatorii de naveta pentru 3-4-5 persoane care merg cu trenul mai departe sau vin din tara cu CFR iar apoi se urca pe trenul privat . Iar cu CFR-ul asta eu unu nu sunt de acord sa circule pe secundare, la ce spagari sunt nasii de la CFR nu au ce sa caute pe secundare, sa ramana cu trenurile de pe magistrale si trenurile de rang superior(desi si pe astea se merge cu nasu la greu) dar totusi daca secundarele ajung la privat fenomenul "nasu" e mult mai scazut . O alta chestie pe care nu o inteleg, de ce se tot tine in brate aceasta companie CFR care este in pom si pomul in aer cand ei de fapt nu dau 2 bani pe calatori, daca le propui ceva ei vesnic raspund ca nus e poate, deci pentru propunerile calatorilor ei nu au solutii, ei doar cum vor ei pot altfel nuplus multe altele si atunci de ce sa tin in brate aceasta companie ? Un privat adapteaza mersul in functie de solicitarile calatorilor, au fost sectii in tara unde privatul a schimbat mersul si de 3-4 ori pe an asa cum au cerut calatorii, normal trebuie sa fie un grup mare de cereri ca nu schimba nimeni mersul unui tren pentru 3-4 calatori care vor sa aibe legatura la trenul x din statia y . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 07 Iul 2014, 12:56 | |
| Trebuie totuşi împăcată şi capra şi varza, făcute legături la unele trenuri de lung parcurs, în limita posibilităţilor. De exemplu, trenurile Regiotrans de pe Braşov - Craiova au legături la/de la Turnu Măgurele, Corabia, Costeşti... pentru că se potrivesc cu trenurile de navetă. Ceva similar ar trebui să facă şi CFR Călători, însă ei preferă să plimbe o grupă de vagoane pentru Bucureşti, cu 20 de oameni în ea (vezi Botoşani, Reşiţa) în loc să pună un automotor să penduleze pe secţiile respective, cu legătură la trenurile de lung parcurs. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 07 Iul 2014, 13:03 | |
| Ce spui tu e alta treaba, nu suporta comparatie Turnu Magurele, Costesti, Corabia cu Resita, Botosani, Zalau, Bistrita care sunt resedinte de judet si e normal (trebuie) sa aibe legatura directa cu, capitala tarii . |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 07 Iul 2014, 13:40 | |
| Grupele fie stau (Bistrita), fie sint puse pe trenurile locale (Mures) si sint murdarite sau distruse. Pentru Bistrita ar trebui sa face CFR o intelegere cu firma de transport in comun sa fie luat calatorii din fata garii si dusi in Saratel. Idem pentru retur. Totusi, sint 11-12 kilometri. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 07 Iul 2014, 14:04 | |
| Ar trebui un protocol la trenurile Ir sa fie legaturi pentru sectile secundare indiferent ca e Cfr sau operator particular Cfr ar trebui sa asigure cu Desiro legaturi pentru sectile secundare |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: ........... Lun 07 Iul 2014, 14:15 | |
| Adevarat, dar ce te faci ca RT-ul nu sau ceilalti privati nu prea au chef sa mai plumbe niste trenuri pentru secundare, vezi Simeria-Hunedoara?
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 07 Iul 2014, 14:59 | |
| - Karpaty a scris:
- Ce spui tu e alta treaba, nu suporta comparatie Turnu Magurele, Costesti, Corabia cu Resita, Botosani, Zalau, Bistrita care sunt resedinte de judet si e normal (trebuie) sa aibe legatura directa cu, capitala tarii .
Nu ştiu de ce am senzaţia că zilnic merge mai multă lume de la Turnu Măgurele la Bucureşti decât de la Zalău şi Bistriţa la un loc... Bine măcar că scăpăm de glumele de IRuri Tulcea - Bucureşti cu prima ocazie posibilă (sper să închirieze un privat secţia aia). _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport | |
| |
|
| |
| Discutii generale despre transport | |
|