| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 16:57 | |
| 1823/4 ar fi trebuit să rămână Deva - Bucureşti şi atât. Sau să plece din Cluj cu 3 vagoane şi la Simeria să i se adauge 2 vagoane venite de la Deva (sau chiar de la Arad). Nu ştiu câţi călători sunt de la Oneşti la Alba Iulia... dacă sunt destui, s-ar putea să fie mai ieftin să fie o singură garnitură de la Galaţi până la Alba Iulia, de unde să se ataşeze la ceva tren spre Arad / Timişoara. Tot apropo de Arad şi Timişoara, mi se pare o tâmpenie că nu există trenuri Bucureşti - Timişoara - Arad, deşi drumul e mai scurt (şi se parcurge mai repede) decât cel prin Valea Jiului (plus că 1821/2 are şi clienţii de pe litoral). _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 17:11 | |
| Normal era sa ramana in circulatie Galati-Timisoara indiferent ca e mai scurt prin Bucuresti sau nu , acel traseu prin Tg.Mures trebuie sa fie facut cu un singur tren nu impartit in 2 si acum avem un Desiro si o garnitura din 2 vagoane este chiar aiurea , iar cu toate ca prin Bucuresti este mai scurt persoane care mergeau cu el din Galati la Timisoara erau plus cei ce se urcau pe traseu deci nu conteaza ca e mai scurt prin Bucuresti conteaza sa fie tren direct plus ca ruta pe 501-400 este mult mai frumoasa fata de ruta prin Bucuresti . 1823/1824 este bine asa cum este adica Bucuresti-Cluj , eu l-am folosit de multe ori cand am mers la Cluj sau cand am venit din Cluj , personal nu suport linie Brasov-Sighisoara si mereu am preferat sa ocolesc pe valea Jiului (pe vremuri foloseam si trenul Bucuresti-Pitesti-Slatina-Valcea-Sibiu-Copsa Mica-Cluj , astazi desfintat de multi ani , pacat de el ca era bun acel tren 1735/1736) , era bine daca acest tren(1823/1824) era prelungit din Cluj la Oradea astfel se realiza si legatura directa Craiova-Oradea , in mersul de tren 88-89 pe relatia Cluj-Oradea circula facultativ . Sa revin putin la trenul Galati-Timisoara prin Mures , eu l-as pune iar in circulatie pe vechea ruta plus 2 grupe pentru Satu Mare si Oradea , astfel Galati-Satu Mare se desparte in Deda si circula separat pana in SM iar grupa Galati-Oradea se desparte in Razboieni si circula separat pana la Oradea , eu asa as face acest tren , grupa Galati-Timisoara 4 vagoane din care 3 clasa 2 si 1 clasa 1 apoi grupele de Oradea si Satu Mare cate 3 vagoane fiecare sub forma B-A-B .
Ultima editare efectuata de catre karpaty in Sam 21 Iul 2012, 17:18, editata de 2 ori |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 17:16 | |
| 1823/4 daca e sa fie sectionat ar trebui sa ramana pe Cluj - Craiova nu Deva - Bucuresti. Sunt multi care merg pe traseul asta. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 17:24 | |
| karpaty, ai cumva mersul perechii de trenuri care faceau legatura intre Cluj si Bucuresti prin Ramnicu-Valcea? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 17:31 | |
| - adirmvl a scris:
- karpaty, ai cumva mersul perechii de trenuri care faceau legatura intre Cluj si Bucuresti prin Ramnicu-Valcea?
Pleca pe la 11 din Cluj , la 15 era in Sibiu , la 17 in Valcea si la 23 in Bucuresti , cu asta am venit de foarte multe ori de la Cluj la Bucuresti , avea 10 vagoane predominau 20/19-57 si rebrusa de 3 ori , in Copsa , in Piatra Olt si in Pitesti . In sens invers pleca din Bucuresti pe la 19 si ajungea la 6 in Cluj au fost ani in care pleca la 22 si ajungea la 10 , asa a fost si in ultimul an in care a circulat doar ca in ultimul an in care a circulat nu a mai mers din Sibiu spre Copsa ci se ducea prin Vintu de jos . Cu astea 2 mergeam la tara la Cluj , nu suportam cum nici acum nu suport Brasov-Sighisoara si mereu alegeam ori pe Olt ori pe Jiu dar ma duceam pe Olt si ma intorceam pe Jiu sau daca ma duceam pe Jiu ma intorceam pe Olt , faceam drumu Bucuresti-Cluj de multe ori pe an si mereu cu aceste 2 trenuri sau alte legaturi cu Personale prin Sibiu etc . |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 17:52 | |
| Daca nu gresesc a fost scos acum vreo 10 ani, nu? Si din cate tin minte a fost scos cam in acelasi an cu Iasi-Craiova. |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 18:08 | |
| - karpaty a scris:
Sa revin putin la trenul Galati-Timisoara prin Mures , eu l-as pune iar in circulatie pe vechea ruta plus 2 grupe pentru Satu Mare si Oradea , astfel Galati-Satu Mare se desparte in Deda si circula separat pana in SM iar grupa Galati-Oradea se desparte in Razboieni si circula separat pana la Oradea , eu asa as face acest tren , grupa Galati-Timisoara 4 vagoane din care 3 clasa 2 si 1 clasa 1 apoi grupele de Oradea si Satu Mare cate 3 vagoane fiecare sub forma B-A-B . Si cu grupa Timisoara - Tirgu Mures - Iasi ce faci ? Eu am prins destui oameni din Moldova dezorientati la mine pe tarla, pentru ca duba de Iasi nu trece prin Bacau (o ia prin Bicaz - Tulghes) iar acestia erau nemultumiti. Pe de alta parte, seara dupa 6 trenul Timisoara - Tirgu Mures - Iasi a constituit o alternativa pentru studentii din Comanesti, Onesti, Adjud, Bacau care vroiau sa ajunga la Iasi seara pentru a incepe sesiunea ziua urmatoare . Deci iasa din discutie ca nu sunt calatori :roll: |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 18:24 | |
| - adirmvl a scris:
- Daca nu gresesc a fost scos acum vreo 10 ani, nu? Si din cate tin minte a fost scos cam in acelasi an cu Iasi-Craiova.
Trenul in cauza era A 1735 Buc pl 19.30 Cluj sos 6.47 respectiv A 1736 Cluj pl 10.54 Buc sos 23.05. Ultimul an cand a circulat a fost in MT-ul 1998/1999, cautati pe net la "Arhiva mersul trenurilor". El a mai avut anterior alte numerotatii 237/335-336/238 in perioada lui nea nicu sau 335-336 dupa 1989 |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 21:01 | |
| - adirmvl a scris:
- Daca nu gresesc a fost scos acum vreo 10 ani, nu? Si din cate tin minte a fost scos cam in acelasi an cu Iasi-Craiova.
Iasi-Craiova a circulat ultima data in mersul 2000-2001 , in acel an trenul 1735/1736 nu a circulat din Bucuresti si era 1731/1732 Craiova-Valcea-Cluj cu ramura de la Pitesti , in 2001-2002 Iasi-Craiova a disparut si de atunci este istorie dar in acel mers a circulat 1735/1736 Bucuresti-Pitesti-Valcea-Vintu de Jos-Cluj cu un mers mai ciudat fata de ce a avut pana atunci si anume ca ambele trenuri circulau pe timp de noapte 1735 pleca la 22:51 si ajungea la 10:34 iar 1736 pleca 18:36 si ajungea 6:52 , urmatorul mers 2002-2003 devine istorie si acest tren . |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 23:37 | |
| Ii demonstrez aici lui DUAL ca trasa lui IC 521-522 prin Sibiu nu ar face mai mult ca timp de mers fata de trasa actuala prin Sighisoara, problema majora e incrucisarea cu celelalte trenuri ce trebuiesc regandite. Am mai postat trasa asta la topicul M200 pagina 22 dar acum revin mai detaliat. Deci fiind tren de rang IC le da pe celelalte la o parte, sta la incrucisarea cu alte trenuri IC si bineinteles la cele de rang 1. La baza e mersul actual dar fac abstractie la incrucisarile cu alte trenuri de rang IR sau R ce trebuiesc regandite, asta e o prima varianta mai iute dar mai am una in care tin cont de incrucisarile cu alte trenuri dar e mai larga ca timp de mers( IC 522 ar sosi in Simeria la 21.21 iar IC 522 ar sosi in Brasov la 20.15). Deci varianta mai iute: IC 521 Brasov sos 15.44 (combinat cu IC 531) apoi plecare la 16.05 Bartolomeu trece fara oprire la 16.10 Ghimbav Hm trece 16.15 Codlea Hm trece 16.20 Dumbravita Barsei Hm trece 16.26 Vladeni Ardeal trece 16.30 Bradet Hm trece 16.43 Sercaia Hm trece 17.00 Fagaras oprire comerciala 17.14-17.16 Voila Hm trece 17.27 Ucea trece 17.38 Arpas Hm trece 17.42 Porumbacu Hm trece 17.53 Avrig Hm trece 18.00 Podu Olt trece 18.10 Talmaciu Hm trece 18.15 Sibiu Gr Selimbar Hm trece 18.26 Sibiu oprire 18.33-18.43 Turnisor Hm trece 18.48 Cristian Sibiu Hm trece 18.58 Orlat trece 19.03 Saliste Hm trece 19.15 Apoldu de Sus Hm trece 19.32 Miercurea Sibiu trece 19.43 Cunta Hm trece 19.54 Sebes Alba trece 20.12 Vintu de Jos trece 20.22 Simeria oprire 21.13 iar de aici plecarea in grafic la 21.26, Arad sos la 23.58 |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 23:53 | |
| Continuare varianta iute IC 522 Arad pl 11.50, Simeria sos 14.19 pl 14.32 Vintu de Jos trece 15.20 Sebes Alba trece 15.29 Cunta Hm trece 15.47 Miercurea Sibiu trece 15.58 Apoldu de Sus Hm trece 16.08 Saliste Hm trece 16.26 Orlat trece 16.38 Cristian Sibiu Hm trece 16.42 Turnisor Hm trece 16.54 Sibiu oprire 16.59-17.09 Sibiu Gr Selimbar Hm trece 17.13 Talmaciu Hm trece 17.23 Podu Olt trece 17.27 Avrig Hm trece 17.37 Porumbacu Hm oprire tehnica 17.44-17.54 (trece IC 521 la 17.53) Arpas Hm trece 18.06 Ucea trece 18.10 Voila Hm trece 18.20 Fagaras oprire 18.32-18.34 Sercaia Hm trece 18.47 Bradet Hm trece 19.01 Vladeni Ardeal trece 19.15 Dumbravita Barsei Hm trece 19.22 Codlea Hm trece 19.29 Ghimbav Hm trece 19.33 Bartolomeu trece 19.41 Brasov sos 19.46 pl 20.11 (combinat cu IC 532) Buc Nord sos 22.40
DUAL esti lamurit acum? |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 22 Iul 2012, 16:02 | |
| Sa plece la 16:00 pentru ca la 16:05 pleaca R 3505 de la L 5 si intra pe linia 4,cum ar veni firul 2 spre Stupini. Deci ori pleaca IC 521 16:05 si R 3505 la si 16:10 sa zicem ori pleaca inaintea lui 3505. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 22 Iul 2012, 16:12 | |
| Ce are daca pleaca amandoua odata? Doar pleaca in directii diferite. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 22 Iul 2012, 16:38 | |
| Andi nu are cum la 16.00 ptr ca pleaca Zarnestiul la ora asta si m-am gandit sa nu deranjez plecarea cadentata de la regiotrans. Al doilea aspect ptr care l-am pus la ora asta este diferenta intre plecarea lui IC 531 la 15.52 si legarea locom la tren plus proba trenului... In alta ordine de idei e posibil sa plece la ora 16.00 iar Zarnestiul la 16.05 dar eu am facut mersul lui IC 521 strict ca si cum ar circula anul acesta ptr ca nu stiu ce surprize ne pregatesc domnii de la plan mers trenuri sezonul 2012/2013. Eu am vrut sa demonstrez ca pe M200 nu ar face mai mult ca timp de mers comparativ cu trasa lui actuala prin Sighisoara-Teius si l-am trasat strict ca mers de tren IC. Lamurit?
Dar ce nu poate sa-l gareze la liniile 2 sau 3 pe IC 531 sa nu-i afecteze plecarea lui 3505 in cazul in care trenul gandit de mine ar pleca la aceeasi ora? Apropo Zarnestiul sos/pl de la linia 1? |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 22 Iul 2012, 18:06 | |
| Pai linia 4 in Brasov e firul 1 de la Bucuresti iar spre Sighisoara e firul 2. Firul 1 spre Sighisoara este linia ce iese din liniile de marfa (8-15). Linia 5 intra in linia 6 iar linia 6 este linie infundata. Daca nu ar fi linie infundata linia 6 ar fi linie directa spre Sighisoara. De aici R 3505 pleaca din linia 5,intra in linia 6 cum am spus mai sus iar imediat dupa macazul ce bifurca L 5 de L 6 este o incrucisare. In incrucisarea aia intri in stanga pe linia 4,adica firul 2 spre Sighisoara. De aici R 3505 trece de macazul care vine din linia 3 (firul 2 de la Bucuresti la Brasov,trece si de macazul care duce pe a treia linie[ultima] din stanga cum mergi spre Sighisoara,a treia linie fiind M200 spre Bartolomeu iar dupa ce trece de acest macaz intra pe firul 1 ,firul ce vine din liniile de marfa si isi continua drumul. In concluzie nu poti expedia doua trenuri in directia Sighisoara/Sibiu din liniile 4-7. Si da,Zarnesti-ul pleaca mereu de la linia 1,cu exceptia cursei de la 15:00 plecare din Brasov care pleaca de la linia 3 si la ora 6:00 cand e la linia 4. Deci la ora 16 [+/- 10 minute] pe linia 1 se afla trenul de Zarnesti,la linia 2 se afla ADH-ul Sibiu-Brasov,la linia 3 se afla IR 1731 spre Galati iar la linia 4 IC 531. Mai jos e o schema al capului X spre Sighisoara/Sibiu Cu verde e parcursul lui IC 521 iar cu rosu R 3505. Linia albastra reprezinta distanta unde IC si R au acelasi traseu. Linia 5 n-am scris-o dar se vede [acolo unde incepe linia rosie,jos.] |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
|
| |
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|