|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 22 Iul 2012, 09:16 | |
| Pai e simplu: se face schimb de linii intre 1731 si IC531/521, caz in care 521 ar pleca de la 3 si 3505 de la linia 5 nestingherit. La asta m-am referit cand am zis ca se poate |
| | | Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5089 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 22 Iul 2012, 11:25 | |
| - Dr2005 a scris:
- 1823/4 ar fi trebuit să rămână Deva - Bucureşti şi atât. Sau să plece din Cluj cu 3 vagoane şi la Simeria să i se adauge 2 vagoane venite de la Deva (sau chiar de la Arad).
Nu ştiu câţi călători sunt de la Oneşti la Alba Iulia... dacă sunt destui, s-ar putea să fie mai ieftin să fie o singură garnitură de la Galaţi până la Alba Iulia, de unde să se ataşeze la ceva tren spre Arad / Timişoara. Tot apropo de Arad şi Timişoara, mi se pare o tâmpenie că nu există trenuri Bucureşti - Timişoara - Arad, deşi drumul e mai scurt (şi se parcurge mai repede) decât cel prin Valea Jiului (plus că 1821/2 are şi clienţii de pe litoral). R 15/16 Bucuresti Nord-Balota-Timisoara Nord-Arad MT 1995/1996 sau "Ovidius" Budapesta-Arad-Timisoara Nord-Balota-Bucuresti Nord-Constanta. Ar fi foarte bine daca s-ar baga macar un tren pe ruta asta acum cand sunt si lucrari de reabilitare pe M200/M300, s-ar castiga cel putin o ora. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 22 Iul 2012, 12:01 | |
| - Vlad a scris:
- Pai e simplu: se face schimb de linii intre 1731 si IC531/521, caz in care 521 ar pleca de la 3 si 3505 de la linia 5 nestingherit. La asta m-am referit cand am zis ca se poate
Asta da . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 23 Iul 2012, 05:42 | |
| - Sergiu rmn a scris:
- Dr2005 a scris:
- 1823/4 ar fi trebuit să rămână Deva - Bucureşti şi atât. Sau să plece din Cluj cu 3 vagoane şi la Simeria să i se adauge 2 vagoane venite de la Deva (sau chiar de la Arad).
Nu ştiu câţi călători sunt de la Oneşti la Alba Iulia... dacă sunt destui, s-ar putea să fie mai ieftin să fie o singură garnitură de la Galaţi până la Alba Iulia, de unde să se ataşeze la ceva tren spre Arad / Timişoara. Tot apropo de Arad şi Timişoara, mi se pare o tâmpenie că nu există trenuri Bucureşti - Timişoara - Arad, deşi drumul e mai scurt (şi se parcurge mai repede) decât cel prin Valea Jiului (plus că 1821/2 are şi clienţii de pe litoral). R 15/16 Bucuresti Nord-Balota-Timisoara Nord-Arad MT 1995/1996 sau "Ovidius" Budapesta-Arad-Timisoara Nord-Balota-Bucuresti Nord-Constanta. Ar fi foarte bine daca s-ar baga macar un tren pe ruta asta acum cand sunt si lucrari de reabilitare pe M200/M300, s-ar castiga cel putin o ora. Pai problema e ca odata ce se reabiliteaza tunelul intre Merisor si Banita pa M202 cade si Balota si tot traficul se deviaza pe M202..Va fi orgie deja trenurile de marfa stau si cate 8-9 ore sa intre in Curtici iar daca ramane si statia Cuirtici in cateva linii probabil o parte din marfa va intra si iesi din tara prin Episcopia Bihor |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 23 Iul 2012, 08:13 | |
| Cred ca o idee buna ar fi prelungirea lui 1736 pana la Bucuresti Nord, dar nu prin Pitesti, cum era 1823/1824. Practic ar putea sa faca un tren din 1736 si 1522. La fel si pentru sensul invers. Iar in privinta timpilor: 1737- 05:34, 1522- 04:05, o eventuala stationare de cel mult 5 minute in Ramnicu-Valcea, adunat nu ar face mai mult de 09:45. Nu stiu daca trenurile dintre Ramnicu-Valcea si Bucuresti Nord au intarzieri (aici nu iau in calcul canicula, pentru ca in zilele cu temperaturi mari sigur au intarziere), dar 1736/1737 ajung la timp. De cealalta parte, trenurile care leaga Clujul de Bucuresti via Brasov au foarte des intarzieri (intre Copsa Mica si Caracal nu sunt cabluri de furat ). Prin urmare, durata calatoriei intre Cluj si Bucuresti via Ramnicu-Valcea ar fi similara cu cea via Brasov. Pentru cele doua trenuri de care zic ar fi grozave legaturi bune de la Caracal la Craiova si invers. Deci... aproximativ 05:40 (intre plecarea din Cluj si plecarea din Ramnicu-Valcea), plus vreo doua ore si cinci minute, cat face IR-ul intre Ramnicu-Valcea si Craiova inseamna vreo 06:45. Hai sa rotunjim si sa zicem ca face 7 ore. 1823 si 1824 fac aproximativ 8 ore si 50 de minute. Un alt aspect in ceea ce priveste cele doua trenuri despre care vorbesc (desi ideea asta e discutabila, voi explica de ce) ar fi o intelegere intre CFR si macar o companie de transport rutier care face legatura intre Baile Olanesti, Baile Govora, pe de o parte, si Ramnicu-Valcea, de cealalta parte, astfel incat oamenii care vor sa mearga sau sa se intoarca acasa din respectivele statiuni sa aiba legaturi bune pe sosea de la gara. Chiar cand am mers acasa m-a intrebat o doamna care a luat 1736le de la Cluj sau de la C. Turzii cum ajunge la Baile Govora. Autogara 1 mai (de unde pleaca dubele spre cele doua statiuni) este la vreo 500 de metri de gara, ceea ce reprezinta o problema pentru cineva care nu cunoaste orasul. Spuneam ca aceasta idee este discutabila pentru ca sunt curse de autocar intre Bucuresti si cele doua statiuni la ore potrivite. |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 23 Iul 2012, 09:07 | |
| Deci tu doresti ca rama venita cu 1736 sa ii fie atasata lui 1522 ? Nu are rost, pentru acea rama venita de la Cluj apartine de acel depoul si normal ca trebuie sa se intoarca. Si mai este ceva, aceste 4 trenuri ( 1736, 1737, 1521, 1522 ) reprezinta trenuri de legatura. Daca doresti sa mergi Cluj - Bucuresti Nord iei 1736, astepti un pic in Ramnicu Valcea si iei 1522, la fel si daca vrei sa mergi Bucuresti Nord - Cluj, iei 1521, astepti o ora si ceva in Ramnicu Valcea si dupa iei 1737. Si inca ceva, IR-urile astea de Cluj circula doar Vinerea, Sambata si Duminica. Eu sincer nu vad rostul unei astfel de prelungiri. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 23 Iul 2012, 09:22 | |
| Stiu ca sageata aia tine de Cluj. Dar daca vrei sa vorbim de legaturi atunci ar trebui regandite orele la care sa ajunga si sa plece legaturile cu Bucuresti Nord, astfel incat sa nu astepti mai mult de 10 minute in gara din Ramnicu-Valcea. Cu actualul mers nu vad cine ar merge cu trenul din Ardeal la Bucuresti cu trenurile astea... |
| | | Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5089 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 23 Iul 2012, 11:38 | |
| - adrian78 a scris:
- Sergiu rmn a scris:
- Dr2005 a scris:
- 1823/4 ar fi trebuit să rămână Deva - Bucureşti şi atât. Sau să plece din Cluj cu 3 vagoane şi la Simeria să i se adauge 2 vagoane venite de la Deva (sau chiar de la Arad).
Nu ştiu câţi călători sunt de la Oneşti la Alba Iulia... dacă sunt destui, s-ar putea să fie mai ieftin să fie o singură garnitură de la Galaţi până la Alba Iulia, de unde să se ataşeze la ceva tren spre Arad / Timişoara. Tot apropo de Arad şi Timişoara, mi se pare o tâmpenie că nu există trenuri Bucureşti - Timişoara - Arad, deşi drumul e mai scurt (şi se parcurge mai repede) decât cel prin Valea Jiului (plus că 1821/2 are şi clienţii de pe litoral). R 15/16 Bucuresti Nord-Balota-Timisoara Nord-Arad MT 1995/1996 sau "Ovidius" Budapesta-Arad-Timisoara Nord-Balota-Bucuresti Nord-Constanta. Ar fi foarte bine daca s-ar baga macar un tren pe ruta asta acum cand sunt si lucrari de reabilitare pe M200/M300, s-ar castiga cel putin o ora. Pai problema e ca odata ce se reabiliteaza tunelul intre Merisor si Banita pa M202 cade si Balota si tot traficul se deviaza pe M202..Va fi orgie deja trenurile de marfa stau si cate 8-9 ore sa intre in Curtici iar daca ramane si statia Cuirtici in cateva linii probabil o parte din marfa va intra si iesi din tara prin Episcopia Bihor Da, dar pe M 900 s-ar evita Valea Muresului, iar daca in loc de Curtici marfa ar iesi pe Episcopia Bihor s-ar putea folosi lejer varianta M900+M310 si astfel s-ar evita total M300+M200A+M200. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 27 Aug 2012, 03:36 | |
| si in extrasezon,ir iasi-constanta ar trebui sa circule prin vaslui-barlad-tecuci-barbosi-galati-braila-faurei-tandarei -constanta. nu ar fi nici o tragedie daca distanta barbaosi-galati-barbosi ar fi parcursa de doua ori. de ani de zile distanta apahida-cluj-apahida este parcursa de doua ori de ir iasi-cluj-deva-buzias-tinisoara si iasi-cluj-deva-arad-timisoara. oricum ar fi mult mai bine decat ocolul prin marasesti-focsani-buzau |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 27 Aug 2012, 08:19 | |
| pai daca ar merge prin Barbosi Galati, ar fi tot o distanta mare; Iasi Galati 255 km Galati Constanta 259 km total 514 km ce e asa bine ? sau esti obsedat sa vezi Galatiul ? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 27 Aug 2012, 08:29 | |
| Da, ar fi o distanta prea mare Iasi-Tecuci-Barbosi-Galati-Barbosi-Constanta. In Barbosi s-ar putea atasa grupa de vagoane Galati-Constanta, si problema ar fi rezolvata. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 27 Aug 2012, 08:55 | |
| chiar si asa, distanta Galati Barbosi 12 km, scazandu se de 2 ori, tot raman 488 km adica la fel ca actuala varianta, prin Marasesti |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 27 Aug 2012, 08:57 | |
| deci nu inteleg obsesia lui manuela cu IS CT via Barbosi
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 27 Aug 2012, 09:04 | |
| - cardinal a scris:
- deci nu inteleg obsesia lui manuela cu IS CT via Barbosi
Nu cred ca este o obsesie, doar se incearca prin asta o legatura permanenta a doua orase importante cu cel de-al treilea: Iasi, Galati, Constanta, si implicit cresterea gradului de eficienta a acestui tren. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 27 Aug 2012, 11:57 | |
| care sunt cele doua orase importante si care al treilea? imi pare rau s-o spun, dar Galati (Braila) - Constanta e mai aproape cu microbuzul, decat cu trenul nu trebuie decat sa treci cu bacul dincolo, in Tulcea Galati - Iasi sunt doua IR deja, nu stiu cata cerere este brailenii s-au invatat sa vina cu masina la Barbosi, si de acolo sa ia trenul spre Iasi oricum, mie, ca pasionat, mi ar place sa vad un asemenea tren, ca aici nu prea sunt trenuri de tranzit( de fapt nu e niciunul) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |