|
| Discutii generale despre transport | |
|
+102Katalyn mielutu zburator Jurnal Feroviar florin.lifticariu 92Dragos allred marius664 LanceR gabrielcr j o a n t a mureseanu_976 cristy79 didinul dan tm Nk11 vatmanul vanchorusebulgaria bubu Andrey_tm Jhonyla Razvan Tudor phnegativ alex.alexus.tm Amiralul apmatei cristyadaX Cont dezactivat MariusM laur 133 Radu.B alexmorph3us dandel manuela bostanescu 2 Katalin4653 AndreiStefan Simply18 Balto COSTACHE MIHAIL Griff cortexedge lapsanszkitamas Florin C TVlad NicuS Spartan1948 lifetec baiazid Czirjak Arpad andreiutzu FeroFan97 @ndrey Grigor cfr500 The Legend AMX 97-0548-4 Adirmvl Kriszti219 dan_dinca Radu Tudor decward DPS Alex Avram bostanescu gigel halmarius alex1987 Mihay IonutCFR2009 pety popovici eu cstefan email2bav pannonia express DAS 2011 redeme Hurricane rizelgeorgel2004 alinx3330 ATM mishu88 ionutz85 ravers75 srazvi user dezactivat... Luna Gaby005 Vitosa cont dezactivat . Adrian78 membru inactiv ldh80 Vlad AlexD kristi kkk DUAL cardinal Nesebar nenuandrei Dr2005 razvan - trenuri rich1974 106 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Mihay V.I.P Member
Numarul mesajelor : 296 Varsta : 46 Localizare : Constanta Reputatie : 5642 Data de inscriere : 19/04/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 24 Iun 2012, 17:31 | |
| Bine, pierdutul terenului de catre CFR Calatori s-a manifestat aproape in mod exclusiv numai pe rutele secundare, unde pe langa scaderea traficului de calatori, s-a furat si in draci, de au ajuns o gaura neagra in visteria CFR-ului! Daca e sa privim lucrurile cu pragmatism, cei care au prins vremurile dinainte de '90 stiu ca era o mare mobilitate catre locul de munca (aveai serviciu garantat, dar foarte rar la 2 pasi de casa), ceea ce presupunea in multe cazuri efectuarea navetei - de aici si faptul ca pe rutele secundare erau foarte multe curse locale; Ulterior, dupa 1990 a intervenit declinul industriei romanesti, inchiderea treptata a colosilor industriali si transformarea treptata dar aproape ireversibila a Romaniei de la o tara producatoare si exportatoare la o tara devenita o simpla piata de consum pentru altii... Urmarea o puteti vedea si voi la majoritatea curselor operatorilor feroviari privati care circula pe aceste rute: trenuri cu grad de ocupare de 5-15% (cu cateva exceptii, unde situatia sta ceva mai bine)... Populatia din localitatile acelor rute secundare in mare parte nu mai stiu ce-i ala un loc de munca in sfera industriala, activitatea lor rezumandu-se adesea la agricultura sau zootehnie de subzistenta... e trist, dar aici am ajuns... Oricum, una peste alta, cred ca ar fi mai realista o statistica pe km, nu pe sectii de circulatie, deoarece nu putem pune pe picior de egalitate o ruta secundara de cativa zeci de kilometri cu o magistrala de cateva sute de kilometri, nu? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 24 Iun 2012, 17:34 | |
| Sa nu mai vorbim de interesele ca aceste linii sa treaca la privat!! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 24 Iun 2012, 18:13 | |
| - adrian78 a scris:
- Sa nu mai vorbim de interesele ca aceste linii sa treaca la privat!!
Pai asa si trebuie , toate secundarele sa fie in administrare privata , se vede clar ca in administrare privata numarul de curse este mai mare fata de CFR si calatorii sunt mai multi acum ca sunt multe trenuri fata de cati calatori erau cand era CFR , asta se poate vedea negru pe alb . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 24 Iun 2012, 18:18 | |
| - karpaty a scris:
- adrian78 a scris:
- Sa nu mai vorbim de interesele ca aceste linii sa treaca la privat!!
Pai asa si trebuie , toate secundarele sa fie in administrare privata , se vede clar ca in administrare privata numarul de curse este mai mare fata de CFR si calatorii sunt mai multi acum ca sunt multe trenuri fata de cati calatori erau cand era CFR , asta se poate vedea negru pe alb . Sa nu uitam ca numarul de calatori e acelasi in unele cazuri chiar mai putini singurele trenuri cu grad mare de ocupare sunt cele cu navetisti care erau la fel de multi si la CFR!!Numai pe Hunedoara au facut exceptia de au taiat numarul de trenuri au facut un mers de tot rahatul |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 24 Iun 2012, 18:30 | |
| Da , bine sunt si cazurile astea dar de la noul mers se va face ceva si in aceasta privinta , eu ma refer la rutele unde cu CFR erau 2 trenuri pe zi de exemplu 210 , eu am fost si cand era CFR iar trenul era gol , daca am fost 10 oameni in tren iar ieri cand am mers pe 210 motorul a fost aproape plin , acelasi exemplu exista si pe alte linii , pe Hunedoara eu sunt sigur ca , cu noulk mers legaturile vor fi mult mai bune |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4852 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 25 Iun 2012, 00:36 | |
| Pentru cei ce sustin ca actualul CFR sa ruleze pe liniile secundare un singur exemplu am, cel mai bun de altfel. Brasov Zarnesti. In ultimul an de administrare CFR, trenul mizerabil, timp de parcurs de peste o ora, trenuri rare,la ore proaste...Acum: trenuri din ora in ora, care pleaca la ore fixe din capete( 11:00, 12:00 13:00 etc) de luni pana duminica timp calatorie 42 minute, bariere noi pe drum.Si calatori. Nu se poate spune ca a bagat trenuri doar ca sa isi ia subventia, oamenii chiar se bazeaza pe ei ca si transport.E fain sa poti merge cu trenul fara sa iti bati capul prea mult de orar.Stii ca e acolo din ora in ora. LA cfr o sa zica ca nu se poate, de-aia ultimu tren de la Sibiu spre BV pleaca la 15.Eu azi vroiam sa vin de la Codlea cu trenu seara..nu se poate, ca ultimu tren e la 18.; Codlea e un oras cu potentiali navetisti cel putin la fel de mare ca Zarnestiu si Rasnovu.Pune cFR vreun tren din ora in ora??? De ce sa se oboseasca? Sigur ca microbuzele nu mai contenesc intre Codlea si BV, pe cand autobuzele de ZN merg mai mult goale(mai au avantajul ca ajung central gara ZN fiind mai departe de centru ) |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 25 Iun 2012, 10:07 | |
| - alex1987 a scris:
- Pune cFR vreun tren din ora in ora???
Niciodata. Probabil acum doar pe Bucuresti-Ploiesti sa fie tren din ora in ora. In rest, jale mare. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 25 Iun 2012, 12:48 | |
| - alex1987 a scris:
- Pentru cei ce sustin ca actualul CFR sa ruleze pe liniile secundare un singur exemplu am, cel mai bun de altfel. Brasov Zarnesti. In ultimul an de administrare CFR, trenul mizerabil, timp de parcurs de peste o ora, trenuri rare,la ore proaste...Acum: trenuri din ora in ora, care pleaca la ore fixe din capete( 11:00, 12:00 13:00 etc) de luni pana duminica timp calatorie 42 minute, bariere noi pe drum.Si calatori. Nu se poate spune ca a bagat trenuri doar ca sa isi ia subventia, oamenii chiar se bazeaza pe ei ca si transport.E fain sa poti merge cu trenul fara sa iti bati capul prea mult de orar.Stii ca e acolo din ora in ora.
LA cfr o sa zica ca nu se poate, de-aia ultimu tren de la Sibiu spre BV pleaca la 15.Eu azi vroiam sa vin de la Codlea cu trenu seara..nu se poate, ca ultimu tren e la 18.; Codlea e un oras cu potentiali navetisti cel putin la fel de mare ca Zarnestiu si Rasnovu.Pune cFR vreun tren din ora in ora??? De ce sa se oboseasca? Sigur ca microbuzele nu mai contenesc intre Codlea si BV, pe cand autobuzele de ZN merg mai mult goale(mai au avantajul ca ajung central gara ZN fiind mai departe de centru ) Pai asta e singurul exemplu pozitiv unde au mai investit cat de cat ceva..Pe Simeria-Hunedoara si Livezeni-Lupeni semnalizarea e la pamant si asa va ramane mai mult ca sigur!! |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8302 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 25 Iun 2012, 14:10 | |
| Nu e chiar singuru, uite si la Lupeni parca arata mai bine gara de cand e Regiotrans, la fel si Hunedoara. Oricum la astea 2 e de putin timp Regiotrans, mai dureaza pana sa vedem cine stie ce schimbari in bine. Alt lucru pozitiv e ca nu mai are acces chiar orisicine in tren ca inainte. Cu semnalizarea e problema grea, nu prea poate sa o rezolve orice operator ar fi. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 02 Iul 2012, 18:06 | |
| Mai grav e că nici nu se suplimentează... scrie clar pe site la CFR că x trenuri au avut grad de umplere de peste 100% şi ei recomandă să iei bilet în avans în loc să mai pună 2 - 3 vagoane în plus. D'aia anul ăsta mă duc la mare cu Regiotransul, iar de la anul, când nu voi mai avea reducere, cu autocarul, că mai bine dau 50 RON la autocar decât 60 ca să merg pe hol înghesuit în tren. _________________ :TTT:
|
| | | halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5553 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 02 Iul 2012, 18:24 | |
| - Dr2005 a scris:
- Mai grav e că nici nu se suplimentează... scrie clar pe site la CFR că x trenuri au avut grad de umplere de peste 100% şi ei recomandă să iei bilet în avans în loc să mai pună 2 - 3 vagoane în plus.
D'aia anul ăsta mă duc la mare cu Regiotransul, iar de la anul, când nu voi mai avea reducere, cu autocarul, că mai bine dau 50 RON la autocar decât 60 ca să merg pe hol înghesuit în tren. Lasa tinere ca poate la anul pui mana pe un permis si mergi gratis cu trenul! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 02 Iul 2012, 18:48 | |
| - Dr2005 a scris:
- Mai grav e că nici nu se suplimentează... scrie clar pe site la CFR că x trenuri au avut grad de umplere de peste 100% şi ei recomandă să iei bilet în avans în loc să mai pună 2 - 3 vagoane în plus.
D'aia anul ăsta mă duc la mare cu Regiotransul, iar de la anul, când nu voi mai avea reducere, cu autocarul, că mai bine dau 50 RON la autocar decât 60 ca să merg pe hol înghesuit în tren. Un pasionat feroviar nu lasa trenul in favoarea autocarului pentru 10 lei iar daca stai putin si cauti ofertele vei constata ca trenul (IR) e mai ieftin fata de autocar si tot din punctul de vedere al unui pasionat nu lasi trenul in favoarea altui mijloc de transport indiferent de ora la care ai tren si indiferent de legaturile pe care le ai cu trenul , cel putin din punctul meu de vedere asta este un adevarat pasionat cel care calatoreste cu trenul frecvent si lasa alte mijloace de transport in favoarea trenului , cei care stau in fotoliu si se uita pe forum si nu au mai mers cu trenul de x ani nu se pot numi pasionati feroviar , cel putin eu nu i pot numi pasionati pentru ca nu reiese nicaieri aceasta pasiune . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 02 Iul 2012, 19:32 | |
| Care permis, că nu mai există aşa ceva, angajaţii CFR au gratis doar de acasă până la serviciu şi retur. 10 RON la dus, 10 RON la întors, la salariile din România să ştii că se simte. Anul ăsta clar merg cu trenul... că sunt pasionat şi am reducere. Mă costă 29,1 RON până la Constanţa, dar de acolo trebuie să apelez la dubă până la Eforie, că între 12 şi 17 nu mai e tren. Cu autocarul, tot cu reducere, plăteam 30 RON fără să mai stric un cupon. Da' vreau io să merg cu trenul. Dar de vara viitoare, ţinând cont că tarifele la tren mai mult ca sigur că vor mai creşte... o să mă gândesc de 2 ori înainte să urc în tren. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 02 Iul 2012, 20:00 | |
| Constanta-Mangalia este Regio la 14:00 ! Eu platesc bilete intregi de ceva ani de asta si aleg trenurile Regio si combinate mai multe sa am reducere . A fost acum 2 zile cineva la Constanta cu autocaru si a facut 4 ore si 10 minute a zis ca nu se mai duce cu asa ceva chiar daca e mai ieftin cu 5 lei , imi spunea cum vedea ca trenurile trec si ei dormeau pe drum ) App , vrei sa iesi ieftin Bucuresti-Eforie ? nimic mai simplu , trenul Regio 13031 este ieftin si bun ajunge dimineata pe litoral mai mult ca perfect . Circula Vineri-Sambata-Duminica si Luni . Eu cu el am mers pe 1 Mai dus-intors si a fost foarte bine cat dadeam la IR am dat la Regio dus-intors . |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5463 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 02 Iul 2012, 20:24 | |
| Cum naibii ajungi la Gara de nord la 2.30 noaptea?Nu toata lumea suporta sa mearga cu regio.Eu am mers pana la Busteni si am turbat in tren.Daca ar pleca regio ala la ora rezonabila poate s ar risca mai multa lume.Nu toata lumea e pasionata de cfr,foarte putini aleg sa mearga cu regio pt ca este un chin groaznic sa pierzi atata timp alaturi de tot felul de personaje dubioase |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |