|
| Discutii generale despre transport | |
|
+102Katalyn mielutu zburator Jurnal Feroviar florin.lifticariu 92Dragos allred marius664 LanceR gabrielcr j o a n t a mureseanu_976 cristy79 didinul dan tm Nk11 vatmanul vanchorusebulgaria bubu Andrey_tm Jhonyla Razvan Tudor phnegativ alex.alexus.tm Amiralul apmatei cristyadaX Cont dezactivat MariusM laur 133 Radu.B alexmorph3us dandel manuela bostanescu 2 Katalin4653 AndreiStefan Simply18 Balto COSTACHE MIHAIL Griff cortexedge lapsanszkitamas Florin C TVlad NicuS Spartan1948 lifetec baiazid Czirjak Arpad andreiutzu FeroFan97 @ndrey Grigor cfr500 The Legend AMX 97-0548-4 Adirmvl Kriszti219 dan_dinca Radu Tudor decward DPS Alex Avram bostanescu gigel halmarius alex1987 Mihay IonutCFR2009 pety popovici eu cstefan email2bav pannonia express DAS 2011 redeme Hurricane rizelgeorgel2004 alinx3330 ATM mishu88 ionutz85 ravers75 srazvi user dezactivat... Luna Gaby005 Vitosa cont dezactivat . Adrian78 membru inactiv ldh80 Vlad AlexD kristi kkk DUAL cardinal Nesebar nenuandrei Dr2005 razvan - trenuri rich1974 106 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25585 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 06 Aug 2012, 03:54 | |
| Apropo de diferenţe, comparaţi tarifele la IC de la ei şi de la noi. Comparaţi apoi modul de acordare a facilităţilor (făr cupoane, permise, ştampile, fără să trebuiască călătorul să îşi scrie el de mână cuponul ş.a.m.d.), comparaţi mersul trenurilor (şi da, la ei IC-ul opreşte unde are clienţi, inclusiv în unele PO-uri). _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13109 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 06 Aug 2012, 04:46 | |
| Imi vine greata cand ma gandesc la subventiile acordate de CFR. Cel putin la cele pentru studenti... Cat despre IC-urile MAV-ului, sa opreasca si in PO, dar la ei se merge mult mai bine. Nu ca la Timisoata Nord-Bucuresti Nord, in medie 9 ore cu IR-ul si 08:11 cu IC-ul, desigur, asta pe hartie. LA IR e 95 de lei biletul la clasa a II-a, iar la IC 118... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22399 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 07 Aug 2012, 15:08 | |
| Vad ca sunt cateva persoane care se plang de intarzieri si ca trenurile nu merg bine sau ca CFR trateaza calatorul cum il trateaza , poate ca nu se stie adevarul din CFR , deci situatia este cam asa , trenul x are 50 de minute intarziere , trenul y are 100 minute si tot asa , credeti ca intereseaza pe cineva ? va inselati , toate astea stau la baza pentru a face ca , calatorul sa fuga de tren , in minister sau in CFR lucreaza persoane care au la randul lor firme de transport persoane pe auto deci e normal ca nu vor sa mearga trenurile bine , NU exista trenuri directe pe multe rute de exemplu Craiova-Satu Mate/Baia Mare/Oradea/Galati/Iasi sau Sibiu-Oradea/Galati/Iasi/Satu Mare/Baia Mare etc dar pe aceste relatii exista curse auto care culmea circula si pline va ridicati un semn de intrebare de ce ? simplu , cum am spus si mai sus , trenurile sunt voit sabotate , nu se introduc curse directe intre majoritatea oraselor din tara tocmai din aceasta cauza sa aibe firmele de transport auto profit maxim , ba mai mult sunt firme de transport auto al caror patron pompeaza bani la diverse persoane din minister/CFR care pot sa ia o decizie in anularea unor trenuri sau de a le baga la ore proaste tocmai pentru ca , calatorul sa mearga la autobuzele acestor firme . Eu am trimis la CFR petitii , propuneri in care spuneam sa se introduca trenuri intre marile orase ale tarii ca lipsesc si ca sunt autocare care sunt pline pe respectivele rute , raspunsul lor a fost ca au specialistii grija iar cand am trimis si a doua oara o propunere asemanatoare au zis sa nu le mai trimit asemenea propuneri , cu alte cuvinte degeaba le trimit ca ei fac tot ce stiu . Compania CFR Calatori este de stat si atat timp cat este de stat trenurile nu vor merge bine , numarul vagoanelor va scadea de la un an la altul pana o sa ajunga sa spuna ca nu mai merge nimeni cu trenu si ca anuleaza toate trenurile dar situatia asta e creata de ei si de ce se intampla fara sa stim noi adevarul , sefii din CFR stau frumos pe scaunele lor , leafa merge si inca o leafa consistenta plus spaga de la diversi patroni de firme auto normal ca le este bine , daca se privatizeaza eu sunt convins ca intr-o luna trenurile vor fi pe profit , daca CFR va fi privat atunci am putea spune ca va exista concurenta intre auto si feroviar pentru ca sunt convins ca atunci se vor introduce trenuri intre multe orase principale din tara , eventual se vor reduce si din tarifele la IR care sunt enorm de mari plus revenirea la tarifarea pe intreaga distanta nu pe fiecare tren in parte si nu in ultimul rand oferte care sa atraga publicul calator . Deci atata timp cant nu se schimba conducerea si vor ramane la conducere acei oameni care stau , leafa le vine , spaga le vine nu au interes sa mearga trenurile bine in tara asta ! Si pe international e aceeasi situatie , este o firma auto care opereaza din Romania catre Germania/Franta/Belgia/Olanda/Cehia/Austria , calatori exista dar trenuri nu exista , de ce ? simplu , a avut cineva grija sa faca in asa fel in cat sa trimita calatorii de la trenuri la firmele respective , de ce sa castige statul lasa ca , castiga nea x si y cu autocarele lui , asta este adevarul ! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25585 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 07 Aug 2012, 16:00 | |
| Trenul nu trebuie introdus doar de dragul de a fi tren acolo. Cine merge de la Craiova la Satu Mare? Chiar dacă sunt curse auto, gândeşte-te că un autocar are în jur de 40 de locuri, iar o dubă 15 - 20. Pentru 40 de călători se merită să pui un tren? Păi cel mai mic automotor de la CFR, Malaxa 900, are 56 de locuri! Trebuie gândit şi din punctul de vedere al rentabilităţii, nu să aruncăm trenuri în sus şi în jos doar de dragul de a le avea. În plus, există rute pe care, pur şi simplu, nu poţi să faci concurenţă traficului auto nici dacă pui TGV la tarif de Regio. Traseul căii ferate dezavantajează clar asemenea rute (gen Bucureşti - Vâlcea / Sibiu, Braşov - Tg. Mureş). Reţeaua noastră feroviară a fost gândită, în mare, pe la 1860, după nevoile de atunci, care s-au cam schimbat. Şi nu suntem singurii în situaţia asta, de ce crezi că DB are şi autobuze? S-au dus vremurile alea când toţi stăteau câte 3 - 4 - 5 ore prin cine ştie ce Hm-uri după legături, când se venea la gară cu 3 ore înainte pentru că altfel nu se dădeau bilete la Acc şi Rapid (iar cu anticipaţie nu se dădeau decât la agenţia de voiaj). E o piaţă liberă, fiecare societate de transport trebuie să se adapteze sau să moară. Mă îndoiesc că influenţa dubarilor e atât de puternică în MT... poate doar pe unele rute secundare (gen Ploieşti - Măneciu), pe rutele lungi oricum traseul auto e diferit de cel feroviar, deci atrage şi clienţi din alte zone (de ex. autobuzul Bucureşti - Cluj trece prin Piteşti, Rm. Vâlcea, Sibiu, Alba Iulia, Sebeş Alba şi Turda, trenul trece prin Ploieşti, Braşov, Mediaş, C. Turzii), nu doar pe cei care merg de la Bucureşti la Cluj. La internaţional mergi cam prea la extrem cu teoria conspiraţiei. De câţiva ani a apărut o nouă ,,invenţie" numită ,,zbor low-cost", care a atras şi atrage în continuare mulţi călători. Cu autobuzele pe rute lungi mai merg doar căpşunarii care vin cu 50 de kile de bagaj după ei şi îi rupe la buzunar biletul de avion. Crezi că ăştia ar justifica un vagon Bucureşti - Madrid, de exemplu? Eu mă îndoiesc. Singurul mod să concurezi cu avioanele low-cost e să introduci trenuri de mare viteză sau măcar de viteză ,,normală" (160 - 200 km/h), în funcţie de distanţă. Cum noi nu avem nici una, nici alta, e lesne de înţeles că trenurile noastre internaţionale nu ar fi prea atractive.
-- Statul ar câştiga oricum din TVA şi alte taxe, nu mai suntem în comunism ca statul să fie în toţi şi toate (deşi liderii noştri politici cam tind spre ideologia asta). _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22399 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 07 Aug 2012, 16:22 | |
| Adica tu spui ca un tren trebuie introdus doar daca circula zilnic ocupat 90-100% , de aici deja pleci cu o gandire proasta , cunosc persoane care aveau nevoie de ruta Oradea-Craiova dar nu exista tren direct asa ca au recurs la alte mijloace de transport , la fel cunosc cazuri pentru ruta Sibiu-Galati dar nu exista tren direct in schimb dube sunt , un tren este folosit si pe bucati nu neaparat sa plece plin de la cap de linie si toata lumea coboara la celalalt capat , un tren pe ruta Craiova-Deva-Arad-Oradea-Satu Mare-Baia Mare de exemplu nu va fi ocupat 90% de la un cap la altul , dar va fi folosit pe bucati de multe persoane in afara de asta conteaza in primul rand sa existe legaturi cat mai bune intre orasele tarii , ofera publicului calator cat mai bune legaturi si un pret cat mai atractiv asa vei atrage calatorii nu cum e in prezent si cum de altfel sustii si tu (Dr2005) cand un calator vine la ghiseu intreaba daca are cu ce sa mearga din A in B si constata ca trebuie sa schimbe 3 trenuri plus asteptat prin gari , calatorul ala nu se duce la un alt mijloc de transport ? clar cauta ceva mai bun , eu cum merg mult cu trenul am auzit multe povesti ale multor calatori nemultumiti si te asigur ca asta predomina , lipsa legaturilor directe intre orasele mari si apoi tariful extrem de ridicat . Tu ca si companie feroviara si cea mai mare din tara ofera populatiei cat mai multe legaturi intre orasele tarii plus rute internationale pentru ca , calatorul sa aibe de unde alege sa existe intr-un fel o concurenta , lasa dreptul de alegere calatorului nu i anula tu trenurile si il obligi sa mearga la auto . Cum mai spui ca Bucuresti-Valcea/Sibiu sau Brasov-Tg Mures nu au ce sa caute , pai asta inseama ca acele resedinte de judet raman fara legatura feroviara directa cu , capitala , tie ti se pare asa normal sa nu ai legatura directa feroviara , nu toata lumea suporta autocaruld e exemplu de ce sa obligi acei locuitori sa mearga la capitala doar cu autocarul , poate ca ei vor sa mearga cu trenu indiferent ca face cu 1 ora in plus sau cu 3 ore sau ca biletul costa mai mult , lasa omul sa mearga cu ce vrea si oferai trenuri asa cum este normal .
p.s.-inseamna ca nu sti ca in 1622/1624 se urca lume din Sibiu pentru Bucuresti si nu 3 persoane , mult mai multe , la fel si in 1520 din Valcea pentru Bucuresti , si 1521/1522 este folosit din Bucuresti la Calimanesti/Pausa de oameni care care merg la tratament si nu se duc cu altceva , ei vor cu trenu ! La varsta ta ar trebuii sa fi putin mai deschis la ofertele astea feroviara nu gata stop trenu ocoleste nu este bun , nu nu este corect asa ! Referitor la international , cand circula grupa pentru Venezia cu rapidul 625 prin Sibiu , am prins in vagonul 21-90 o familie care mergea din Bucuresti pana la Venezia ca acolo locuiau si au venit in tara in concediu , chiar spuneau ca nu le place cu avionul , nu suporta sa zboare iar cu autocarul este inghesuit de asta preferau trenul mereu si cica veneaud e 2 ori pe an in tara , normal , lasa omului dreptul sa aleaga cu ce vrea sa mearga , nu i impune doar avion sau autocar sau caruta ca asa vrea x sau y . Se pot pune trenuri internationale din Romania spre Berlin/Praha/Warszawa/Venezia/Munchen la care sa se aplice o oferta buna cum este si acum pentru Buc-Budapesta cu 29 de euro pret promotional , cand se termina locurile cu bilet promotional se dau cele cu bilet intreg , asa e normal sa exista , uite cum este in toata Europa de vest , legaturi intre capitalele tarilor cu tarife promotionale , cine vrea trenu alege trenu cine vrea rapid alege avionul si cu asta basta dar lasai omului dreptul de a alege si oferai mai multe variante ! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25585 Data de inscriere : 16/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 07 Aug 2012, 23:22 | |
| Există tren Craiova - Cluj, nimic nu-i împiedică pe cei de la CFR să pună în Cluj un ADH ca RE care să plece la 10 minute după ce vine cel de la Craiova. Aşa se procedează în ţările civilizate, pentru că trenul nu are aceeaşi încărcare pe tot traseul şi nu se merită să stai să pui şi să scoţi vagoane, să pierzi timp cu manevre şi să ajungi la compuneri gen GM cu un vagon. Uite, de exemplu, IR 1528 (Sibiu - Bucureşti) a avut două vagoane acum câteva zile. Ţi se pare normal? Ţi se pare economic? Ţi se pare că din salariile noastre trebuie subvenţionată o asemenea garnitură? Puteau să pună un Desiro până la Braşov (ca R) şi acolo trăgea la peronul alăturat unui IR de Bucureşti, oamenii se urcau şi asta era. - karpaty a scris:
- lipsa legaturilor directe intre orasele mari si apoi tariful extrem de ridicat . Tu ca si companie feroviara si cea mai mare din tara ofera populatiei cat mai multe legaturi intre orasele tarii plus rute internationale pentru ca , calatorul sa aibe de unde alege sa existe intr-un fel o concurenta , lasa dreptul de alegere calatorului nu i anula tu trenurile si il obligi sa mearga la auto . Cum mai spui ca Bucuresti-Valcea/Sibiu sau Brasov-Tg Mures nu au ce sa caute , pai asta inseama ca acele resedinte de judet raman fara legatura feroviara directa cu , capitala , tie ti se pare asa normal sa nu ai legatura directa feroviara , nu toata lumea suporta autocaruld e exemplu de ce sa obligi acei locuitori sa mearga la capitala doar cu autocarul , poate ca ei vor sa mearga cu trenu indiferent ca face cu 1 ora in plus sau cu 3 ore sau ca biletul costa mai mult , lasa omul sa mearga cu ce vrea si oferai trenuri asa cum este normal .
Să ai tren între toate oraşele mari e populism, nu concurenţă. De la Tg. Mureş mi se pare absolut normal să merg cu autobuzul până la Sighişoara şi să iau trenul de acolo spre Bucureşti, scutesc câteva ore bune de drum. Colegii din Tg. Mureş probabil or să confirme. Aici nu avem ce-i face, ăsta e traseul, trebuie să îl exploatăm cum putem. Cea mai bună soluţie e să se pună legătură cu autobuz la toate trenurile Bucureşti - Sighişoara. - karpaty a scris:
- La varsta ta ar trebuii sa fi putin mai deschis la ofertele astea feroviara nu gata stop trenu ocoleste nu este bun , nu nu este corect asa !
Sunt deschis, dar nu la risipă. Pentru că dacă facem risipă de trenuri nu o să fie niciodată suficiente... ar trebui concentrate garnituri pe rutele cu potenţial, de la Bucureşti la Constanţa, Galaţi, Craiova, Braşov, Piteşti (cu condiţia să fie R cu tarif de IR acolo, aia ar fi concurenţă pentru auto), de la Craiova la Tg. Jiu, de la Timişoara la Oradea, de la Oradea la Cluj etc.. Ar avea mai mult succes asemenea garnituri decât alea 2 vagoane care vin de la Sibiu. - karpaty a scris:
- Referitor la international , cand circula grupa pentru Venezia cu rapidul 625 prin Sibiu , am prins in vagonul 21-90 o familie care mergea din Bucuresti pana la Venezia ca acolo locuiau si au venit in tara in concediu , chiar spuneau ca nu le place cu avionul , nu suporta sa zboare iar cu autocarul este inghesuit de asta preferau trenul mereu si cica veneaud e 2 ori pe an in tara , normal , lasa omului dreptul sa aleaga cu ce vrea sa mearga , nu i impune doar avion sau autocar sau caruta ca asa vrea x sau y . Se pot pune trenuri internationale din Romania spre Berlin/Praha/Warszawa/Venezia/Munchen la care sa se aplice o oferta buna cum este si acum pentru Buc-Budapesta cu 29 de euro pret promotional , cand se termina locurile cu bilet promotional se dau cele cu bilet intreg , asa e normal sa exista , uite cum este in toata Europa de vest , legaturi intre capitalele tarilor cu tarife promotionale , cine vrea trenu alege trenu cine vrea rapid alege avionul si cu asta basta dar lasai omului dreptul de a alege si oferai mai multe variante !
Din păcate, o familie care face două călătorii pe lună nu justifică un vagon direct. De aia au cam dispărut legăturile internaţionale... infrastructura noastră impune o viteză foarte mică... de exemplu de la Bucureşti la Budapesta se fac aproape 15 ore. De la Budapesta la Praga, cam aceeaşi distanţă, se fac sub 7 ore. Prin urmare trenul de Praga e plin 60 - 70 % (curios, se pare că ei preferă saloanele, deşi sunt şi compartimente), în vreme ce de la noi pentru Praga abia vin 2 - 3 călători, care pot schimba foarte uşor în Budapesta... presupunând că ştiu să cumpere bilete on-line MAV, că dacă ceri din Bucureşti la Praga nu mai beneficiezi de nicio ofertă, nici măcar până la Budapesta. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13282 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mar 07 Aug 2012, 23:25 | |
| De acord cu ce zice doftoru pentru Cluj-SM ... nu poti sa risipesti 3 vagoane daca nu ai calatori de ele .. de altfel nu cred ca ai nici de un Desiro .. dar se poate rentabiliza cu un eventual TM-SM via Cluj Napoca cu ramura de Craiova.La fel cum s a intamplat cu Timisoara-Sighetu Marmatiei si ramura de Bistrita.Solutii exista .. insa compania de stat se misca prea incet. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8695 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 08 Aug 2012, 00:39 | |
| Stati voi linistiti ca lucrurile sunt facute in asa fel la CFR ca si un tren cu 15 vagoane pline tot in pierdere merge. Au grija cretinoizii incapabili/smecheri din conducere sa fie asa. |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5280 Data de inscriere : 19/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 08 Aug 2012, 02:14 | |
| ce as mai merge si eu cu trenul daca ar fi tarif de regio peste tot. principala frana in calea transportului feroviar este pretul prea mare si lipsa de automotoare in loc de garnituri cu 2-3 vagoane. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22399 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 08 Aug 2012, 05:28 | |
| Solutia nu este sa anulezi trenurile sau sa le limitezi pe bucatele si sa dispara trenurile directe . Solutia este sa introduca cat mai bune legaturi intre orase si sa reduca din pretul IR care in prezent este foarte mare in raport cu salariile noastre .
Impactul asupra caltorului ca intre A si B are tren direct este unul foarte pozitiv fata de o legatura cu schimbare , atunci calatorul se mai gandeste daca alege sau nu trenul , un exemplu il am la mine la servici unde un coleg trebuie sa mearga la Curtea de Arges vineri si i-am zis ce legaturi are dar cand a auzit ca nu mai sunt trenuri directe a zis clar NU , vrea ceva direct fara sa stea sa schimbe si asa gandesc majoritatea . Acum 6 ani am avut treaba la Mures si in decurs de o luna jumate am facut drumul Bucuresti-Tg.Mures de 5 ori , acolo trebuia sa ajung pana in 9 , am ales normal trenul direct , chiar nu imi convenea sa merg pana in Sighisoara sa cobor acolo in miezul noptii sa stau dupa nu stiu ce duba , chiar daca am ocolit m-am urcat din Buc si am coborat la Mures fara sa schimb nimic , este ceva normal si firesc sa ai legaturi directe . |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13109 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 08 Aug 2012, 05:44 | |
| Mda, oamenii tind sa respinga trenurile cu legaturi. Chiar cu ai mei am vorbit despre faptul ca a intrat RT-ul pe 205. Si le-am zis ca au direct seara, la intoarcere, dar ca la dus trebuie sa schimbe la Babeni. Mama, cel putin, a fost putin nemultumita, dar i-am convins ca pleaca foarte repede RT-ul din Babeni dupa ce ajunge CFR-ul, deci nu au mult de asteptat, doar de coborat dintr-un tren si sa urce in celalalt, fiind doar un lat de peron intre cele doua garnituri. Si mi se pare ca in general, daca cineva are de mers, sa zicem, de la Oradea la Sighisoara, prefera sa stea la Cluj 20 de minute sa fie schimbata locomotiva si atasate vagoane, decat sa ia tren mai departe de la Cluj la 5-10 minute mai departe spre Sighisoara... E vorba de comoditate... :roll: Iar pe legaturi nu te poti baza, mai ales vara si iarna, din cauza intarzierilor. Ca deh, nu stii daca prinzi legatura... |
| | | andreiutzu
Numarul mesajelor : 168 Reputatie : 5123 Data de inscriere : 05/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 08 Aug 2012, 07:47 | |
| @karpaty si cand ai legatura si o pierzi tot din cauza cfr'ului si esti nevoit sa te duci la duba/autocar? cu astea cum ramane? mama ei de derogare data de uniune romaniei pt cfr! |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13109 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 08 Aug 2012, 07:53 | |
| Cu sau fara derogare, daca nu exista raspundere pentru actiunile proprii putem discuta mult si bine... Din moment ce tu... strici... meciu', dar nu raspunzi pentru asta in nici un fel, de ce ai vrea sa mearga lucrurile bine? Ca doar daca nu merg esti avantajat... Pfai ce i-as plimba p-astia de la CFR in vagoanele de vite. Pe vremea asta sau pe ger, de la Satu Mare la Mangalia si retur, de cateva ori. Chiar daca nu se invata minte, macar sa o pateasca... |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5209 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Mier 08 Aug 2012, 13:28 | |
| Este adevarat ca reteaua de drumuri este mai dezvoltata si ofera legaturi mai bune intre unele dintre marile orase, spre deosebire de reteaua CFR conceputa in sec.XIX, cum bine a punctat Dragos, de aceea solutia cea mai buna pentru CFR ar fi un transport combinat tren-auto. Si in Austria marea parte a autobuzelor apartin OBB-ului si Postei. Ce ii impiedica si pe CFR sa-si cumpere macar midibuze si sa faca jonctiunea cu trenul a cate 20-30 de calatori ? Asa nu s-ar mai plange dupa multe rute secundare. Ganditi-va ca banii dati pentru modernizarea unui 26-16 ( cca 700.000 euro ) ajung pentru achizitionarea a 5-6 midibuze noi ! |
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4832 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: Vin 07 Sept 2012, 12:51 | |
| Ideal ar fi o "filială" RegioTrans și în Deva, cap de linie pentru automotoarele lor din 2 în 2 ore de la Păuliș Lunca (M 209 - neelectrificat), Hunedoara (M 207), Valea de Brazi (M 214 - neelectrificat)! Visez oare? Dar de ce nu? Sunt un simplu pasionat! Poate un automotor: Păuliș Lunca - Mintia - Deva - Simeria - Călan - Subcetate - Petroșani - Livezeni - Vulcan - Lupeni - Uricani - Valea de Brazi?
Ultima editare efectuata de catre Czirjak Arpad in Vin 07 Sept 2012, 13:13, editata de 4 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |