Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.

In jos 
+80
FeroFan97
alex.alexus.tm
Vale
AndreiStefan
Tomi13leu
lifetec
baiazid
Simply18
Spartan1948
tudor_vl
maris.constantin
membru exclus
Katalin4653
92Dragos
roseanu
NicuS
Adirmvl
EuroNight
Rarau
membru inactiv
Sergiu rmn
bvio88
Teodor
Vlad
rizelgeorgel2004
Radu Tudor
bostanescu gigel
cristi CFR
mureseanu_976
AlexD
ionutz85
didinul
pannonia express
cont inactiv
060-EA078
The Legend
alinx3330
marius_catalin84
Luna
manuela
Dr2005
srazvi
alexmorph3us
Alex Avram
v43v63
iuli.hard
tzifrea
cont dezactivat .
kristi kkk
billy752-istu
cristi ar
mihaiuc
traian
Caravelle_Zg
AndiCFR
laur 133
cristyadaX
frank81
redeme
Nesebar
bogdan srl
DUAL
IonutCFR2009
popovici
Traveller
MariusM
ATM
romaniaetc
sorinucu
Vitosa
razvan - trenuri
cardinal
COSTACHE MIHAIL
Adrian78
lovekomotive
Costin.H
decward
stefan_br
nokia2010
myster2008
84 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 54 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Icon_minitimeSam 21 Iul 2012, 16:57

1823/4 ar fi trebuit să rămână Deva - Bucureşti şi atât. Sau să plece din Cluj cu 3 vagoane şi la Simeria să i se adauge 2 vagoane venite de la Deva (sau chiar de la Arad).
Nu ştiu câţi călători sunt de la Oneşti la Alba Iulia... dacă sunt destui, s-ar putea să fie mai ieftin să fie o singură garnitură de la Galaţi până la Alba Iulia, de unde să se ataşeze la ceva tren spre Arad / Timişoara.
Tot apropo de Arad şi Timişoara, mi se pare o tâmpenie că nu există trenuri Bucureşti - Timişoara - Arad, deşi drumul e mai scurt (şi se parcurge mai repede) decât cel prin Valea Jiului (plus că 1821/2 are şi clienţii de pe litoral).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Icon_minitimeSam 21 Iul 2012, 17:11

Normal era sa ramana in circulatie Galati-Timisoara indiferent ca e mai scurt prin Bucuresti sau nu , acel traseu prin Tg.Mures trebuie sa fie facut cu un singur tren nu impartit in 2 si acum avem un Desiro si o garnitura din 2 vagoane este chiar aiurea , iar cu toate ca prin Bucuresti este mai scurt persoane care mergeau cu el din Galati la Timisoara erau plus cei ce se urcau pe traseu deci nu conteaza ca e mai scurt prin Bucuresti conteaza sa fie tren direct plus ca ruta pe 501-400 este mult mai frumoasa fata de ruta prin Bucuresti . Wink

1823/1824 este bine asa cum este adica Bucuresti-Cluj , eu l-am folosit de multe ori cand am mers la Cluj sau cand am venit din Cluj , personal nu suport linie Brasov-Sighisoara si mereu am preferat sa ocolesc pe valea Jiului (pe vremuri foloseam si trenul Bucuresti-Pitesti-Slatina-Valcea-Sibiu-Copsa Mica-Cluj , astazi desfintat de multi ani , pacat de el ca era bun acel tren 1735/1736) , era bine daca acest tren(1823/1824) era prelungit din Cluj la Oradea astfel se realiza si legatura directa Craiova-Oradea , in mersul de tren 88-89 pe relatia Cluj-Oradea circula facultativ .

Sa revin putin la trenul Galati-Timisoara prin Mures , eu l-as pune iar in circulatie pe vechea ruta plus 2 grupe pentru Satu Mare si Oradea , astfel Galati-Satu Mare se desparte in Deda si circula separat pana in SM iar grupa Galati-Oradea se desparte in Razboieni si circula separat pana la Oradea , eu asa as face acest tren , grupa Galati-Timisoara 4 vagoane din care 3 clasa 2 si 1 clasa 1 apoi grupele de Oradea si Satu Mare cate 3 vagoane fiecare sub forma B-A-B . Wink

_________________
595423Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Bdeem_8496_aPropuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Bdeem_8496_aPropuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Bdeem_8496_a


Ultima editare efectuata de catre karpaty in Sam 21 Iul 2012, 17:18, editata de 2 ori
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Icon_minitimeSam 21 Iul 2012, 17:16

1823/4 daca e sa fie sectionat ar trebui sa ramana pe Cluj - Craiova nu Deva - Bucuresti. Sunt multi care merg pe traseul asta.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Icon_minitimeSam 21 Iul 2012, 17:24

karpaty, ai cumva mersul perechii de trenuri care faceau legatura intre Cluj si Bucuresti prin Ramnicu-Valcea?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Icon_minitimeSam 21 Iul 2012, 17:31

adirmvl a scris:
karpaty, ai cumva mersul perechii de trenuri care faceau legatura intre Cluj si Bucuresti prin Ramnicu-Valcea?

Pleca pe la 11 din Cluj , la 15 era in Sibiu , la 17 in Valcea si la 23 in Bucuresti , cu asta am venit de foarte multe ori de la Cluj la Bucuresti , avea 10 vagoane predominau 20/19-57 si rebrusa de 3 ori , in Copsa , in Piatra Olt si in Pitesti . In sens invers pleca din Bucuresti pe la 19 si ajungea la 6 in Cluj au fost ani in care pleca la 22 si ajungea la 10 , asa a fost si in ultimul an in care a circulat doar ca in ultimul an in care a circulat nu a mai mers din Sibiu spre Copsa ci se ducea prin Vintu de jos . Cu astea 2 mergeam la tara la Cluj , nu suportam cum nici acum nu suport Brasov-Sighisoara si mereu alegeam ori pe Olt ori pe Jiu dar ma duceam pe Olt si ma intorceam pe Jiu sau daca ma duceam pe Jiu ma intorceam pe Olt , faceam drumu Bucuresti-Cluj de multe ori pe an si mereu cu aceste 2 trenuri sau alte legaturi cu Personale prin Sibiu etc .

_________________
595423Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Bdeem_8496_aPropuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Bdeem_8496_aPropuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Icon_minitimeSam 21 Iul 2012, 17:52

Daca nu gresesc a fost scos acum vreo 10 ani, nu? Si din cate tin minte a fost scos cam in acelasi an cu Iasi-Craiova.
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8092
Data de inscriere : 07/02/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Icon_minitimeSam 21 Iul 2012, 18:08

karpaty a scris:


Sa revin putin la trenul Galati-Timisoara prin Mures , eu l-as pune iar in circulatie pe vechea ruta plus 2 grupe pentru Satu Mare si Oradea , astfel Galati-Satu Mare se desparte in Deda si circula separat pana in SM iar grupa Galati-Oradea se desparte in Razboieni si circula separat pana la Oradea , eu asa as face acest tren , grupa Galati-Timisoara 4 vagoane din care 3 clasa 2 si 1 clasa 1 apoi grupele de Oradea si Satu Mare cate 3 vagoane fiecare sub forma B-A-B . Wink

Si cu grupa Timisoara - Tirgu Mures - Iasi ce faci ? Eu am prins destui oameni din Moldova dezorientati la mine pe tarla, pentru ca duba de Iasi nu trece prin Bacau (o ia prin Bicaz - Tulghes) iar acestia erau nemultumiti. Pe de alta parte, seara dupa 6 trenul Timisoara - Tirgu Mures - Iasi a constituit o alternativa pentru studentii din Comanesti, Onesti, Adjud, Bacau care vroiau sa ajunga la Iasi seara pentru a incepe sesiunea ziua urmatoare . Deci iasa din discutie ca nu sunt calatori :roll:
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Icon_minitimeSam 21 Iul 2012, 18:24

adirmvl a scris:
Daca nu gresesc a fost scos acum vreo 10 ani, nu? Si din cate tin minte a fost scos cam in acelasi an cu Iasi-Craiova.
Trenul in cauza era A 1735 Buc pl 19.30 Cluj sos 6.47 respectiv A 1736 Cluj pl 10.54 Buc sos 23.05. Ultimul an cand a circulat a fost in MT-ul 1998/1999, cautati pe net la "Arhiva mersul trenurilor". El a mai avut anterior alte numerotatii 237/335-336/238 in perioada lui nea nicu sau 335-336 dupa 1989
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Icon_minitimeSam 21 Iul 2012, 21:01

adirmvl a scris:
Daca nu gresesc a fost scos acum vreo 10 ani, nu? Si din cate tin minte a fost scos cam in acelasi an cu Iasi-Craiova.

Iasi-Craiova a circulat ultima data in mersul 2000-2001 , in acel an trenul 1735/1736 nu a circulat din Bucuresti si era 1731/1732 Craiova-Valcea-Cluj cu ramura de la Pitesti , in 2001-2002 Iasi-Craiova a disparut si de atunci este istorie dar in acel mers a circulat 1735/1736 Bucuresti-Pitesti-Valcea-Vintu de Jos-Cluj cu un mers mai ciudat fata de ce a avut pana atunci si anume ca ambele trenuri circulau pe timp de noapte 1735 pleca la 22:51 si ajungea la 10:34 iar 1736 pleca 18:36 si ajungea 6:52 , urmatorul mers 2002-2003 devine istorie si acest tren .

_________________
595423Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Bdeem_8496_aPropuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Bdeem_8496_aPropuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Icon_minitimeSam 21 Iul 2012, 23:37

Ii demonstrez aici lui DUAL ca trasa lui IC 521-522 prin Sibiu nu ar face mai mult ca timp de mers fata de trasa actuala prin Sighisoara, problema majora e incrucisarea cu celelalte trenuri ce trebuiesc regandite. Am mai postat trasa asta la topicul M200 pagina 22 dar acum revin mai detaliat. Deci fiind tren de rang IC le da pe celelalte la o parte, sta la incrucisarea cu alte trenuri IC si bineinteles la cele de rang 1. La baza e mersul actual dar fac abstractie la incrucisarile cu alte trenuri de rang IR sau R ce trebuiesc regandite, asta e o prima varianta mai iute dar mai am una in care tin cont de incrucisarile cu alte trenuri dar e mai larga ca timp de mers( IC 522 ar sosi in Simeria la 21.21 iar IC 522 ar sosi in Brasov la 20.15). Deci varianta mai iute:
IC 521 Brasov sos 15.44 (combinat cu IC 531) apoi plecare la 16.05
Bartolomeu trece fara oprire la 16.10
Ghimbav Hm trece 16.15
Codlea Hm trece 16.20
Dumbravita Barsei Hm trece 16.26
Vladeni Ardeal trece 16.30
Bradet Hm trece 16.43
Sercaia Hm trece 17.00
Fagaras oprire comerciala 17.14-17.16
Voila Hm trece 17.27
Ucea trece 17.38
Arpas Hm trece 17.42
Porumbacu Hm trece 17.53
Avrig Hm trece 18.00
Podu Olt trece 18.10
Talmaciu Hm trece 18.15
Sibiu Gr Selimbar Hm trece 18.26
Sibiu oprire 18.33-18.43
Turnisor Hm trece 18.48
Cristian Sibiu Hm trece 18.58
Orlat trece 19.03
Saliste Hm trece 19.15
Apoldu de Sus Hm trece 19.32
Miercurea Sibiu trece 19.43
Cunta Hm trece 19.54
Sebes Alba trece 20.12
Vintu de Jos trece 20.22
Simeria oprire 21.13 iar de aici plecarea in grafic la 21.26, Arad sos la 23.58
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Icon_minitimeSam 21 Iul 2012, 23:53

Continuare varianta iute IC 522
Arad pl 11.50, Simeria sos 14.19 pl 14.32
Vintu de Jos trece 15.20
Sebes Alba trece 15.29
Cunta Hm trece 15.47
Miercurea Sibiu trece 15.58
Apoldu de Sus Hm trece 16.08
Saliste Hm trece 16.26
Orlat trece 16.38
Cristian Sibiu Hm trece 16.42
Turnisor Hm trece 16.54
Sibiu oprire 16.59-17.09
Sibiu Gr Selimbar Hm trece 17.13
Talmaciu Hm trece 17.23
Podu Olt trece 17.27
Avrig Hm trece 17.37
Porumbacu Hm oprire tehnica 17.44-17.54 (trece IC 521 la 17.53)
Arpas Hm trece 18.06
Ucea trece 18.10
Voila Hm trece 18.20
Fagaras oprire 18.32-18.34
Sercaia Hm trece 18.47
Bradet Hm trece 19.01
Vladeni Ardeal trece 19.15
Dumbravita Barsei Hm trece 19.22
Codlea Hm trece 19.29
Ghimbav Hm trece 19.33
Bartolomeu trece 19.41
Brasov sos 19.46 pl 20.11 (combinat cu IC 532) Buc Nord sos 22.40

DUAL esti lamurit acum?
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8756
Data de inscriere : 10/06/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Icon_minitimeDum 22 Iul 2012, 16:02

Sa plece la 16:00 pentru ca la 16:05 pleaca R 3505 de la L 5 si intra pe linia 4,cum ar veni firul 2 spre Stupini. Deci ori pleaca IC 521 16:05 si R 3505 la si 16:10 sa zicem ori pleaca inaintea lui 3505.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Icon_minitimeDum 22 Iul 2012, 16:12

Ce are daca pleaca amandoua odata?
Doar pleaca in directii diferite.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Icon_minitimeDum 22 Iul 2012, 16:38

Andi nu are cum la 16.00 ptr ca pleaca Zarnestiul la ora asta si m-am gandit sa nu deranjez plecarea cadentata de la regiotrans. Al doilea aspect ptr care l-am pus la ora asta este diferenta intre plecarea lui IC 531 la 15.52 si legarea locom la tren plus proba trenului... In alta ordine de idei e posibil sa plece la ora 16.00 iar Zarnestiul la 16.05 dar eu am facut mersul lui IC 521 strict ca si cum ar circula anul acesta ptr ca nu stiu ce surprize ne pregatesc domnii de la plan mers trenuri sezonul 2012/2013. Eu am vrut sa demonstrez ca pe M200 nu ar face mai mult ca timp de mers comparativ cu trasa lui actuala prin Sighisoara-Teius si l-am trasat strict ca mers de tren IC. Lamurit?

Dar ce nu poate sa-l gareze la liniile 2 sau 3 pe IC 531 sa nu-i afecteze plecarea lui 3505 in cazul in care trenul gandit de mine ar pleca la aceeasi ora? Apropo Zarnestiul sos/pl de la linia 1?
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8756
Data de inscriere : 10/06/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Icon_minitimeDum 22 Iul 2012, 18:06

Pai linia 4 in Brasov e firul 1 de la Bucuresti iar spre Sighisoara e firul 2. Firul 1 spre Sighisoara este linia ce iese din liniile de marfa (8-15). Linia 5 intra in linia 6 iar linia 6 este linie infundata. Daca nu ar fi linie infundata linia 6 ar fi linie directa spre Sighisoara. De aici R 3505 pleaca din linia 5,intra in linia 6 cum am spus mai sus iar imediat dupa macazul ce bifurca L 5 de L 6 este o incrucisare. In incrucisarea aia intri in stanga pe linia 4,adica firul 2 spre Sighisoara. De aici R 3505 trece de macazul care vine din linia 3 (firul 2 de la Bucuresti la Brasov,trece si de macazul care duce pe a treia linie[ultima] din stanga cum mergi spre Sighisoara,a treia linie fiind M200 spre Bartolomeu iar dupa ce trece de acest macaz intra pe firul 1 ,firul ce vine din liniile de marfa si isi continua drumul. In concluzie nu poti expedia doua trenuri in directia Sighisoara/Sibiu din liniile 4-7.

Si da,Zarnesti-ul pleaca mereu de la linia 1,cu exceptia cursei de la 15:00 plecare din Brasov care pleaca de la linia 3 si la ora 6:00 cand e la linia 4.

Deci la ora 16 [+/- 10 minute] pe linia 1 se afla trenul de Zarnesti,la linia 2 se afla ADH-ul Sibiu-Brasov,la linia 3 se afla IR 1731 spre Galati iar la linia 4 IC 531.

Mai jos e o schema al capului X spre Sighisoara/Sibiu
Cu verde e parcursul lui IC 521 iar cu rosu R 3505.
Linia albastra reprezinta distanta unde IC si R au acelasi traseu.
Linia 5 n-am scris-o dar se vede [acolo unde incepe linia rosie,jos.]

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Frtitlu
Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 42 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.
Sus 
Pagina 42 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 54 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Propuneri pentru mersul 2023/2024
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI-
Mergi direct la: