|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 20 Iul 2012, 19:31 | |
| - paall a scris:
La intoarcere 522 ar putea veni un pic mai tarziu cum venea R 375 in urma cu cativa ani. Daca IC 532 trece prin Brasov la 20:02-20:11, IC 522 sa treaca undeva pe la 18:00 prin Sibiu si din Brasov pe la 21:00 are tot timpul sa zboare 2,30 h pana la capitala. Ultimul tren din Sibiu catre Brasov este la 15:02, 522 ar mai lua ceva din Sibiu ptr Brasov si Bucuresti. Dupa ideea ta mi-a venit mie alta, sa suprime IR 375 si IC 522 (375 din cauza mersului prost facut, care nici nu ajunge la Bucuresti ; 522 din cauza lucrarilor la 200), iar trasa lui IR 372 / 373 sa fie prelungita la Bucuresti, cu conditia sa ajunga cel tarziu pana la 23:30. In felul acesta se umple un singur tren, nu trebuie 3 trenuri sa circule goale, iar in acelasi timp satisfaci nevoile calatorilor din Budapest si Arad care vor sa ajunga la Bucuresti. Cei din Blaj, Medias, Sighisoara au la dispozitie IC 532 pentru Bucuresti. Dimineata spre Budapest IR 372 ar trebui sa plece din Bucuresti la aceeasi ora a lui 374 (din 2010) sau una apropiata (5:35 sau 6:00), insa o va lua prin Sibiu - Vintu de Jos. Legatura cu Arad si cu Budapest este asigurata si in acest caz cu un singur tren. Alta consecinta din combinarea celor 3 trenuri intr-unul singur, se elibereaza mai multe vagoane necesare pe alte relatii (se vor folosi doar 2 garnituri Bucuresti - Sibiu - Budapest si retur) cat si "Elodiile" seria 477 repartizate la 522 / 521 si 374 / 375. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 20 Iul 2012, 20:15 | |
| @mureseanu_976 , la asta m-am gandit si eu , este varianta cea mai potrivita , anulat 521/522 ca oricum nu are rost sa tarai 3 vagoane aiurea 600 de km si Pannonia la fel iar Transilvania bagat la Bucuresti . |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 20 Iul 2012, 22:51 | |
| Pornind de la ideea lui mureseanu_976 completez varianta perechii IR 372/373 prin Sibiu, recunosc ca am "muncit" nu gluma la aceste variante sa le aduc la mersul actual 2011/2012, ce va fi in decembrie vom vedea, cu siguranta incepand acum lucrarile de reabilitare pe M200 sigur va pleca la anul mai devreme din Sibiu pentru a respecta programul cadentat din Ungaria. Daca s-ar prelungii aceste trenuri la/de la Buc ar mai fi un castig de vagoane desfiintand grupa din week-end pentru Sibiu de la 1745/1622. Pentru a nu pleca prea devreme la 5.35 cum a propus mureseanu nici la 6.00 avand tren cadentat la acea ora din Buc (IC 551) ma repet fiind si tren cu plecare la 6.04 (R 9021), decalez tr 1745 pl 6.25 desi ar merge astea doua combinate pana la Brasov dar plecarea din Buc ma da peste cap, ar trebui la 6.00 sa sos la 8.45 la Brasov dar ce fac cu IC 551? ii stric plecarea cadentata cum au astea spre Moldova la ora fixa, dar nu vreau sa stric nici mersul lui 372 sub forma stransa ca timpi de mers, si mai decalez un alt tren 3001 pl 6.30. Deci daca era in mersul actual IR 372 Buc Nord-Brasov-Sibiu-Budapesta ar fi aratat astfel, parerea mea: Buc Nord pl 6.15, (fiind tren scurt luam timpii de mers de la trenul 531), Ploiesti Vest pl 6.56 (2 min oprire), Sinaia 7.46 (2), Predeal 8.08 (2), Brasov 8.44-9.00 dupa sos lui IR 1528 la 8.59 ("deranjam" putin compania regiotrans si punem plecarea cadentata a lui R 14705 spre Zarnesti la 9.05 in loc de 9.00) revin si vad asa Codlea 9.17 (1) aici esre asteptat de R 14800 sau cruce cum ii spune alti co-pasionati dar mie unul sincer nu-mi place termenul, Fagaras 10.16 (2), Ucea 10.39 (1), Avrig 11.04 (1), Talmaciu 11.21 (1) va convine nu va convine dar asta e sunt opririle comerciale ale lui IR 1533, daca era 372 ridicat la rang de IC era altceva, revin: Sibiu sos 11.41 iar de aici plecarea actuala la 11.50. IR 373 Sibiu sos 18.04 pl 18.14, Talmaciu 18.31 (1), Avrig 18.48 (1), Ucea 19.11 (1), si daca nu pun aceste opriri ar ajunge prea devreme in Fagaras unde sos 19.34 pl 1947, aici face doua incrucisari (repet folosesc mersul actual) odata este asteptat de R 14803 in intervalul 19.20-19.34 (Porumbacu sos 20.11 in loc de 19.58) si asteapta tr IR 1527, ma cam da peste cap mersul acestuia, s-ar pierde timp cu incrucisarea acestora in alta parte, mergem mai departe la statia Vladeni Ardeal este asteptat de IR 1623 ce trece practic la 20.20 in timp ce trenul nostru discutat trece la 20.22 gandit de mine, Codlea 20.38 (1) aici este asteptat de R 2505, Brasov 20.56-21.11, mergem pe trasa lui 532, trenul 373 fiind si scurt rezulta asa: Predeal 21.45 (2), Sinaia 22.06 (2), PL Vest 22.59 (2), Buc Nord sos 23.40. Pareri? e bine nu e bine ce am zis eu aici? Am sa incerc si sub alt format sa fie mai convingator, dar nu-mi permite timpul liber dar totusi incerc. DUAL nu te-am uitat cu 521/522, rabdare |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 00:21 | |
| @Marius 926 , trenul 1745 nu mai are grupa pentru 1533 , 1533 a fost anulat inca din Decembrie , apoi trenurile 148xx ale companiei Regiotrans pe ruta Brasov-Porumbacu-Brasov la fel sunt anulate definitiv . Mersul e minunat , asa ar fi bine sa fie , sa dispara in primul rand Pannonia .
Off-topic , eu nu as fi modernizat 300 intre Brasov si Teius , p lasam asa cum este si coridorul 4 il faceam direct prin Sibiu , ala e un oras important nu Medis , nu Blaj , nu Copsa , nu Sighisoara , pentru mine astea nu inseamna nimic , Sibiul e important plus ca pe aici sunt mai putini km , linia intre Sibiu si Vintu trebuia reamplasata si totul era perfect , Bucata Bucuresti-Brasov din 300 o redenumeam in 200 , astfel era magistrala directa Bucuresti-Brasov-Sibiu-Deva-Arad-Curtici iar 300 incepea din Brasov . Eu asa as fi facut dar cand s-a luat hotararea pe unde sa treaca coridorul probabil era Basescu la conducere si cum pe el nu la interesat trenul e normal ca traseul e pe unde este . Am citit undeva ca si construirea acestei linii 300 a fost facuta fara cap la vremea respectiva ca nu deservea mai nimic important doar pe principiul ca urmeaza un curs al unui rau si e mai ieftin nimic mai mult cum de altfel era normal sa se construiasca spre Sibiu in primul rand dar Brasov-Sibiu a fost construita mai tarziu din cauza ca la acea vreme costa mai mult iar 300 mai putin , ei au ales sa faca linia 300 si apoi 200 . |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 00:30 | |
| Mai bine si mai scurt era prin Ramnicu Valcea - Valcele, dar din pacate mult mai costisitor. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 03:48 | |
| Vlad, nu rasuci cutitu-n rana. |
| | | Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5796 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 09:54 | |
| Asta-i realitatea. Suntem nevoiti sa o infruntam. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 11:51 | |
| @Marius926 E foarte bine cum ai gandit mersul lui 372 si 373 cu conditia sa plece mai devreme din Buc.Nord la 05:50 sau 05:52 ca e prea de tot sa ai 3 trenuri pentru Brasov unul dupa altul cum e 372, 1745 si 3001.
Si la intoarcere nu ar strica macar 20 min mai devreme sa ajunga in capitala 373. Bine am inteles ca ai facut aceste trase la mersul actual poate de la noul mers se mai schimba ceva si poate apare si variantele astea. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 12:04 | |
| Daca tot am inceput sa vorbim despre posibile magistrale, despre trasee mai bune decat cele existente, nu ar fi ok sa existe un topic pentru asta? Cred ca ar fi mai mult decat interesant. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 12:14 | |
| Ceva de genu "Propuneri pentru infiintari de noi magistrale la CFR"? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 12:16 | |
| Ceva Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 ar suna mai bine, am face niste trase cat de cat, cum ar trebui sa arate noul mers de tren cu legaturi cu ore potrivite etc, sa nu mai zic ca daca cineva din CFR si-ar arunca ochii macar sa vada nu sa puna in aplicare ar fi ceva frumos. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 12:41 | |
| @paall: dupa cum ai vazut am pomenit si de combinarea lor 372/1745 pe distanta Buc-Brasov, e bine dupa cum spui tu sa plece la 5.50 sau 5.52 de ce nu si la 6.15 mersul cadentat spre Brasov dar ar necesita sa iasa pe la Curtici mult mai tarziu decat acum, bine eu am facut referire la mersul actual si am vrut sa demonstrez ca se pot face combinatii si trase noi de trenuri. Nu ma apuc acum sa fac alte trase dupa cum ai spus tu ca IC 521 sa plece undeva pe la 12.30 din Buc sa-mi storc aiurea creierii ca oricum domnii de la plan mers trenuri fac tot ce stiu ei mai bine
@karpaty: greseala mea nu am verificat circulatia acelor trenuri la care faci referire, bun si daca suprim opririle dintre Brasov-Sibiu cu exceptia Fagarasului nu scot mai mult de 6-8 min fata de calculul meu dar ma da peste cap circulatia altor trenuri IR cu care se incruciseaza facand referire la mersul actual, repet ce va fi in decembrie vom vedea
scuze pentru off-topic |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 15:29 | |
| Credeti ca trenul 1974 / 1975 Galati - Timisoara va mai fi introdus vreodata PE TOATA DISTANTA ? Pentru ca nu de putine ori sobolanul Desiro NU a asteptat trenul Galati - Tirgu Mures (datorita intarzierii mai mari de 1h 30') iar unii calatori au ajuns cu 5-6 ore mai tarziu la destinatie sau dimineata dupa o noapte pierduta pe traseu Dupa logica lor trebuiau sa sparga "Fomile" Iasi - Timisoara in Cluj. Poate asa eram si eu incantat de egalitatea intre trenuri si intre calatori :roll: |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 15:52 | |
| Drumul Galaţi - Timişoara e mai scurt prin Bucureşti... _________________ :TTT:
|
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 21 Iul 2012, 16:16 | |
| - Dr2005 a scris:
- Drumul Galaţi - Timişoara e mai scurt prin Bucureşti...
Asa poti sa zici si de Cluj - Craiova - Bucuresti, drumul Cluj - Bucuresti e mai scurt (evident) prin Brasov. Atunci de ce circula 1824 / 1823 mai departe la Bucuresti daca oricum drumul pana la Craiova este acoperit ? Daca zici ca Galati - Timisoara e mai scurt prin Bucuresti, ce faci cu calatorii de pe Onesti - Alba Iulia sau Simeria - Bacau ? Trebuie luat in considerare si acest aspect... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |