|
| Discutii generale despre transport | |
|
+102Katalyn mielutu zburator Jurnal Feroviar florin.lifticariu 92Dragos allred marius664 LanceR gabrielcr j o a n t a mureseanu_976 cristy79 didinul dan tm Nk11 vatmanul vanchorusebulgaria bubu Andrey_tm Jhonyla Razvan Tudor phnegativ alex.alexus.tm Amiralul apmatei cristyadaX Cont dezactivat MariusM laur 133 Radu.B alexmorph3us dandel manuela bostanescu 2 Katalin4653 AndreiStefan Simply18 Balto COSTACHE MIHAIL Griff cortexedge lapsanszkitamas Florin C TVlad NicuS Spartan1948 lifetec baiazid Czirjak Arpad andreiutzu FeroFan97 @ndrey Grigor cfr500 The Legend AMX 97-0548-4 Adirmvl Kriszti219 dan_dinca Radu Tudor decward DPS Alex Avram bostanescu gigel halmarius alex1987 Mihay IonutCFR2009 pety popovici eu cstefan email2bav pannonia express DAS 2011 redeme Hurricane rizelgeorgel2004 alinx3330 ATM mishu88 ionutz85 ravers75 srazvi user dezactivat... Luna Gaby005 Vitosa cont dezactivat . Adrian78 membru inactiv ldh80 Vlad AlexD kristi kkk DUAL cardinal Nesebar nenuandrei Dr2005 razvan - trenuri rich1974 106 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 11 Iul 2012, 19:35 | |
| Pai da, poti sa mergi si cu copii dar macar recunoaste si tu ca nu mai sunt conditiile de acum 10-15 de ani chiar daca atunci nu exista AC(poate pe 21-90), prize si alte nebuneli . Sunt oameni care pur si simplu nu pot pierde timpul degeaba iar in momentul asta preturile la bilete sunt exorbitante si timpii de parcurs sub orice critica. Nu pot sa merg cu trenul (IR) si sa fac 3,5-4 ore pana la CT cand pe hartie scrie altceva.
Ultima editare efectuata de catre AlexD in Mier 11 Iul 2012, 19:44, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 11 Iul 2012, 19:41 | |
| Tocmai acum conditiile sunt mult superioare fata de acum 30 de ani cand eram eu mic si muream de cald prin trenuri plus aglomeratia de care aveam parte in toate trenurile . Am vazut acum cateva zile o familie cu 3 copiii din care 2 erau in carut si plecau la Iasi cu IR cu vagon clasa 2 vagonul era seria 20-68 deci inca mai merge lumea cu trenul chiar daca are copil mic sau e singur cuc . La iarna o sa fac iara naveta la Slanic doar ca anul asta linia a fost privatizata deci conditiile vor fi automat superioare fata de ce era cu CFR si legaturile mult mai bune . |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 11 Iul 2012, 19:51 | |
| Apropo, mai stii in anul 1997 cat facea un IC pe Buc-Iasi si cat costa un bilet? Poate asa intelegi ce vreau sa spun. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 11 Iul 2012, 19:58 | |
| Eu imi aduc aminte in anii 80-90 cand mergeam la Cluj cu Acceleratul 461 Bucuresti-Satu Mare si erau vagoane 20-47/57 in care erau gropi pe culoar sau usile nu se inchideau , de wc nu mai zic ce miros era , eu de aceste conditii vorbesc care nu se compara cu ce avem acum . |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 11 Iul 2012, 20:03 | |
| - AlexD a scris:
- Apropo, mai stii in anul 1997 cat facea un IC pe Buc-Iasi si cat costa un bilet? Poate asa intelegi ce vreau sa spun.
IC ? nu ma pasionat , asta a fost un tren scump de cand a aparut , bunica mea avea o vorba : de ce sa dau banii pe clasa 1 sau pe tren Rapid ca tot acolo ajung si cu clasa 2 si cu un tren Personal sau Accelerat , tot asa zic si eu , ce rost are sa dau banii in plus pe un tren IC sau pe clasa 1 ca nu se merita . |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 11 Iul 2012, 20:12 | |
| Exact, IC si sa-ti spun si de ce comparatia asta. In 1997 IC 551 (Eminescu) facea aproximativ 4h30min(a fost reportaj la tv) pana la Iasi cu vagon 21-90 la clasa 2 pretul era cam 60lei(600.000 lei vechi) acum face 6h30min si costa 110lei in conditiile in care salariile sunt aproximativ aceleasi. Acum ai inteles? |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 11 Iul 2012, 20:54 | |
| Eu pana in prezent la 30 de ani am fost mai ales cu trenul in tara si in alte tari de foarte multe ori, si m-am plimbat mai ales de placere prin Romania (inclusiv circuite).
Cand voi avea familie si copii, adica sper nu peste mult timp voi calatori mai ales cu trenul. Prietenei mele actuale ii place sa mearga cu trenul chiar daca autocarul este pe primul loc pentru ea.
Deasemenea romanii au devenit foarte pretentiosi la conditile de transport oferite de trenuri, fiind obisnuiti de transportul auto care in Romania se afla pe primele locuri in toata Europa la conditii ridicand mult stacheta dar si de tarifele ridicate la calatoria cu trenul. |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5522 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Joi 12 Iul 2012, 01:33 | |
| - AlexD a scris:
- Exact, IC si sa-ti spun si de ce comparatia asta. In 1997 IC 551 (Eminescu) facea aproximativ 4h30min(a fost reportaj la tv) pana la Iasi cu vagon 21-90 la clasa 2 pretul era cam 60lei(600.000 lei vechi) acum face 6h30min si costa 110lei in conditiile in care salariile sunt aproximativ aceleasi.
Acum ai inteles? N-a facut NICIODATA IC Iasi - Bucuresti 4 ore jumate, daca ai dovezi sa le vedem si noi! Din cate stiu recordul este de 4h55 min la IC cu o singura oprire In Bacau mergand pe racord la Pascani! |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Joi 12 Iul 2012, 07:25 | |
| - AlexD a scris:
Imi pare rau ca iti spun asta dar un asa zis pasionat care merge cu nasul, pentru mine sunt 2 termeni care se contrazic cu desavarsire.
Stati linistiti ca sunt multi pe aici care au mers cel putin odata in viata cu nasul si nu recunosc, ei sunt mari fanii ai biletelor, cel putin karpaty a recunoscut. Si nu s-a mers cu nasul din cauza banilor, a economiei, zgarceniei, etc s-a mai mers cu nasul si din cauza CFR-ului. Cand un nas de la CFR sau orice alt lucrator isi ia peste picior calatorul cu bilet, si se pierde o legatura la alt tren ptr 5-10 min, mai se merita sa arunci o caruta de bani pe bilet la IR si sa nu ajungi la trenul de legatura ? Nu se merita si nu moare nimeni, nici CFR-ul nu moare ca eu si karpaty mergem intr-un an de zile maxim 150-200 km cu nasul cu IR, ca la R bani care ai dai la nas mai bine ai dai pe bilet, nu faci nici o afacere. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Joi 12 Iul 2012, 08:13 | |
| Eu am mers cu nasul si la Regiotrans, ba chiar am mers si gratis ca nu a mai avut nasul timp sa ia banii. Si a zis ,,lasa ba acuma du-te, poate ne mai vedem".
Cum am mers cu nasul? am dat banii pentru 2 persoane si el a luat din suma cit a considerat el, restul mi l-a dat inapoi spunindu-mi, ajunge pentru amindoi. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Joi 12 Iul 2012, 11:35 | |
| Cel mai bun exemplu de management care pot sa-l dau e metroul. Acolo toti calatorii platesc si uite la ce nivel a ajuns metroul in zilele noastre avand ca material rulant numai rame noi moderne. Sa nu mai punem in calcul si extinderea retelei. La CFR daca majoritatea merg cu nasul ce pretentii de conditii sa mai ai... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Locomotive clasa 60 Joi 12 Iul 2012, 12:59 | |
| Au fost locomotive excelente de-a lungul timpului, insa ar fi cazul sa fie inlocuite cu ceva mai modern, cu consumuri reduse! La marfa s-ar preta foarte bine ""Carpathia"", (sau un "Siemens- Hercules"), iar la calatori pentru eficientizare: -trenurile cu 3-4 vagoane sa fie inlocuite de automotoare (in primul rand sa se repare Desiro-urile care sunt defecte, iar apoi sa fie achizitionate automotoare noi. De exemplul cele poloneze SA-134, SA-138 sunt noi si au un pret de cost mai redus decat "Bombardier"" sau "Stadler GTW"); -trenurile cu 5-8 vagoane sa fie tractate cu locomotive clasa 82 (destul de moderne si cu consum mai redus); -locomotivele clasa 63/65 sa fie folosite numai la trenurile cu cel putin 9-10 vagoane. Cum astazi astfel de trenuri sunt destul de rare, locomotivele GM existente acum in parc ar fi suficiente, trebuind doar sa fie bine intretinute. Accentul trebuie pus pe reparatia automotoarelor Desiro, achizitionarea de automotoare noi (de exemplul Malaxa 77 poate fi inlocuita cu automotoare poloneze SA-105 noi, pe doua osii, cu o capacitate de transport similara) si continuuarea productiei de locomotive clasa 82.
In cazul liniilor electrificate, compunerile aberante gen EA+3-4 vagoane trebuie inlocuite cu automotoare electrice. La 5-9 vagoane folosite locomotive EC modernizate, iar locomotivele EA numai de la 9-10 vagoane in sus!
Imi cer scuze pentru off-topic! |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Joi 12 Iul 2012, 13:04 | |
| @Dr2005 ... sa nu comparam Z de la CFR care s cu ani lumina peste ramele Regiotrans .. am mers cu Z pe M200 'aka dunele de nisip' la 100 si cu rama regiotrans la 120 pe M300 proaspat reabilitata .. Z'ul e cu ani lumina peste Regiotrans.Nu mi doresc conditii de IC la regiotrans ,doar material rulant mai de calitate .. cat despre trenurile CFR imi pare rau ca tu circuli in zona Bucuresti unde sunt ciori la greu.Te invit la o calatorie pe Simeria-Arad/Teius. Si era sa uit .. noi nu avem nici macar 26-16 la R .. avem amarate de 21-47(rar,rar mai arunca Timisoara un 54/55),care au fost mentinute in circulatie ani buni... ca nu ne trimit astia vagoane decente.gen 22-96 pe Regio cum sunt in alte zone 'favorizate' sa scuipe semintze cioara pe scaun si sa doarma incaltat pe 3 scaune. Ca un mic off-topic .. ieri cu 1621,a durat 40 de minute ca specimenele de Bucuresti sa infunde toaletele la un vagon .. ca doar nu scrie mare "Nu aruncati corpuri straine in toaleta".. noroc ca la Brasov o femeie de servici s-a sacrificat in a desfunda wc urile.si am putut folosi linistit toaleta pe Brasov-Simeria. Adica cat de proasta sa fi sa zici prin Ploiesti catre iubitul tau .. trenul sta pe loc .. n-am voie sa folosesc toaleta ... Da,idioato la wc urile cu descarcare intre sine ... dar daca esti blonda si nu te duce capu nu-ti arunca tamponu in buda. |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6448 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Joi 12 Iul 2012, 13:23 | |
| - ldh80 a scris:
- Au fost locomotive excelente de-a lungul timpului, insa ar fi cazul sa fie inlocuite cu ceva mai modern, cu consumuri reduse! La marfa s-ar preta foarte bine ""Carpathia"", (sau un "Siemens- Hercules"), iar la calatori pentru eficientizare:
-trenurile cu 3-4 vagoane sa fie inlocuite de automotoare (in primul rand sa se repare Desiro-urile care sunt defecte, iar apoi sa fie achizitionate automotoare noi. De exemplul cele poloneze SA-134, SA-138 sunt noi si au un pret de cost mai redus decat "Bombardier"" sau "Stadler GTW"); -trenurile cu 5-8 vagoane sa fie tractate cu locomotive clasa 82 (destul de moderne si cu consum mai redus); -locomotivele clasa 63/65 sa fie folosite numai la trenurile cu cel putin 9-10 vagoane. Cum astazi astfel de trenuri sunt destul de rare, locomotivele GM existente acum in parc ar fi suficiente, trebuind doar sa fie bine intretinute. Accentul trebuie pus pe reparatia automotoarelor Desiro, achizitionarea de automotoare noi (de exemplul Malaxa 77 poate fi inlocuita cu automotoare poloneze SA-105 noi, pe doua osii, cu o capacitate de transport similara) si continuuarea productiei de locomotive clasa 82.
In cazul liniilor electrificate, compunerile aberante gen EA+3-4 vagoane trebuie inlocuite cu automotoare electrice. La 5-9 vagoane folosite locomotive EC modernizate, iar locomotivele EA numai de la 9-10 vagoane in sus!
Imi cer scuze pentru off-topic! Aceste idei sunt foarte bune dar trebuie luat in calcul si profilul sectiei pe care circula acel tren. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: locomotive clasa 60 Joi 12 Iul 2012, 13:35 | |
| E adevarat! De exemplul: in 1990 tren C Iasi- Buhaiesti sau Iasi-Crasna, cu 6 vagoane (deci 300 tone) era tractat cu locomotiva 040-DHC. Astazi, tren P /Regio Iasi- Barlad, cu numai 4 vagoane, tractat de locomotiva 060-DA!!, desi panta de la Barnova e tot aia! In 1984, tren C Buzau-Nehoiasu, cu 9 vagoane (deci 450 tone), sau in 1989 tren C Medgidia- Tulcea Oras, tot cu 9 vagoane, tractat de 040-DHC! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |