|
| DISCUTII SI PROPUNERI PETITII | |
|
+47srazvi user dezactivat... Vitosa George33 kristi kkk The Legend DUAL didinul cristyadaX rizelgeorgel2004 Balto decward cont inactiv tuborgtnp ionutz85 cont dezactivat . eu redeme lovekomotive R936 nenuandrei Nk11 Adrian78 rich1974 dexter23 M.I.C.I. Caravelle_Zg Scoop cortexedge Dr2005 razvan - trenuri Luna calin941-2 RazvanCFR DPS Vlad AlexD iuli.hard Marius Iulian Nesebar alex.alexus.tm cristi CFR mureseanu_976 stinky COSTACHE MIHAIL cristi ar andreikiki 51 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Dum 08 Ian 2012, 17:46 | |
| Si nu respecta vitezele legale... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Dum 08 Ian 2012, 21:39 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- CONSILIUL CONCURENTEI trebuie sa se sesizeze, ori micsoreaza tarifele la treunuri, sau obliga firmele auto la majorarea tarifelor. Sa nu uitam ca soferi circula si 15 ore pe zi 6-7 zile pe saptamna si fara odihna.
Chiar dacă firmele auto ar circula legal (câteva chiar o fac), tot ar avea costuri mult mai mici decât trenurile, pentru că: - nu plătesc TUI - consumă mai puţin combustibil decât o LDE - şoferii au salarii mai mici decât mecanicii de locomotivă - nu au personal de deservire în staţii (casieri, revizori, manevranţi etc.) - au staţii mai apropiate de zonele populate (ba chiar pot opri ,,pe ochi frumoşi" unde le faci cu mâna), astfel că pot avea mulţi călători care călătoresc pe distanţe scurte, ceea ce e mai profitabil decât câţiva călători care merg de la Bucureşti la Cluj (dacă ar înţelege şi CFR Călători asta...) - întreţinerea unui autobuz e mai ieftină decât cea a unei garnituri de tren - nu au tarife minime impuse prin lege; totuşi, chiar şi la tarifele actuale (destul de mici), lucrează cu o marjă de profit barosană - au un orar stabilit de către ARR şi CJ-uri, însă, la nevoie, pot mări numărul de curse (dacă sunt clienţi care cumpără bilet); la CFR Călători, dacă s-a umplut Desiro-ul, nu mai poţi nici în ruptul capului să mai pui o trasă la 15 minute în spate care să preia călătorii rămaşi. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Dum 08 Ian 2012, 22:01 | |
| Platesc rovignete si sunt foarte scumpe ,pt autoutilitare si oricum LDE nu e rentabila la trenurile de calatori decat la 7,8 vagoane in sus.Daca vrei fa comparatia cu automotoarele OF. In mare parte din restul ar apartinea de CFR Infra si nu are deci treaba cu CFR Calatori,care plateste TUI si nasii.Cei drept ca salariile sunt mai mari la CFR. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Dum 08 Ian 2012, 22:10 | |
| Un autocar de drum lung merge vreo 400-500 km pe zi, iar unul intrajudeţean face şi el măcar 150. Oricât de scumpă ar fi rovinieta, nu îi costă 9 RON/km.
Din domeniul feroviar, singurele vehicule care se pot compara, dpdv al consumului, cu un autobuz sunt Malaxele şi Caravelle-urile, eventual ramele electrice (câte mai circulă). _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Dum 08 Ian 2012, 23:08 | |
| - Dr2005 a scris:
- Un autocar de drum lung merge vreo 400-500 km pe zi, iar unul intrajudeţean face şi el măcar 150. Oricât de scumpă ar fi rovinieta, nu îi costă 9 RON/km.
Din domeniul feroviar, singurele vehicule care se pot compara, dpdv al consumului, cu un autobuz sunt Malaxele şi Caravelle-urile, eventual ramele electrice (câte mai circulă). Pai iti pot zice ca pt 1 luna pt duba noastra de la firma cu tara sub 3,5 to incarcata e peste 100 lei ,iar pt Dacia Papuc Autoutilitara e cam 64 de lei |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Dum 08 Ian 2012, 23:25 | |
| sunt mici:)) oricum mi s-ar parea normal sa platesti in functie de cat circuli ca la nemtia distanta de la x la y nu ca la noi pe zile !! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Lun 09 Ian 2012, 00:55 | |
| - adrian78 a scris:
- ca la nemtia distanta de la x la y nu ca la noi pe zile !!
La ,,Nemţia" acum 2 ani n-am plătit nimic... nu ştiu dacă se aplica doar pentru ,,peajul" austriecilor (sunt zone în Austria unde durează mai puţin drumul din A în B dacă mergi prin Germania) sau petru toate drumurile, dar a fost o senzaţie aparte să mă aflu pe Autobahn fără să mi se ceară vreo taxă. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Lun 09 Ian 2012, 08:36 | |
| - Dr2005 a scris:
-
- nu au personal de deservire în staţii (casieri, revizori, manevranţi etc.) - au staţii mai apropiate de zonele populate (ba chiar pot opri ,,pe ochi frumoşi" unde le faci cu mâna), astfel că pot avea mulţi călători care călătoresc pe distanţe scurte, ceea ce e mai profitabil decât câţiva călători care merg de la Bucureşti la Cluj (dacă ar înţelege şi CFR Călători asta...) la CFR Călători, dacă s-a umplut Desiro-ul, nu mai poţi nici în ruptul capului să mai pui o trasă la 15 minute în spate care să preia călătorii rămaşi. Doctore, poate ai vazut de cite ori am atins subiectul distantelor dintre punctul de oprire si localitatea deservita. Acuma e adevarat ca statiile au fost amplasate, cu muuuult inainte sa avem noi discutiile astea, dar ma gindesc la urmatoarele: daca inainte din varii motive statiile nu au fost mutate, ce opreste in prezent mutarea acestora daca si asa nu mai exista acari, IDM, magazie de marfuri, trafic de marfa ci e doar un simplu PO sau cum e acuma h? Ma uit intimplator pe wikimapia si sint chiar la Murgeanca, pai trenul trece la 1 km de localitate dar are gara la 4 sau 5 km. Cine sa mai mearga cu trenul? nu poate fi infiintat PO in dreptul localitatii, si suprimata oprirea din statia care inteleg ca e pastrata pentru anumite considerente tehnice de exploatare? Si cite asemenea locuri mai sint. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Lun 09 Ian 2012, 09:18 | |
| Apropo de puncte de oprire... mă uitam la linia Piteşti - Curtea de Argeş. În afară de Piteşti Nord, Bascov şi... Curtea de Argeş (eventual Merişani), restul staţiilor sunt la mama naibii, adică trece trenul prin sta şi opreşte în câmp, unde a considerat Elie Radu (sau cine le-a proiectat) că e punctul de interes al staului pe la 18xx. Având în vedere că nu mai există macaze de la Bascov la Curtea de Argeş (în 2010 au lichidat şi Băiculeştiul, în 2009 Vâlcele), punctele de oprire se pot reamplasa foarte uşor. A... exista PO Zigoneni, în mijlocul satului. Aşa că, din 2009, au suprimat oprirea aia, că clădirea e casă şi dubarii trebuie să trăiască din ceva. Defapt, întreaga reţea de staţii trebuie regândită. Până acum, doar TFG a avut curajul să înfiinţeze staţii noi pe secţiile lor (de ex. Lungeşti h. pe linia Galaţi - Bârlad), restul au privaţilor au păsatrat staţiile şi haltele moştenite de la CFR (mă rog, au mai suprimat din opriri, dar nu au înfiinţat oprir unde s-ar impune), ca să nu mai zic de CFR. Nici măcar pe mult-lăudata M800 nu s-a făcut nimic... încă avem staţii ca Pasărea şi Dragoş Vodă care, după terminarea lucrărilor, vor servi cel mult la încrucişarea marfarelor, deşi de la Pasărea la Pantelimon sunt nici 5 km. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Lun 09 Ian 2012, 10:44 | |
| Pai pe Curtea de Arges, linia mege ca, paralel cu soseaua, nu stiu de ce nu infiinteaza, repozitioneaza niste PO.
bine mai e un aspect, sint dube din 15 in 15 minute si e mai greu cu o Malaxa la 30 km/h sa faci fata si sa atragi publicul.
Mi se pare ca si RGT a infiintat Antestatia Barabant in dreptul unor fabrici din zona, in rest ai dreptate opresc si ei la dracu desi trec pe linga sate. |
| | | cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5391 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Lun 09 Ian 2012, 20:47 | |
| - rizelgeorgel2004 a scris:
- cristyadaX a scris:
- Aiurea..tu crezi ca, compunerea vagoanelor reprezinta in momentu de fatza..o ,,reclamatie"?
Cand mergi la tren IC cu vagoane de personal, si cand calatoresti peste 30.000 de km pe an cu trenul fara sa fii navetist sa stii ca are importanta mare! Pe langa asta iti doresc sa poti calatori la fel de mult, sa vezi in ce groapa imensa se afla Romania, si apoi vazand lucrurile din afara sa incerci sa schimbi ceva cu bunavointa, nu blamand cum fac 90 % din oameni. Nu avem vreo vina ca ne-am nascut in Romania, dar avem datoria si obligatia sa schimbam ceva. Iti doresc sa ai si tu si ceilalti membrii ai forumului putere si inspiratie sa faceti lucruri cat mai bune pentru Romania si CFR. Pana atunci numai bine! Calatoresc cu trenul de cand m-am nascut..de la P la R la IC la IR si tot ce exista si a existat pe calea ferata din 93 pana astazi..asa ca stiu...dar..partea cu compunerea vagoanelor imi pare o problema putin importanta..comparativ cu altele..si desigur le-ai specificat...tarifarea rutelor..transportul auto favorizat...astea sunt adevaratele probleme...cat despre faptul ca vagoanele sunt asa cum ai specificat in punctul 6,pline de ,,covoare" de semninte..mizerie etc...iar aici problema nu o inteleg?ma enervez cand vad astfel de plangeri.Ce vina au ei?ce vina are compania ca romanul e batut in cap si inapoiat cu mult iar astfel nu este in stare sa pastreze curatenia si sa circule legal?uite..actualele vagoane 20-54 20-55 20-49 si multe altele..cand au fost modernizate circulau pe R si IC sau Acc..ranguri mari..acum?acum in mare parte circula pe regio in conditii de mizerie si jeg..de ce?angajati cfr leau murdarit?nu..tot romanu a trecut prin ele..crezi ca ei nu is constienti de favorizarea calatoriilor pe sosea?o fac intentionat..is firmele lor..nu e ca nu isi doresc asta sau e ceva ce nu ar vrea sa se intample..sa numai zic de posibilitatea suspendata a angajatiilor CFR de a circula gratuit.si as mai avea foarte multe de specificat legat de ,,groapa din Romania".Numai bine. |
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6179 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Lun 09 Ian 2012, 22:07 | |
| Din toata problema cu covorul de seminte avem de pierdut noi, calatorii civilizati, si amarata aia de la remiza care castiga 4 milioane 500 maturand dupa toti nesimtitii. Problema nu e sa curete CFR dupa noi, problema este ce as putea sa fac cand vad astfel de nesimtiti, caci daca indraznesc sa zic un singur cuvant mi-am luat bucata pe loc.... Si atunci am de ales intre a tacea din gura sau.... |
| | | cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5391 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Lun 09 Ian 2012, 22:44 | |
| - rizelgeorgel2004 a scris:
- Din toata problema cu covorul de seminte avem de pierdut noi, calatorii civilizati, si amarata aia de la remiza care castiga 4 milioane 500 maturand dupa toti nesimtitii. Problema nu e sa curete CFR dupa noi, problema este ce as putea sa fac cand vad astfel de nesimtiti, caci daca indraznesc sa zic un singur cuvant mi-am luat bucata pe loc.... Si atunci am de ales intre a tacea din gura sau....
corect.. |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Lun 09 Ian 2012, 23:14 | |
| Nasii nu fac nimic pentru a asigura ordinea si curatenia pe tren, mai ales ca pe trenuri regio sunt AM sau 1,2,3 vagoane in multe cazuri cu 2 nasi, fac rapid controlul biletelor si fug in compartimentul lor. Acum exista si multe riscuri pentru ei, dar si in cazul in care nu sunt scandalagii nu se implica. |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9360 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Lun 09 Ian 2012, 23:56 | |
| De multe ori, trenurile sunt expediate fara a fi curatate, macar sumar. Soseste trenul in statie, se urca 5 ciocanari sa verifice compartimentele de eventuale bunuri uitate inauntru, inchid usile si gata. Garnitura e gata de drum. Asa se face la Tg Mures pe cateva garnituri de regio... _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII | |
| |
| | | | DISCUTII SI PROPUNERI PETITII | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |