|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 06 Iun 2012, 22:51 | |
| - popovici a scris:
- Marius 926 a scris:
- 1822 Cta 9.18-9.51...Costinesti 10.48 (10)...Mangalia 11.19, mai mult decat in prezent cu 19 min, din pacate asta e maximum ce pot scoate pe aici datorita liniei simple si incrucisarilor.
Constanta-Mangalia in 2 ore :shock: deja e metrou Sa revina la plecarea din Bucuresti la 5:50 ca acum 2 ani .Fain tren era.. la 2 fara 1 sfert parca eram in Simeria.Din ce stiam eu din spusele nasilor , trenurile MAV se fac cu vagoane RO 1 an , vagoane HU un an .. din ce vad eu foarte multe trenuri de ale lor sunt facute cu vagoanele noastre,an de an.DE CE? Corona lor circula destul de gol .. si mai are si o carutza de vagoane. + prelungirea DACIA pana la VIena tip IRE in format B,B,WRmz,WLA,WLB romanesti,cu mers de IRE pe la unguri nu mers de Regio Express. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 06 Iun 2012, 23:09 | |
| - DUAL a scris:
trenurile MAV se fac cu vagoane RO 1 an , vagoane HU un an .. din ce vad eu foarte multe trenuri de ale lor sunt facute cu vagoanele noastre,an de an.DE CE?. Probabil ca noi trebuie sa dam mai multe vagoane ca ei , poate asa e intelegerea... Oricum , din ce am vazut pe YT ei au inceput sa ne foloseasca vagoanele si la trenurile lor limitate intern deci inseamna ca le plac - DUAL a scris:
- + prelungirea DACIA pana la VIena tip IRE in format B,B,WRmz,WLA,WLB romanesti,cu mers de IRE pe la unguri nu mers de Regio Express
Aici e greu pentru ca desteptii de la minister ai uitat sa inventeze rangul si nici la unguri nu exista IRE . Am mai spus-o si o repet ,la noi trebuie foarte repede introdus mers de IRE pe Bucuresti-Constanta cand s-o face linia la parametrii normali , e greu sa ai IR cu 140km/h si tot IR cu 120km/h...
Ultima editare efectuata de catre popovici in Mier 06 Iun 2012, 23:56, editata de 1 ori |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 06 Iun 2012, 23:50 | |
| Pai da ,am vazut si eu ca ne au folosit 21-86 ,la IC.Dar nu moare nimeni pentru asta. Ideea e ca de ce am facut noi intelegerea de a da vagoane ,pe trenurile lor internationale ?! Stam prea bine cu vagoanele sau nu am inteles? .. Daca ei si au facut trenuri precum Transilvania,Mures,etc de ce nu le combina ? Trimitem trenuri goale la ei cu cate 3 vagoane fiecare.Sa nu mai vorbim de grupa de la Mures la Harghita! Frate vreti trenuri MAV,puneti vagoane,eu le-ash da voie sa vina si cu V urile/Taurii lor sa isi faca trenurile.Noi sa ne pastram trenurile noastre traditionale,ca Panonia,DACIA,Carpati,Traianus.Restul dam cu ei la schimb traseu pentru trenurile lor.Ne lasa sa ne facem trenurile la ei in tara,ii lasa sa si le faca pe ale lor si gata.Noi suferim in regim intern acut de trenuri si ei se lafaie pe vagoanele noastre.Daca tot e vorba se pot folosii vagoanele lor si la noi pe Brasov-Fagaras , etc.Tocmai de aceea au ajuns acele 21-91 ale lor la noi pe Panonia.. ca au facut ei rotatia la ei. Ca o mica paranteza, exista multi "adepti infocati" ai lui 21-76/86, din randul calatorilor normali.Mie nu-mi plac si nu le suport,dar trebuie sa recunosc ca daca as fi la MT, as face un sondaj de opinie,si evident ca opinia calatorului ar conta,si nu opinia mea de pasionat. De altfel 99 % din calatori probabil prefera AC si vagoane moderne gen 20-83,21-76,22-96 in defavorul 21-47,20-50,21-57,21-55,21-49....
De fapt in opinia mea ,nu ca sunt eu expert sau vezi doamne mare creator de material rulant, m-as fi concentrat pe imbunatatirea lui 21-76.In ce sens? ... Eliminarea unui rand de locuri ,si marirea spatiului intre scaun si o masuta mai generoasa.Bun dar de ce sa nu marim lungimea vagonului ? Pentru ca sigur aveste vagoane sunt create pe platforma 21-90 si asta ar insemna costuri mai mari pentru cei de la Astra,resimtite in vagon .. Pai bine si ce facem cu geamurile ca vor fi decalate ? .. Pai asta e .. ca acolo Astra poate umbla si modifica cateva bucati de tabla si intarituri .. astfel ar rezulta o subserie 20-86,care ar fi fost probabil o excelenta de vagon. Sau optiunea 2 .. crearea de masute individuale per scaun cum e pe dincolo la OBB.De altfel la IC chiar si pt clasa a 2 ,mi se pare o aberatie existenta a 8 locuri pe un rand.. 6 la clasa 2 a .. si la clasa 1 tot 6/4 dar fotolii mai generoase..+un mini-birou/scaun |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 08 Iun 2012, 00:08 | |
| @didinul: am in vedere trasa asta, desigur daca nu e Vlad mai iute, glumesc, daca citeste aceste randuri si are timp liber il rog s-o faca, nu e nicio suparare din partea mea. E buna combinatia ta vine la Mangalia ca tren sa zicem 13375-2 pleaca ca 13472 si invers 13473-/13374 numerele cu 13000 le folosesc in cazul in care ar fi circulat in mersul actual , altfel garnitura 473/472 Budapesta-Buc-Litoral n-ar avea timp decat pana la Constanta sa ajunga in intervalul orar actual.
@popovici: referitor la intrebarea ta retorica de aseara "2 ore Cta-Mangalia" era de fapt intervalul 9.51-11.19 (1h28min) cum e si in prezent la un tren ce asteapta alt tren si asta in cazul in care se introducea acea trasa imaginara gandita de mine, ok incerc s-o corectez zilele astea. Daca despre 1987/1986 stim ca ii tine locul acest 12901/12902, nu acelasi lucru pot spune si despre 1985/1984 in intervalul orar calculat de ei ptr 1984 despre care eu nu sunt deloc deacord cu "ei" unde sa-l mai prelungesti dupa sosirea la Buc (17.52) care nici asta nu se va respecta cand vor fi 35-40 grade la umbra, degeaba imi pui la dispozitie vag cu aer conditionat daca trenul are restrictie de viteza Mangalia-Buc cu 70 km/h si fac 5-6 ore pe drum, revenind la subiect un pic mai tarziu era loc la Craiova 19.45, spre Galati nu se justifica, nici spre Moldova e ocolul prea mare apoi km-tarif..., spre Satu Mare il mai vad eu la 19.15, de ce nu prelungit ca tren 1641 sau 1647? |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 08 Iun 2012, 00:36 | |
| - Marius 926 a scris:
- daca trenul are restrictie de viteza Mangalia-Buc cu 70 km/h si fac 5-6 ore pe drum
Apropo de asta , ma lasa pe mine memoria sau anul trecut nu prea au fost intarzieri datorate caldurii excesive desi a fost chiar foarte cald ? Intr-adevar iarna e prapad pe M800 cand se pune vajul si codul insa vara trecuta a fost nesperat de o.k. deci exclus intarzieri asa mari ca sa se ajunga la 5-6 ore , o juma' de ora intarziere hai o ora treaca - mearga dar rar ... Sincer , tot astia cu cablurile mi se par mai periculosi ... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 09 Iun 2012, 23:21 | |
| @didinul: fugitiv am incropit cateva trase imaginare
375-2/375: Basov 22.20-22.30 Predeal 23.02-23.04, Sinaia 23.25 (2) Ploiesti Vest 0.16-0.18 Buc Nord 0.59-1.20 (sa zicem ca mai ataseaza aici vagoane) Constanta 3.50-4.05, cate 2 min opriri in statiuni Mangalia sos 5.19. Daca nu detaseaza grupa de Budapesta in Brasov merge prin Ramif Medeea Cta sos 4.00 pl 4.15 Mangalia 5.29, se modifica si 8802 pleaca +/- fata de cat e acum.
374/374-1: Mangalia 0.25, opriri de 2 min in statiuni, Constanta 1.50-2.05 Buc Nord 4.30-4.49 Ploiesti Vest 5.28-5.30 Sinaia 6.22 (2) Predeal 6.44 (2) Brasov 7.20-7.30. Daca se ataseaza grupa de Budapesta de aici modificam Mangalia pl 0.20...Brasov sos 7.15, desi eu mi-as fi dorit sa circule Budapesta-Mangalia-Budapesta.
473-2/473: Buc Nord 11.00-11.20 Constanta 13.50-14.05, de aici in trasa lui 8803, Mangalia sos 15.30.
472/472-1: Mangalia 14.23, in trasa lui 13388, Constanta 15.50-16.05, de aici in trasa lui 584, Buc Nord sos 18.36 pl 19.00.
IC584 Constanta 16.45 Fetesti 17.47-17.48 Ciulnita 18.12-18.13 Buc Nord sos 19.16.
Se pot combina trenurile intre ele conditia este sa aibe acelasi nr de vag si aceeasi compunere 375/472 si 473/374 la Mangalia altfel trenurile 473/472 se limiteaza la Constanta si zic asta daca sar fi intamplat asta in mersul actual.
Problema majora intre Agigea Ecluza si Mangalia este linia simpla si statiile cu linii de incrucisare destul de indepartate intre ele Eforie Sud-Costinesti si Costinesti-Neptun, daca era linie dubla pe toata distanta introduceam trenuri IR si R la o distanta intre ele de maxim 30 min rezolvam astfel si problema "navetistilor" eliminam si opririle trenurilor IR in statii gen Agigea Nord/Ecluza, Tuzla h, Pescarus h, plus ca era loc sa introduci mai multe trenuri IR din tara si Regio locale. |
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5135 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 12 Iun 2012, 15:37 | |
| Mariuse, despre ce probleme cu incrucisarea liniilor vorbim? Sa fim seriosi, vezi mersul trenurilor de dinainte de '89 si de dupa, pana prin 2000, atunci cum se putea sa fie atat de multe iar acum nu? Probleme sunt doar in capul sefilor de la CFR Calatori care nu au priceput ca prin politica lor tembela de asezare si bulibasire a trenurilor au scazut numarul de calatori la 90% fata de 1990! Si ca au dus de rapa SNCFR si ca nu mai vrea nimeni sa circule cu trenul in ziua de azi, in afara de navetisti sau cei pasionati!
Ultima editare efectuata de catre traian in Mier 13 Iun 2012, 07:35, editata de 1 ori |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 12 Iun 2012, 19:36 | |
| - Onofrei Sergiu Gabriel'76 a scris:
- manuela a scris:
- cel mai nimerit ar fi un tren permanent ir pe ruta iasi-tecuci-barbosi-glalati(cum este cazul ir iasi-buzias sau aradul nou-timisoara nord pe distanta apahida-cluj-apahida)-braila-varianta faurei-constanta-mangalia.
Am trimis propunerea aceasta in Jurnalul Calatorului asa cum am facut si dati la rand in trecut cu privire la reinfiintarea trenului Galati - Brasov ( asta e alta poveste!) si am reamintit orientarea unor trenuri dinspre Nordul Moldovei catre Litoral de la Tecuci pe SM-704 pe la Barbosi apoi mai departe spre Braila - Faurei -- Fetesti - Constanta/Mangalia. Raspunsul primit a fost oarecum in context cu propunerea mea: odata cu terminarea electrificarii tronsonului Tecuci - Barbosi ( SM-704) se va avea in vedere suplimentare de trenuri pe acest tronson!
unde ai trimis-o? un mail, adresa? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 12 Iun 2012, 19:36 | |
| @traian: aia e cu totul alta discutie ce a fost in alti ani, garniturile sezonierelor stationau in medie 3h30-4 ore in Mangalia si-ncepeau sa "curga" de la 5 dimineata pana la 23 seara (sosirea in Mangalia), incrucisarile erau in aceleasi statii iar viteza era 80 constanta, abaterile cu 30 toata linia, nu ca acum, si oricum ce a fost nu vom mai vedea niciodata, de la an la an va fi un mers trenuri din ce in ce mai saracacios indiferent ca e spre Mangalia sau in alta zona a tarii, noroc cu privatii astia. In postarea anterioara faceam referire la cateva trase imaginare gandite de mine si cu trimitere la graficul actual daca ar fi circulat, ce va fi vara viitoare nu am de unde sti. Sincer nici eu nu sunt de acord cu bataia asta de joc din partea conducerii cfr calatori.
Ultima editare efectuata de catre Marius 926 in Mar 12 Iun 2012, 21:28, editata de 1 ori |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6551 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 12 Iun 2012, 20:18 | |
| - Rarau a scris:
- Onofrei Sergiu Gabriel'76 a scris:
- manuela a scris:
- cel mai nimerit ar fi un tren permanent ir pe ruta iasi-tecuci-barbosi-glalati(cum este cazul ir iasi-buzias sau aradul nou-timisoara nord pe distanta apahida-cluj-apahida)-braila-varianta faurei-constanta-mangalia.
Am trimis propunerea aceasta in Jurnalul Calatorului asa cum am facut si dati la rand in trecut cu privire la reinfiintarea trenului Galati - Brasov ( asta e alta poveste!) si am reamintit orientarea unor trenuri dinspre Nordul Moldovei catre Litoral de la Tecuci pe SM-704 pe la Barbosi apoi mai departe spre Braila - Faurei -- Fetesti - Constanta/Mangalia. Raspunsul primit a fost oarecum in context cu propunerea mea: odata cu terminarea electrificarii tronsonului Tecuci - Barbosi ( SM-704) se va avea in vedere suplimentare de trenuri pe acest tronson!
unde ai trimis-o?
un mail, adresa? Prietene, in fiecare statie care isi respecta calatorii, se afla un birou de relatii cu publicul -la vedere- unde se afla ,,Jurnalul Calatorului". Un registru, cu pagini tiparite, unde calatorul trimite operatorului de stat -CFR- la Bucuresti, petitii, cereri, reclamatii, sugestii sau propuneri. Tot ce doresti scrii acolo! Raspunsul il primesti fie pe e-mail fie in scris prin posta. Plus ca o poti face si tu din fata calculatorului intrand pe http://www.cfrcalatori.ro/sugestii-reclamatii/add si aici poti scrie tot ce te doare cu privire la serviciile pe calea ferata din Romania!! Sper ca ti-au putut fi de folos informatiile mele. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 12 Iun 2012, 20:51 | |
| Problema cu Jurnalul Călătorului e că nu ai mereu certitudinea că vei primi răspuns. Pentru că nu primeşti număr de înregistrare pe loc.
La Bucureşti nici nu ştiu unde se află aşa ceva... din Gara de Nord, dacă e între 8 şi 16, e mai simplu să mergi 5 minute pe jos până la Registratura MT-ului. _________________ :TTT:
|
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6551 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 13 Iun 2012, 00:34 | |
| - Dr2005 a scris:
- Problema cu Jurnalul Călătorului e că nu ai mereu certitudinea că vei primi răspuns. Pentru că nu primeşti număr de înregistrare pe loc.
La Bucureşti nici nu ştiu unde se află aşa ceva... din Gara de Nord, dacă e între 8 şi 16, e mai simplu să mergi 5 minute pe jos până la Registratura MT-ului. Mie mi s-a dara mereu PE LOC nr de inregistrare. Se consemneaza in ordine fiecare petitie/pagina.Cel putin la noi la Galati. Acum Dragos, depinde de Gara si de organizare. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 14 Iun 2012, 21:29 | |
| Mai trebuie sa luam in considerare ca vor fii din ce in ce mai putini studenti care sa calatoreasca cu tarife reduse. Deoarece bacalaureatul este mai greu (mai corect) si intra mai putini la locurile fara taxa de la facultati la care desigur se adauga scaderea numarului locuitorilor din Romania. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 15 Iun 2012, 10:50 | |
| Pentru M800 am urmatoarele variante: 1. Retrogradarea IR in RE cu urmatoarele opriri, si anume RE 1681/2 Buc Nord-Fundulea-Lehliu-Ciulnita-Fetesti-Cernavoda-Medgidia-Constanta. Timp aproximativ 3h. 2. Retrogradarea IC in IR si anume IR 582/3 Buc Nord-Ciulnita-Fetesti-Constanta. Timp aproximativ 2h30min. 3. Introducerea IC 81/2 Bucuresti Nord-Constanta fara oprire. Timp aprox 2h. 4. Un regio dimineata orele 06:00 din Obor direct la Constanta fara intreruperi de tren cum e acum si seara orele 18:00 de la Constanta.
Sa se dea posibilitatea calatorului sa aleaga intre toate rangurile de tren si implicit conditiile de calatorie dar sa se vada si o diferentiere a conditiilor/timpilor de calatorie nu numai diferenta de pret cum e acum.
Pe M300 la fel. RE 1631/2 Buc Nord-Buftea-Ploiesti-Campina-Comarnic-Sinaia-Busteni-Azuga-Predeal-Brasov. IR 531/2 Buc Nord-Ploiesti-Sinaia-Predeal-Brasov. IC 31/2 Buc Nord-Brasov. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 17 Iun 2012, 18:17 | |
| Niet paruski cu Regio-ul ala de Constanta. Dimpotriva, e exact ce incearca sa evite CFR - as zice - cu disperare: sa dea clientului un tren turistic decent, direct si ieftin spre Constanta. Pentru ca daca te uiti variante de a merge cu regio spre Constanta chiar exista, schimba in Fetesti iar orarele sunt corelate cu trenurile de Buzau si Galati. Se mizeaza insa pe frica/comoditatea/ignoranta calatorului de rand care, decat sa schimbe (si sa stea cu inima cat un purice, oi ajunge, n-oi ajunge, oi fugi dupa tren cu bagaju dupa mine sau raman de izbeliste in Fetesti) mai bine plateste biletul la IR si asta e.
E cazul sa intelegem ca rutele astea turistice, Brasovul, Constanta (vara), sunt efectiv vaci de muls care acopera alte gauri (si multe-s Doamne...). Implicit n-o sa vedem prea curand super-oferte CFR pe ele. Sa aduc iar in discutie personalele cu mers de accelerat care circulau odata pe aici, mai ales pentru turisti? Un 3015, 4291, 8051 la domnu'? ohoho, mai e mult pana departe, nu cred ca o sa le vad in urmatorii ani... Oricum, toate socotelile noastre cu trenuri noi deja devin intrucatva redundante acuma. Nu sunt vagoane, chiar sa se vrea... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |