Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.

In jos 
+80
FeroFan97
alex.alexus.tm
Vale
AndreiStefan
Tomi13leu
lifetec
baiazid
Simply18
Spartan1948
tudor_vl
maris.constantin
membru exclus
Katalin4653
92Dragos
roseanu
NicuS
Adirmvl
EuroNight
Rarau
membru inactiv
Sergiu rmn
bvio88
Teodor
Vlad
rizelgeorgel2004
Radu Tudor
bostanescu gigel
cristi CFR
mureseanu_976
AlexD
ionutz85
didinul
pannonia express
cont inactiv
060-EA078
The Legend
alinx3330
marius_catalin84
Luna
manuela
Dr2005
srazvi
alexmorph3us
Alex Avram
v43v63
iuli.hard
tzifrea
cont dezactivat .
kristi kkk
billy752-istu
cristi ar
mihaiuc
traian
Caravelle_Zg
AndiCFR
laur 133
cristyadaX
frank81
redeme
Nesebar
bogdan srl
DUAL
IonutCFR2009
popovici
Traveller
MariusM
ATM
romaniaetc
sorinucu
Vitosa
razvan - trenuri
cardinal
COSTACHE MIHAIL
Adrian78
lovekomotive
Costin.H
decward
stefan_br
nokia2010
myster2008
84 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Icon_minitimeDum 22 Iul 2012, 09:16

Pai e simplu: se face schimb de linii intre 1731 si IC531/521, caz in care 521 ar pleca de la 3 si 3505 de la linia 5 nestingherit. La asta m-am referit cand am zis ca se poate
Sus In jos
Sergiu rmn

Sergiu rmn


Numarul mesajelor : 487
Varsta : 38
Localizare : Arad
Reputatie : 5089
Data de inscriere : 25/04/2012

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Icon_minitimeDum 22 Iul 2012, 11:25

Dr2005 a scris:
1823/4 ar fi trebuit să rămână Deva - Bucureşti şi atât. Sau să plece din Cluj cu 3 vagoane şi la Simeria să i se adauge 2 vagoane venite de la Deva (sau chiar de la Arad).
Nu ştiu câţi călători sunt de la Oneşti la Alba Iulia... dacă sunt destui, s-ar putea să fie mai ieftin să fie o singură garnitură de la Galaţi până la Alba Iulia, de unde să se ataşeze la ceva tren spre Arad / Timişoara.
Tot apropo de Arad şi Timişoara, mi se pare o tâmpenie că nu există trenuri Bucureşti - Timişoara - Arad, deşi drumul e mai scurt (şi se parcurge mai repede) decât cel prin Valea Jiului (plus că 1821/2 are şi clienţii de pe litoral).
R 15/16 Bucuresti Nord-Balota-Timisoara Nord-Arad MT 1995/1996 sau "Ovidius" Budapesta-Arad-Timisoara Nord-Balota-Bucuresti Nord-Constanta. Ar fi foarte bine daca s-ar baga macar un tren pe ruta asta acum cand sunt si lucrari de reabilitare pe M200/M300, s-ar castiga cel putin o ora.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8756
Data de inscriere : 10/06/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Icon_minitimeDum 22 Iul 2012, 12:01

Vlad a scris:
Pai e simplu: se face schimb de linii intre 1731 si IC531/521, caz in care 521 ar pleca de la 3 si 3505 de la linia 5 nestingherit. La asta m-am referit cand am zis ca se poate

Asta da .
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Icon_minitimeLun 23 Iul 2012, 05:42

Sergiu rmn a scris:
Dr2005 a scris:
1823/4 ar fi trebuit să rămână Deva - Bucureşti şi atât. Sau să plece din Cluj cu 3 vagoane şi la Simeria să i se adauge 2 vagoane venite de la Deva (sau chiar de la Arad).
Nu ştiu câţi călători sunt de la Oneşti la Alba Iulia... dacă sunt destui, s-ar putea să fie mai ieftin să fie o singură garnitură de la Galaţi până la Alba Iulia, de unde să se ataşeze la ceva tren spre Arad / Timişoara.
Tot apropo de Arad şi Timişoara, mi se pare o tâmpenie că nu există trenuri Bucureşti - Timişoara - Arad, deşi drumul e mai scurt (şi se parcurge mai repede) decât cel prin Valea Jiului (plus că 1821/2 are şi clienţii de pe litoral).
R 15/16 Bucuresti Nord-Balota-Timisoara Nord-Arad MT 1995/1996 sau "Ovidius" Budapesta-Arad-Timisoara Nord-Balota-Bucuresti Nord-Constanta. Ar fi foarte bine daca s-ar baga macar un tren pe ruta asta acum cand sunt si lucrari de reabilitare pe M200/M300, s-ar castiga cel putin o ora.

Pai problema e ca odata ce se reabiliteaza tunelul intre Merisor si Banita pa M202 cade si Balota si tot traficul se deviaza pe M202..Va fi orgie deja trenurile de marfa stau si cate 8-9 ore sa intre in Curtici iar daca ramane si statia Cuirtici in cateva linii probabil o parte din marfa va intra si iesi din tara prin Episcopia Bihor
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Icon_minitimeLun 23 Iul 2012, 08:13

Cred ca o idee buna ar fi prelungirea lui 1736 pana la Bucuresti Nord, dar nu prin Pitesti, cum era 1823/1824. Practic ar putea sa faca un tren din 1736 si 1522. La fel si pentru sensul invers. Iar in privinta timpilor: 1737- 05:34, 1522- 04:05, o eventuala stationare de cel mult 5 minute in Ramnicu-Valcea, adunat nu ar face mai mult de 09:45. Nu stiu daca trenurile dintre Ramnicu-Valcea si Bucuresti Nord au intarzieri (aici nu iau in calcul canicula, pentru ca in zilele cu temperaturi mari sigur au intarziere), dar 1736/1737 ajung la timp. De cealalta parte, trenurile care leaga Clujul de Bucuresti via Brasov au foarte des intarzieri (intre Copsa Mica si Caracal nu sunt cabluri de furat Laughing ). Prin urmare, durata calatoriei intre Cluj si Bucuresti via Ramnicu-Valcea ar fi similara cu cea via Brasov.
Pentru cele doua trenuri de care zic ar fi grozave legaturi bune de la Caracal la Craiova si invers. Deci... aproximativ 05:40 (intre plecarea din Cluj si plecarea din Ramnicu-Valcea), plus vreo doua ore si cinci minute, cat face IR-ul intre Ramnicu-Valcea si Craiova inseamna vreo 06:45. Hai sa rotunjim si sa zicem ca face 7 ore. 1823 si 1824 fac aproximativ 8 ore si 50 de minute.
Un alt aspect in ceea ce priveste cele doua trenuri despre care vorbesc (desi ideea asta e discutabila, voi explica de ce) ar fi o intelegere intre CFR si macar o companie de transport rutier care face legatura intre Baile Olanesti, Baile Govora, pe de o parte, si Ramnicu-Valcea, de cealalta parte, astfel incat oamenii care vor sa mearga sau sa se intoarca acasa din respectivele statiuni sa aiba legaturi bune pe sosea de la gara. Chiar cand am mers acasa m-a intrebat o doamna care a luat 1736le de la Cluj sau de la C. Turzii cum ajunge la Baile Govora. Autogara 1 mai (de unde pleaca dubele spre cele doua statiuni) este la vreo 500 de metri de gara, ceea ce reprezinta o problema pentru cineva care nu cunoaste orasul. Spuneam ca aceasta idee este discutabila pentru ca sunt curse de autocar intre Bucuresti si cele doua statiuni la ore potrivite.
Sus In jos
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8442
Data de inscriere : 18/04/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Icon_minitimeLun 23 Iul 2012, 09:07

Deci tu doresti ca rama venita cu 1736 sa ii fie atasata lui 1522 ? Nu are rost, pentru acea rama venita de la Cluj apartine de acel depoul si normal ca trebuie sa se intoarca. Si mai este ceva, aceste 4 trenuri ( 1736, 1737, 1521, 1522 ) reprezinta trenuri de legatura. Daca doresti sa mergi Cluj - Bucuresti Nord iei 1736, astepti un pic in Ramnicu Valcea si iei 1522, la fel si daca vrei sa mergi Bucuresti Nord - Cluj, iei 1521, astepti o ora si ceva in Ramnicu Valcea si dupa iei 1737. Si inca ceva, IR-urile astea de Cluj circula doar Vinerea, Sambata si Duminica. Eu sincer nu vad rostul unei astfel de prelungiri.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Icon_minitimeLun 23 Iul 2012, 09:22

Stiu ca sageata aia tine de Cluj. Dar daca vrei sa vorbim de legaturi atunci ar trebui regandite orele la care sa ajunga si sa plece legaturile cu Bucuresti Nord, astfel incat sa nu astepti mai mult de 10 minute in gara din Ramnicu-Valcea. Cu actualul mers nu vad cine ar merge cu trenul din Ardeal la Bucuresti cu trenurile astea...
Sus In jos
Sergiu rmn

Sergiu rmn


Numarul mesajelor : 487
Varsta : 38
Localizare : Arad
Reputatie : 5089
Data de inscriere : 25/04/2012

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Icon_minitimeLun 23 Iul 2012, 11:38

adrian78 a scris:
Sergiu rmn a scris:
Dr2005 a scris:
1823/4 ar fi trebuit să rămână Deva - Bucureşti şi atât. Sau să plece din Cluj cu 3 vagoane şi la Simeria să i se adauge 2 vagoane venite de la Deva (sau chiar de la Arad).
Nu ştiu câţi călători sunt de la Oneşti la Alba Iulia... dacă sunt destui, s-ar putea să fie mai ieftin să fie o singură garnitură de la Galaţi până la Alba Iulia, de unde să se ataşeze la ceva tren spre Arad / Timişoara.
Tot apropo de Arad şi Timişoara, mi se pare o tâmpenie că nu există trenuri Bucureşti - Timişoara - Arad, deşi drumul e mai scurt (şi se parcurge mai repede) decât cel prin Valea Jiului (plus că 1821/2 are şi clienţii de pe litoral).
R 15/16 Bucuresti Nord-Balota-Timisoara Nord-Arad MT 1995/1996 sau "Ovidius" Budapesta-Arad-Timisoara Nord-Balota-Bucuresti Nord-Constanta. Ar fi foarte bine daca s-ar baga macar un tren pe ruta asta acum cand sunt si lucrari de reabilitare pe M200/M300, s-ar castiga cel putin o ora.

Pai problema e ca odata ce se reabiliteaza tunelul intre Merisor si Banita pa M202 cade si Balota si tot traficul se deviaza pe M202..Va fi orgie deja trenurile de marfa stau si cate 8-9 ore sa intre in Curtici iar daca ramane si statia Cuirtici in cateva linii probabil o parte din marfa va intra si iesi din tara prin Episcopia Bihor

Da, dar pe M 900 s-ar evita Valea Muresului, iar daca in loc de Curtici marfa ar iesi pe Episcopia Bihor s-ar putea folosi lejer varianta M900+M310 si astfel s-ar evita total M300+M200A+M200.
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5410
Data de inscriere : 03/11/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Icon_minitimeLun 27 Aug 2012, 03:36

si in extrasezon,ir iasi-constanta ar trebui sa circule prin vaslui-barlad-tecuci-barbosi-galati-braila-faurei-tandarei -constanta.
nu ar fi nici o tragedie daca distanta barbaosi-galati-barbosi ar fi parcursa de doua ori.
de ani de zile distanta apahida-cluj-apahida este parcursa de doua ori de ir iasi-cluj-deva-buzias-tinisoara si iasi-cluj-deva-arad-timisoara.
oricum ar fi mult mai bine decat ocolul prin marasesti-focsani-buzau
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Icon_minitimeLun 27 Aug 2012, 08:19

pai daca ar merge prin Barbosi Galati, ar fi tot o distanta mare; Iasi Galati 255 km
Galati Constanta 259 km
total 514 km
ce e asa bine ? sau esti obsedat sa vezi Galatiul ? Razz
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Icon_minitimeLun 27 Aug 2012, 08:29

Da, ar fi o distanta prea mare Iasi-Tecuci-Barbosi-Galati-Barbosi-Constanta. In Barbosi s-ar putea atasa grupa de vagoane Galati-Constanta, si problema ar fi rezolvata.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Icon_minitimeLun 27 Aug 2012, 08:55

chiar si asa, distanta Galati Barbosi 12 km, scazandu se de 2 ori, tot raman 488 km
adica la fel ca actuala varianta, prin Marasesti
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Icon_minitimeLun 27 Aug 2012, 08:57

deci nu inteleg obsesia lui manuela cu IS CT via Barbosi

Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Icon_minitimeLun 27 Aug 2012, 09:04

cardinal a scris:
deci nu inteleg obsesia lui manuela cu IS CT via Barbosi


Nu cred ca este o obsesie, doar se incearca prin asta o legatura permanenta a doua orase importante cu cel de-al treilea: Iasi, Galati, Constanta, si implicit cresterea gradului de eficienta a acestui tren.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Icon_minitimeLun 27 Aug 2012, 11:57

care sunt cele doua orase importante si care al treilea?
imi pare rau s-o spun, dar Galati (Braila) - Constanta e mai aproape cu microbuzul, decat cu trenul
nu trebuie decat sa treci cu bacul dincolo, in Tulcea
Galati - Iasi sunt doua IR deja, nu stiu cata cerere este
brailenii s-au invatat sa vina cu masina la Barbosi, si de acolo sa ia trenul spre Iasi
oricum, mie, ca pasionat, mi ar place sa vad un asemenea tren, ca aici nu prea sunt trenuri de tranzit( de fapt nu e niciunul)
Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 43 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.
Sus 
Pagina 43 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Propuneri pentru mersul 2023/2024
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI-
Mergi direct la: