|
| DISCUTII SI PROPUNERI PETITII | |
|
+47srazvi user dezactivat... Vitosa George33 kristi kkk The Legend DUAL didinul cristyadaX rizelgeorgel2004 Balto decward cont inactiv tuborgtnp ionutz85 cont dezactivat . eu redeme lovekomotive R936 nenuandrei Nk11 Adrian78 rich1974 dexter23 M.I.C.I. Caravelle_Zg Scoop cortexedge Dr2005 razvan - trenuri Luna calin941-2 RazvanCFR DPS Vlad AlexD iuli.hard Marius Iulian Nesebar alex.alexus.tm cristi CFR mureseanu_976 stinky COSTACHE MIHAIL cristi ar andreikiki 51 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7010 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Mar 10 Ian 2012, 00:00 | |
| Asa si la Bacau, ard gazul de pomana la DHC ca duce vagoanele 15 minute in revizie si apar cu ele inapoi ... cel putin pe 509 sunt 3 garnituri, printre care si un TE si fac 2-3 trenuri/zi in functie de rotatia fiecarei garnituri. :roll: |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6446 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Mar 10 Ian 2012, 00:33 | |
| - cortexedge a scris:
- De multe ori, trenurile sunt expediate fara a fi curatate, macar sumar. Soseste trenul in statie, se urca 5 ciocanari sa verifice compartimentele de eventuale bunuri uitate inauntru, inchid usile si gata. Garnitura e gata de drum. Asa se face la Tg Mures pe cateva garnituri de regio...
Asa si la Timisoara...vin trenurile Regio se urca ciocanarii in control si atat. Culmea e ca la Caransebes se face curat in fiecare tren Regio care are ca statie finala Caransebes. |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Mar 10 Ian 2012, 01:00 | |
| In Arad trec prin tren niste tanti care dau cu matura, uneori si cu galeata cu mopu, dar asta destul de rar. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Mar 10 Ian 2012, 02:04 | |
| La Bucureşti doar golesc coşurile de gunoi (şi orice hârtie / bilet îl pui pe scaun / măsuţă înainte să vină curaţenia (unde primul a, adică a 4a literă este Ă, dar forumul nu acceptă)... era să rămân fără bilet ultima dată). Probabil ar trebui să facă mai mult dar, teoretic, au 15 minute la dispoziţie chiar dacă, practic, de câte ori am mers cu R5021 a plecat cu minim 40 de minute întârziere, deşi perechea sosise la timp. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Mar 10 Ian 2012, 14:36 | |
| Ma gandeam sa luam legatura cu cei de la CFR Calatorii sa facem un parteneriat cei care avem conturi pe facebook sau celelalte retele de scoializare si sa mai promovam unele initiative pozitive de cfr.ro poate nu stie multa lume!!
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Mar 10 Ian 2012, 22:17, editata de 1 ori |
| | | cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5391 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Mar 10 Ian 2012, 20:25 | |
| - adrian78 a scris:
- Ma gandeam sa luam legatura cu cei de la CFR Calatorii sa facem un partneriat cei care avem conturi pe facebook sau celelalte retele de scoializare si sa mai promovam unele initiative pozitive de cfr.ro poate nu stie multa lume!!
Foarte buna ideea dupa parerea mea. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Lun 23 Ian 2012, 23:44 | |
| Am trimis un mail la CFR-Calatori in care propuneam introducerea unui vagon cuseta pe trenul Buc-Tg Mures si pe Timisoara-Sighet , raspunsul a fost asta : 2.Referitor la introducerea vagoanelor cuşetă în compunerea unor trenuri de noapte, vă informăm că, până în acest moment, conform datelor noastre considerăm că aceste două relaţii, cu trenurile de noapte existente în acest moment, nu îşi justifică introducerea unui vagon cuşeta sau de dormit pe aceste relaţii. In sprijinul celor afirmate facem precizarea că gradul de ocupare pentru relaţia Timişoara – Sighet a fost de 3 călători/cursă vagon, iar în relaţia Bucureşti – Târgu Mureş a fost de 6 călători/cursă vagon. Menţionăm că un vagon cuşetă are o capacitate de 48 locuri/vagon cuşetă. In ceea ce priveşte relaţia Târgu Mureş, în compunerea trenului 1647/1648 (Bucureşti – Bistriţa) cu grupă de vagoane de Târgu Mureş de la staţia Deda, se află un vagon cuşetă şi un vagon de dormit care circulă în relaţia Bistriţa, relaţie care este mult mai utilizata, dar acesta poate fi utilizat şi de către călători de la/către Târgu Mureş din staţia Deda (aprox. 90 minute de Târgu Mureş). Si am mai cerut sa fie o diferentiere intre trenurile de noapte si cele de zi , la cele de noapte sa fie cu compartimente plus o diferentiere intre IR SI IC , iar raspunsul a fost asta : 3.In ceea ce priveşte compunerea trenurilor inter-city şi interregio, menţionăm că în prezent compunerea acestora este asigurată cu vagoane construite sau modernizate. In domeniul construcţiei şi reconstrucţiei vagoanelor de călători, tendinţa pe plan european este de a utiliza vagoane de tip salon în compunerea trenurilor de călători. Din cauza numărului redus de vagoane modernizate care sunt prevăzute constructiv cu compartimente, în compunerea trenurilor IR care circulă pe timp de noapte, nu pot fi introduse în totalitate numai vagoane clasă care au şi compartimente. Vă asigurăm că SNTFC “CFR Călători” SA va lua toate măsurile care se impun pentru realizarea unor condiţii corespunzătoare de siguranţă, confort si bună deservire a publicului călător. Deci pana una alta daca vrei sa mergi la Tg Mures poti folosii cuseta de Bistrita pana la Deda sau daca nu mergi la clasa , iar daca vrei compartiment la trenurile de noapte , cum iti este norocul , depinde cu ce tren mergi si pe ce ruta , mai multe nu se pot face si cu asta basta . Cam asta e raspunsul lor , sa ne multumim cu ce ne ofera , asta au momentan . |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Mar 24 Ian 2012, 08:39 | |
| Pentru Tirgu Mures, IR 1647, am cerut si eu un vagon cuseta. Nesimtitii, dupa ce mi-au raspuns fix in 30 de zile conform legii, au spus ca nu a mai fost nici-o solicitare pe aceasta tema si momentan nu se justifica introducerea acestui vagon. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Mar 24 Ian 2012, 17:26 | |
| - kristi kkk a scris:
- Pentru Tirgu Mures, IR 1647, am cerut si eu un vagon cuseta. Nesimtitii, dupa ce mi-au raspuns fix in 30 de zile conform legii, au spus ca nu a mai fost nici-o solicitare pe aceasta tema si momentan nu se justifica introducerea acestui vagon.
Pai si eu am postat pe forum ce raspuns mi-au trantit tot pe tema cusetei pentru Bucuresti - Tirgu Mures de noapte. Ba am scris si cat timp se pierde din durata totala a calatoriei Tirgu Mures - Bucuresti calatorind la clasa a 2-a pana la Deda plus transbordarea in vagonul cuseta. :roll: _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | George33
Numarul mesajelor : 82 Reputatie : 5353 Data de inscriere : 20/06/2010
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Mar 24 Ian 2012, 21:15 | |
| Sunt BOI! In anii 80, cand eram eu copil, erau vagoane de cuseta si de dormit pana la Targu-Mures!! La CFR Calatori domina din pacate mult arbitrariu si incompetenta...
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Mar 24 Ian 2012, 21:18 | |
| - George33 a scris:
Sunt BOI! In anii 80, cand eram eu copil, erau vagoane de cuseta si de dormit pana la Targu-Mures!! La CFR Calatori domina din pacate mult arbitrariu si incompetenta... Da la 321 si 322. Din ce mi-aduc eu aminte 1WLAB, 1 Bc, 1A si 4B-uri, idem grupa de cluj, vag WLAB si Bc la dus erau in capetele trenului la intoarcere la mijloc. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Mar 24 Ian 2012, 21:48 | |
| - George33 a scris:
Sunt BOI! In anii 80, cand eram eu copil, erau vagoane de cuseta si de dormit pana la Targu-Mures!! La CFR Calatori domina din pacate mult arbitrariu si incompetenta... In anii 80 si si dupa revolutie mult timp in anii 90 au fost vagoane cuseta si dormitor plus clasa 1+2 dar prin anii 2000 au inceput sa scoata din vagoane si nu trebuie sa ne miram prea mult pentru ca acum multa lume are masina personala sau multi circula cu microbuzele din Mures la Bucuresti , trenul este dezavantajat pe aceasta relatie din pricina ca pe calea ferata sunt mai multi km decat pe sosea . Macar o cuseta ar putea avea . |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Mier 25 Ian 2012, 12:10 | |
| Cred ca se ghideaza dupa nr. de calatori de la vagoanele clasa pe 1647.Intr-adevar, sunt foarte putin calatori care folosesc grupa de Tg Mures si gandesc ca nu merita cuseta mai ales ca sare pretul cu apox. 40 de lei. Mai bine ar scoate un vagon de clasa aIIa, oricum nu se umple nici-unul si ar baga o cuseta. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Mier 25 Ian 2012, 16:11 | |
| - kristi kkk a scris:
- Cred ca se ghideaza dupa nr. de calatori de la vagoanele clasa pe 1647.Intr-adevar, sunt foarte putin calatori care folosesc grupa de Tg Mures si gandesc ca nu merita cuseta mai ales ca sare pretul cu apox. 40 de lei. Mai bine ar scoate un vagon de clasa aIIa, oricum nu se umple nici-unul si ar baga o cuseta.
Nu e o masura prea buna scoaterea unui vagon de a 2-a, cum trenul e folosit intens de taranii navetisti dimineata, o sa fie inghesuiti toti in doar 2 vagoane. Eventual sa bage supracontrol fiindca sunt inca multi care dau la nas 2-3 lei sa mearga de la Reghin la Tirgu Mures. Mai bine ar face oferte gen "cumperi bilet la clasa a 2-a, primesti loc automat la vagonul cuseta", pentru a atrage calatori. Ca sigur se gasesc pensionari si tineri studenti sa mearga cu trenul, chiar daca au mai putine cupoane de folosit fata de anii trecuti. Si totodata ai mai multa mobilitate in tren decat intr-un cosciug cu 4 roti de la firma C&I a lui Mitrea ! _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Mier 25 Ian 2012, 18:59 | |
| Pe pensionari îi costă 35 RON duba Bucureşti - Tg. Mureş :shock: (probabil cu cupon) şi pe studenţi 55 RON (cu legitimaţie). În condiţiile astea, n-o să aibă clienţi cueşta, unde numai suplimentul e 32 RON (la 6 paturi).
CFR Călători ar trebui să se concentreze mai mult pe rutele unde poate avea avantaj asupra traficului auto (deci cnu Bucureşti - Tg. Mureş / Sibiu / Vâlcea). Rute precum Bucureşti - Constanţa, Buc. - Craiova, Arad - Timişoara, Arad - Oradea, Cluj - Oradea, Bucureşti - Galaţi, Braşov - Sibiu, Târgu Jiu - Craiova merită un mers de tren mult mai bun decât cel actual. Un număr mai mare de trenuri IR şi RE ar aduce venituri babane. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII | |
| |
| | | | DISCUTII SI PROPUNERI PETITII | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |