|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Iul 19, 2012 4:32 pm | |
| Intai sunt curios de o chestie (nu ma adresez doar user-ului manuela): daca mecanicii nu se schimba in Teius, ci in Brasov, asta inseamna ca ei conduc trenul peste 9 ore... E in regula? Legat de opritul in Teius: pentru ca sunt calatori din Aiud, de exemplu, care au/au avut treaba la Arad, la Deva, la Brasov, la Bucuresti, etc. Iar respectivul IC este trenul cel mai convenabil pentru ei sau poate singurul pe care il pot lua pentru respectiva calatorie. Atunci iei ca omul trenul din, sa zicem, Unirea, cobori la Teius, te urci in IC si iti faci treaba. Sau invers. La fel as putea intreba si eu de ce trebuie sa opreasca trenurile de rang superior in Campia Turzii. Simplu: statia respectiva nu ii deserveste exclusiv pe locuitorii localitatii in cauza, ci si pe cei din Turda si din alte cateva localitati de langa. In total "doar" o populatie de peste 70 de mii de locuitori. In cazul asta la fel de pertinenta ar fi intrebarea "de ce sa opreasca un tren de rang superior in Alba iulia sau in Bistrita?", localitati cu populatii asemanatoare cu cea de care am pomenit un pic mai sus. Scuze daca am deviat prea mult de la subiect cu exemplul asta. Sa punem si altfel problema: Baile Tusnad- 1.728 locuitori, Teius-7.284 locuitori. Ce rost are sa opreasca un tren de rang superior in Baile Tusnad? |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Iul 19, 2012 4:44 pm | |
| Mecanicii de la 531 se mai schimba si la Cluj, unde se schimba si locomotiva. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Iul 19, 2012 4:48 pm | |
| Mda... ca Oradea-Cluj nu e electrificata... Mersi. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Iul 19, 2012 4:59 pm | |
| - adirmvl a scris:
- Intai sunt curios de o chestie (nu ma adresez doar user-ului manuela): daca mecanicii nu se schimba in Teius, ci in Brasov, asta inseamna ca ei conduc trenul peste 9 ore... E in regula?
Legat de opritul in Teius: pentru ca sunt calatori din Aiud, de exemplu, care au/au avut treaba la Arad, la Deva, la Brasov, la Bucuresti, etc. Iar respectivul IC este trenul cel mai convenabil pentru ei sau poate singurul pe care il pot lua pentru respectiva calatorie. Atunci iei ca omul trenul din, sa zicem, Unirea, cobori la Teius, te urci in IC si iti faci treaba. Sau invers. La fel as putea intreba si eu de ce trebuie sa opreasca trenurile de rang superior in Campia Turzii. Simplu: statia respectiva nu ii deserveste exclusiv pe locuitorii localitatii in cauza, ci si pe cei din Turda si din alte cateva localitati de langa. In total "doar" o populatie de peste 70 de mii de locuitori. In cazul asta la fel de pertinenta ar fi intrebarea "de ce sa opreasca un tren de rang superior in Alba iulia sau in Bistrita?", localitati cu populatii asemanatoare cu cea de care am pomenit un pic mai sus. Scuze daca am deviat prea mult de la subiect cu exemplul asta.
Sa punem si altfel problema: Baile Tusnad- 1.728 locuitori, Teius-7.284 locuitori. Ce rost are sa opreasca un tren de rang superior in Baile Tusnad? simplu,extrem de simplu pentru ca tusnad bai este statiune de interes national!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Iul 19, 2012 5:00 pm | |
| - adirmvl a scris:
- Intai sunt curios de o chestie (nu ma adresez doar user-ului manuela): daca mecanicii nu se schimba in Teius, ci in Brasov, asta inseamna ca ei conduc trenul peste 9 ore... E in regula?
Legat de opritul in Teius: pentru ca sunt calatori din Aiud, de exemplu, care au/au avut treaba la Arad, la Deva, la Brasov, la Bucuresti, etc. Iar respectivul IC este trenul cel mai convenabil pentru ei sau poate singurul pe care il pot lua pentru respectiva calatorie. Atunci iei ca omul trenul din, sa zicem, Unirea, cobori la Teius, te urci in IC si iti faci treaba. Sau invers. La fel as putea intreba si eu de ce trebuie sa opreasca trenurile de rang superior in Campia Turzii. Simplu: statia respectiva nu ii deserveste exclusiv pe locuitorii localitatii in cauza, ci si pe cei din Turda si din alte cateva localitati de langa. In total "doar" o populatie de peste 70 de mii de locuitori. In cazul asta la fel de pertinenta ar fi intrebarea "de ce sa opreasca un tren de rang superior in Alba iulia sau in Bistrita?", localitati cu populatii asemanatoare cu cea de care am pomenit un pic mai sus. Scuze daca am deviat prea mult de la subiect cu exemplul asta.
Sa punem si altfel problema: Baile Tusnad- 1.728 locuitori, Teius-7.284 locuitori. Ce rost are sa opreasca un tren de rang superior in Baile Tusnad? alba iulia,bistrita sunt capitale de judet. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Iul 19, 2012 5:14 pm | |
| - manuela a scris:
- adirmvl a scris:
- Intai sunt curios de o chestie (nu ma adresez doar user-ului manuela): daca mecanicii nu se schimba in Teius, ci in Brasov, asta inseamna ca ei conduc trenul peste 9 ore... E in regula?
Legat de opritul in Teius: pentru ca sunt calatori din Aiud, de exemplu, care au/au avut treaba la Arad, la Deva, la Brasov, la Bucuresti, etc. Iar respectivul IC este trenul cel mai convenabil pentru ei sau poate singurul pe care il pot lua pentru respectiva calatorie. Atunci iei ca omul trenul din, sa zicem, Unirea, cobori la Teius, te urci in IC si iti faci treaba. Sau invers. La fel as putea intreba si eu de ce trebuie sa opreasca trenurile de rang superior in Campia Turzii. Simplu: statia respectiva nu ii deserveste exclusiv pe locuitorii localitatii in cauza, ci si pe cei din Turda si din alte cateva localitati de langa. In total "doar" o populatie de peste 70 de mii de locuitori. In cazul asta la fel de pertinenta ar fi intrebarea "de ce sa opreasca un tren de rang superior in Alba iulia sau in Bistrita?", localitati cu populatii asemanatoare cu cea de care am pomenit un pic mai sus. Scuze daca am deviat prea mult de la subiect cu exemplul asta.
Sa punem si altfel problema: Baile Tusnad- 1.728 locuitori, Teius-7.284 locuitori. Ce rost are sa opreasca un tren de rang superior in Baile Tusnad? alba iulia,bistrita sunt capitale de judet. Am gasit un exemplu si mai bun: IC 534 opreste in http://ro.wikipedia.org/wiki/Ciucea,_Cluj . Imi pare rau, dar nu vad de ce acest argument ar fi valid. Dupa datele provizorii de la ultimul recensamant Miercurea Ciuc are putin peste 37.000 de locuitori (de altfel, a fost intotdeauna cea mai mica resedinta de judet de pe teritoriul tarii). Adica Miercurea-Ciuc ar avea intaietate fata de o zona cu o populatie dubla decat a respectivului municiupiu sa opreasca trenul acolo pentru simplul motiv ca e resedinta de judet, iar Turda- Campia-Turzii nu? |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Iul 19, 2012 5:47 pm | |
| asta e ,este resedinta iar ic ar trebui sa opreasca DOAR in resedintele de judet si statiuni de interes national si international!!!!!!!!!!! pentru noduri de cale ferata mari si orase exista ir. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Iul 19, 2012 5:56 pm | |
| Deci daca de maine ar fi Apahida resedinta Clujului trenurile ar trebui sa opreasca in Apahida si sa treaca fluierand prin Cluj-Napoca. Eu zic stop-joc. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Iul 19, 2012 8:07 pm | |
| În Ciucea se face încrucişare, probabil s-au gândit să mai ia 2 - 3 călători şi de acolo.
Argumentul cu capitalele de judeţ şi localităţile mici şi mari cam pică... prin Slobozia nu trece niciun IC, nici prin Giurgiu, nici prin Alexandria, nici prin Târgovişte, nici prin Tulcea sau Botoşani. La Urziceni nu opreşte IC-ul, deşi are 17.000 de locuitori. Nici la Mizil (15.000 locuitori) nu cred că opreşte vreun IC.
,,Staţiune turistică de interes naţional" sună extrem de comunist... prin Tuşnad oricum trecea un singur IC, care nu mai circulă de la noul mers. IC-urile trebuie să oprească acolo unde au clienţi. _________________ :TTT:
|
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Iul 19, 2012 8:11 pm | |
| - Dr2005 a scris:
,,Staţiune turistică de interes naţional" sună extrem de comunist... prin Tuşnad oricum trecea un singur IC, care nu mai circulă de la noul mers. IC-urile trebuie să oprească acolo unde au clienţi. Asa si Izvoru Muresului, dar mai mult de "interes LOCAL". Si tot oprea vechiul IC Bucuresti - Targu Mures. Chiar si-n ziua de azi opreste varianta lui de IR, mult imbunatatita (cu 22-96, 30-76, 20-83, 19-87...). |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Iul 19, 2012 8:26 pm | |
| Pai daca Tusnad este statiune de inters national, atunci Busteni ce e? Si nu opreste IC acolo, parca asa era? Doar in Sinaia si Predeal! Iar incep aberatiile astea din mintea unui hermafrodit cu opritul trenurilor dupa cum viseaza el. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi Iul 19, 2012 9:40 pm | |
| - DUAL a scris:
- Daca circula prin Sibiu face mai mult si la Simeria ar fi foarte mica diferenta intre el si Dacia.Plus ca ar trebui sa schimbe locomotiva la BV si Simeria/Vintu de Jos.
Aici te contrazic, prin Sibiu nu ar face mai mult din contra ar avea timp dupa schimbarea locom in Simeria sa plece mai departe respectand graficul din mersul actual. La topicul M200 pagina 22 am intocmit mersul lui 521/522 prin Sibiu folosind graficul actual, am sa detaliez in zilele urmatoare la acest topic. Prima problema este parcul de locomotive destul de subtiat sa nu mai zic de imperecherea locom/tren la program la cateva ore de conducere "luam" 8-10-12 ore de dormitor (uneori) cu tot cu locom si a doua problema personalul de tractiune parerea mea |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin Iul 20, 2012 9:38 am | |
| Varianta lui IC 521/522 prin Sibiu suna frumos cu conditia sa plece mai devreme din capitala, undeva la 12:30 iar IC 531 la 13:10, daca va aduceti aminte in urma cu cativa ani cand IC 521 circula separat de 531 pe vremea cand era cu 19/20-76 pleca la 12:30 din capitala.
521 plecare din Buc.Nord la 12:30, opriri la PL.Vest, Sinaia, Predeal, Brasov, Fagaras, Sibiu, Vintu, Simeria, Deva, Arad in felul asta nu ar mai circula atat de aproape de IC 346.
La intoarcere 522 ar putea veni un pic mai tarziu cum venea R 375 in urma cu cativa ani. Daca IC 532 trece prin Brasov la 20:02-20:11, IC 522 sa treaca undeva pe la 18:00 prin Sibiu si din Brasov pe la 21:00 are tot timpul sa zboare 2,30 h pana la capitala. Ultimul tren din Sibiu catre Brasov este la 15:02, 522 ar mai lua ceva din Sibiu ptr Brasov si Bucuresti.
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin Iul 20, 2012 2:58 pm | |
| - Marius 926 a scris:
- DUAL a scris:
- Daca circula prin Sibiu face mai mult si la Simeria ar fi foarte mica diferenta intre el si Dacia.Plus ca ar trebui sa schimbe locomotiva la BV si Simeria/Vintu de Jos.
Aici te contrazic, prin Sibiu nu ar face mai mult din contra ar avea timp dupa schimbarea locom in Simeria sa plece mai departe respectand graficul din mersul actual. La topicul M200 pagina 22 am intocmit mersul lui 521/522 prin Sibiu folosind graficul actual, am sa detaliez in zilele urmatoare la acest topic. Prima problema este parcul de locomotive destul de subtiat sa nu mai zic de imperecherea locom/tren la program la cateva ore de conducere "luam" 8-10-12 ore de dormitor (uneori) cu tot cu locom si a doua problema personalul de tractiune parerea mea De ce subtiat ? .. la 1622 se folosesc 2 GMuri de dragul de a le folosii .. fac schimbare in Sibiu la locomotiva total aiurea ...Ca sa impace capra si varza puteau sa faca 1 loc de TM pana la Brasov si una de Sibiu... pana la Timisoara si gata.Dar asta e .. traim in Romania. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin Iul 20, 2012 3:10 pm | |
| Asa e facut turnusul. Probabil e mai convenabil ca locmotiva de Timisoara sa aduca pe 1622 pana la Sibiu si de acolo imediat sa preia pe 1621 si sa mearga inapoi acasa, iar locomotiva de Sibiu ce vine cu 1621 sa fie folosita la alt tren. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |