|
| Discutii generale despre transport | |
|
+102Katalyn mielutu zburator Jurnal Feroviar florin.lifticariu 92Dragos allred marius664 LanceR gabrielcr j o a n t a mureseanu_976 cristy79 didinul dan tm Nk11 vatmanul vanchorusebulgaria bubu Andrey_tm Jhonyla Razvan Tudor phnegativ alex.alexus.tm Amiralul apmatei cristyadaX Cont dezactivat MariusM laur 133 Radu.B alexmorph3us dandel manuela bostanescu 2 Katalin4653 AndreiStefan Simply18 Balto COSTACHE MIHAIL Griff cortexedge lapsanszkitamas Florin C TVlad NicuS Spartan1948 lifetec baiazid Czirjak Arpad andreiutzu FeroFan97 @ndrey Grigor cfr500 The Legend AMX 97-0548-4 Adirmvl Kriszti219 dan_dinca Radu Tudor decward DPS Alex Avram bostanescu gigel halmarius alex1987 Mihay IonutCFR2009 pety popovici eu cstefan email2bav pannonia express DAS 2011 redeme Hurricane rizelgeorgel2004 alinx3330 ATM mishu88 ionutz85 ravers75 srazvi user dezactivat... Luna Gaby005 Vitosa cont dezactivat . Adrian78 membru inactiv ldh80 Vlad AlexD kristi kkk DUAL cardinal Nesebar nenuandrei Dr2005 razvan - trenuri rich1974 106 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6909 Data de inscriere : 15/03/2012
| | | | cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8742 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 23 Noi 2012, 02:07 | |
| acum, ca tot ai adus vorba de babe care se tem de curent, parca m-as inspira din filmul "arunc-o pe mama din tren" cu Danny deVito http://www.imdb.com/title/tt0094142/ |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6909 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 23 Noi 2012, 02:11 | |
| Eu pur si simplu le ignor. Oricat de needucat as parea in ochii lor,dar chiar nu imi pasa de acest lucru,din mai multe considerente. Unu la mana ar fii ca eu platesc bilet,ei/ele nu. Doi la mana,ei/ele trebuiau sa cunoasca la ce se expun,daca aleg sa mearga cu trenul,unde nu sunt acasa la dumnealor.Trei,prefer sa fiu "nesimtit" si sa "abuzez" de dotarile trenului,desi platesc bilet,decat sa ma coc la 40 de grade. |
| | | user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5527 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 23 Noi 2012, 06:59 | |
| Eu locuiesc temporar in Franta. In sud. Unde sunt inca trenuri/rame cu geamuri care se deschid.Unde nu urca tanti Leana cu sacosa si gaina insa urca arabii-aproape majoritari in sud-, murdari, necivilizati, care fumeaza intre segmentele ramei.Fac des naveta cu TER din sud si e frecvent. Se bea, se vorbeste tare si urat, e o senzatie de insecuritate. Sau incercati IC de noapte, ale aceluiasi SNCF. Geamurile-se deschid.Compartimentele jegoase.Ambianta-mai mereu mirositoare. Eu, asadar o prefer pe tanti Leana. Pana si tiganii nostri mi se par mai putin necivilizati decat masa de arabi din sud. Asa ca uneori mi se ia si de viteza francezilor si de jegurile lor de trenuri.Nu peste tot e TGV la 300h. Sunt multe jafuri, incat uneori imi vine sa zic ca pe segmentul non-TGV sunt sub vagoanele noastre. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8742 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 23 Noi 2012, 08:06 | |
| dar geamurile, iti dau voie maghrebienii sa le deschizi ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 23 Noi 2012, 08:25 | |
| - Karpaty a scris:
- Am mai spus si o mai spun , legat de usile vagoanelor , la noi sa fie cum este in Germania si nu doar acolo ci in multe state din Vest , deci , cu 1 minut inainte s apelce trenul toate usile se inchid automat si nu se mai deschid punct
Nu, uşile se închid când se face ora de plecare şi după ce au urcat/coborât toţi cei interesaţi, iar după blocarea uşilor imediat se pleacă, nu e un termen definit pentru asta. Şi la unguri e o chestie interesantă, acolo nu se dă plecarea până nu se închid toate uşile. Iar ungurii am văzut că nu deschid uşa la vagon până nu se opreşte complet trenul... chiar dacă nu e niciun sistem de siguranţă la uşă. Maneta pentru deschis uşa în mers nu poţi să o sigilezi la vagoane... pentru că vagoanele se mai manevrează, mai stă naşul acolo să fluiere sau manevrantul... şi ăştia nu umblă cu sigiliul în geantă să re-sigileze maneta. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 23 Noi 2012, 08:36 | |
| Ce zice Karpaty, sa se inchida usile cu un minut inainte de plecare, e cam imposibil in multe cazuri, la noi, pentru ca de multe ori trenurile stationeaza un minut. Si sa prelungesti stationarea ca sa nu isi rupa gatu niste cascati nu prea o ok, mai ales la timpii de la noi... Cat despre sistemul cu plecatul trenului doar dupa ce sunt usile inchise, e si la noi valabil, la Desiro.
Ultima editare efectuata de catre adirmvl in Vin 23 Noi 2012, 08:41, editata de 1 ori |
| | | halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5553 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 23 Noi 2012, 08:37 | |
| - Dr2005 a scris:
- Karpaty a scris:
- Am mai spus si o mai spun , legat de usile vagoanelor , la noi sa fie cum este in Germania si nu doar acolo ci in multe state din Vest , deci , cu 1 minut inainte s apelce trenul toate usile se inchid automat si nu se mai deschid punct
Nu, uşile se închid când se face ora de plecare şi după ce au urcat/coborât toţi cei interesaţi, iar după blocarea uşilor imediat se pleacă, nu e un termen definit pentru asta. Şi la unguri e o chestie interesantă, acolo nu se dă plecarea până nu se închid toate uşile. Iar ungurii am văzut că nu deschid uşa la vagon până nu se opreşte complet trenul... chiar dacă nu e niciun sistem de siguranţă la uşă.
Maneta pentru deschis uşa în mers nu poţi să o sigilezi la vagoane... pentru că vagoanele se mai manevrează, mai stă naşul acolo să fluiere sau manevrantul... şi ăştia nu umblă cu sigiliul în geantă să re-sigileze maneta. Chiar daca ar fi sigilata bizonul roman tot ar desigila-o! |
| | | user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5527 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 23 Noi 2012, 08:42 | |
| Revin cu istorii de pe meleaguri franceze: - IC de noapte Toulouse - Paris , cu plecare la 01.10, e format din 3 grupe: una de la Cerbere, una de la Latour de Carol si una de la Bayonne ( cred ). Ideea e ca grupa de la Latour ajunge in Toulouse la 23. 15, si sta pana la 01.10 ( !!! ), cand soseste ultima grupa ( cea de Cerbere ). Adica se sta 2 ore, garati fie in gara, fie vreo jumatate de ora dincolo de semnale. Cea de mijloc sta doar o ora in Toulouse. Daca esti la cuseta mai merge, ca dormi, dar problema e pentru cei care au bilete la vagon clasa ( asa numitul Sieges Inclinables ). Ajunge la Paris dimineata la ~7.40, deci face cam 6.30 ( acceptabil, zic eu, pt 700 km ). - Un alt IC de noapte, pe aceeasi ruta, pleaca undeva in jur de ora 22.00. Si ajunge cam pe la 7.30. Deci face, pe aceeasi ruta cam cu 3 ore mai mult. Explicatia: se sta in fiecare noapte fie in Limoges, fie in Brive la Gaillarde, cam 2 ore. Ideea e urmatoarea: omul vrea sa ajunga la o ora rezonabila in Paris, dar vrea sa se si odihneasca. Asadar plecam mai devreme ( ~22 h ), stam noaptea pe undeva, ca oricum se doarme, si ajungem la o ora rezonabila. Ce sa zic: eu raman fan trenuri romanesti. Stiu ca-mi veti sari in cap unii, dar eu in Franta nu iubesc trenurile ( cu exceptia TGV reale. Spun reale atunci cand ma refer la marile axe LGV, gen Paris- Strasbourg, Lyon, Marsilia si nu la TGV de fatada, cum e cel pe ruta Toulouse Paris, unde 300 km sunt LGV si restul de 400 sunt linie normala, adica faci 6 ore cu TGV pt 700 km...). Nu imi place in special ambianta din trenuri, mixul acesta multicultural care se lasa insa din pacate prea adesea cu violente, cu senzatie de insecuritate si cu o lehamite de tot ce inseamna SNCF. Anul trecut am facut o expeditie in Ro cu cativa francezi, pe segment feroviar. Mi-au repetat aproape obsesiv ca CFR-ul le aminteste de anii nostalgici ai SNCF, cand totul era mai umanizat, mai simplu si mai cu sarm in SNCF ( anii 80 ). Le-au placut la nebunie cusetele si dormitoarele CFR, au ramas cam mirati cam cum arata vagoanele clasa ( IC ), nu mai vorbesc de rute. Ideea lor era: la noi in Fr avem infrastructura f bine pusa la punct, dar calitatea serviciilor e jalnica ( sa nu uitam ca SNCF e un mic campion de intarzieri... ), iar voi aveti infrastructura la pamant, dar pastrati ideea de tren, de atmosfera feroviara, de placere a mersului ( ideea e a lor, nu imi apartine ).
Cam asta cu experienta mea SNCF...de 4 ani incoace. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3337 Reputatie : 8742 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 23 Noi 2012, 09:14 | |
| pai nu sunt camere video in vagoane ? apropo de tehnica avansata atunci respectivul multicultural va fi filmat ai dreptate cu umanizarea, parca daca deschizi geamul si auzi zgomotul rotilor, macazele, vezi semnalele, garile, si in general peisajul, e altceva fata de statul incapsulat intr-un vagon ce aduce cu un autocar |
| | | user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5527 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 23 Noi 2012, 09:19 | |
| Am o amica care lucreaza in Paris pt SNCF exact la partea aceasta de surveillance video. Imi psunea ca e infioratoare frecventa furturilor, violentelor, etc in garniturile de tren. Nu, nu toate sunt monitorizate. Inchipuiti-va ca mai sunt inca rame vechi, care nu au sistem de securitate... |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6909 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 23 Noi 2012, 09:19 | |
| - roger a scris:
- Revin cu istorii de pe meleaguri franceze:
- IC de noapte Toulouse - Paris , cu plecare la 01.10, e format din 3 grupe: una de la Cerbere, una de la Latour de Carol si una de la Bayonne ( cred ). Ideea e ca grupa de la Latour ajunge in Toulouse la 23. 15, si sta pana la 01.10 ( !!! ), cand soseste ultima grupa ( cea de Cerbere ). Adica se sta 2 ore, garati fie in gara, fie vreo jumatate de ora dincolo de semnale. Cea de mijloc sta doar o ora in Toulouse. Daca esti la cuseta mai merge, ca dormi, dar problema e pentru cei care au bilete la vagon clasa ( asa numitul Sieges Inclinables ). Ajunge la Paris dimineata la ~7.40, deci face cam 6.30 ( acceptabil, zic eu, pt 700 km ). - Un alt IC de noapte, pe aceeasi ruta, pleaca undeva in jur de ora 22.00. Si ajunge cam pe la 7.30. Deci face, pe aceeasi ruta cam cu 3 ore mai mult. Explicatia: se sta in fiecare noapte fie in Limoges, fie in Brive la Gaillarde, cam 2 ore. Ideea e urmatoarea: omul vrea sa ajunga la o ora rezonabila in Paris, dar vrea sa se si odihneasca. Asadar plecam mai devreme ( ~22 h ), stam noaptea pe undeva, ca oricum se doarme, si ajungem la o ora rezonabila. Ce sa zic: eu raman fan trenuri romanesti. Stiu ca-mi veti sari in cap unii, dar eu in Franta nu iubesc trenurile ( cu exceptia TGV reale. Spun reale atunci cand ma refer la marile axe LGV, gen Paris- Strasbourg, Lyon, Marsilia si nu la TGV de fatada, cum e cel pe ruta Toulouse Paris, unde 300 km sunt LGV si restul de 400 sunt linie normala, adica faci 6 ore cu TGV pt 700 km...). Nu imi place in special ambianta din trenuri, mixul acesta multicultural care se lasa insa din pacate prea adesea cu violente, cu senzatie de insecuritate si cu o lehamite de tot ce inseamna SNCF. Anul trecut am facut o expeditie in Ro cu cativa francezi, pe segment feroviar. Mi-au repetat aproape obsesiv ca CFR-ul le aminteste de anii nostalgici ai SNCF, cand totul era mai umanizat, mai simplu si mai cu sarm in SNCF ( anii 80 ). Le-au placut la nebunie cusetele si dormitoarele CFR, au ramas cam mirati cam cum arata vagoanele clasa ( IC ), nu mai vorbesc de rute. Ideea lor era: la noi in Fr avem infrastructura f bine pusa la punct, dar calitatea serviciilor e jalnica ( sa nu uitam ca SNCF e un mic campion de intarzieri... ), iar voi aveti infrastructura la pamant, dar pastrati ideea de tren, de atmosfera feroviara, de placere a mersului ( ideea e a lor, nu imi apartine ).
Cam asta cu experienta mea SNCF...de 4 ani incoace. Adevarul e ca,atunci cand faci vrep 14-15 ore,pe vreo 300km,sau vreo 23 de ore /6-700km,vara la 40 de grade,sau iarna cand stai cu orele in trenuri si te ia dracu' de frig,ai o atmosfera feroviara de n-o poti duce. Cand te ia nasu' la p*** cu biletele,de te verifica ( de cele mai multe ori degeaba) si la sange,doar in speranta ca ii lasi de-un "suc",atunci cand trenurile Regio,ajung mai repede decat IC,iar pretul este de 10x mai mare la IC,din nou,iti ramane pastrara ideea de tren mult si bine. Atat de bine de iti rogi moarte pe trenurile romanesti. Desigur,nu pe toate,dar pe marea majoritate.Cand preturile la bilete sunt (cred) ca cele mai mari in paralel cu raportul calitate-pret,si totodata raportat la salariul minim,ai o placere de a merge cu trenul de mama-mama. Pe de alta parte,e arhicunoscut faptul ca francezii sunt niste jegosi,si desi stau toata ziua cu o falca in cer si una in pamant ca noi suntem tigani,ar trebui sa se uite in ograda proprie,ca defapt ei sunt acel popor format doar din bucatele,in care majoritatea sunt magrebieni,africani,si doar 10-15% sunt francezi pur-sange.Deci despre acest subiect,privind calitatea umana a francezilor,nu are rost sa discutam.
Ultima editare efectuata de catre Spartan1948 in Vin 23 Noi 2012, 09:24, editata de 2 ori |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6909 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 23 Noi 2012, 09:22 | |
| - roger a scris:
- Am o amica care lucreaza in Paris pt SNCF exact la partea aceasta de surveillance video. Imi psunea ca e infioratoare frecventa furturilor, violentelor, etc in garniturile de tren. Nu, nu toate sunt monitorizate. Inchipuiti-va ca mai sunt inca rame vechi, care nu au sistem de securitate...
Uite vezi? Tu esti oarecum socat ca inca mai sunt rame vechi,nemonitorizate video,dar la noi,treaba asta e la ordinea zilei. Adica,daca esti fata,si ai putin "noroc" sa circuli noaptea cu trenul,si ai companie "selecta",ai toate sansele sa o pui de-un gangbang.Fara voia ta,desigur.Numeri pe degete trenurile din Romania in care intr-adevar te simti in siguranta. A,si daca cumva,pe unul dintre acele trenuri,in care,de...te simti in siguranta,se intampla totusi sa ai probleme,sa nu te astepti sa iti sara cineva in ajutor,ca n-ai sa vezi treaba asta. |
| | | user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5527 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 23 Noi 2012, 10:07 | |
| Da, aveti dreptate. Insa proportional, lucrurile nu stau excelent nici la SNCF. E evident ca au de toate calitativ peste CFR, insa daca comparam nivelul de trai de acolo cu cel de aici, tare mi-e ca si SNCF e un fel de CFR deghizat, si ca pretul biletului nu justifica calitatea calatoriei ( in Regio, pe 150 km, sare de 25 euro, daca nu esti in sistem, si te mai si bucuri de atmosfera de magreb ). Eu am patit-o de mai multe ori in Fr, si cam niciodata in Ro. efectiv mi s-a pus cutitul in geaca. Eram cu laptopul deschis, si cam singur in tren. Am avut noroc ca respectivul era cam beat, eu cam inalt si cam solid si l-am degajat destul de repede. Infractionalitatea in Occident e mult mai vizibila in spatiile publice ( in special in transportul public ), pentru ca mai toti il utilizeaza. La noi, smecherii nu prea se mai dau cu trenul... Acolo exista, in zonele sensibile, obligatoriu, echipe de mediere in trenuri, alcatuite din 5-10 persoane, care patruleaza IN FIECARE TREN. Inchipuiti-va ca s-a ajuns la aceasta masura din cauza insecuritatii extreme ( sa nu uitam ca atacatorul din Toulouse, ucis in primavara dupa ce a ucis in plina strada cativa evrei, era navetist SNCF pe ruta Toulouse - Montauban...). Da, sunt multe magarii in trenurile din Ro, insa personal ( si repet, personal, nu vreau sa impun parerea mea nimanui ), prefer Ro. Fac si in Ro naveta, de ani de zile. E drept ca sunt nevoit sa utilizez trenuri de rang superior, si nu prea merg cu Regio, ca nu am timp si nici pe unde. Insa comparativ....imi pare rau. De ani de zile nu am avut intarzieri semnificative, de ani de zile curatenia e aceeasi ca la SNCF, de anji de zile nasii nu au fost chiar asa de tampiti, de ani de zile pot lucra in tren, la proiectele mele ( ceea ce nu e cazul cand sunt in Fr, ca stai ca in autocar ). Da, se face mult in Ro cu trenul. Dar vi se pare normal ca o companie de rangul SNCF sa inregistreze REGULAT, zi de zi intarzieri? Si inca intarzieri majore. Se lasa si la ei, aproape ZILNIC, cu cateva trenuri care sar de 1h-2h. Sa mai vorbim de greve? Cate tzepe mi-am luat eu, cand ajungeam in gara si fara sa stiu de mai inainte vedeam TER-urile anulate, faute d un mouvement social? De asta, cel putin pe ruta Paris-Toulouse Air France are curse din 30 min in 30 min, iar la orele de varf sunt si din sfert in sfert. Adaugam EasyJetul care si el are vreo 10 curse pe zi....E normal ca raman arabii la tren. Comentariile mele nu au rolul de a idealiza CFR-ul. Sunt constient de pacatele din sistem. Am vrut doar sa va impartasesc o parte din experienta mea de calatorie cu SNCF. Si sa va spun, ca daca tot suntem pe Forumul pasionatilor de trenuri din Ro, ca niciodata nu voi putea abandona placerea de a merge cu trenul in Ro. E un microb greu de vindecat... |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7574 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 23 Noi 2012, 10:08 | |
| La cum arata la TV situatia de la Oltchim, e posibil in lunile urmatoare sa vedem multe EACS-uri pline si insotite spre Constanta Intelegeti voi... Se pare ca azi e Black Friday la Rm Valcea si Pitesti... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |