|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 27 Sept 2012, 22:13 | |
| - ALEXCFRCFM a scris:
- TRENUL IR is-tm sa fie prin buzau cum ar fi ruta IS-BC-BZ-BV-SB-AR-TM
este o idee excelenta draga,ar fi o a cincea ruta.trenurile de lung parcurs ar trebui mentinute,daca le bucaatelesc ar pierde si mai multi calatori.nimeni nu este dispus sa se trambaleze cu bagajezele. si hai sa mai terminam cu importanta data sucevei.eu sunt timisoreanca suta la suta dar consider ca se acorda o atentie prea mare sucevei.magistrla 500 ar trebui sa fie bucuresti-ploiesti-buzau-focsani-bacau-iasi. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 27 Sept 2012, 22:26 | |
| Dap lucrurile astea se intamplau si in comunism cand se muta metroul nu stiu pe unde ,ca asa vroia Ceausescu,sau se sapa nu stiu ce canal,ca asa voia Ceausescu,sau te miri ce se casuna in mintea lui Ceausescu.Slava Domnului ca acum , ca sa realizam o prostie trebuie sa fie de acord mai multi ,si macar acum se bat daca sa o faca sau nu.Atunci ce zicea "prostu" aia se facea. Nu ii se da Sucevei importanta,dar are un rol totusi linia aia de cale ferata , deaia ii spune MAGISTRALA,nu te teme ca nu e din cauza Sucevei. |
| | | roseanu Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 51 Localizare : Podul Grant Reputatie : 4631 Data de inscriere : 15/08/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 27 Sept 2012, 23:04 | |
| - DUAL a scris:
- Nu ii se da Sucevei importanta,dar are un rol totusi linia aia de cale ferata , deaia ii spune MAGISTRALA,nu te teme ca nu e din cauza Sucevei.
Si tot acolo este si cea mai tare regiune a Romaniei , se numeste Bucovina . |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 27 Sept 2012, 23:58 | |
| Eu propun falimentul, sa terminam odata circul asta. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 28 Sept 2012, 00:07 | |
| - manuela a scris:
- .magistrla 500 ar trebui sa fie bucuresti-ploiesti-buzau-focsani-bacau-iasi.
pai si magistrala 600 cui ramane ? sau o facem bucuresti-marasesti-suceava ? - E1 4653 BR a scris:
- nu ca 1670 acum fara oprire chit ca sunt solicitari..
asta e chiar aiurea, m am gandit si eu la asta, de ce nu opreste ? |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 28 Sept 2012, 00:23 | |
| E... magistralele CFR in general au legatura cu iesirile din tara spre vecinii nostrii,si cu traficul feroviar de pe ele.Nu cu orase,zone,regiuni,sau capul sec al lui Ceausescu/altora.Manuela e doar o sufletista/sufletist,care traieste in lumea imaginara.. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 28 Sept 2012, 00:33 | |
| Eu vin cu o propunere si sustin trenurile pe distanta lunga care sa asigure legatura directa intre mai multe orase de exemplu un IR Craiova-Piatra Olt-Rm.Valcea-Sibiu-Copsa Mica-Teius-Cluj-Dej-Baia Mare-Satu Mare , chiar daca nu circula ocupat 80% din Craiova la Satu Mare , acest tren va fi folosit mult pe bucati gen Craiova-Sibiu ; Sibiu-Cluj ; Cluj-Baia Mare/Satu Mare chiar Craiova-Cluj va avea succes pentru ca ora de plecare din Craiova eu o propun sa fie undeva pe la 6-7 . Am mai spus de trenul IR Galati-Tg.Mures-Timisoara sa fie iar cum a fost si sa aibe grupa pentru Satu Mare pe care o lasa in Deda si o grupa pentru Oradea pe care o lasa in Razboieni , este foarte normal sa existe legaturi directe intre majoritatea zonelor tarii iar zona Satu Mare/Baia Mare si Galati chiar duc lipsa de legaturi directe cu restul tarii . Trenul IR Satu Mare-Mangalia care circula in sezon sa ramana permanent pe ruta Satu Mare-Constanta . Trenul IR Brasov-Suceava sa circula iar combinat cu Brasov-Iasi pana la Adjud iar de acolo separat cum a fost pana anul acesta si sa fie din Sibiu adica Sibiu-Brasov-Comanesti-Adjud-Suceava/Iasi . Legaturile directe atrag calatori , lipsa acestora si obligarea calatorului sa schimbe trenurile pe parcurs de 1-2 uneori chiar 3 ori il face pe calator sa renunte la tren , nu toti calatorii au 20 de ani sa sara din tren in tren si chiar si asa nu este foarte placut sa schimbi trenul in gara x unde nu este caldura iarna , trebuie sa astepti alt tren cateva ore si multe altele . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 28 Sept 2012, 00:50 | |
| La propunerea ta karpaty Craiova-Cluj ,clar nu, pentru ca au 1823 direct cu timp mai scurt,dar ai uitat de alt avantaj .. Daca e tren direct nu mai exista problema intarzierii si pierderii unei legaturi ,fapt care sperie foarte multi din calatorii CFR!La noi in tara nu se folosesc rangurile IRE si RE cum trebe.Iar politica asta proasta cu impartirea trenurilor pe bucati duce in rapa si materialul care este lungit in loc sa stea in priza,si tine mult personal ocupat degeaba cu garare/remizare,revizii mai multe la material mai mult. Galati-Timisoara era tren legendar,care la fel ca 1621/1622 avea succes din portiuni!.La astfel de trenuri iti permiti si grupe,si scoti parleala din calatorii adiacenti.La cate vagoane plimba cefereul goale mai bine le-ar trimite pe anumite grupe.. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 28 Sept 2012, 01:00 | |
| @Dual , pe ruta Craiova-Cluj cum am propus eu ar fi 2 trenuri directe in conditiile in care se baga acest tren care ar circula pe valea Oltului deci total diferit plus ca ar pleca dimineata din Craiova am specificat asta adica la ora 6-7 fata de 1823 care merge pe Jiu si pleaca din Craiova seara iar ca durata sa sti ca nu difera prea mult si anume 1823 face in prezent 8:45 deci asta pe Jiu iar pe Olt ar face 8:20 , durata calatoriei pe Olt , am adunat cat face 1736 Cluj-Valcea adica 6:09 + cat face 1720 Valcea-Craiova 2:04 la care am mai adaugat cateva minute si a iesit durata de mai sus adica 8:20 Craiova-Cluj pe Olt . La capitolul km , 1823 are 430 km Craiova-Cluj pe Jiu iar pe Olt ar fi 428 deci ambele rute se pot considera directe . |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 28 Sept 2012, 01:02 | |
| Si eu vreau un tren Cluj Napoca - Sibiu - Craiova desi la tarifele actuale nu ar avea un grad de ocupare mai ridicat de 50% la sfarsit de saptamana. Pe aceasta ruta sunt foarte multe autocare/microbuze care au si preturi mici si soseaua este foarte buna. Din nefericire valceni, sibieni adica calatorii aflati la jumatatea traseului nu se omoara dupa calatoria cu trenul (au uitat de trenuri). Clujeni si craioveni circula mult cu trenul dar este putin pentru a avea multi pasageri. Datorita lucrariilor la linie pe M200 mai mult ca sigur se vor scoate trenuri - iar de introdus nu se pune problema, respectiv Cluj - Craiova, Galati - Timisoara si retur. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 28 Sept 2012, 01:08 | |
| Stiu cum ai adunat,dar gandeste-te ca 1823 pe Simeria-Deva-Simeria strica 45 de minute.Cand circula 1832 mai scadeai 5 minute ca mergea direct spre Orastie..Deci ar fi scos cu 50 de minute fata de cat scoate acum...Cum s-au desteptat cei de la chefere cu Desiroul Valcea-Cluj,cu siguranta la capacitate asta nu-i un lucru rau,mai ales daca aveam un DMU/EMU,ca are si catenara ... Oricum acest tren clar nu l-ai putea pune ca IRE, ca ai rata multe statii,spre exemplu de cand e introdus acel R Sibiu-Alba Iulia,am observat ca mai mereu e plin ,si uneori atat de plin incat un Desiro e insuficient .. Ma intreb in conditiile acestea de ce nu gandesc ei acel tren combinat cu Sibiu-Mures?!Oricum solutii sunt ,dar cei de la CFR nu se prea plimba prin tara,si deciziile lor sunt date doar din varf de pix de la Bucuresti. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 28 Sept 2012, 01:45 | |
| Razvan are dreptate in legatura cu valcenii si sibienii in privinta trenurilor. Totusi (poate si din subiectivism) tind sa ii dau dreptate lui karpaty in privinta acelui tren. Deja exista un IR matinal intre Craiova si Sibiu/Brasov. Iar de la Copsa, mai departe, sunt invatati oamenii cu trenul, deci nu vad o problema in a avea un tren Craiova-Cluj prin Valea Oltului. Plus ca Sibiul, sa nu mai zic de Valcea, au mari probleme in privinta trenurilor, in sensul ca nu prea sunt pe acolo! Perechea aia de trenuri dintre Cluj si Sibiu e pusa la caterinca. Daca oamenii ar stii de un astfel de tren s-ar intoarce destui la calea ferata, chiar daca preturile sunt mai mari...
Cat despre trenurile de lung parcurs, o zic din nou: nu sunt facute pentru cei care calatoresc pe tot traseul! Ce rost ar mai avea, sa zicem, Oradea-Constanta? |
| | | Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8374 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 28 Sept 2012, 10:05 | |
| Daca se scoate Oradea-Constanta e nasol rau. ..fiindca asta facea cea mai multa treaba pe M.300+M.800=874KM sau 872KM |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 28 Sept 2012, 10:17 | |
| Se pare ca m-am exprimat gresit. Nu ziceam sa fie scos, din contra. Spuneam ca e ok sa fie trenuri cu parcurs atat de lung, pentru ca ele nu sunt doar pentru cei care circula pe toata distanta. Iar daca ar fi sa gandim un tren doar pentru cei care ar calatori cu el pe tot traseul ar fi prea putini calatori in situatia asta, deci trenuri ca Oradea-Constanta nu ar avea rost in cazul asta. Sper ca acum m-am facut inteles. |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 28 Sept 2012, 15:21 | |
| - cardinal a scris:
- manuela a scris:
- .magistrla 500 ar trebui sa fie bucuresti-ploiesti-buzau-focsani-bacau-iasi.
pai si magistrala 600 cui ramane ? sau o facem bucuresti-marasesti-suceava ?
- E1 4653 BR a scris:
- nu ca 1670 acum fara oprire chit ca sunt solicitari..
asta e chiar aiurea, m am gandit si eu la asta, de ce nu opreste ?
M600 o puteau folosi pt IR1963 sezonierul , in Tecuci ii adaugau grupele de Suceava +Botosani si scoteau un timp mai bun!Sau 1661/1662/1663/1664 le trimiteau direct de la bucuresti cu GM si scapau de rebrusarea din Tecuci! Dar au dat-o la privat ca nu e rentabila! Si 1670 are solicitari pentru aeroport , dar daca nimeresti un sef de tren mai de treaba atunci te lasa daca nu mergi pin la Bucuresti si iei inapoi RU01671 ca sobolan inainte si dupa 1671 e f distantat. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |