| Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri | |
|
+14cristi CFR lifetec Nesebar IonutCFR2009 TonyGFR ATM Dr2005 cortexedge DUAL Luna razvan - trenuri Katalin4653 Adirmvl baiazid 18 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6735 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Lun 14 Oct 2013, 15:01 | |
| Un subiect aprins care apare in mai toate discutiile despre trenurile din Romania, din acest considerent m-am decis sa il deschid separat.
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Lun 14 Oct 2013, 15:45 | |
| Foarte buna idee!
Pai ar fi asa: -Cluj-Valcea-Cluj, Craiova-Sibiu/Brasov. As zice si cele doua care leaga Bucurestiul de Valcea, dar cand am mers cu Pausa avea ceva calatori; -o idee pe care am mai vazut-o pe forum ar fi taxarea la pret de RE pe distante mai scurte de 100 de km pe IR-uri; -taxarea la pret de RE pe distantele cu viteze mici intre doua statii, vezi Valea Oltului si bucatile de pe 200 si 300 pe care se lucreaza, unde vitezele sunt jenante. Spre exemplu, daca vreau sa merg de la Medias la Blaj cu IR-ul sa platesc tarif de RE. |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6318 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Lun 14 Oct 2013, 16:15 | |
| Propun si eu cateva trenuri ce ar trebui facute RE : Bucuresti-Bicaz Bucuresti-Galati (Fostul tren de noapte R7392/5022 fara retur dar se poate face ar avea calatori , actualul 572 573 dar si 1571/1572) Bucuresti Pitesti o pereche la ora buna pentru flux mare de calatori Bucuresti Craiova 1595 1596 sau alta pereche Galati-Iasi 1863/64/65/66 fostul Galati-Cluj 1870/1871 Bucuresti sighet 1643/1644 Satu Mare Mangalia retrogradat la RE intre Ploiesti Sud si Mangalia + Satu-Mare Dej Bucuresti Timisoara 1621/1622 pe ruta actuala pe 212 918 (Ilia-Lugoj-Buzias-Timisoara) Timisoara Baia Mare Oradea CLuj Bucuresti DEva Bucuresti Drobeta Turnu Severin Si cele de pe 201 cum zice si admirlv mai sus plus cate alte exemple din care CFR poate scoate bani frumosi si ar avea trenrui cu 8 10 12 vagoane si belete taiate dar daca nu ii duce capul vai de picioare. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8363 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Mar 15 Oct 2013, 01:12 | |
| In primul rand la toate IR care circula acolo unde sunt lucrari de modernizare ale linilor si care genereaza intarzieri mari-nesimtite : Sighisoara - Teius - Simeria si Arad - Radna. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Mar 15 Oct 2013, 01:24 | |
| Corect. Pe bucatile de traseu pe care nu e indeplinita viteza comerciala pentru IR (parca 45 de km/h), fie din cauza lucrarilor, fie din cauza mersului facut cu dosul (vezi 1728, care de la Sibiu la Valcea are o viteza de vreo 38 km/h) trebuie sa fie emise bilete in regim de RE. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8299 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Mar 15 Oct 2013, 02:19 | |
| Toate trenurile pe relatia Deva - Simeria. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13275 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Mar 15 Oct 2013, 02:22 | |
| IC 521! IC 531 ! IC 472! IC 346! Rang IRE! Luna .. pe Deva-Simeria poti sa te urci in orice tren vrei tu,ca nu vine nasul sa iti controleze biletul .. La majoritatea se schimba nasii ori in Deva,ori in Simeria .. |
|
| |
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9359 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Mar 15 Oct 2013, 02:28 | |
| Cand am fost pe acolo cu trenu', a venit nasu', chiar dupa iesirea din Simeria. _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Mar 15 Oct 2013, 02:29 | |
| DUAL, chefere-ul nu are IRE. Doar IR si IRN.
Dar da, IC-urile nu-si au rostul in Romania. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13275 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Mar 15 Oct 2013, 02:38 | |
| - cortexedge a scris:
- Cand am fost pe acolo cu trenu', a venit nasu', chiar dupa iesirea din Simeria.
Cu ce tren ? La regio urile alea de Arad vin .. la astealalte nu prea.. @ adirmvl IR cu mers mai selectiv atunci .. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Mar 15 Oct 2013, 02:46 | |
| Pai ar fi o treaba. IRE-urile sa fie pentru IR-uri ce sunt RE-urile pentru R-uri. Abia astept sa bage strainii trenuri pe la noi pe coridor sa vezi atunci scandal pentru intarzieri. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Mar 15 Oct 2013, 08:42 | |
| Coridoarele sunt, totuşi, gândite mai mult pentru marfă, chiar dacă există Core Network şi pentru călători. Dar dacă nu ne grăbim cu reabilitarea coridorului şi intră Serbia în UE... degeaba mai modernizăm noi coridoarele. _________________ :TTT:
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6735 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Mar 15 Oct 2013, 10:02 | |
| - DUAL a scris:
- IC 521!
IC 531 ! IC 472! IC 346! Rang IRE!
Da, dar trebuie hotarare de guvern . Si eu am sustinut introducerea acestui nou rang care este mai aproape de adevar decat rangul IC si diferentiaza mai bine si trenurile IR prezente dar si viitoare. Iar tariful sa fie exact acelasi ca la IR ca doar nu o sa avem IRE-uri cadentate la 2 ore intr-o directie si nici dublate la 30' de un IR mai ieftin. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Mar 15 Oct 2013, 10:15 | |
| N-o să se facă. Câtă vreme au clienţi dispuşi să dea atâta bănet, tot IC vor rămâne. _________________ :TTT:
|
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6637 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri Sam 19 Oct 2013, 22:28 | |
| Considerand ca nu au alte variante viabile - cel putin pentru distantele lungi - nu prea au de ales calatorii. Baiul e ca o gandire similara s-a aplicat si cand CFR: -a modificat cam toate acceleratele in rapide (in 1995) -a impus trenurilor IR de lung parcurs niste grafice rusinoase pe Valea Prahovei, acu 2-3 ani (cu lucrarile la linii) -tranteste curse la te miri ce ore care nu satisfac nevoile cetatenilor in general.
E drept, oamenii nu au variante viabile la momentul respectiv - insa cu timpul nemultumirea lor e speculata de un privat cu simt intreprinzator (fie el TFG sau C&I sau altul de aiurea) si...apar alternativele. Asa cum au aparut o mie si una de firmulite de transport rutier - la inceput cu un microbuz deselat, mai apoi cu doua, trei, apoi autocare cadentate...Dupa umila-mi parere, cam asa se va intampla si cu aceste IC-uri, vor aparea alternative, si clientii se vor duce fara a se uita inapoi. Daca , intre timp, CFR-ul nu miroase trendul calatorilor si ia masuri pentru contracararea efectelor negative.
Dar deh, am avut parte de o ieftinire/retrogradare (oarecum...) cand rapidele au fost trecute la IR. Mai coafata (coroborata cu scumpirea tarifului de accelerat), mai ciuntita, mai cu costuri ascunse (tarifarea pe segment) dar in acte , daca e luat cineva la-ntrebari, poate dovedi ca-i ieftinire. Plus retrogradarea IC-urilor de Galati. Ceva-ceva s-a miscat, dar nu suficient. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri | |
| |
|
| |
| Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri | |
|