Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.

In jos 
+80
FeroFan97
alex.alexus.tm
Vale
AndreiStefan
Tomi13leu
lifetec
baiazid
Simply18
Spartan1948
tudor_vl
maris.constantin
membru exclus
Katalin4653
92Dragos
roseanu
NicuS
Adirmvl
EuroNight
Rarau
membru inactiv
Sergiu rmn
bvio88
Teodor
Vlad
rizelgeorgel2004
Radu Tudor
bostanescu gigel
cristi CFR
mureseanu_976
AlexD
ionutz85
didinul
pannonia express
cont inactiv
060-EA078
The Legend
alinx3330
marius_catalin84
Luna
manuela
Dr2005
srazvi
alexmorph3us
Alex Avram
v43v63
iuli.hard
tzifrea
cont dezactivat .
kristi kkk
billy752-istu
cristi ar
mihaiuc
traian
Caravelle_Zg
AndiCFR
laur 133
cristyadaX
frank81
redeme
Nesebar
bogdan srl
DUAL
IonutCFR2009
popovici
Traveller
MariusM
ATM
romaniaetc
sorinucu
Vitosa
razvan - trenuri
cardinal
COSTACHE MIHAIL
Adrian78
lovekomotive
Costin.H
decward
stefan_br
nokia2010
myster2008
84 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 53 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Icon_minitimeJoi Iul 19, 2012 4:32 pm

Intai sunt curios de o chestie (nu ma adresez doar user-ului manuela): daca mecanicii nu se schimba in Teius, ci in Brasov, asta inseamna ca ei conduc trenul peste 9 ore... E in regula?

Legat de opritul in Teius: pentru ca sunt calatori din Aiud, de exemplu, care au/au avut treaba la Arad, la Deva, la Brasov, la Bucuresti, etc. Iar respectivul IC este trenul cel mai convenabil pentru ei sau poate singurul pe care il pot lua pentru respectiva calatorie. Atunci iei ca omul trenul din, sa zicem, Unirea, cobori la Teius, te urci in IC si iti faci treaba. Sau invers. La fel as putea intreba si eu de ce trebuie sa opreasca trenurile de rang superior in Campia Turzii. Simplu: statia respectiva nu ii deserveste exclusiv pe locuitorii localitatii in cauza, ci si pe cei din Turda si din alte cateva localitati de langa. In total "doar" o populatie de peste 70 de mii de locuitori. In cazul asta la fel de pertinenta ar fi intrebarea "de ce sa opreasca un tren de rang superior in Alba iulia sau in Bistrita?", localitati cu populatii asemanatoare cu cea de care am pomenit un pic mai sus. Scuze daca am deviat prea mult de la subiect cu exemplul asta.

Sa punem si altfel problema: Baile Tusnad- 1.728 locuitori, Teius-7.284 locuitori. Ce rost are sa opreasca un tren de rang superior in Baile Tusnad? Wink
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Icon_minitimeJoi Iul 19, 2012 4:44 pm

Mecanicii de la 531 se mai schimba si la Cluj, unde se schimba si locomotiva.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Icon_minitimeJoi Iul 19, 2012 4:48 pm

Mda... ca Oradea-Cluj nu e electrificata... Mersi.
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5410
Data de inscriere : 03/11/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Icon_minitimeJoi Iul 19, 2012 4:59 pm

adirmvl a scris:
Intai sunt curios de o chestie (nu ma adresez doar user-ului manuela): daca mecanicii nu se schimba in Teius, ci in Brasov, asta inseamna ca ei conduc trenul peste 9 ore... E in regula?

Legat de opritul in Teius: pentru ca sunt calatori din Aiud, de exemplu, care au/au avut treaba la Arad, la Deva, la Brasov, la Bucuresti, etc. Iar respectivul IC este trenul cel mai convenabil pentru ei sau poate singurul pe care il pot lua pentru respectiva calatorie. Atunci iei ca omul trenul din, sa zicem, Unirea, cobori la Teius, te urci in IC si iti faci treaba. Sau invers. La fel as putea intreba si eu de ce trebuie sa opreasca trenurile de rang superior in Campia Turzii. Simplu: statia respectiva nu ii deserveste exclusiv pe locuitorii localitatii in cauza, ci si pe cei din Turda si din alte cateva localitati de langa. In total "doar" o populatie de peste 70 de mii de locuitori. In cazul asta la fel de pertinenta ar fi intrebarea "de ce sa opreasca un tren de rang superior in Alba iulia sau in Bistrita?", localitati cu populatii asemanatoare cu cea de care am pomenit un pic mai sus. Scuze daca am deviat prea mult de la subiect cu exemplul asta.

Sa punem si altfel problema: Baile Tusnad- 1.728 locuitori, Teius-7.284 locuitori. Ce rost are sa opreasca un tren de rang superior in Baile Tusnad? Wink

simplu,extrem de simplu pentru ca tusnad bai este statiune de interes national!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5410
Data de inscriere : 03/11/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Icon_minitimeJoi Iul 19, 2012 5:00 pm

adirmvl a scris:
Intai sunt curios de o chestie (nu ma adresez doar user-ului manuela): daca mecanicii nu se schimba in Teius, ci in Brasov, asta inseamna ca ei conduc trenul peste 9 ore... E in regula?

Legat de opritul in Teius: pentru ca sunt calatori din Aiud, de exemplu, care au/au avut treaba la Arad, la Deva, la Brasov, la Bucuresti, etc. Iar respectivul IC este trenul cel mai convenabil pentru ei sau poate singurul pe care il pot lua pentru respectiva calatorie. Atunci iei ca omul trenul din, sa zicem, Unirea, cobori la Teius, te urci in IC si iti faci treaba. Sau invers. La fel as putea intreba si eu de ce trebuie sa opreasca trenurile de rang superior in Campia Turzii. Simplu: statia respectiva nu ii deserveste exclusiv pe locuitorii localitatii in cauza, ci si pe cei din Turda si din alte cateva localitati de langa. In total "doar" o populatie de peste 70 de mii de locuitori. In cazul asta la fel de pertinenta ar fi intrebarea "de ce sa opreasca un tren de rang superior in Alba iulia sau in Bistrita?", localitati cu populatii asemanatoare cu cea de care am pomenit un pic mai sus. Scuze daca am deviat prea mult de la subiect cu exemplul asta.

Sa punem si altfel problema: Baile Tusnad- 1.728 locuitori, Teius-7.284 locuitori. Ce rost are sa opreasca un tren de rang superior in Baile Tusnad? Wink

alba iulia,bistrita sunt capitale de judet.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Icon_minitimeJoi Iul 19, 2012 5:14 pm

manuela a scris:
adirmvl a scris:
Intai sunt curios de o chestie (nu ma adresez doar user-ului manuela): daca mecanicii nu se schimba in Teius, ci in Brasov, asta inseamna ca ei conduc trenul peste 9 ore... E in regula?

Legat de opritul in Teius: pentru ca sunt calatori din Aiud, de exemplu, care au/au avut treaba la Arad, la Deva, la Brasov, la Bucuresti, etc. Iar respectivul IC este trenul cel mai convenabil pentru ei sau poate singurul pe care il pot lua pentru respectiva calatorie. Atunci iei ca omul trenul din, sa zicem, Unirea, cobori la Teius, te urci in IC si iti faci treaba. Sau invers. La fel as putea intreba si eu de ce trebuie sa opreasca trenurile de rang superior in Campia Turzii. Simplu: statia respectiva nu ii deserveste exclusiv pe locuitorii localitatii in cauza, ci si pe cei din Turda si din alte cateva localitati de langa. In total "doar" o populatie de peste 70 de mii de locuitori. In cazul asta la fel de pertinenta ar fi intrebarea "de ce sa opreasca un tren de rang superior in Alba iulia sau in Bistrita?", localitati cu populatii asemanatoare cu cea de care am pomenit un pic mai sus. Scuze daca am deviat prea mult de la subiect cu exemplul asta.

Sa punem si altfel problema: Baile Tusnad- 1.728 locuitori, Teius-7.284 locuitori. Ce rost are sa opreasca un tren de rang superior in Baile Tusnad? Wink

alba iulia,bistrita sunt capitale de judet.

Am gasit un exemplu si mai bun: IC 534 opreste in http://ro.wikipedia.org/wiki/Ciucea,_Cluj . Laughing

Imi pare rau, dar nu vad de ce acest argument ar fi valid. Dupa datele provizorii de la ultimul recensamant Miercurea Ciuc are putin peste 37.000 de locuitori (de altfel, a fost intotdeauna cea mai mica resedinta de judet de pe teritoriul tarii). Adica Miercurea-Ciuc ar avea intaietate fata de o zona cu o populatie dubla decat a respectivului municiupiu sa opreasca trenul acolo pentru simplul motiv ca e resedinta de judet, iar Turda- Campia-Turzii nu? Laughing
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5410
Data de inscriere : 03/11/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Icon_minitimeJoi Iul 19, 2012 5:47 pm

asta e ,este resedinta iar ic ar trebui sa opreasca DOAR in resedintele de judet si statiuni de interes national si international!!!!!!!!!!!
pentru noduri de cale ferata mari si orase exista ir.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Icon_minitimeJoi Iul 19, 2012 5:56 pm

Deci daca de maine ar fi Apahida resedinta Clujului trenurile ar trebui sa opreasca in Apahida si sa treaca fluierand prin Cluj-Napoca. Eu zic stop-joc.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Icon_minitimeJoi Iul 19, 2012 8:07 pm

În Ciucea se face încrucişare, probabil s-au gândit să mai ia 2 - 3 călători şi de acolo.

Argumentul cu capitalele de judeţ şi localităţile mici şi mari cam pică... prin Slobozia nu trece niciun IC, nici prin Giurgiu, nici prin Alexandria, nici prin Târgovişte, nici prin Tulcea sau Botoşani. La Urziceni nu opreşte IC-ul, deşi are 17.000 de locuitori. Nici la Mizil (15.000 locuitori) nu cred că opreşte vreun IC.

,,Staţiune turistică de interes naţional" sună extrem de comunist... prin Tuşnad oricum trecea un singur IC, care nu mai circulă de la noul mers. IC-urile trebuie să oprească acolo unde au clienţi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8092
Data de inscriere : 07/02/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Icon_minitimeJoi Iul 19, 2012 8:11 pm

Dr2005 a scris:


,,Staţiune turistică de interes naţional" sună extrem de comunist... prin Tuşnad oricum trecea un singur IC, care nu mai circulă de la noul mers. IC-urile trebuie să oprească acolo unde au clienţi.

Asa si Izvoru Muresului, dar mai mult de "interes LOCAL". Si tot oprea vechiul IC Bucuresti - Targu Mures. Chiar si-n ziua de azi opreste varianta lui de IR, mult imbunatatita (cu 22-96, 30-76, 20-83, 19-87...). Twisted Evil
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7654
Data de inscriere : 25/08/2008

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Icon_minitimeJoi Iul 19, 2012 8:26 pm

Pai daca Tusnad este statiune de inters national, atunci Busteni ce e? Si nu opreste IC acolo, parca asa era? Doar in Sinaia si Predeal! Iar incep aberatiile astea din mintea unui hermafrodit cu opritul trenurilor dupa cum viseaza el.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Icon_minitimeJoi Iul 19, 2012 9:40 pm

DUAL a scris:
Daca circula prin Sibiu face mai mult si la Simeria ar fi foarte mica diferenta intre el si Dacia.Plus ca ar trebui sa schimbe locomotiva la BV si Simeria/Vintu de Jos.
Aici te contrazic, prin Sibiu nu ar face mai mult din contra ar avea timp dupa schimbarea locom in Simeria sa plece mai departe respectand graficul din mersul actual. La topicul M200 pagina 22 am intocmit mersul lui 521/522 prin Sibiu folosind graficul actual, am sa detaliez in zilele urmatoare la acest topic. Prima problema este parcul de locomotive destul de subtiat sa nu mai zic de imperecherea locom/tren la program la cateva ore de conducere "luam" 8-10-12 ore de dormitor (uneori) cu tot cu locom si a doua problema personalul de tractiune parerea mea
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Icon_minitimeVin Iul 20, 2012 9:38 am

Varianta lui IC 521/522 prin Sibiu suna frumos cu conditia sa plece mai devreme din capitala, undeva la 12:30 iar IC 531 la 13:10, daca va aduceti aminte in urma cu cativa ani cand IC 521 circula separat de 531 pe vremea cand era cu 19/20-76 pleca la 12:30 din capitala.

521 plecare din Buc.Nord la 12:30, opriri la PL.Vest, Sinaia, Predeal, Brasov, Fagaras, Sibiu, Vintu, Simeria, Deva, Arad in felul asta nu ar mai circula atat de aproape de IC 346.

La intoarcere 522 ar putea veni un pic mai tarziu cum venea R 375 in urma cu cativa ani. Daca IC 532 trece prin Brasov la 20:02-20:11, IC 522 sa treaca undeva pe la 18:00 prin Sibiu si din Brasov pe la 21:00 are tot timpul sa zboare 2,30 h pana la capitala. Ultimul tren din Sibiu catre Brasov este la 15:02, 522 ar mai lua ceva din Sibiu ptr Brasov si Bucuresti.

Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Icon_minitimeVin Iul 20, 2012 2:58 pm

Marius 926 a scris:
DUAL a scris:
Daca circula prin Sibiu face mai mult si la Simeria ar fi foarte mica diferenta intre el si Dacia.Plus ca ar trebui sa schimbe locomotiva la BV si Simeria/Vintu de Jos.
Aici te contrazic, prin Sibiu nu ar face mai mult din contra ar avea timp dupa schimbarea locom in Simeria sa plece mai departe respectand graficul din mersul actual. La topicul M200 pagina 22 am intocmit mersul lui 521/522 prin Sibiu folosind graficul actual, am sa detaliez in zilele urmatoare la acest topic. Prima problema este parcul de locomotive destul de subtiat sa nu mai zic de imperecherea locom/tren la program la cateva ore de conducere "luam" 8-10-12 ore de dormitor (uneori) cu tot cu locom si a doua problema personalul de tractiune parerea mea
De ce subtiat ? .. la 1622 se folosesc 2 GMuri de dragul de a le folosii .. fac schimbare in Sibiu la locomotiva total aiurea ...Ca sa impace capra si varza puteau sa faca 1 loc de TM pana la Brasov si una de Sibiu... pana la Timisoara si gata.Dar asta e .. traim in Romania.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Icon_minitimeVin Iul 20, 2012 3:10 pm

Asa e facut turnusul. Probabil e mai convenabil ca locmotiva de Timisoara sa aduca pe 1622 pana la Sibiu si de acolo imediat sa preia pe 1621 si sa mearga inapoi acasa, iar locomotiva de Sibiu ce vine cu 1621 sa fie folosita la alt tren.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 40 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.
Sus 
Pagina 40 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 53 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Propuneri pentru mersul 2023/2024
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI-
Mergi direct la: