| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5845 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 12:29 | |
| Desi e cam off-topic, Constanta este in SE Romaniei, nu in sud.
|
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 12:33 | |
| - stefan_br a scris:
- Desi e cam off-topic, Constanta este in SE Romaniei, nu in sud.
Bineinteles . A nu se confunda cu Craiova |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 12:46 | |
| Da Bucurestiul ce are? |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 13:33 | |
| - AlexD a scris:
- Da Bucurestiul ce are?
pai era vorba de - cardinal a scris:
- un eventual tren Iasi - Barbosi - racordare Faurei - Constanta
|
|
| |
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 16:18 | |
| un tren interregio iasi-tecuci-barbosi-braila-varinata faurei-constanta-eforie-costinesti tabara-neptin -mangalia in sezon (de sine statator)ar fi magnific!!!!ce rost are sa-l ocoleasca pentru 1 -2 calatori prin marasesti-buzaru gara mare????pe acolo ar trebui sa circule in interegio combinat(in sezon) sv/bt/bicaz-mangalia |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 17:06 | |
| Da' pe ăla de Suceava ce rost are să-l ocolească prin Buzău? Puteau face un tren Iaşi - Vaslui - Făurei (prin secţia Făurei - Tecuci) şi la Tecuci să îi ataşeze vagoane de la Suceava /2 vag de la Bt (puse în Vereşti) /2 vag de la Piatra Neamţ (puse în Bacău) şi la Făurei 2 vagoane de la Galaţi şi rezolvau problema.
Nu înţeleg de ce enumeri atâtea staţii între Constanţa şi Mangalia... să ştii că e o singură rută. _________________ :TTT:
|
|
| |
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 17:11 | |
| bun si asa si ar avea o garnitura de 15 vagoane-8 de iasi si 7 de sv/bt/p neamt |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 17:15 | |
| Faurei-Tecuci este inchiriata altui operator feroviar deci CFR Calatori nu se baga peste un operator privat , asa ceva nu exista nicaieri in tara , deci ce rol are sa visam la trenul Iasi-Mangalia prin Suraia ? practic nu are rost . |
|
| |
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 17:18 | |
| dar prin tecuci-braila s-ar putea! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 19:31 | |
| - manuela a scris:
- bun si asa si ar avea o garnitura de 15 vagoane-8 de iasi si 7 de sv/bt/p neamt
De la Suceva: 2 cuşete + 2 vagoane de clasă De la Botoşani: 1 vagon de clasă (ataşat la un R până în Vereşti) De la Iaşi: vagon de dormit + 2 cuşete + 3 vagoane de clasă De la Piatra Neamţ: 2 vagoane de clasă Cum trenul ar trece prin Galaţi şi Brăila nu ar mai fi nevoie de grupă de acolo. Total: 13 vagoane. _________________ :TTT:
|
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 20:17 | |
| - Dr2005 a scris:
Total: 13 vagoane. Da de unde atatea, nu cred ca o sa vedem sezonier mai lung de 8-10 vagoane anul asta pe M800... |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 21:03 | |
| - Dr2005 a scris:
Cum trenul ar trece prin Galaţi şi Brăila nu ar mai fi nevoie de grupă de acolo.
Total: 13 vagoane. prin Galati nu ar trece, daca se rezuma doar la Barbosi. deci tot trebuie grupa de la Galati. Asta doar daca nu parcurge distanta Barbosi Galati dus intors, adica 24 km cam asa cum e Simeria Deva pentru 1823/1824 |
|
| |
stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5845 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 21:06 | |
| Daca s-ar baga trenul ala sezonier Iasi-Constanta (via Barbosi) in Galati (gara mare) s-ar pierde cam o ora (fara exagerare).In cel mai nefericit caz (daca tot vreti sa preluati si galatenii) se baga in Barbosi Gara si se rebruseaza locomotiva, sa zicem ca sta 10 minute.Aceasta manevra nu duce la intrazieri mari caci racordul direct intre 704 si 700 (pentru trenurile ce merg spre Braila) este praf si se circula cu 5-10km/h.Ideea este tare buna dar pacat ca cei de la CFR nu o aplica. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 21:08 | |
| Bun, voi vreti sa se desfiinteze 1970/1971? Am alta varianta trenul Iasi-Tecuci-Mangalia gareaza in Barbosi ptr 20-25 min, electrica da imprejur, in acest timp i se ataseaza 2 vag sosite de la Galati cu o masina de manevra LE/LDE/LDH, apoi electrica cupleaza se face proba trenului apoi isi continua drumul mai departe. Problema este indiferent de variantele mele propuse cine se trezeste cu noaptea in cap la Galati sa ia trenul? In cazul de fata lumea fuge la autocare, de parca n-ar fugi! Apoi inutilitatea celor inca 20-25 min suplimentare de oprire in Barbosi. De-aia il calculasem single Iasi-Mangalia. Are dreptate karpaty se prefera combinarea trenurilor, sunt la moda 3+3 vag, si plata T.U.I.-ului...
Erau doua variante in viziunea mea pe M704 sa nu mai ocoleasca iesenii prin Marasesti-Buzau, dadea bine si la km parcursi si la timp (cat de cat) si la "malai", ramanand prin Buzau cel de Suceava sau de ce nu acesta la Marasesti facand stanga iar la Tecuci combinandu-le. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 30 Mai 2012, 21:15 | |
| - stefan_br a scris:
- Daca s-ar baga trenul ala sezonier Iasi-Constanta (via Barbosi) in Galati (gara mare) s-ar pierde cam o ora (fara exagerare).In cel mai nefericit caz (daca tot vreti sa preluati si galatenii) se baga in Barbosi Gara si se rebruseaza locomotiva, sa zicem ca sta 10 minute.Aceasta manevra nu duce la intrazieri mari caci racordul direct intre 704 si 700 (pentru trenurile ce merg spre Braila) este praf si se circula cu 5-10km/h.Ideea este tare buna dar pacat ca cei de la CFR nu o aplica.
Asta inseamna mai multe electrice la drum, una face Tecuci-Barbosi apoi merge la Galati izolata iar alta sosita cu grupa de Galati ataseaza vag la tren si in 12-15 min maxim porneste la drum. 10 min ptr rebrusare si proba sunt insuficiente, in toate MT studiate vad intre 15 si 20 min. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
|
| |
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|