|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
billy752-istu
Numarul mesajelor : 197 Varsta : 32 Localizare : brasov Reputatie : 5354 Data de inscriere : 29/10/2010
| Subiect: trenuri noi Vin 28 Sept 2012, 22:38 | |
| Ideea cu reintroducerea trenului galati-timisoara nu e deloc rea pentru ca era un tren foarte bun,lega estul Romaniei cu vestul si cu grupa de satu mare nu stiu,ca circula 1840/1841 la 3 ore dupa el,bine acum nu pentru ca sunt lucrari pe linia 501,insa o grupa pentru oradea sau chiar si arad ar fi foarte buna.Eventual sa se introduca unul de noapte care sa plece seara din galati si sa ajunga dimineata in satu mare.Oricum trenurile care circula pe rute lungi sunt cele mai bune deoarece nu trebuie sa schimbi daca mergi de exemplu de la brasov la timisoara,arad,galati etc.Din acest punct de vedere brasovul sta bine deoarece are legaturi cu satu mare,baia mare,arad,oradea,cluj napoca,suceava,iasi,galati,constanta,craiova,tg.mures.IR 1751 brasov-suceava ar putea avea grupe de vagoane pentru piatra neamt si botosani.Asa ar circula cu mai multe vagoane si poate cu mai multi calatori.IR 1840 ar putea avea grupe de vagoane pentru constanta-targu mures.Am auzit niste discutii despre faptul ca va circula din noul mers. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 29 Sept 2012, 09:23 | |
| satu mare-baia mare-jibou-dej-ilva-dorna bai-camplung mold-humor-pascani-iasi cu grupe de la bistrita nord-iasi si sighet-iasi. sibiu-brasov-predeal-sinaia-ploiesti vest-iasi cu grupa sibiu-galati iasi-bacau-saline-ciuc-brasov cu grupa iasi-tg.mures la unul din cele 3 ir timisoara -iasi sa se puna grupe targu jiu-iasi sau daca e mai rentabil la reintroducerea lui craiova-iasi sa se puna aceasta grupa. constanta-iasi in sezon cu plecare noaptea din constanta si ziua din iasi pentru a nu mai fi probleme cu vag de dormit si cuseta -acste 2 trenuri respectiv constanta-iasi-constanta si iasi-mangalia-iasi sa circule necuplate dat fiind faptul ca ar circula full mai ales in sezon. galati-tg mures-timisoara cu grupa piatra neamt-bacau-adjud-timisoara. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 29 Sept 2012, 14:46 | |
| Trenul IR : Constanta - Comanesti - Deda - Cluj Napoca si retur de zi;
IR Sibiu - Siculeni - Suceava si retur ;
IR de zi intre Cluj Napoca (plecare intre 5 si 8 dimineata) si Bucuresti, retur plecare din Bucuresti dupa amiaza si cu sosire in Cluj intre 22 si 24.00 seara;
IR Cluj Napoca - Sibiu - Craiova si retur de zi sau de noapte;
IR Galati - Sibiu si retur de zi sau de noapte;
IR de zi intre Bucuresti si Timisoara si retur pentru ca oferta actuala este deficitara la fel ca si Bucuresti - Cluj si retur desii sunt orasele cele mai mari si mai bogate din tara;
IR de noapte intre Iasi si Oradea cu vagoane catre Baia Mare sau Satu Mare cu plecare seara tarziu din Iasi si dupa amiaza din Oradea (dar cu sosire dimineata in Iasi);
mai multe perechi de REGIO Bucuresti - Brasov;
Din toate orasele resedinta de judet sa plece trenuri REGIO intre orele 17 si 20 cand iese lumea de la munca si cu mai multe trenuri ce sosesc in aceste mari municipii dimineata intre 7 si 10. Numai in acest mod se pot castiga o parte din calatorii de la microbuze/autocare, nu doar cu trenuri care ajung in aceste orase la 5-6 dimineata si pleaca la 15-17 seara deoarece acum in majoritatea firmelor programul de munca este intre 8,9,10 si 17,18,19. Iar angajatii au de unde alege si cei si nu sunt dispusi sa piarda timpul cu orele, iar de la CFR CALATORI trebuie sa inteleaga aceste lucruri.
|
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 29 Sept 2012, 15:14 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- IR de zi intre Cluj Napoca (plecare intre 5 si 8 dimineata) si Bucuresti, retur plecare din Bucuresti dupa amiaza si cu sosire in Cluj intre 22 si 24.00 seara
A fost pana in 2007 inclusiv IC 534 / 533 "MIHAI VITEAZUL" Cluj - Bucuresti, plecare 05:00 sosire orele 12-13, retur plecare la 16:00 si sosire la ora 23 in Cluj. Cat am apucat sa-l vad in acea perioada, avea clienti, chiar si pentru 5 vagoane. Insa pretul de IC de atunci era mai mic decat cel actual de IR In 2010 s-a incercat reintroducerea trenului sub forma trenului R 826 / 827, dar avea un mers foarte prost facut fiindca pleca la 4 dimineata, si era prea devreme, plus timpul petrecut aiurea in Medias pentru a mai primi vagoane de Sibiu (linia directa Sibiu - Brasov fiind blocata pe-atunci). Din pacate n-a avut succesul mult asteptat. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 29 Sept 2012, 16:08 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- IR de zi intre Cluj Napoca (plecare intre 5 si 8 dimineata) si Bucuresti, retur plecare din Bucuresti dupa amiaza si cu sosire in Cluj intre 22 si 24.00 seara
A fost pana in 2007 inclusiv IC 534 / 533 "MIHAI VITEAZUL" Cluj - Bucuresti, plecare 05:00 sosire orele 12-13, retur plecare la 16:00 si sosire la ora 23 in Cluj. Cat am apucat sa-l vad in acea perioada, avea clienti, chiar si pentru 5 vagoane. Insa pretul de IC de atunci era mai mic decat cel actual de IR
In 2010 s-a incercat reintroducerea trenului sub forma trenului R 826 / 827, dar avea un mers foarte prost facut fiindca pleca la 4 dimineata, si era prea devreme, plus timpul petrecut aiurea in Medias pentru a mai primi vagoane de Sibiu (linia directa Sibiu - Brasov fiind blocata pe-atunci). Din pacate n-a avut succesul mult asteptat. Stiu si am vazut acel tren in diverse gari dar oricum la 4 dimineata plecare din Cluj sau sosire la 1 noaptea desigur ca pentru clujeni nu este avantajos aproape deloc. |
| | | roseanu Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 51 Localizare : Podul Grant Reputatie : 4631 Data de inscriere : 15/08/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 29 Sept 2012, 16:31 | |
| Daca IC-urile si IR-urile raman pe M800 la timpii actuali de 3.5h-4h propun tarif de regio pentru acestea si poate astfel se mai inmultesc si numarul de trenuri . |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 07 Oct 2012, 21:00 | |
| IR 1757 constanta-cernavoda-bucuresti nord-buzau-bacau-suceava |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 07 Oct 2012, 21:05 | |
| |
| | | roseanu Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 51 Localizare : Podul Grant Reputatie : 4631 Data de inscriere : 15/08/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 07 Oct 2012, 22:40 | |
| - ALEXCFRCFM a scris:
- IR 1757 constanta-cernavoda-bucuresti nord-buzau-bacau-suceava
Sunt 2 trenuri aici si nu se pot lipi decat daca merg in cerc si nu merg pentru ca nu mai ajung la Constanta |
| | | membru exclus
Numarul mesajelor : 122 Reputatie : 4843 Data de inscriere : 11/01/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 08 Oct 2012, 14:38 | |
| propunerile mele sunt: 1.infintarea unui tren regio caracal podu olt 2.trenurile regio din statia slatina sa aibe si clasa 1 |
| | | Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5796 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 08 Oct 2012, 18:37 | |
| - stefi15031999 a scris:
- trenurile regio din statia slatina sa aibe si clasa 1
Pentru ce clasa 1 crezi ca se mai tine cont? |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 15 Oct 2012, 20:26 | |
| |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 15 Oct 2012, 21:45 | |
| - stefi15031999 a scris:
- propunerile mele sunt:
1.infintarea unui tren regio caracal podu olt 2.trenurile regio din statia slatina sa aibe si clasa 1 Propun reintroducerea R-ului Pitesti - Calimanesti. De ce ? Deoarece, intre orele 12 : 40 si 20 : 25 nu este niciun tren de rang R ( rang accesibil ca pret ) ce sa lege judetul Olt de judetul Valcea. Sunt numai IR-uri, care nu opresc in toate statiile si care te cam curata in buzunare. Acest R s-ar putea intoarce la Piatra Olt ca acum cativa ani. Pleaca din Calimanesti la 22 si ceva, iar in Ramnicu Valcea i-ar putea fi atasat Malaxa-ul ce pleaca la 23 : 15 catre Piatra Olt. Sau, de ce nu ? Prelungirea sa pana la Lotru sau chiar Sibiu. Nu vad de ce ar fi asa benefic un tren Caracal - Podu Olt. |
| | | maris.constantin
Numarul mesajelor : 433 Localizare : Arad Reputatie : 4855 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 16 Oct 2012, 20:22 | |
| In urma cu vreo 10 ani un IR ,din cele 3,Timisoara-Iasi,avea o grupa pentru/de la Lupeni,dar cum s-au inchis minele din Valea Jiului, nu cred ca sunt asa multi calatori pentru Moldova. Referitor la trenul de Cluj-Sibiu-Craiova,mai bine circula pe Valea Jiului(fostu 1831/1832) si sa fie Oradea-Cluj-Petrosani-Craiova.Pentru ca exista in actualul mers Rm.Valcea-Cluj Napoca si e ok asa cum e,parerea mea,calatorii de pe Valea Oltului s-au reorientat la alt transport. As introduce in circulatie un tren R Petrosani-Tg.Jiu-Rovinari-Turceni-Filiasi-Craiova,cu plecare din Petrosani in jurul orei 11,si din Craiova in jurul orei 10,oricum nu prea sunt trenuri la orele alea,cum am discutat la alt subiect sau prelungirea unui R de pe M 221 pana in Petrosani. Cred ca ar merge IR Craiova-Sibiu-Brasov-Iasi,cum era in urma cu multi ani.Nu stiu ,cred ca am ceva cu sageata albastra.Am fost din Craiova la Brasov cu sageata si mai bine preferam vagoane normale,si cred ca ar fi si calatori si pt Brasov si pt Moldova. Si bineteles reintroducerea lui OVIDIUS neaparat(care sa circule de la 1 mai-15 septembrie),Budapesta-Curtici-Arad-Timisoara-Craiova-Bucuresti Baneasa-Constanta sau Budapesta-Arad-Deva-Petrosani-Tg.Jiu-Craiova-Bucuresti Baneasa-Constanta(a circulat si asa) si sa fie compus din vreo 2 dormitoare,2 cusete,3 de clasa(2 cls.2 si 1 cls1) si in Arad sa mai ataseze vreo 3-5 vagoane de clasa.Imi vine sa plang cand vad sezonierul de Bulgaria,Nessebar(sau cum se cheama),si noi avem litoral,si noi putem face.Imi amintesc de trenul 461-2/462-1,cand circula de la Praga(Budapesta) si mergea la Thesalonik,era plin de straini si mergea si pe Valea JiuluI. Constat ca din cauza lor,si nu se vrea,CFR Calatori e in cap,in loc sa gandeasca putin si la oameni, nu doar la ei.Nu trebuie gandit foarte mult,ar fi si pe profit compania,ar fi multumit si publicul calator,si ar avea si ei de castigat,ca doar suntem romani. |
| | | Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8374 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 17 Oct 2012, 19:34 | |
| Stateam asa si ma gandeam la un tren pe ruta Constanta-Bucuresti Obor format din 2 garnituri si sa desparta in Fetesti 1.Constanta-Fetesti si 2.Constanta-Bucuresti OBOR Spun acest lucru deoarece daca e unu care doreste sa mearga la Bucuresti cu Regio. si are si bagaje multe pana la Bucuresti sa stea omul linistit sa nu mai schimbe in Fetesti! :TDD: :AA17: :AA17: :AA17: :AA19: :AA19: :AA17: |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |