| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 17 Iun 2012, 23:50 | |
| - AlexD a scris:
- Pentru M800 am urmatoarele variante:
1. Retrogradarea IR in RE cu urmatoarele opriri, si anume RE 1681/2 Buc Nord-Fundulea-Lehliu-Ciulnita-Fetesti-Cernavoda-Medgidia-Constanta. Timp aproximativ 3h. 2. Retrogradarea IC in IR si anume IR 582/3 Buc Nord-Ciulnita-Fetesti-Constanta. Timp aproximativ 2h30min. 3. Introducerea IC 81/2 Bucuresti Nord-Constanta fara oprire. Timp aprox 2h. 4. Un regio dimineata orele 06:00 din Obor direct la Constanta fara intreruperi de tren cum e acum si seara orele 18:00 de la Constanta.
Sa se dea posibilitatea calatorului sa aleaga intre toate rangurile de tren si implicit conditiile de calatorie dar sa se vada si o diferentiere a conditiilor/timpilor de calatorie nu numai diferenta de pret cum e acum.
Pe M300 la fel. RE 1631/2 Buc Nord-Buftea-Ploiesti-Campina-Comarnic-Sinaia-Busteni-Azuga-Predeal-Brasov. IR 531/2 Buc Nord-Ploiesti-Sinaia-Predeal-Brasov. IC 31/2 Buc Nord-Brasov. Interesante propunerile și fiabile cu următoarele completări: RE poate să fie altul decât actualul 1681/2 să fie compus din ramă Acvila, și să circule la preț de R plus rezervare obligatorie a locului, pentru limitarea blatului și supliment simbolic de viteză, desigur cu respectarea riguroasă a diferenței de clasă. Dacă Gevaro nu se arată interesată, eu aș închiria spațiul de bistro cu cel puțin 1000 euro pe lună pe timpul sezonului unei firme private. IC -ul să fie Brașov - Predeal - Sinaia - Ploiești Vest - București N - Constanța, compus din fostele vagoane Business. Oprilrile între Brașov și București să nu depășească 2 minute ca durată de staționare. De asemenea, să aibă activat bistro-ul. În rest, există multe idei de eficientizare, una dintre ele fiind descompunerea IR-urilor lungi, în secțiuni de RE prestate cu aceeași garnitură. |
|
| |
EuroNight V.I.P Member
Numarul mesajelor : 328 Varsta : 33 Localizare : Ploiesti Reputatie : 4921 Data de inscriere : 04/05/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 18 Iun 2012, 12:05 | |
| Sunt curios daca ar fi rentabil un tren Regio Express Ploiesti Sud-Mangalia-Ploiesti Sud ( sezonier) si eventual compus din o rama Acvila Eventual sa fie prelungit trenul Regio Ploiesti Sud-Faurei |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 18 Iun 2012, 12:22 | |
| De ce nu un ICE Brasov-Bucuresti-Constanta cu stationare de maxim 10 min in Nord sa scoata undeva la 3h30min-4h de la CT la BV. Sa se profite de faptul ca linia este noua. Vagoane 21-90 si 10-90 si ceva gen ArenaWays la mijloc... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 18 Iun 2012, 15:22 | |
| Dacă o să fie Regio Express o să fie nerentabil, fie din cauza biletelor ieftine, fie din cauza faptului că oamenii care vor auzi cuvântul ,,Express" vor crede că e scump. Dacă ar fi IC, ar merge gol din cauza preţului. _________________ :TTT:
|
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 12 Iul 2012, 23:03 | |
| Corect partea cu IC. Insa regio express din cate stiu nu e nominalizat ca atare (RE) in Mers, ci sunt bagate toate la gramada, la regio, indiferent ca e RE sau cursa locala de navetisti sau cum o mai fi ea. Problema principala e ca nu are CFR intentia sa ofere un tren ieftin si rapid; ar lua crema de la IR daca afla lumea de ele. - Citat :
- Sunt curios daca ar fi rentabil un tren Regio Express Ploiesti Sud-Mangalia-Ploiesti Sud
Adica o reincarnare a lui 8204/8201, asa cum circula el in 1995, 96, 1982 etc. Era full ca la balamuc atunci trenul asta. Poate ca si acuma s-ar umple o rama Acvila, da' de unde rama Acvila? si se aplica oricum ce scriam mai sus. Ploiestiul are deja vreo 4 optiuni de IR spre mare (atat prin Bz cat mai ales prin Buc), Buzaul are si el ca IR trenul iesean si satmarean, Faureiul idem si deja din Fetesti ai variante cate vrei. Si atunci: -ori bagi trenul fara mare fanfara, si atunci calatorii care mergeau cu IR vor merge cu ReE-ul asta - adica muti banii dintr-un buzunar in altul ba si mai pierzi parte din ei prin procesul asta -ori bagi trenul cu fanfara si promovare, ca sa convingi oamenii care mergeau cu masina personala/bus/autocar sa vina la trenul tau (pfff...stai pe-aproape, sigur o sa faca CFR reclama...) Deci, proiect prea complicat pentru a fi realizat. Dealtfel, tot threadul asta are destule idei bune, insa ajungem tot la vorba veche " da' muieti's posmagii?". Intelegeti voi ce vreau sa zic. |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 19 Iul 2012, 13:55 | |
| Propun ca IC 521/522 sa mearga individual pana/de la Arad ca IC 531/532 sa stationeze maxim 1 minut in Teius si astfel sa nu se mai piarda timp. Si pentru un drum mai scurt,521/522 sa mearga pe M200 de la Brasov pana la Arad. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 19 Iul 2012, 14:06 | |
| - AndiCFR a scris:
- Propun ca IC 521/522 sa mearga individual pana/de la Arad ca IC 531/532 sa stationeze maxim 1 minut in Teius si astfel sa nu se mai piarda timp. Si pentru un drum mai scurt,521/522 sa mearga pe M200 de la Brasov pana la Arad.
521/522 se aude ca va fi anulat , eu zic ca ar fi bine sa circule prin Sibiu iar daca nu il baga prin Sibiu mai bine il anuleaza ca oricum in urma lui vine Dacia pe acelasi traseu si cu acelasi rang deci nu i vad rostul acestui tren pe ruta actuala . |
|
| |
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 19 Iul 2012, 14:25 | |
| - AndiCFR a scris:
- Propun ca IC 521/522 sa mearga individual pana/de la Arad ca IC 531/532 sa stationeze maxim 1 minut in Teius si astfel sa nu se mai piarda timp. Si pentru un drum mai scurt,521/522 sa mearga pe M200 de la Brasov pana la Arad.
iar incepeti cu stationari ale ic in catune fie ele si de 1 minutel?! |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 19 Iul 2012, 14:31 | |
| La Teius se schimba mecanicii din ce stiu eu. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 19 Iul 2012, 14:55 | |
| La Teius 521/522 rebruseaza , se combina/desparte de 531/532 , e normal sa opresca in Teius daca circula combinate pana acolo iar de acolo au trasee diferite , plus ca Teius e un mare nod feroviar ! |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 19 Iul 2012, 15:10 | |
| Teius e catun mai nou..
La IC 531 mecanicii se schimba doar la Brasov. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 19 Iul 2012, 15:16 | |
| Daca circula prin Sibiu face mai mult si la Simeria ar fi foarte mica diferenta intre el si Dacia.Plus ca ar trebui sa schimbe locomotiva la BV si Simeria/Vintu de Jos. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 19 Iul 2012, 15:24 | |
| - DUAL a scris:
- Daca circula prin Sibiu face mai mult si la Simeria ar fi foarte mica diferenta intre el si Dacia.Plus ca ar trebui sa schimbe locomotiva la BV si Simeria/Vintu de Jos.
Lasa ca le aranjeaza "specialistii" |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 19 Iul 2012, 15:32 | |
| - AndiCFR a scris:
- Teius e catun mai nou..
La IC 531 mecanicii se schimba doar la Brasov. Si la Cluj |
|
| |
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 19 Iul 2012, 16:00 | |
| pai si atunci ce rost mai are oprirea ic in teius,vintu,sebes alba in anii trecuti (ma mir cum de nu opreste si in sebes glod?!)si alte asemanatoare? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
|
| |
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|