|
| DISCUTII SI PROPUNERI PETITII | |
|
+47srazvi user dezactivat... Vitosa George33 kristi kkk The Legend DUAL didinul cristyadaX rizelgeorgel2004 Balto decward cont inactiv tuborgtnp ionutz85 cont dezactivat . eu redeme lovekomotive R936 nenuandrei Nk11 Adrian78 rich1974 dexter23 M.I.C.I. Caravelle_Zg Scoop cortexedge Dr2005 razvan - trenuri Luna calin941-2 RazvanCFR DPS Vlad AlexD iuli.hard Marius Iulian Nesebar alex.alexus.tm cristi CFR mureseanu_976 stinky COSTACHE MIHAIL cristi ar andreikiki 51 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Mier 25 Ian 2012, 22:19 | |
| Atunci sa opreasca doar in Reghin. |
| | | R936
Numarul mesajelor : 214 Reputatie : 4932 Data de inscriere : 24/12/2011
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Lun 30 Ian 2012, 22:41 | |
| Am eu o propunere: Din moment ce ADH-urile fac pe Regio, iar Desiro-urile fac si pe IR si IC, propun o inlocuire a ramelor desiro care fac pe trenurile de rang inalt cu ADHuri, iar in locul ADHurilor sa se puna Desiro. E chiar aiurea sa dai o groaza de bani pe un IR si sa ajungi la destinatie cu spatele rupt, si sa mergi cu niste conditii mult superioare (compartimente la clasa 1!!) pe regio. Ca sa nu mai zic de toti tiganii care urca si murdaresc/deterioreaza interiorul ADHurilor. Din pacate, CFRul isi bate joc de ele.. |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5729 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Solicitare Petitie!! Lun 06 Feb 2012, 20:55 | |
| Va rog sa depuneti o petitie in numele forumului, catre Ministerul Transportului, pentru redeschiderea de urgenta a sectiei 306. S-au investit atatia bani pentru reconstruirea podului, nu este posibil sa se inchida. Multumesc! |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Mier 08 Feb 2012, 21:39 | |
| Poate va intrebati de ce nu am mai postat ultimele petitii si raspunsuri trimise de mai bine de doua luni conducerii C.F.R. Calatori la rugamintea unor membri ai acestui forum. Raspunsul este simplu: Pentru ca nu am primit nici un fel de raspuns.
Dar am primit totusi un raspuns care cred ca era pentru toate petitiile. In care mi se transmite ca CFR Calatori raspunde petentiilor in conformitate cu prevederile Legii 233/2003 si ale Ordonantei de Guvern nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor cu modificarile si completarile ulterioare. Iar dreptul la petitionare il are orice cetatean al Romaniei in nume propriu (si imi apare subliniat expresia ,,in nume propriu'') drept prevazut de Constitutia Romaniei. Mi se mai spune in raspuns ca datele transmise de mine in numele a ,,mai multi calatori'' sunt date cu caracter general care din pacate nu pot conduce la o cercetare amanuntita a problemelor. |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5729 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: petitie!! Mier 08 Feb 2012, 22:15 | |
| Asta in timp ce in scoli li se spun copiilor ca in anul 1989, s-a facut o revolutie pentru libertate, liberul acces la informatiile publice, s pentru democratie etc............ Mi-e teama sa ma gandesc cum va fi in tara asta peste 10ani....... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Mier 08 Feb 2012, 23:04 | |
| - eu a scris:
- Asta in timp ce in scoli li se spun copiilor ca in anul 1989, s-a facut o revolutie pentru libertate, liberul acces la informatiile publice, s pentru democratie etc............
Ca off-topic, mie în şcoală şi în liceu tot ce mi s-a spus despre Revoluţie şi ce a fost între Al Doilea Război Mondial şi 1989 a fost faptul că erau n puşcării şi că Ceauşescu a fost executat, în rest ,,nu e de Capacitate/BAC, deci vom sări peste acest capitol". _________________ :TTT:
|
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6179 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Joi 09 Feb 2012, 18:02 | |
| O petitie la care CFR a raspuns astazi, bineinteles, asa cum ne-a obisnuit pe toti:
http://www.cfrcalatori.ro/sugestii-reclamatii/status/petitie/3692/uniqueId/e01e259ffd37c23dc6038c501a8dbd2b |
| | | user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5525 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Joi 09 Feb 2012, 19:00 | |
| Iertare domnilor de la CFR, dar raspunsul e penibil. Petitia mi se pare foarte bine alcatuita, si eu daca as fi fost CFR as fi profitat la maxim de informatiile culese si ordonate cu destula truda, banuiesc. Ce face raspunsul CFR? Paaaseaza vesnic problemele, da raspunsuri comunistoide...si cam atat. |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5729 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: alta petitie Joi 09 Feb 2012, 19:23 | |
| Stimate client, CFR Călători răspunde petenţilor în conformitate cu prevederile Legii 233/2002 şi ale Ordonanţei nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare.
Referitor la sesizarea dumneavoastră, ne-am adresat direcţiei de specialitate şi vă putem comunica următoarele:
Municipiul Bucureşti, capitala ţării – oraş european, trebuie să ofere călătorilor posibilitatea de a ajunge la Aeroportul Internaţional Henri Coanda şi cu trenul.
Transportul este comod şi avantajos mai ales pentru călătorii care sosesc din alte localităţi şi vor să-şi continue călătoria cu avionul sau se deplasează de la aeroport spre alte localităţi din ţară.
Transportul cu trenul este mult mai avantajos decât cel cu RATB întrucât oferă posibilitatea călătorului să-şi procure legitimaţie de călătorie valabilă până la Aeroportul Internaţional Henri Coandă, din staţia de imbarcare. În felul acesta elimină deplasarea cu bagaje pâna la staţia RATB.
Faptul că permanent se analizează traficul de călători din trenurile care circulă la şi de la Aeroportul Internaţional Henri Coandă, în mersul de tren 2011/2012 s-au anulat două perechi de trenuri faţă de anul precedent.
Trenurile care circulă în această relaţie sunt puse la dispoziţia tuturor categoriilo r de călători, aceştia fiind cei care hotărăsc modul de utilizare al trenurilor: aleator sau zilnic (navetă).
Transportul pe calea ferată este mult mai sigur şi mai comod oferind călătorilor siguranţa circulaţiei.
Referitor la statistici, menţionăm că toate cele ce pot fi de interes public sunt publicate în „Anuarul statistic”. CFR Călători este un operator de transport feroviar de călători pe o piaţă de transport liberă.
Vă asigurăm de tot interesul nostru în crearea unei bune serviri a călătorilor şi că suntem receptivi la toate sesizările clienţilor, întrucât ne sunt de un real folos pentru eliminarea aspectelor negative din activitatea noastră. Cu stimă, SNTFC CFR Călători Compartimentul Relaţii cu Publicul
|
| | | Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5380 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Mar 14 Feb 2012, 14:42 | |
| Petiţia mea: - Citat :
- Bună ziua.
Am făcut în data 12 Ianuarie 2012 o călătorie între Cărbuneşti şi Bucureşti Nord cu Regio 2084 şi IR 1590.[/size]
În primul compunerea la R 2084 era formată din câte îmi amintesc din 11-47 26-16 39-50. Deci.. două vagoane vechi şi unul modernizat.
Majoritatea călătorilor s-au înghesuit în vagonul modernizat în timp ce celelalte două vagoane erau mai mult goale. Eu am stat într-un compartiment din 39-50 la clasa a doua - singur, deci nu vă pot spune dacă controlorii au tăiat sau nu bilete. Însă, în tren au apărut “bineveniţii” bişniţari, aducând în compartiment pixuri, lanterne etc.
În IR 1590 în primul rând apreciez capăţenia din vagoane – 21-87 la clasa a 2-a.
În Craiova urcaseră 2 călători fără bilet care stăteau destul de aproape de mine. Venise Poliţia Transporturi şi le ceruse buletinele (aceştia aveau în mână pixuri şi diverse obiecte care "se comercializează" prin tren). Aceştia invocau diverse scuze că nu au buletinele etc. Poliţiştii le-au spus să coboare la staţia următoare.
“Echipa” de controlori am văzut că era formată dintr-un bărbat şi o femeie.
Când a venit controlorul unul dintre călători a spus: “Şefule... ne duci şi pe noi până la Bucureşti?” (şi îi propuneau să plătească în pixuri, markere câţiva lei câţi aveau la ei).
Controlorul: “Nu pot băieţi că sunt revizorii şi poliţia în tren. Să coborâţi la prima staţie”. După care “naşul” a ieşit din salon, iar călătorii s-au dus după el unde au mai vorbit ceva.
După oprirea în Caracal, controlorul a venit iar, şi i-a întrebat de ce au rămas în tren. Aceştia au spus că au aţipit (neadevărat)... Au mai fost câteva replici dar nu le-am înţeles.
A venit şi controloarea spunând “sunteţi proşti???? De ce stăteaţi cu pixurile si markerele la vedere ??? numai probleme ne faceţi”
În final cei doi au coborât la Roşiori.
Aceştia pe parcurs au spus nişte fraze destul de interesante: “Poliţiştii nu au cum să ne dea jos din tren decât dacă deranjăm călătorii! Doar naşul poate! Iar când o să vina după Caracal îi spunem că am aţipit şi nu are ce să ne facă!”
Iar în apropiere de Roşiori au spus: “Jumătate de drum l-am făcut. Din Roşiori luăm următorul tren!”
Ce vreau concret să spun e că degeaba doriţi sa reduceţi cheltuielile, atâta timp cât în trenurile CFR Călători poate circula oricine, pe orice distanţă, chiar fără să plătească NIMIC:
Soluţia în acest caz eu o văd implementând turnicheţi ca la metrou la intrarea pe peroane (din gară), şi supraînălţarea acestora. Iar în jurul gării să se pună un gard. Intrarea pe peroane făcându-se pe baza biletului, iar măsura să fie luată doar în gările unde opresc IC şi IR, în restul gărilor nefiind rentabil. Răspunsul CFR Călători: - Citat :
-
[size=12]Stimate domn CFR Călători răspunde petenţilor în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, aprobate cu modificări prin Legea nr. 233/2002.Urmare mesajului dumneavoastră ne-am adresat specialiştilor noştri şi vă comunicăm:Din cercetările efectuate a reieşit că în data de 12.01.2012, trenul R. 2084 a avut în compunere trei vagoane, dintre care vagonul cu seria 2616 este tip etajat modernizat, dar şi cele două vagoane întrunind condiţiile obligatorii de siguranţă şi confort. Acest tren fiind unul fără regim de rezervare, ocuparea locurilor de către călători, se face conform dorinţei fiecăruia. Şeful de tren îşi aminteşte că a tratat un călător hipoacuzic fără legitimaţie de călătorie (care încerca să comercializeze diverse produse călătorilor), cu BET seria A, nr.0582720, în valoare de 11,00 lei, emis pe relaţia Turburea–Craiova. În urma verificării rapoartelor oferite de sistem, se confirmă emiterea acestei legitimaţii de călătorie, partida trenului emiţând la trenul în cauză, un total de 10 bilete de taxare în tren, în valoare de aproximativ 100 lei.Toate vagoanele din compunerea trenului IR. 1590 respectă toate condiţiile de transport ce trebuie oferite călătorilor. Personalul care a deservit trenul IR. 1590, a declarat că la efectuarea reviziei legitimaţiilor de călătorie, înainte de sosirea în staţia Caracal, a depistat doi călători fără legitimaţii de călătorie care fuseseră în prealabil legitimaţi de patrula de poliţie T.F. ce a însoţit trenul pe distanţa Craiova – Bucureşti Nord. Personalul de tren a informat cei doi călători de faptul că li se va întocmi proces verbal de contravenţie şi vor fi nevoiţi să coboare în staţia Caracal. Aceştia au acceptat în final să achite contravaloarea a două legitimaţii de călătorie cu tarif de taxare în tren în valoare de 97,60 lei, până la staţia Roşiori Nord, unde au şi coborât. Legitimaţiile au fost emise de către personalul cu sarcini de control aparţinând S.T.F.C. Craiova, care a efectuat control pe relaţia Craiova – Roşiori Nord împreună cu personalul de tren şi se confirmă în urma verificării rapoartelor oferite de sistemul electronic. Sugestiile de implementare a sistemului de verificare a călătorilor şi accesul la peroanele staţiilor de cale ferată pe baza legitimaţiei de călătorie se află în atenţia conducerii SNTFC CFR Călători SA, existând permanent o preocupare de modernizare a tot ce implică o creştere a calităţii serviciilor oferite călătorilor şi acceptarea la transport doar a călătorilor care întrunesc condiţiile legale.Vă asigurăm că SNTFC “CFR Călători” SA va lua toate măsurile care se impun pentru realizarea unor condiţii corespunzătoare de siguranţă, confort şi bună deservire.Cu stimă,SNTFC "CFR Călători" SA Compartimentul Relaţii cu Publicul |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Mar 14 Feb 2012, 18:39 | |
| Sa fie puse garduri in toate garile, sau macar in cele mai mari + control la intrarea pe peroane. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Mar 14 Feb 2012, 19:05 | |
| Ar fi bine, insa dezavantajul ar fi ca de fiecare data cand vrem sa mergem la pozat in gara respectiva trebuie sa ne cumparam bilet.
Ar trebui facute controale la urcarea in tren pentru ca asa imi cumpar un bilet la regio pana la prima statie ca sa pot intra pe peron, ma urc in interregio si merg cu nasu (spre exemplu). De asemenea ar fi scutit si nasul de a umbla prin tren noaptea de exemplu si sa te trezeasca dupa fiecare statie sa vada daca a mai urcat cineva. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Joi 23 Feb 2012, 15:14 | |
| CFR Călători răspunde petenţilor în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, aprobate cu modificări prin Legea nr. 233/2002.
Urmare reclamaţiei dumneavoastră ne-am adresat departamentului de specialitate şi vă comunicăm următoarele:
Aşa cum am precizat în raspunsul nostru anterior, modificarea rangurilor trenurilor de călători a fost impusă de legislaţia europeană.
Varianta de tarifare corespunzătoare noilor ranguri de tren a fost aprobată prin ordonanţa de urgenţă nr. 56/ 2011, care prevede însumarea tarifelor de transport pentru fiecare tren în parte la călătoria cu mai multe trenuri.
Pentru reducerea tarifului de transport în cazul călătoriei cu trenuri succesive, CFR Călători acordă reducerile de fidelitate.
CFR Călători îşi desfăşoară activitatea cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Conform prevederilor Ordinului 153/2011 al ministrului transporturilor şi infrastructurii, trenurile regio asigură condiţii de transport pe arii geografice restrânse, propunerea dumneavoastră privind transformarea rangurilor unor trenuri fiind în neconcordanţă cu aceasta şi în plus calitatea serviciilor ar excede cu mult celor minime obligatorii pentru trenurile regio.
Implementarea unor servicii de tipul catering, aşa cum propuneţi dumneavoastră, trebuie să fie asigurată într-un spaţiu corespunzător şi motivată de o solicitare reală de piaţă.
Referitor la transmiterea mai multor petiţii pe aceeaşi temă, menţionăm că în conformitate cu prevederile Ordonanţei nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, art 10 pct (2) petiţiile cu acelaşi conţinut se clasează.
Vă mulţumim pentru propuneri şi precizăm că eventulalele solicitări ce se referă la subiecte asemănătoare vor primi răspunsuri asemănătoare, având în vedere menţinerea rezoluţiei exprimate de către specialiştii noştri.
Cu stimă, SNTFC CFR Călători
|
| | | Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5380 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Joi 23 Feb 2012, 23:26 | |
| - Citat :
- Vă mulţumim pentru propuneri şi precizăm că eventulalele solicitări ce se referă la subiecte asemănătoare vor primi răspunsuri asemănătoare, având în vedere menţinerea rezoluţiei exprimate de către specialiştii noştri.
Specialişti? Dacă chiar erau, nu ajungeau în situaţia asta în care e CFR Călători în prezent. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII Mier 29 Feb 2012, 12:59 | |
| Am trimis o petitie in care am pus mai multe propuneri de a infiinta trenuri pe mai multe relatii directe fara a mai schimba ( Galati-Timisoara prin Tg.Mures cu vagoane pentru Satu Mare si Oradea ; Galati-Iasi-Cluj ; Sibiu-Oradea ; Sibiu-Brasov-Iasi ; Sibiu-Constanta ; Timisoara-Galati prin Buc. ; Craiova-Galati prin Urziceni ; etc )
Rapunsul CFR-Calatori :
Vă mulţumim pentru propuneri şi pentru interesul acordat transportului pe căile ferate din România. Asa cum am precizat şi în răspunsurile noastre anterioare, mersul trenurilor de călători se elaborează anual în funcţie de solicitările călătorilor şi ale agenţilor economici interesaţi. Aşadar, este satisfăcută majoritatea curenţilor de trafic cu condiţia ca cheltuielile de exploatare efectuate să fie acoperite prin încasări. La proiectarea acestor soluţii participă mai mulţi specialişti (domenii de activitate, companii feroviare, regionale diferite) cu o experienţă vastă, care în cunoştinţă de cauză adoptă cele mai bune soluţii de preluare a fluxurilor de călători şi tehnico – economice, având toate elementele necesare şi fiind în măsură să facă acest lucru. Specialiştii noştrii analizează în permanenţă împreună cu reprezentanţii celorlalte companii cu profil feroviar, cele mai bune soluţii viabile în vederea realizării şi îmbunătăţirii ofertei de servicii, ţinând cont de posibilităţile efective de realizare. Transpunerea în practică a soluţiilor privind trasarea şi compunerea trenurilor este adaptată posibilităţilor concrete de circulaţie şi parc de material rulant. Realizarea ofertei pusă în aplicare anual printr-un nou „plan de mers de tren” are la bază principii tehnico – economice stabilite conform unor studii documentate privind traficul de călători. Sugestiile dumneavoastră au fost preluate şi analizate de specialişti, iar dintre acestea se vor implementa cele care îndeplinesc condiţii de eficienţă şi rentabilitate, ţinând cont şi de alte solicitări primite din partea publicului călător. Vă asigurăm că CFR Călători este deschisă dialogului cu publicul călător şi este interesată de opinia publicului călător şi depune eforturi pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite clienţilor.
Cu stima, SNTFC CFR Calatori SA Compartimentul Relatii cu Publicul |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII | |
| |
| | | | DISCUTII SI PROPUNERI PETITII | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |