| Discutii generale despre transport | |
|
+102Katalyn mielutu zburator Jurnal Feroviar florin.lifticariu 92Dragos allred marius664 LanceR gabrielcr j o a n t a mureseanu_976 cristy79 didinul dan tm Nk11 vatmanul vanchorusebulgaria bubu Andrey_tm Jhonyla Razvan Tudor phnegativ alex.alexus.tm Amiralul apmatei cristyadaX Cont dezactivat MariusM laur 133 Radu.B alexmorph3us dandel manuela bostanescu 2 Katalin4653 AndreiStefan Simply18 Balto COSTACHE MIHAIL Griff cortexedge lapsanszkitamas Florin C TVlad NicuS Spartan1948 lifetec baiazid Czirjak Arpad andreiutzu FeroFan97 @ndrey Grigor cfr500 The Legend AMX 97-0548-4 Adirmvl Kriszti219 dan_dinca Radu Tudor decward DPS Alex Avram bostanescu gigel halmarius alex1987 Mihay IonutCFR2009 pety popovici eu cstefan email2bav pannonia express DAS 2011 redeme Hurricane rizelgeorgel2004 alinx3330 ATM mishu88 ionutz85 ravers75 srazvi user dezactivat... Luna Gaby005 Vitosa cont dezactivat . Adrian78 membru inactiv ldh80 Vlad AlexD kristi kkk DUAL cardinal Nesebar nenuandrei Dr2005 razvan - trenuri rich1974 106 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 22 Apr 2013, 23:24 | |
| - baiazid a scris:
- i lovitura de imagine pentru 160 ar fi semnificativa
Ar fi o lovitura dar cu ce? Tot seria 477 cu AVA 200 dupa ea? Hyperionu din start nu poate 160km/h, are V.max constructiva 140km/h. Nu cred ca in RO se va curcula cu mai mult de 140km/h in urmatorii 30 de ani. Poate ocazional cativa km pe M800 doar pentru publicitate, nici nu stiu daca pe M300 se va putea circula cu mai mult de 140km/h, poate la fel cativa km pe undeva tot ca strategie de marketing... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 22 Apr 2013, 23:57 | |
| Avem destule EA-1 şi destule AVA + 22-76/96 pentru mers cu 160 km/h. Dar consumul de energie e foarte mare la 160 km/h (cu locomotive pătrate ca EA-urile), mult prea mare faţă de 140, care 140 e mai mult decât suficient. _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 23 Apr 2013, 00:15 | |
| +20-76+ 20-83+21-70+20-81+21-80 apte 160... Eu vad rame Flirt cadentzate pe M800 .. Daca ce scot aia de la Softronic,va fi apt doar 140 e CLAR .. Junghiuri cu saboti .. m-am saturat de involutia asta. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 23 Apr 2013, 00:43 | |
| - AlexD a scris:
- Nu cred ca in RO se va curcula cu mai mult de 140km/h in urmatorii 30 de ani.
Dimpotriva, eu cred ca peste 30 de ani viteza de 250km/h va fi ceva banal in Romania, important este sa avem notiunea timpului. In ceea ce priveste Romania pentru perioada urmatoare cel mai indicat tren din punct de vedere raport pret/confort/performanta/utilitate pentru serviciul Intercity de mare distanta ar fi Railjet , iar acesta se poate folosi atat pe linia clasica de 160 a coridorului IV cat si pe viitoarea HSR pana la 230 km/h. Pentru servicii Intercity de scurt si mediu parcurs se poate achizitiona insa rama Bombardier de 160 km/h. |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5716 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 23 Apr 2013, 09:42 | |
| @baiazid: Depinde si ce se va vrea sa se construiasca mai mult in urmatorii ani:autostrazi sau cai ferate.Dupa cum este alocat bugetul prioritare par sa fie in continuare austostrazile si la urma reteaua feroviara.In urmatorii 30 de ani eu as vedea doar coridorul IV finalizat ca linie de mare viteza pentru ca suntem obligati de catre UE sa avem o reteaua feroviara care sa lege toate statele membre in rest tot ce s-ar face pentru celelalte magistrale la noi ar fi pe banii CFR-ului si din alte fonduri pentru reabilitari de 140-160km/h mai mult.Deci nu vad toata reteaua Romaniei acoperita de trenuri de mare viteza prin asta intelegandu-se viteze de cel putin 200km/h. |
|
| |
dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5393 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 23 Apr 2013, 10:26 | |
| Daca e sa facem un calcul sa vedem cati kilometri din Coridorul IV au fost realizati pana acum si cand au fost incepute lucrarile la acest proiect in tara noastra, cred ca putem foarte simplu sa vedem unde o sa fim peste 30 de ani! Pe hartie probabil ca vor circula si trenuri TGV in 2040 in Romania, insa asta ramane sa vedem, daca teoria se potriveste cu practica...macar de data asta. ) |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 23 Apr 2013, 10:58 | |
| - alexmorph3us a scris:
In urmatorii 30 de ani eu as vedea doar coridorul IV finalizat ca linie de mare viteza . A nu se confunda totusi... Coridorul IV este una, linia de mare viteza este alta, doua proiecte diferite care au maxim interconectari sau trasee partial paralele. - alexmorph3us a scris:
Deci nu vad toata reteaua Romaniei acoperita de trenuri de mare viteza prin asta intelegandu-se viteze de cel putin 200km/h. Eu nu vad nici macar toata linia de mare viteza Constanta-Bucuresti-Curtici finalizata ci doar anumite tronsoane gen Deva-Brasov sau Timisoara-Arad-Curtici pe care sa se circule cu minimum 230km/h . Aceste tronsone pot fi conectate si la linia clasica modernizata existenta in acel moment pentru a realizata parcursuri de lunga durata pe modelul a ceea ce s-a intamplat in Austria de exemplu sau Germania. - dandel a scris:
- Daca e sa facem un calcul sa vedem cati kilometri din Coridorul IV au fost realizati pana acum si cand au fost incepute lucrarile la acest proiect in tara noastra, cred ca putem foarte simplu sa vedem unde o sa fim peste 30 de ani! Pe hartie probabil ca vor circula si trenuri TGV in 2040 in Romania, insa asta ramane sa vedem, daca teoria se potriveste cu practica...macar de data asta. )
Fa calculul dar nu uita sa incepi cu lucrarile realizate cu fonduri europene si sa ai in vedere si numarul de kilometrii la care se lucreaza in prezent !
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Mar 23 Apr 2013, 11:04, editata de 1 ori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 23 Apr 2013, 11:03 | |
| Baiazid in Austria unde se circula cu +200km/h? |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 23 Apr 2013, 11:16 | |
| - adrian78 a scris:
- Baiazid in Austria unde se circula cu +200km/h?
Intre Wien si St.Polten, pe o distanta relativ scurta care a implicat constructie noua de linie plus tunel. Linia este capabila de viteze pana la 250km/h dar limitata la 230km/h de catre OBB. Gurile rele spun ca nu vor sa permita trenurilor germane de tip ICE sa obtina timpi mai buni... http://www.railjournal.com/index.php/high-speed/vienna-st-polten-high-speed-line-opens.html Sunt si alte linii de mare viteza in constructie in Austria care prevad lucrari complexe gen tunel in zona Insbruck (tot Westbahn) dar si Graz. In general viteza pe Westbahn este de 200km/h in prima parte dar scade foarte mult in zona montana dupa Innsbruck. 200km/h inseamna linie de mare viteza dar si in Austria are momente de scadere pe tronsoanele nedublate la 160km/h si chiar la 120km/h sau mai jos in zona montana. |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 24 Apr 2013, 15:46 | |
| http://www.cfi.ro/1_4_Mocanita-Turism-Feroviar-plimbari-cu-Mocanita-Mocanita-Brad-Criscior-locomotiva-cu-Abur.html
daca nu le convie moderatorilor sau adminilor rog sa stearga mesajul daca nu le convine |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 26 Apr 2013, 20:23 | |
| Se tot vorbeste de schimbarea mersului de tren in Iunie , tot de atunci se aude ca majoritatea trenurilor Regio vor trece la privat , si eu am auzit in tren (9028) pe seful de tren cand spunea ca nu stiu care tren IR Craiova-Pitesti-Bucuresti se va transforma in RE , care este adevarul pana la urma , stie cineva ceva sigur ? |
|
| |
Radu.B
Numarul mesajelor : 208 Varsta : 37 Localizare : Frunzanesti, linia secundara 801 Reputatie : 4694 Data de inscriere : 08/10/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 26 Apr 2013, 21:13 | |
| Eu cred ca sunt doar simple zvonuri. Nu prea vad privatii sa se inghesuie sa-si treaca in cont prea multe trenuri regio. Nu de alta, dar in prezent toti acesti operatori au o problema. Uriasa! Nu detin material rulant suficient nici macar sa-si asigure trenurile aflate in prezent in circulatie, daramite sa mai asigure si altele in plus. Poate doar daca operatorul de stat, recte CFR Calatori, le cedeaza acestora materialul rulant necesar asigurarii acestor trenuri, ceea ce eu, personal, ma indoiesc de lucrul asta. Ramane de vazut ce se va intampla in continuare.... |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Sam 27 Apr 2013, 01:21 | |
| - Karpaty a scris:
- Se tot vorbeste de schimbarea mersului de tren in Iunie , tot de atunci se aude ca majoritatea trenurilor Regio vor trece la privat , si eu am auzit in tren (9028) pe seful de tren cand spunea ca nu stiu care tren IR Craiova-Pitesti-Bucuresti se va transforma in RE , care este adevarul pana la urma , stie cineva ceva sigur ?
Ar fii bine sa le transforme in toate IR in Regio express pe relatia Pitesti - Craiova unde aceste trenuri merg mult goale. La autocar pretul este de 22 lei. |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6640 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Sam 27 Apr 2013, 08:45 | |
| Sunt convins ca , dac-ar putea, CFR le-ar baga mai cu anasana pe gat niscaiva vagoane darapanate privatilor - nu cred ca ar sta de doua ori pe ganduri, daca i-ar putea forta cumva sa le vanda niste 21-47, 20-57, Malaxe...si ar putea lua mai multi bani pe ele decat pe fierul vechi echivalent. Numai ca nici privatii n-au venit cu pluta pe teava si nu prea se-nghesuie sa ia ciurucurile neintretinute ale CFR, nici macar sa le ia in inchiriere. Probabil gaesc rapciuge mai bune, mai noi si mai ieftine pe-afara. Plus ca ...vagoanele ca vagoanele, dar' locomotive de unde? Ideea in sine n-ar fi chiar rea, dar aplicarea ei presupune cativa ani buni de tranzitie, nu doar o miscare hei-rupista in iunie. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Sam 27 Apr 2013, 12:26 | |
| Nu poţi să ţii în circulaţie compuneri gen DA + 2 vagoane. Niciun privat nu ar fi atât de dus cu capul încât să facă asemenea trenuri. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport | |
| |
|
| |
| Discutii generale despre transport | |
|