| Discutii generale despre transport | |
|
+102Katalyn mielutu zburator Jurnal Feroviar florin.lifticariu 92Dragos allred marius664 LanceR gabrielcr j o a n t a mureseanu_976 cristy79 didinul dan tm Nk11 vatmanul vanchorusebulgaria bubu Andrey_tm Jhonyla Razvan Tudor phnegativ alex.alexus.tm Amiralul apmatei cristyadaX Cont dezactivat MariusM laur 133 Radu.B alexmorph3us dandel manuela bostanescu 2 Katalin4653 AndreiStefan Simply18 Balto COSTACHE MIHAIL Griff cortexedge lapsanszkitamas Florin C TVlad NicuS Spartan1948 lifetec baiazid Czirjak Arpad andreiutzu FeroFan97 @ndrey Grigor cfr500 The Legend AMX 97-0548-4 Adirmvl Kriszti219 dan_dinca Radu Tudor decward DPS Alex Avram bostanescu gigel halmarius alex1987 Mihay IonutCFR2009 pety popovici eu cstefan email2bav pannonia express DAS 2011 redeme Hurricane rizelgeorgel2004 alinx3330 ATM mishu88 ionutz85 ravers75 srazvi user dezactivat... Luna Gaby005 Vitosa cont dezactivat . Adrian78 membru inactiv ldh80 Vlad AlexD kristi kkk DUAL cardinal Nesebar nenuandrei Dr2005 razvan - trenuri rich1974 106 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Sam 07 Apr 2012, 18:40 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- TFG daca va dori sa introduca tren Bucuresti - Cluj Napoca trebuie sa nu faca foarte mult pe parcurs caci oamenii au timp limitat... Deci vor putea introduce tren cu tarif de IR dar conditii decente.
Mersul va fi de IR tariful va fi de Regio ! Daca il tarifeaza IR nu castiga calatori , doar prin pretul scazut vor castiga calatori |
|
| |
eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5731 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Sam 07 Apr 2012, 18:48 | |
| Sunt foarte pretentiosi daca se inghesuie precum oile in dube-vezi rutele din jurul Bucurestiului,sau platesc 25lei/100km Slanic-Bucuresti-si stau pe culoarele trenurilor supraaglomerate acceptand sa plateasca bilete in picioare. Mai degraba cred ca sunt in stare sa mearga si cu carutele, decat sa faca ceva sa schimbe lucrurile. |
|
| |
eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5731 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: 306 Ploiesti Sud-Slanic Sam 07 Apr 2012, 18:52 | |
| Si am uitat sa dau exemplu doar doua cazuri recente de dube de pe ruta Valenii de Munte-Bucuresti care au luat foc, unul la Balotesti lasand oamenii in drum sa se descurce, cu banii luati la urcare si ne restituiti, si celalalt care a luat foc la intrare in Bucuresti , totul inclus in bilet. Asa ca.... |
|
| |
email2bav
Numarul mesajelor : 28 Reputatie : 5348 Data de inscriere : 09/05/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Sam 07 Apr 2012, 19:05 | |
| - eu a scris:
- Si am uitat sa dau exemplu doar doua cazuri recente de dube de pe ruta Valenii de Munte-Bucuresti care au luat foc, unul la Balotesti lasand oamenii in drum sa se descurce, cu banii luati la urcare si ne restituiti, si celalalt care a luat foc la intrare in Bucuresti , totul inclus in bilet.
Asa ca.... Da, oamenii pot fi educati prin forta sa respecte regulile. Apoi, daca le oferi conditii bune, vor incepe sa aprecieze ceea ce au si sa plateasca ceea ce consuma fara a mai fi obligati. E bine sa dispara companiile de stat din transport si dubele. E timpul pentru ceva european. La Oltenita am vazut ca se poate. Slanicul are un potential si mai mare deci, daca cefere isi ia labele jegoase si da drumul la o privatizare realizabila, atunci va fi foarte bine. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Sam 07 Apr 2012, 19:10 | |
| Pai la transport auto nu mai sunt companii de stat!!Daca ar scoate dubele pe distanta mai mare 100 de km si ar fi obligatorii autocarele ar mai pica niste firma de cacao care duc oamenii ca sacii de cartofi (ca si la autocare se procedeaza asa) Statul si-a luat mana de pe aceste sectii dar si privatii sunt neseriosi ca nu le vor pe toate si le vor la preturi cat mai mici!! |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Sam 07 Apr 2012, 20:08 | |
| - adrian78 a scris:
- Pai la transport auto nu mai sunt companii de stat!!Daca ar scoate dubele pe distanta mai mare 100 de km si ar fi obligatorii autocarele ar mai pica niste firma de cacao care duc oamenii ca sacii de cartofi (ca si la autocare se procedeaza asa)
Statul si-a luat mana de pe aceste sectii dar si privatii sunt neseriosi ca nu le vor pe toate si le vor la preturi cat mai mici!! Lasa asa cu DUBE/MICROBUZE. Daca s-ar introduce autocare chiar CFR CALATORI ar pierde si mai multi calatori deoarece autocarele sunt moderne si foarte moderne. pe cand microbuzele au dezavantajul ca unii pasagerii stau in pisioare, este mai incomod. In plus cand aud multi ca ar trebui sa calatoreasca cu dubele renunta la calatorie daca au de ales. Din punctul meu de vedere sa fie introduse microbuze pe toate rutele si asa CFR ar castiga pasageri. Deasemenea in autocare incap mai multi oamenii decat la dube - pt ca oricum ar fii introduse la intervale dese si ele (din ora in ora) asa cum sunt pe multe rute din tara cu plecare/sosire din Bucuresti. Avem exemple : Bucuresti - Pitesti - Valcea, Bucuresti - Constanta si cele spre zona Moldova. Pe aceste rute la CFR CALATORI i este greu sa fure pasageri.CFR CALATORI sa faca la fel ca si TFG, REGIOTRANS si sa introduca cat mai multe trenuri pe toata perioada unei zile. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: xcvbnm Dum 08 Apr 2012, 00:40 | |
| CFR trebuie să îşi regândească atât mersul, cât şi compunerea trenurilor. Ei încă merg pe principiul ,,avem 500 de călători care merg zilnic de la Olteniţa la Bucureşti, atunci băgăm dimineaţa şi seara câte un tren de 500 de locuri". Evident, călătorii ăia nu merg toţi în acelaşi timp, aşa că majoritatea lor se reorientează spre alte mijloace de transport, forţaţi de împrejurări. Şi mai trebuie să îşi regndească şi strategia, astfel încât să atace traseele unde are avantaj, mai ales ca timp de parcurs. În schimb, ei târâie trenuri pe rute gen Bucureşti - Vâlcea, Bucureşti - Sibiu (rute unde transport auto are şi avantajul preţului şi al distanţei şi timpului de parcurs... şi asta nu se poate schimba uşor), în schimb pe Bucureşti - Craiova şi Bucureşti - Constanţa, unde trenul are avantajului unui timp de parcurs redus, ei pun doar câteva trenuri. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 08 Apr 2012, 09:55 | |
| Deja pe Bucuresti-Targu Jiu au pierdut o gramada de calatori care platesc biletul intreg de cand biletul costa 70 de lei iar la autocar microbuz este 45 de lei si timpul de parcurs este acelasi nu poti sa vi cu aceasi gandire scumpim biletele ca altceva nu stim sa facem si CFR-ul nu mai are monopolul de altadata iar intro piata cincurentiala trebuie sa gasesti metode sa devii mai eficient !! Razvan-trenuri introducerea autocarelor ar sedimenta piata transportatorilor multi nu au capacitatea financiara de a cumpara autocare plus ca aia inseamna intretinere mai scumpa consum mai mare deci tarife mai mari un mod indirect de a apropia preturile fata de cele de la CFR si nu te speria ca autocarele au confort mai mare fata de dube sunt dube Sprinter Crafter dupa 2010 care au interior de autocar a nu se compara cu dubele ce fac conventii si navete gen Iveco fara AC si imbunatatiri!!
|
|
| |
srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6347 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 08 Apr 2012, 20:35 | |
| Raman la CFR doar cu elevii/studentii cand pleaca/se intorc acasa |
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5276 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 08 Apr 2012, 22:09 | |
| elevi sau studenti, care odata cu terminarea scolii vor circula tot pe auto. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Dum 08 Apr 2012, 22:24 | |
| Si pensionarii impreuna cu cei din familie daca merg impreuna. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Lun 09 Apr 2012, 00:26 | |
| - srazvi a scris:
- Raman la CFR doar cu elevii/studentii cand pleaca/se intorc acasa
Tocmai de aceea si circula IR 1573/1574 Buc-Bz-Gl si retur numai vinerea si duminica pentru stundetii. Daca mergeti sa vedeti 1574 duminica peste 90% din calatori is numai tinerii, elevii, studenti... La fel si multe alte trenuri indiferent de rang vinerea si duminica sunt 2/3 din tren numai tineret. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 18 Mai 2012, 12:10 | |
| - adrian78 a scris:
Problema mai mare e la CFR care daca ar extinde mai mult conceptul de RE si-ar mari cota de profibilitate si ar afecta si transportul auto dar undeva sunt interese mai mari!! Extinderea conceptului RE asa cum il numesti tu este din punctul meu de vedere o oportunitate de marketing pentru toata lumea , de fapt cine se baga primul si o foloseste castiga deoarece cuvantul ala ,,expres'' face toti bani chiar daca e combinat cu regio si nu cu IC... Desi exista o definitie foarte buna a acestui rang de tren dat prin ordin ministerial , aceasta nu este respectata ci dimpotriva folosita de CFRCalatori aiurea pentru portiunile pe unde viteza comerciala nu se mai incadreaza in rangul IR si folosesc aceasta denumire RE in loc de...R , asa cum ar trebui de fapt... Cine le da lor dreptul sa se joace cu rangurile trenurilor pana la urma impotriva legilor in vigoare ? Asteptam o contestatie , ceva... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: vbvbcvxx Vin 18 Mai 2012, 12:33 | |
| Asa si cu IRE care si ala apare ca rang de tren pe infofer trebuia folosit in loc de IC pe Galati-Bucuresti Cluj-Timisoara Arad-Teius Bucuresti-Constanta dar la CFR se viseaza numai bilete multe si scumpe ei sa nu mai faca nimic ca nu stiu sa bage oferte!! |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6050 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport Vin 18 Mai 2012, 13:25 | |
| - adrian78 a scris:
- Asa si cu IRE care si ala apare ca rang de tren pe infofer
Da , dar asta este bagat din greseala pentru ca nu este prevazut ca rang de tren in Romania dupa cum nici ICE nu mai este conform ordinului asta http://legestart.ro/Ordinul-153-2011-modificarea-completarea-Regulamentului-circulatia-trenurilor-manevra-vehiculelor-feroviare-005-aprobat-prin-Ordinul-ministrului-transporturilor-constr-(MzcwNjkw).htm . Parerea mea este ca IRE ar fi trebuit prevazut ca rang de tren si introdus doar pe rutele cu viteza de circulatie mare unde merge cu 140 cum ar fi Bucuresti-Constanta , de exemplu IRE 1984/1985/1986/1987 care mai au putin si ajung la 90km/h medie , tot pe acesta ruta IC-urile urmand sa scoata medie de 100km/h si mai bine decat atat adica va exista totusi o diferenta . IR simple pot sa ramana cele care merg doar cu 120 . Alt exemplu clar IR 1582/1583 trebuia sa fie IRE ... Dar avand in vedere viteze medie mica a IR-urilor (in jur de 55km/h) am putea spune ca merita rang IRE toate trenurile IR care au viteza medie de 70km/h in sus sau pe-acolo, deci si Craiova-Bucuresti , Bucuresti-Ploiesti , Bucuresti-Pitesti parca s.a.m.d. Pe scurt , in Romania avem asa: -trenuri IC cu viteze medii de 55km/h -trenuri Ir cu viteze medii de 85km/h -trenuri R cu viteze de 35km/h -trenuri R la operatorii privati dar si pe M800 etc. cu viteze de 50-60 km/h -trenuri IR cu vagoane de IC -rame suburbane pe post de IR (Regiotrans) -trenuri R cu sageata albastra -trenuri IR cu sageata albastra -vagoane de 7 feluri si sapte culori la IR dar puse in sistem pijama , rar vezi un tren uniform cap-coada |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport | |
| |
|
| |
| Discutii generale despre transport | |
|