| Discutii generale despre transport | |
|
+102Katalyn mielutu zburator Jurnal Feroviar florin.lifticariu 92Dragos allred marius664 LanceR gabrielcr j o a n t a mureseanu_976 cristy79 didinul dan tm Nk11 vatmanul vanchorusebulgaria bubu Andrey_tm Jhonyla Razvan Tudor phnegativ alex.alexus.tm Amiralul apmatei cristyadaX Cont dezactivat MariusM laur 133 Radu.B alexmorph3us dandel manuela bostanescu 2 Katalin4653 AndreiStefan Simply18 Balto COSTACHE MIHAIL Griff cortexedge lapsanszkitamas Florin C TVlad NicuS Spartan1948 lifetec baiazid Czirjak Arpad andreiutzu FeroFan97 @ndrey Grigor cfr500 The Legend AMX 97-0548-4 Adirmvl Kriszti219 dan_dinca Radu Tudor decward DPS Alex Avram bostanescu gigel halmarius alex1987 Mihay IonutCFR2009 pety popovici eu cstefan email2bav pannonia express DAS 2011 redeme Hurricane rizelgeorgel2004 alinx3330 ATM mishu88 ionutz85 ravers75 srazvi user dezactivat... Luna Gaby005 Vitosa cont dezactivat . Adrian78 membru inactiv ldh80 Vlad AlexD kristi kkk DUAL cardinal Nesebar nenuandrei Dr2005 razvan - trenuri rich1974 106 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5703 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Sam 25 Mai 2013, 23:10 | |
| Azi R 2853 un tren pt navetisti, cei mai multi de la sate + o mare parte angajati CFR a avut azi 2 etajate + 3 vagoane 21-86. Au retrogradat IC 593 la IR si l-a compus din niste jafuri de vagoane. Puteau macar sa mentina vagoanele daca l-au facut IR,desi nu cred ca a fost o solutie buna retrogradarea pt ca IC 593 oricum era full mereu. Intradevar sunt IC care merg goale dar nu era si acesta. Nu se imbunatateste deloc gestionarea eficienta a vagoanelor. In aceasta saptamana au fost duse spre casare 16 vagoane toate functionale . de ce nu le-au dus la modernizat? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Sam 25 Mai 2013, 23:45 | |
| La Craiova mai vezi si 20-492 pe regio.Mai vezi si din astea .. Eu ma bucur ca au bagat 20-492 la Regio,dar nu mi convine ca au bagat o tona de lei in vagoane si acum le trimit pe regio .. Mai bine reparau 20-76'uri,si trimiteau 20-49 curente la regio. Despre care vagoane casate vorbesti? |
|
| |
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5703 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 26 Mai 2013, 19:59 | |
| Eu nu sunt de accord cu compunerea trenurilor R cu vagoane cu care se compun IC. Sa puna cele mai bune vagoane pe IC,apoi pe IR si ce mai ramane pe R. Si vagoanele fara AC sa fie prioritare pt trenuri de noapte.De multe ori am calatorit cu IR fara AC pe canicula, iar noaptea inghetam de frig de la AC. Cele 16 vagoane sunt ultimele venite dintr-un sir mai mare casate la un Remat din Craiova. Toate, albastre tip salon dar si compartimentate cu ani de fabricatie dupa anii '60. Nu zic ca trebuiau sa le mentina in circulatie dar puteau sa le modernizeze la ASTRA.Sau sa le vinda pt modernizare, decat la fier unde valoreaza putin. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 26 Mai 2013, 21:21 | |
| Pai problema e ca Astra produce sub licenta AVA .. Modernizari,nu au prea facut ei,de la 19-56/20-81... Saloane tip albastru sunt dimitroavele si 21-47... Dupa 21-47 nu plang .. 20-50 nu cred ca taie,deci ce a fost compartimentat si a fost taiat putem plange in conditiile in care sunt pastrate 21-47 in circulatie si reparate... Ar putea face RK la 21-90 .. Aia ar putea face Astra... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 26 Mai 2013, 22:40 | |
| - DUAL a scris:
- Pai problema e ca Astra produce sub licenta AVA
AVA = Astra Vagoane Arad _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 26 Mai 2013, 22:59 | |
| Ma refeream la seriile lor 21-76/86/87/90 si 20-87... AVA Express ,Zarand,200 si cum le-au mai denumit.. Ma refeream ca prefera sa isi produca modelul lor decat sa faca reparatii la alte vagoane... Nu stiu 20-76 pana la urma unde au facut reviziile ... ca circulau zvonurile cu Astra,dar cred ca e Grivita ... |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Automotoare Mier 29 Mai 2013, 09:04 | |
| Problema este ca deocamdata in Romania nu avem operatori feroviari privati destul de puternici care sa-si permita achizitionarea de automotoare ori rame electrice noi! Aici si statul- prin masuri fiscale, legislative, etc, ar trebui sa stimuleze acesti operatori sa se dezvolte, pentru ca mai apoi acestia sa poata achizitiona automotoare ori rame electrice noi! Bineinteles ca si eu as dori sa nu mai luam de bun ce altii arunca de rau! Oferte de automotoare noi sunt destule- Älstom Coradia Lint"", ""Bombardier Talent"", ""Stadler GTW"", ""SA-urile poloneze"", ""Adtranz"", etc! Nu stiu cat ar costa un astfel de automotor nou! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 29 Mai 2013, 10:16 | |
| Pai pretul pleaca undeva de la 3 milioane de euro pentru Coradia Lint cu 120 de locuri si majoritatea costa undeva la 5 milioane de euro Stadler Bombardier ramele formate din 4 unitati citisem undeva ca pretul porneste undeva 16000 e/loc mai depinde de dotari de valoare comenzii |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: vhjhk Mier 29 Mai 2013, 10:30 | |
| Da- sunt mai scumpe cele noi, insa se amortizeaza repede: au cheltuieli de intretinere si consumuri mult mai mici si nu necesita reparatii! Un automotor nou foarte potrivit pentru liniile secundare scurte, cu trafic redus, ar fi si modelul polonez ""SA-105/108"", pe doua osii, cu o capacitate similara cu "Malaxa 77""
Asta cat ar costa ?
Daca administratorii considera oportun, poate ar trebui un topic separat in care sa discutam despre orientarile generale pe plan mondial in privinta automotoarelor si ramelo electrice noi (pana si ucrainienii sau rusi sunt inaintea noastra in aceasta privinta) si solutiile potrivite pentru Romania! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 29 Mai 2013, 11:00 | |
| Cehii au modernizat automotoarele seria 810 din anii 1973 mult mai noi decat Malaxele noastre si modernizarea a constat si in schimbarea carcasei automotorului.. Un railbus ce cele produse de la Pesa se amortizeaza s-a amortizat in 4 ani in Polonia probabil SA105 cel de 38 de locuri si 400CP |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 29 Mai 2013, 14:00 | |
| Astăzi a avut loc licitaţia pentru închirierea secţiilor neinteroperabile. Au fost adjudecate 2 secţii. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 29 Mai 2013, 14:09 | |
| |
|
| |
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8342 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 29 Mai 2013, 18:41 | |
| - adrian78 a scris:
- Care sunt alea ?
1. Baia Mare - Baia Mare Nord(CREIR Cluj) preluata de UNICOM TRANZIT SA. 2. Sebes Alba - Petrestii de Padure(CREIR Brasov) preluata de SC FULGER TRANSPORT RAPID INTERURBAN DE CALATORI SRL Sursa: Agerpres |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 29 Mai 2013, 18:45 | |
| Asatia cine sunt ?
SC FULGER TRANSPORT RAPID INTERURBAN DE CALATORI SRL
Vor face transport de persoane pe sectia Sebes-Petrestii de Padure ? :shock: |
|
| |
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8342 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 29 Mai 2013, 18:49 | |
| - Karpaty a scris:
- Asatia cine sunt ?
SC FULGER TRANSPORT RAPID INTERURBAN DE CALATORI SRL
Vor face transport de persoane pe sectia Sebes-Petrestii de Padure ? :shock: Asta este tot ce-am gasit despre ei. Daca-i vorba la o adica, n-ar fi exclus sa circule cu material rulant inchiriat(automotoare, desigur). Intrebarea e "DE UNDE?"! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport | |
| |
|
| |
| Discutii generale despre transport | |
|