|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5845 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 21:22 | |
| Da poate modificam trasa astfel incat sa plece din Barbosi la 6:30-7 dimineata (in 3-4 ore oamenii is pe litoral).Iar galatenii care nu vor sa vina pana la Barbosi cu autobuzul pot lau un regio care ar trebui sa se intersecteze cu acest tren (la fel se poate face si la intoarcere).Sa stiti ca multi galateni prefera sa ia trenul din Barbosi (ii costa mai putin) deci nu ar fi o problema iar rebrusarae nu dureaza mai mult de 15 minute in Barbosi.Eu as propune ca in Barbosi sa se puna o locomtoiva de Galati iar cea de Suceava sa plece izolaat spre Galati unde va remiza pana seara.Un alt argument pentru introducerea acestui tren (pe langa pretul mai convenabil pentru cei din Moldova si viteza mai mare) ar fi ca Braila si Ianca nu sunt legate direct (feroviar vorbind) de Moldova (aici excludem Galatiul).un tren direct Braila-Iasi ar fi excelent, mai ales ca braileni nu au nicio legatura directa spre partea de nord a Moldovei! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 21:37 | |
| Pai vezi colegu ptr ce am conceput trasa premanenta pe aici! Cred ca a doua mea varianta propusa (cea combinata cu IR1668) e mai buna, adica mai tarziu, desi mai tarziu nu e posibil cu plecare din Iasi iar o trasa de zi cum a fost in alti ani apusi (Iasi-Constanta) din lipsa cel putin de vagoane nu mai vedem vreodata. Cum bine spun alti co-pasionati sezonierele sunt gandite sa soseasca pe litoral dimineata pana spre pranz (problema cazarii) iar dupa amiaza spre si chiar seara sa plece. |
| | | stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5845 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 21:54 | |
| Bun, sa zicem ca niste idei de baza le-am schitat cu totii aici, acum ar trebui transcrise pe o foaie si trimisa capetelor luminate de la CFR (de preferat regionala Galati, care este controlata de catre cei de la Iasi) si sper eu ca rezultatul sa fie unul bun.Sa nu uitam ca avem tren direct Galati-Brasov datorita unor persoane din Galati care au luptat pentru ca acest tren sa nu se opreasca la Floresti Prahova!Sper ca aceasta idee si multe altele care sunt viabile sa fie trimise catre CFR cu argumente solide si poate caunul din gandurile noastre se va transforma in realitate! |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 31 Mai 2012, 08:33 | |
| - stefan_br a scris:
- Iar galatenii care nu vor sa vina pana la Barbosi cu autobuzul pot lau un regio care ar trebui sa se intersecteze cu acest tren (la fel se poate face si la intoarcere).Sa stiti ca multi galateni prefera sa ia trenul din Barbosi (ii costa mai putin)
Nu e vorba doar de bani, ci si de timp, pana la gara mare pierzi 45 minute cu autobuzul, iar cu trenul, ocolind orasul, alte 20, in timp ce de la Barbosi faci 10 minute pana in Dunarea (cartierul de sud si cel mai mare al Galatiului) mare prostie ca IR 1577 nu opreste in Barbosi, e mai mare pacatul ca este autobuz de seara de acolo(22:15), iar de la gara mare stai la mila dubelor plus pierderea de vreme de care vorbeam. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 31 Mai 2012, 13:56 | |
| pe harta, Barbosi - gara, Galati - gara, cartierul mare Dunarea |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 05 Iun 2012, 14:15 | |
| cel mai nimerit ar fi un tren permanent ir pe ruta iasi-tecuci-barbosi-glalati(cum este cazul ir iasi-buzias sau aradul nou-timisoara nord pe distanta apahida-cluj-apahida)-braila-varianta faurei-constanta-mangalia. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 05 Iun 2012, 21:23 | |
| - manuela a scris:
- cel mai nimerit ar fi un tren permanent ir pe ruta iasi-tecuci-barbosi-glalati(cum este cazul ir iasi-buzias sau aradul nou-timisoara nord pe distanta apahida-cluj-apahida)-braila-varianta faurei-constanta-mangalia.
In curand, am gandit eu o trasa la cel de dimineata spre galati si la cel spre iasi cu pl din galati la 16.18 (actualmente) cu det/atasare in barbosi vag spre cta/mangalia. |
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6551 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 05 Iun 2012, 21:27 | |
| - manuela a scris:
- cel mai nimerit ar fi un tren permanent ir pe ruta iasi-tecuci-barbosi-glalati(cum este cazul ir iasi-buzias sau aradul nou-timisoara nord pe distanta apahida-cluj-apahida)-braila-varianta faurei-constanta-mangalia.
Am trimis propunerea aceasta in Jurnalul Calatorului asa cum am facut si dati la rand in trecut cu privire la reinfiintarea trenului Galati - Brasov ( asta e alta poveste!) si am reamintit orientarea unor trenuri dinspre Nordul Moldovei catre Litoral de la Tecuci pe SM-704 pe la Barbosi apoi mai departe spre Braila - Faurei -- Fetesti - Constanta/Mangalia. Raspunsul primit a fost oarecum in context cu propunerea mea: odata cu terminarea electrificarii tronsonului Tecuci - Barbosi ( SM-704) se va avea in vedere suplimentare de trenuri pe acest tronson! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 06 Iun 2012, 21:03 | |
| Nu e topicul adecvat dar hai, spuneam aseara ca afisez in curand o trasa deja existenta in relatia Iasi-Galati cu ramura (Iasi)-Galati-Constanta-Mangalia (det)atasata in Barbosi, ideea mi-a venit de la urmatoarea intrebare: oare e asa de eficienta trasa lui 1862 Iasi pl la 22.08 - Constanta sos 7.20 in extra-sezon? avand in vedere ca ultimul din Iasi pl la 23.40 IR1668, oare cati calatori circula de la Tecuci la Cta? sa nu mai zic de la Iasi, ma refer in afara sezonului estival si facem abstractie ca acum circula modificat ca tren 1960 Iasi pl 20.38, uite ce mi-a rezultat, respect formatul lui Vlad si aptitudinile sale nu degeaba e Profesor in domeniul istoric feroviar (si nu numai) dar eu creionez pe hartie apoi adaug aici in stilul meu.
Asadar avem tren de zi (renuntam sa zicem din lipsa de vag si calatori la cel cu nr 1862) IR1863 Iasi pl 7.15 Barbosi 11.25-11.33 Galati sos 11.50 (cu tractiune GM daca era in mersul actual, de aici si graficul). De aici vine tren IR1870 (vara 1970) tractiune cu LE, Galati 11.00 Barbosi 11.21-11.38 (cupleaza cu vag de la Iasi, mare lucru n-ar fi iarna 3+3 vag, vara...fara numar ) Braila 11.54-11.56 Ianca H 12.28 (1) Tandarei 13.28 (1) Fetesti 13.58 (2) C pod 14.23 (1) Medgidia 14.43 (2) Cta 15.10 (sau 15.20 vara prin Ramificatia Medeea) iar de aici continuare la Mangalia sosire undeva la ora 17 (dar se pierde o zi de plaja spun alti co-pasionati asta e. Retur IR1871 vara ca 1971 Mangalia 10.10...Costinesti 10.46 (2) incrucisare cu 1822-1, Eforie Sud 11.11 (9) asteapta IR1985...Cta 11.42-12.05 Medgidia 12.23 ( 1) C pod 12.52 (1) Fetesti 13.20 (2) Tandarei 13.47 (1) Ianca H 15.25 (2) Braila 15.59 (2) Barbosi 16.18-16.26 Galati 16.44. IR1866 Galati 16.00 Barbosi 16.20-16.39...Iasi 21.13. Ceva modificari apar la 5107 Filesti 15.59-16.12 Galati 16.25. 1985 Cta 10.19-10.35...Eforie Sud 11.08 (3)...Mangalia 11.57, mai putin cu 23 min decat in prezent. 1822 Cta 9.18-9.51...Costinesti 10.48 (10)...Mangalia 11.19, mai mult decat in prezent cu 19 min, din pacate asta e maximum ce pot scoate pe aici datorita liniei simple si incrucisarilor. |
| | | stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5845 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 06 Iun 2012, 21:14 | |
| Braileni si galatenii nu vor pleca la mare cu acel tren, are orele puse aiurea, plus ca nici oamenii care se duc sa discute o afacere, un job sau la vreun doctor sau ruda nu ar merge cu asa ceva!Singura solutie (pentru a impaca si capra si varza) este sa plece noaptea din Iasi! |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 06 Iun 2012, 21:23 | |
| - Marius 926 a scris:
- Nu e topicul adecvat dar hai, spuneam aseara ca afisez in curand o trasa deja existenta in relatia Iasi-Galati cu ramura (Iasi)-Galati-Constanta-Mangalia (det)atasata in Barbosi, ideea mi-a venit de la urmatoarea intrebare: oare e asa de eficienta trasa lui 1862 Iasi pl la 22.08 - Constanta sos 7.20 in extra-sezon? avand in vedere ca ultimul din Iasi pl la 23.40 IR1668, oare cati calatori circula de la Tecuci la Cta? sa nu mai zic de la Iasi, ma refer in afara sezonului estival si facem abstractie ca acum circula modificat ca tren 1960 Iasi pl 20.38, uite ce mi-a rezultat, respect formatul lui Vlad si aptitudinile sale nu degeaba e Profesor in domeniul istoric feroviar (si nu numai) dar eu creionez pe hartie apoi adaug aici in stilul meu.
Asadar avem tren de zi (renuntam sa zicem din lipsa de vag si calatori la cel cu nr 1862) IR1863 Iasi pl 7.15 Barbosi 11.25-11.33 Galati sos 11.50 (cu tractiune GM daca era in mersul actual, de aici si graficul). De aici vine tren IR1870 (vara 1970) tractiune cu LE, Galati 11.00 Barbosi 11.21-11.38 (cupleaza cu vag de la Iasi, mare lucru n-ar fi iarna 3+3 vag, vara...fara numar ) Braila 11.54-11.56 Ianca H 12.28 (1) Tandarei 13.28 (1) Fetesti 13.58 (2) C pod 14.23 (1) Medgidia 14.43 (2) Cta 15.10 (sau 15.20 vara prin Ramificatia Medeea) iar de aici continuare la Mangalia sosire undeva la ora 17 (dar se pierde o zi de plaja spun alti co-pasionati asta e. Retur IR1871 vara ca 1971 Mangalia 10.10...Costinesti 10.46 (2) incrucisare cu 1822-1, Eforie Sud 11.11 (9) asteapta IR1985...Cta 11.42-12.05 Medgidia 12.23 ( 1) C pod 12.52 (1) Fetesti 13.20 (2) Tandarei 13.47 (1) Ianca H 15.25 (2) Braila 15.59 (2) Barbosi 16.18-16.26 Galati 16.44. IR1866 Galati 16.00 Barbosi 16.20-16.39...Iasi 21.13. Ceva modificari apar la 5107 Filesti 15.59-16.12 Galati 16.25. 1985 Cta 10.19-10.35...Eforie Sud 11.08 (3)...Mangalia 11.57, mai putin cu 23 min decat in prezent. 1822 Cta 9.18-9.51...Costinesti 10.48 (10)...Mangalia 11.19, mai mult decat in prezent cu 19 min, din pacate asta e maximum ce pot scoate pe aici datorita liniei simple si incrucisarilor. E foarte interesant trenul alcătuit așa, fezabil deci merită propus ”organelor competente”. Să-ți pui pe lista și o continuarea a lui IR 374/375! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 06 Iun 2012, 21:32 | |
| @didinul: am o sumedenie de variante calculate de mine personal, problemele in cfr sunt: domnii de la plan mers trenuri (lipsa initiativei lor in a combina trenurile intre anumite orase, se merge pe premisa trenurile actuale-legaturi/schimbari multiple intre orasele A si B), vagoanele, locomotivele, personalul de tractiune, gresesc cu ceva? te rog sa ma contrazici.
Spre Bucuresti 374/375? Nu prea vad motivul, argumentez prin lipsa de vag, se limiteaza la Brasov deci necesar 2 garnituri, apoi cand sa plece din Buc la 4.30? Daca erau vag disponibile (3 garnituri) il duceam la Mangalia prin Buc Nord ori domnii din cfr anuleaza 591/594 si 360/361 o garnitura din doua sa incropeasca aceste sezoniere, asa ca...tot cu ale noastre of-uri ramanem. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 06 Iun 2012, 22:01 | |
| - Marius 926 a scris:
- 1822 Cta 9.18-9.51...Costinesti 10.48 (10)...Mangalia 11.19, mai mult decat in prezent cu 19 min, din pacate asta e maximum ce pot scoate pe aici datorita liniei simple si incrucisarilor.
Constanta-Mangalia in 2 ore :shock: deja e metrou |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 06 Iun 2012, 22:11 | |
| - Marius 926 a scris:
- @didinul: am o sumedenie de variante calculate de mine personal, problemele in cfr sunt: domnii de la plan mers trenuri (lipsa initiativei lor in a combina trenurile intre anumite orase, se merge pe premisa trenurile actuale-legaturi/schimbari multiple intre orasele A si B), vagoanele, locomotivele, personalul de tractiune, gresesc cu ceva? te rog sa ma contrazici.
Spre Bucuresti 374/375? Nu prea vad motivul, argumentez prin lipsa de vag, se limiteaza la Brasov deci necesar 2 garnituri, apoi cand sa plece din Buc la 4.30? Daca erau vag disponibile (3 garnituri) il duceam la Mangalia prin Buc Nord ori domnii din cfr anuleaza 591/594 si 360/361 o garnitura din doua sa incropeasca aceste sezoniere, asa ca...tot cu ale noastre of-uri ramanem. Păi la Mangalia mă refereream, nu la București unde ajunge prea târziu și pleacă prea devreme. Vagoanele de Budapesta pot să rămână la Brașov, și să merga mai departe grupa Curtici - Mangalia, idem la întoarcere. Ca să nu stea degeaba, grupa asta poate fi folosită și la 473/472 cu introducerea unei perechi de sezoniere la ore bune din București și Mangalia. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 06 Iun 2012, 22:20 | |
| - didinul a scris:
Păi la Mangalia mă refereream, nu la București unde ajunge prea târziu și pleacă prea devreme. Vagoanele de Budapesta pot să rămână la Brașov, și să merga mai departe grupa Curtici - Mangalia, idem la întoarcere. Ca să nu stea degeaba, grupa asta poate fi folosită și la 473/472 cu introducerea unei perechi de sezoniere la ore bune din București și Mangalia. Apropo de asta sezonierul 1986/1987 l-au prelungit pana la Timisoara , de ce n-au facut acelasi lucru si cu 1984/1985 ? Trenuri doar intre Bucuresti si Constanta chiar si in extrasezon sunt o gluma buna daca nu le cadentezi si nu le lipesti mai departe cu trenuri spre Oltenia , Transilvania sau chiar Moldova. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |