| Discutii generale despre transport | |
|
+102Katalyn mielutu zburator Jurnal Feroviar florin.lifticariu 92Dragos allred marius664 LanceR gabrielcr j o a n t a mureseanu_976 cristy79 didinul dan tm Nk11 vatmanul vanchorusebulgaria bubu Andrey_tm Jhonyla Razvan Tudor phnegativ alex.alexus.tm Amiralul apmatei cristyadaX Cont dezactivat MariusM laur 133 Radu.B alexmorph3us dandel manuela bostanescu 2 Katalin4653 AndreiStefan Simply18 Balto COSTACHE MIHAIL Griff cortexedge lapsanszkitamas Florin C TVlad NicuS Spartan1948 lifetec baiazid Czirjak Arpad andreiutzu FeroFan97 @ndrey Grigor cfr500 The Legend AMX 97-0548-4 Adirmvl Kriszti219 dan_dinca Radu Tudor decward DPS Alex Avram bostanescu gigel halmarius alex1987 Mihay IonutCFR2009 pety popovici eu cstefan email2bav pannonia express DAS 2011 redeme Hurricane rizelgeorgel2004 alinx3330 ATM mishu88 ionutz85 ravers75 srazvi user dezactivat... Luna Gaby005 Vitosa cont dezactivat . Adrian78 membru inactiv ldh80 Vlad AlexD kristi kkk DUAL cardinal Nesebar nenuandrei Dr2005 razvan - trenuri rich1974 106 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7656 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 14 Feb 2014, 12:50 | |
| In secolul XXI transport civilizat pe distanta mai mare de 1000 km inseamna avion. Pe distante de pana in 1000 km ar fi trenul rapid, sa asigure o viteza comerciala medie de macar 140 km/h sau autoturismul propriu cu care sa circuli pe autostrada. Ce se face la noi este cel mult de secolul XIX, trenuri cu viteza medie de 55 km/h de la Bucuresti la Cluj/Oradea/Satu Mare sau sosele prin localitati pe care in principiu nu prea se poate scoate legal o viteza medie mai mare de 65 km/h, sau sa risti ceva amenzi daca vrei mai repede. Combinatiile pe care esti nevoit sa le faci ca sa mergi cu trenul la un pret acceptabil sunt adevarate giumbuslucuri. Ca sa merg din Alexandria pana la Tirgu Mures schimb 4 trenuri(bine, unul e grupa directa-dar mersul trenurilor ma face sa mai platesc un bilet) si fac 13 ore pe o distanta de 600 km. Nu spun ca trebuia tren direct, nu s-ar justifica dar ma face sa ma gandesc ca pt. 100 de lei mai ieftin cat e biletul dus intors la aceste 4 trenuri fata de masina ar fi mai practic sa recurg la a II a varianta. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 14 Feb 2014, 12:52 | |
| La noi e problema vitezelor de circulaţie. De la Bucureşti la Curtici se fac vreo 12 ore. Pe o distanţă similară, de la Budapesta la Praga se fac vreo 6 ore jumate, în condiţiile în care opririle sunt destul de multicele, iar pe teritoriul maghiar trenul e tratat ca regio. Dar trenul ăla nu stă mai mult de 2 minute în nicio staţie... la noi, Dumnezeu cu mila, câte 5 - 10 minute în Predeal, în Braşov, în Simeria (mare staţie... în loc să oprească la Orăştie - unde au cereri multe - opresc la Simeria pentru că nu pot schimba mecanicii la Deva), în Arad, nu mai zic de Curtici şi Lokoshaza. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 14 Feb 2014, 13:58 | |
| De aia am si precizat daca am fi o tara civilizata am avea macar o cale ferata de 200km/h de la Brasov-Sibiu-Deva-Lugoj-Timisoara-Arad si macar cateva legaturi spre Praga Berlin Zurich Munchen Varsovia Eu nu ma imaginez sa vin din Belgia Franta Germania cu autocarul si daca ar fi mai ieftin cu 50% mai ieftin am fost anu trecut in Bulgaria 7h30 si mi s-a cam luat!! |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 14 Feb 2014, 15:02 | |
| Daca in prezent se lucreaza la coridor si se face mult intre Bucuresti si Curtici am putea totusi face o solutie de compromis , de exemplu pentru Munchen se poate face o legatura cu unul din multele trenuri RJ care fac Budapesta-Munchen sa vina pana in Timisoara si astfel ar fi o legatura directa din Romania spre Munchen , Timisoara-Munchen , daca in prezent din Budapesta un bilet pana in Munchen este 39 de euro din Timisoara ar putea fi 49 tarif promotional iar pentru Berlin trenul Traianus poate duce grupa de la Bucuresti pentru Metropol din Budapesta cu un tarif promotional de 49 sau 59 de euro , solutii ar fi dar nu se vrea , pentru Zurich trenul Dacia ar putea fi prelungit din Viena la Zurich l, din Viena poate circula in trasa trenului Transalpin si am avea o legatura directa Bucuresti-Zurich cu un tarif promotional . Pentru Varsovia se poate baga un tren tot din Timisoara la Varsovia fara sa treaca prin Budapesta pe traseul fostului tren Carpati , ar fi prin Curtici-Szolnok-Kosice-Krakow-Varsovia , daca ar pleca din Timisoara dimineata pe la 7 ar putea sa ajunga in Varsovia pana seara si ar putea fi cu rang de EC , chiar nu este greu sa puna CFR in colaborare cu celalalte administratii feroviare din restul tarilor cateva trenuri directe din Romania cu Europa , nu cred ca am cerut imposibilul ci cateva legaturi bune cu Europa . Sa va dau cateva exemple de legaturi internationale din Europa : Budapesta-Krakow ; Varsovia Budapesta-Berlin ; Hamburg Budapesta-Kosice Belgrad-Zurich !!! Belgrad-Praha Viena-Berlin ; Hamburg Viena-Roma ; Venezia Viena-Praha Viena-Zagreb Viena-Varsovia Munchen-Venezia ; Roma ; Verona ; Bologna Munchen-Praha Berlin-Varsovia aici sunt cadentate trenurile din 4 in 4 ore , primul este la 6 apoi la 10 si tot asa la pret de 39 euro tarif promotional Berlin-Amsterdam la fel , cadentate si tarife promotionale Vilach (Austria)-Hamburg Munchen-Zurich Zurich-Hamburg plus multe altele , deci Europa e plina de trenuri internationale care fac legatura intre diferite localitati , si macar cate unu sa avem si noi spre Berlin ; Varsovia ; Zurich si Munchen nu cred ca e ceva imposibil doar ca la noi CFR nu ne mai ofera nimic , asta e tragic ca noi nu meritam nimic . |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 14 Feb 2014, 15:38 | |
| De bine, de rau, daca mergi cu CFR-ul la Budapesta ai de acolo legaturi foarte bune. Dar ce te faci ca CFR-ul nu e in stare sa faca legaturi bune in tara... |
|
| |
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6526 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 14 Feb 2014, 16:47 | |
| La noi in Resita sint firme care te iau de acasa si te lasa la adresa pe care o vrei in Germania.Te aduc si inapoi cu 100 de kile de bagaj in aceleasi conditii.As vrea sa prind eu vremea cind CFR o sa bata oferta asta. |
|
| |
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7107 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 14 Feb 2014, 18:22 | |
| Vorba colegului, bine ca mai avem destule trenuri pt. Budapesta si de acolo legaturi pentru toata Europa. Acum sa spun si eu parerea asa-zisilor potentiali calatori pentru trenurile internationale. Cand le-am spus cunoscutilor ca am mers pana la Berlin cu trenul si am facut aprox 18 ore mi-au zis ca sunt nebun. Sa fim seriosi, in ziua de azi timpul costa bani. Exista companii aeriene low-cost care ofera bilete atractive pentru tot felul de destinatii. Ajungi FOARTE rapid, de multe ori biletul costa mai putin decat la tren. Si atunci dece sa alegi trenul ? Eu / Noi ca si pasionati poate ca alegem, dar un om pentru care conteaza timpul si care merge in interes de serviciu nu o sa mearga veci cu trenul.
Dincolo au succes astfel de trenuri pentru ca cei de acolo au alta mentalitate. Romanul, desi mort de foame, foloseste masina personala pt. ca asa e ``COOL`` sau chiar si autocarul pentru ca mersul cu trenul``SUCKS`` .
Plus ca daca se combina la masina de la 3 persoane in sus, deja iti iese mai ok cu masina.
Chiar si dincolo, putini folosesc trenul international cap-coada. Pe Budapesta-Berlin este foarte mult folosit intre localitatile de pe teritoriul unei singure tari sau am vazut iar destui calatori pt Bratislava-Praga. Doar eu si cativa calatori am mers pe intreaga relatie. Chiar daca e ``Occident``, sa faci cel putin 11 ore 50 de minute nu e chiar placut pentru unii, cand poti ajunge cu avionul in 2-3 ore.
Am avut grupa directa de la PANONIA pentru Krakow si ... s-a scos. Asta vorbind de chestii cat de cat recente. Pentru ca am avut si pt Munchen, Venetia etc. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 14 Feb 2014, 18:35 | |
| La noi sint si multe probleme. Si aici ma refer la a ajunge la granita. Iti creste barba pana ajungi din Galati, spre exemplu, pana la Curtici. Tu esti din Timisoara, dar daca vrei sa mergi la Viena, sa zicem, din Bucuresti, cel mai rapid ajungi la Curtici in 10 ore, cu IR 72. Prin Sighisoara faci lejer 12 ore fara intarzieri! Deci e de inteles de ce unii nu prefera trenul. Dar una e sa ai un argument de genul asta, si alta e sa fi cocalar, meltean, neam prost, etc., si sa te deplasezi cu cazanul vechi de 20-30 de ani adus din Germania. |
|
| |
alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7107 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 14 Feb 2014, 18:40 | |
| Pai tocmai de asta ziceam si eu : sunt doua motive pentru care lumea nu alege trenul . Pentru mie e ok ca stau in Timisoara. Am cele 3 granite foarte aproape: Jimbolia 40 km, Stamora M 60 km, Curtici 75 km si atunci e in avantajul meu sa aleg trenul. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 14 Feb 2014, 18:57 | |
| Pannonia in anul 1986 .
Sofia 21:30 – Ruse 4:30-5:45 – Giurgiu Nord 6:05-7:05 – București Nord 8:44-9:35 – Curtici 19:35-20:25 – Lokoshaza 19:35-19:38 – Budapest Keleti 22:43-23:30 – Komárom 0:55-1:35 – Komárno 1:45-1:48 – Bratislava hl.st. 3:27-3:42 – Brno hl.n. 5:47-6:02 – Praha hl.n. 9:47-10:30 – Děčín 13:00-13:40 – Bad Schandau 14:06-14:18 – Dresden Hbf 14:53-15:24 – Berlin Lichtenberg 17:38
Berlin Lichtenberg 11:17 – Dresden 13:31-13:53 – Bad Schandau 14:27-14:51 – Děčín 15:21-16:00 – Praha hl.n. 18:33-19:08 – Brno hl.n. 22:44-22:56 – Bratislava hl.st. 0:50-1:19 – Komárno 2:47-2:50 – Komárom 3:00-3:40 – Budapest Keleti 5:10-6:05 – Lokoshaza 9:01-9:04 – Curtici 10:14-11:04 – București Nord 20:50-21:30 – Giurgiu Nord 23:10-0:00 – Ruse 0:20-1:35 – Sofia 8:37
Balt Orient Expres 1986
București Nord 22:00 – Episcopia Bihor 8:20-9:20 – Biharkeresztes 8:32-9:05 – Budapest Nyugati 12:15-13:00 – Štúrovo 14:00-14:40 – Bratislava 16:20-16:37 – Praha 22:13-23:01 – Děčín 1:30-2:10 – Bad Schandau 2:36-2:48 – Dresden 3:23-3:41 – Berlin Lichtenberg 5:50
Karpaty in 1989
Bucurest Nord Gr.A 0.45 - Sibiu - Curtici 11.00-12.00, Hidasnémeti 16.50-17.20, Košice 18.00-18.21, Plaveč 20.30-21.47, Warszawa Wschodnia 7.14
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 17 Feb 2014, 15:22 | |
| Mai jos cu o harta a transportului auto feroviar din Elvetia Interesant ca in partea de nord predomina transportul feroviar iar in partea de jos muntoasa cel auto asa ar trebui si la noi pe Subcetate-Petrosani trebuie sa stea 3 trenuri de marfa pentru un personal care opreste in toate haltile
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Lun 17 Feb 2014, 17:25, editata de 1 ori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 28 Feb 2014, 09:26 | |
| Aseara am vazut la televizor Tarom va introduce curse noi spre Italia si spre Moscova cu 200e dus/intors Azi la Protv spuneau ca anul trecut au zburat cu avionul 10.5 mil de calatori cel mai mare numar dupa revolutie si faceau niste paralele Bucuresti-Viena unde cu trenu scria ca se face 19ore si costa 300e la cabina de dormit single |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 28 Feb 2014, 09:39 | |
| Doar nu erau prosti sa spuna ca la clasa 2 dus-intors poti merge cu 78 euro , nu are nimeni interes sa promoveze trenul , daca spuneau pretul minim era ca o reclama pozitiva la tren asa au ales sa spuna pretul maxim . Am vazut si eu stirea . |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 28 Feb 2014, 09:41 | |
| Ziceau ca te costa 500 de lei la dormitor si 300 euro cu masina. |
|
| |
phnegativ
Numarul mesajelor : 170 Varsta : 47 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5105 Data de inscriere : 31/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 28 Feb 2014, 10:01 | |
| http://stirileprotv.ro/stiri/financiar/romanilor-le-place-se-zboare-record-de-pasageri-pe-cele-mai-importante-aeroporturi-din-tara-in-2013.html Asta e materialul ... Spuneau de 190 E cabina Single .. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport | |
| |
|
| |
| Discutii generale despre transport | |
|