| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 10 Feb 2012, 11:32 | |
| Mai propun eu un exercitiu de imaginatie(tren) IR. Avem nevoie de 4 ( 8 ) EC 46 + 20 vagoane 21-90+ 10 dormitoare, 5 cusete si 5buc 21-90(astea imi plac mie ). Exercitiul decurge in felul urmator, se ia EC 46+ 10x21-90 + EC 46, 2 garnituri de tren(trenul de zi) a cate 10 vagoane fiecare si cate un EC 46 la fiecare capat actionate in comanda multipla in zonele dificile de munte cea din spate sa actioneze la nevoie ca impingatoare. Traseul este urmatorul cu opriri in, CT-Fetesti-Ciulnita-Buc N-PloiestiV-Sinaia-BV-Sighisoara-Medias-Alba-Simeria-Arad 846km. Trenul ar pleca din CT la orele 06:00 ajunge in Buc N la 08:25 si pleaca dupa o stationate de 5 min si schimbare de mecanic, ajunge la BV la 10:30 pleaca la 10:32,la Sighisoara schimba mecanicul, la Simeria orele 15:00 schimba mecanicul iar la Arad ajunge la orele 17:00si peste o ora pleacaspre CT cu aceleasi opriri si schimbari de mecanici trenul de noapte. Trebuie 2 trenuri care sa plece dimineata la 06:00 si sa ajunga la destinatie la 17:00. Daca se baga 21-90 se poate dormi lejer noaptea in fotoliile alea sau sa fac 4 garnituri 2 de noapte si 2 de zi in aceeasi componenta EC 46 + 10 vagoane la unul punem 21-90 si la cel de noapte bagam cusete si dormitoare+ EC 46. Bineinteles dupa ce pleaca din statiile mari sa existe automotoare Desiro/ADH 11 sau rame alactrice care sa preia calatorii in regim de RE sa-i duca la destinatii mai putin importante pe acelasi traseu. Ce spuneti e fezabil sau am visat urat azi noapte.Un tren care sa faca 846km in aprox 11 ore unul de noapte si unul de zi pe coridorul IV??? Dupa reabilitare banuiesc ca aceeasi destanta se poate face in 8 ore daca nu se mai pierde timpul prin gari cu schimbari de locomotive...sa se schimbe doar mecanicii si sa stationeze maxim 5 min in Bucuresti iar in restul localitatilor unde se schimba mecanicul sa se stationeze 1 maxim 2 min in functie de numarul de calatori. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 10 Feb 2012, 11:46 | |
| In Brasov si Simeria trebuie minim 5 minute pentru revizia tehnica in tranzit!! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 10 Feb 2012, 12:00 | |
| Plus revizia aia unde spui tu, merge ideea nu? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 10 Feb 2012, 12:05 | |
| Nu prea merge. Nu se poate pune impingatoare la trenurile de calatori (exista pericolul ruperii cuplelor sau al deraierii), iar daca nu ma insel nici inactiv nu poate circula EC-ul la urma trenului (tonaj prea mare). Se poate atasa la urma cel mult un LDH (inactiv bineinteles). |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 10 Feb 2012, 12:40 | |
| Hai Vlad numai la noi nu se poate face nimic in Germania circula trenuri EC cu taurus la ambele capete si Metronom cu 2 locomotive BR101 la ambele capete sa nu mai zic de ramele push-pull si Railjetul!!Numai la noi sunt instructii de 2 lei nu poti sa lasi locomotiva defecta fara om pe ea trebuie sa o cuplezi in tren sa o decuplezi nu ai voie sa faci nimic da oamenii poti sa ii lasi 50 de ore in camp!! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 10 Feb 2012, 12:43 | |
| Mi-ai luat cuvintele din taste. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 10 Feb 2012, 12:55 | |
| Nu am scris eu instructiile. Bineinteles ca se poate pune impingatoare si la noi dar numai in cazuri speciale si circulatia se face cu viteza redusa. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 11 Feb 2012, 13:39 | |
| O sa fiu putin off topic.
Am vazut postate pe aici linkuri spre fimulete in care se dezapezeste o cale ferata cu plugul impins in mare viteza.
Acuma, la noi nu cred ca ar fi posibil, plugurile zac prin gari si probabil nu mai sint reparate si nu rezista la viteza lor maxima inscrisa pe ele 80 km/h dar nici liniile nu permit in unele cazuri decit 30-40 km/h pe liniile magistrale (M 500n de exemplu), dar\mai departe pe traseu am vazut indicatorul de zona unde ,,plugul circula cu cutitele ridicate" Atunci cum sa cureti linia?
Nu cumva instructiile au ramas in urma vremurilor in care traim?
Am vazut pe Discovery World reportajul despre caile ferate indiene, Monsoon Railways, si cica mostenind birocratia britanica sint sute si chiar mii de formulare de completat.
Atunci cum ramine cu exemplele zilelor noastre date de userii de mai sus.
Nu impinge cu EC, nu multipla tractiune, nu locomotiva neinsotita pentru asigurarea mentinerii pe loc si manipularea bla, bla, nu aia nu aia. La altii nu se incaleca tampoanele?
oare in Elveti scum rezolva circulatia pe tmp de iarna si asigurarea cuplarii decuplarii trenurilor fara o armata de ciocaniri si inca 5-6 sefi si sefuti care asigura ,,echipa completa" la plecarea trenurilor?
Cum se face in zona rece a Rusiei? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 11 Feb 2012, 14:41 | |
| Apropo de cuplare, în Ungaria e un singur manevrant care face şi cuplarea, care dă şi cu steguleţu' la manevre, eventual ajutat de naş (care naş e unul singur) şi un singur mecanic. În Austria pe Munechen (DE) - Innsbruck (AT) sunt garnituri cu câte 6 - 7 vagoane, push-pull, cu un singur controlor (iar pe trenurile locale - S-Bahn - mai sunt naşi doar pe cele cu rute mai lungi, care trec prin halte fără vânzător de bilete) cu conducere simplificată şi fără mecanic pus şi în locomotiva care împinge (faţă de cum e obligaţia la noi, vezi garniturile de la RT care au mecanic şi în locomotiva care împinge). Şi linia pe 26 km are vreo 22 de poduri, 14 tunele şi vreo 6 ,,galerii" (nu ştiu cum să le spun, tronsonul pe care l-am făcut eu e asemănător cu Valea Jiului, numai că gârla e mult mai jos). Şi toţi 159 km sunt aşa! Şi trenurile regio le parcurg în 2h 50 min, adică cam cât fac IC-urile noastre de la Bucureşti la Braşov, unde doar vreo 50 km sunt munte (şi ăia nu sunt aşa grei). _________________ :TTT:
|
|
| |
Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5800 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 16 Feb 2012, 09:12 | |
| Ar trebui ca IR Brasov-Constata sa nu mai ajunga la Bucuresti. De la Ploiesti Sud sa continue pe Urziceni-Slobozia-Tandarei-Constanta . |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8446 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 16 Feb 2012, 09:25 | |
| - Radu Tudor a scris:
- Ar trebui ca IR Brasov-Constata sa nu mai ajunga la Bucuresti. De la Ploiesti Sud sa continue pe Urziceni-Slobozia-Tandarei-Constanta .
Pai ei se bazeaza ca de la Bucuresti sa se urce lumea pentru a putea ajunge la Constanta, sau de la Brasov la Bucuresti. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 16 Feb 2012, 13:22 | |
| Pe relatia Brasov-PL.Sud-Urziceni-Slobozia-Tandarei-Constanta trebuie la PL.Sud schimbata loc EA/DA, apoi la Slobozia rebrusare, pe urma pe Tandarei-Constanta ar merge pe sub catenara ceea ce iar nu e bine...asa ca ma asteptam sa zici sa mearga pe PL.Sud-Bz-Faurei-Fetesti-Ct dar la ora la care circula nu se stie daca strangi 70 calatori asa ca pe ruta pe care el circula acum e ruta cea mai economica si cea mai buna ptr calatori. si in plus suna foarte urat sa cumperi un bilet pe ruta Brasov-Urziceni sau Sinaia-Slobozia e cam si cum ai cere un bilet la R 3024 de la PL.Vest la PL.Sud |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 16 Feb 2012, 13:57 | |
| Dar este racordare la Slobozia nu e nevoie de rebrusare. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 16 Feb 2012, 14:07 | |
| - dan tm a scris:
- Dar este racordare la Slobozia nu e nevoie de rebrusare.
Care nu mai este folosita , plus ca daca se merge pe racord nu mai deserveste Slobozia si iar nu e bine , oricum tren de rang superior nu prea cred ca va mai fi pe 701 desi ar fi buna ruta . |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 16 Feb 2012, 15:31 | |
| Pai atuncea de ce am mai modernizat M300 si M800 Radule ca sa mergem prin "balarii cu 50km/h" sau sa mergem cu 140km/h si cu un confort sporit? Ruta asta Brasov-Bucuresti si Bucuresti-Constanta merita niste vagoane mai profi de 200km/h sau niste rame gen ICE-T sau RailJet |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
|
| |
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|