Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.

In jos 
+80
FeroFan97
alex.alexus.tm
Vale
AndreiStefan
Tomi13leu
lifetec
baiazid
Simply18
Spartan1948
tudor_vl
maris.constantin
membru exclus
Katalin4653
92Dragos
roseanu
NicuS
Adirmvl
EuroNight
Rarau
membru inactiv
Sergiu rmn
bvio88
Teodor
Vlad
rizelgeorgel2004
Radu Tudor
bostanescu gigel
cristi CFR
mureseanu_976
AlexD
ionutz85
didinul
pannonia express
cont inactiv
060-EA078
The Legend
alinx3330
marius_catalin84
Luna
manuela
Dr2005
srazvi
alexmorph3us
Alex Avram
v43v63
iuli.hard
tzifrea
cont dezactivat .
kristi kkk
billy752-istu
cristi ar
mihaiuc
traian
Caravelle_Zg
AndiCFR
laur 133
cristyadaX
frank81
redeme
Nesebar
bogdan srl
DUAL
IonutCFR2009
popovici
Traveller
MariusM
ATM
romaniaetc
sorinucu
Vitosa
razvan - trenuri
cardinal
COSTACHE MIHAIL
Adrian78
lovekomotive
Costin.H
decward
stefan_br
nokia2010
myster2008
84 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 46 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Icon_minitimeVin 10 Feb 2012, 11:32

Mai propun eu un exercitiu de imaginatie(tren) IR. Avem nevoie de 4 ( 8 ) EC 46 + 20 vagoane 21-90+ 10 dormitoare, 5 cusete si 5buc 21-90(astea imi plac mie Razz).
Exercitiul decurge in felul urmator, se ia EC 46+ 10x21-90 + EC 46, 2 garnituri de tren(trenul de zi) a cate 10 vagoane fiecare si cate un EC 46 la fiecare capat actionate in comanda multipla in zonele dificile de munte cea din spate sa actioneze la nevoie ca impingatoare.
Traseul este urmatorul cu opriri in, CT-Fetesti-Ciulnita-Buc N-PloiestiV-Sinaia-BV-Sighisoara-Medias-Alba-Simeria-Arad 846km.
Trenul ar pleca din CT la orele 06:00 ajunge in Buc N la 08:25 si pleaca dupa o stationate de 5 min si schimbare de mecanic, ajunge la BV la 10:30 pleaca la 10:32,la Sighisoara schimba mecanicul, la Simeria orele 15:00 schimba mecanicul iar la Arad ajunge la orele 17:00si peste o ora pleacaspre CT cu aceleasi opriri si schimbari de mecanici trenul de noapte.
Trebuie 2 trenuri care sa plece dimineata la 06:00 si sa ajunga la destinatie la 17:00. Daca se baga 21-90 se poate dormi lejer noaptea in fotoliile alea sau sa fac 4 garnituri 2 de noapte si 2 de zi in aceeasi componenta EC 46 + 10 vagoane la unul punem 21-90 si la cel de noapte bagam cusete si dormitoare+ EC 46.
Bineinteles dupa ce pleaca din statiile mari sa existe automotoare Desiro/ADH 11 sau rame alactrice care sa preia calatorii in regim de RE sa-i duca la destinatii mai putin importante pe acelasi traseu.
Ce spuneti e fezabil sau am visat urat azi noapte.Un tren care sa faca 846km in aprox 11 ore unul de noapte si unul de zi pe coridorul IV??? Dupa reabilitare banuiesc ca aceeasi destanta se poate face in 8 ore daca nu se mai pierde timpul prin gari cu schimbari de locomotive...sa se schimbe doar mecanicii si sa stationeze maxim 5 min in Bucuresti iar in restul localitatilor unde se schimba mecanicul sa se stationeze 1 maxim 2 min in functie de numarul de calatori.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18760
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24340
Data de inscriere : 05/10/2010

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Icon_minitimeVin 10 Feb 2012, 11:46

In Brasov si Simeria trebuie minim 5 minute pentru revizia tehnica in tranzit!!
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Icon_minitimeVin 10 Feb 2012, 12:00

Plus revizia aia unde spui tu, merge ideea nu?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13810
Data de inscriere : 08/04/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Icon_minitimeVin 10 Feb 2012, 12:05

Nu prea merge. Nu se poate pune impingatoare la trenurile de calatori (exista pericolul ruperii cuplelor sau al deraierii), iar daca nu ma insel nici inactiv nu poate circula EC-ul la urma trenului (tonaj prea mare). Se poate atasa la urma cel mult un LDH (inactiv bineinteles).
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18760
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24340
Data de inscriere : 05/10/2010

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Icon_minitimeVin 10 Feb 2012, 12:40

Hai Vlad numai la noi nu se poate face nimic in Germania circula trenuri EC cu taurus la ambele capete si Metronom cu 2 locomotive BR101 la ambele capete sa nu mai zic de ramele push-pull si Railjetul!!Numai la noi sunt instructii de 2 lei nu poti sa lasi locomotiva defecta fara om pe ea trebuie sa o cuplezi in tren sa o decuplezi nu ai voie sa faci nimic da oamenii poti sa ii lasi 50 de ore in camp!!
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Icon_minitimeVin 10 Feb 2012, 12:43

Mi-ai luat cuvintele din taste.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13810
Data de inscriere : 08/04/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Icon_minitimeVin 10 Feb 2012, 12:55

Nu am scris eu instructiile. Bineinteles ca se poate pune impingatoare si la noi dar numai in cazuri speciale si circulatia se face cu viteza redusa.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Icon_minitimeSam 11 Feb 2012, 13:39

O sa fiu putin off topic.

Am vazut postate pe aici linkuri spre fimulete in care se dezapezeste o cale ferata cu plugul impins in mare viteza.

Acuma, la noi nu cred ca ar fi posibil, plugurile zac prin gari si probabil nu mai sint reparate si nu rezista la viteza lor maxima inscrisa pe ele 80 km/h dar nici liniile nu permit in unele cazuri decit 30-40 km/h pe liniile magistrale (M 500n de exemplu), dar\mai departe pe traseu am vazut indicatorul de zona unde ,,plugul circula cu cutitele ridicate"
Atunci cum sa cureti linia?

Nu cumva instructiile au ramas in urma vremurilor in care traim?

Am vazut pe Discovery World reportajul despre caile ferate indiene, Monsoon Railways, si cica mostenind birocratia britanica sint sute si chiar mii de formulare de completat.

Atunci cum ramine cu exemplele zilelor noastre date de userii de mai sus.

Nu impinge cu EC, nu multipla tractiune, nu locomotiva neinsotita pentru asigurarea mentinerii pe loc si manipularea bla, bla, nu aia nu aia. La altii nu se incaleca tampoanele?

oare in Elveti scum rezolva circulatia pe tmp de iarna si asigurarea cuplarii decuplarii trenurilor fara o armata de ciocaniri si inca 5-6 sefi si sefuti care asigura ,,echipa completa" la plecarea trenurilor?

Cum se face in zona rece a Rusiei?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Icon_minitimeSam 11 Feb 2012, 14:41

Apropo de cuplare, în Ungaria e un singur manevrant care face şi cuplarea, care dă şi cu steguleţu' la manevre, eventual ajutat de naş (care naş e unul singur) şi un singur mecanic. În Austria pe Munechen (DE) - Innsbruck (AT) sunt garnituri cu câte 6 - 7 vagoane, push-pull, cu un singur controlor (iar pe trenurile locale - S-Bahn - mai sunt naşi doar pe cele cu rute mai lungi, care trec prin halte fără vânzător de bilete) cu conducere simplificată şi fără mecanic pus şi în locomotiva care împinge (faţă de cum e obligaţia la noi, vezi garniturile de la RT care au mecanic şi în locomotiva care împinge). Şi linia pe 26 km are vreo 22 de poduri, 14 tunele şi vreo 6 ,,galerii" (nu ştiu cum să le spun, tronsonul pe care l-am făcut eu e asemănător cu Valea Jiului, numai că gârla e mult mai jos). Şi toţi 159 km sunt aşa! Şi trenurile regio le parcurg în 2h 50 min, adică cam cât fac IC-urile noastre de la Bucureşti la Braşov, unde doar vreo 50 km sunt munte (şi ăia nu sunt aşa grei).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Radu Tudor


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 28
Localizare : Targoviste
Reputatie : 5800
Data de inscriere : 06/02/2012

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2012, 09:12

Ar trebui ca IR Brasov-Constata sa nu mai ajunga la Bucuresti. De la Ploiesti Sud sa continue pe Urziceni-Slobozia-Tandarei-Constanta .
Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8446
Data de inscriere : 18/04/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2012, 09:25

Radu Tudor a scris:
Ar trebui ca IR Brasov-Constata sa nu mai ajunga la Bucuresti. De la Ploiesti Sud sa continue pe Urziceni-Slobozia-Tandarei-Constanta .

Pai ei se bazeaza ca de la Bucuresti sa se urce lumea pentru a putea ajunge la Constanta, sau de la Brasov la Bucuresti.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2012, 13:22

Pe relatia Brasov-PL.Sud-Urziceni-Slobozia-Tandarei-Constanta trebuie la PL.Sud schimbata loc EA/DA, apoi la Slobozia rebrusare, pe urma pe Tandarei-Constanta ar merge pe sub catenara ceea ce iar nu e bine...asa ca ma asteptam sa zici sa mearga pe PL.Sud-Bz-Faurei-Fetesti-Ct dar la ora la care circula nu se stie daca strangi 70 calatori asa ca pe ruta pe care el circula acum e ruta cea mai economica si cea mai buna ptr calatori.

si in plus suna foarte urat sa cumperi un bilet pe ruta Brasov-Urziceni sau Sinaia-Slobozia e cam si cum ai cere un bilet la R 3024 de la PL.Vest la PL.Sud Wink

Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2012, 13:57

Dar este racordare la Slobozia nu e nevoie de rebrusare.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2012, 14:07

dan tm a scris:
Dar este racordare la Slobozia nu e nevoie de rebrusare.

Care nu mai este folosita , plus ca daca se merge pe racord nu mai deserveste Slobozia si iar nu e bine , oricum tren de rang superior nu prea cred ca va mai fi pe 701 desi ar fi buna ruta .

_________________
595423Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Bdeem_8496_aPropuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Bdeem_8496_aPropuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18760
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24340
Data de inscriere : 05/10/2010

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Icon_minitimeJoi 16 Feb 2012, 15:31

Pai atuncea de ce am mai modernizat M300 si M800 Radule ca sa mergem prin "balarii cu 50km/h" sau sa mergem cu 140km/h si cu un confort sporit?
Ruta asta Brasov-Bucuresti si Bucuresti-Constanta merita niste vagoane mai profi de 200km/h sau niste rame gen ICE-T sau RailJet
Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 25 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.
Sus 
Pagina 25 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 46 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025
» Propuneri pentru mersul 2023/2024
» Propuneri pentru Mersul trenurilor 2018-2019

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI-
Mergi direct la: