|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 09 Mar 2012, 17:23 | |
| acum m-am prins de ce vrea mihaela tren fara rebrusare in Marasesti/Tecuci vrea sa trimita pachete Bucuresti Iasi, sau invers, si nu poate acum cand se schimba loco : p
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 09 Mar 2012, 19:29 | |
| Principiul ăsta cu ,,străinii au bani (mai ales dacă vin cu avionul), hai să-i jecmănim" nu prea se aplică prin Europa civilizată. Acolo unde aeroportul e la doi paşi de oraş (gen Budapesta sau Praga) poţi folosi şi un autobuz urban cu tarif normal, iar unde e mai departe iar ai alternativa unui transport normal şi a unuia ,,expres" (fie el autobuz sau tren), care costă dublu sau triplu, dar e eficient când alergi de la gară la aeroport (sau invers) sau între 2 aeroporturi apropiate după legături. La noi.. Dumnezeu cu mila, ai doar porcăriile de 780/783 şi taxiul. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 09 Mar 2012, 20:13 | |
| La noi in toate domenile exista interese pana prin 2004 urlau toti ca tin unii FLY TAXI in aeroport!!E inadmisibil ca in 20 de ani sa nu fie prelungita linia aia pana sub aeroport dar suntem in Romania si daca aveau vreo 2 3 insi de alde Jiji Becali sigur se face ca asa e in tenis!! |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 09 Mar 2012, 22:32 | |
| - cardinal a scris:
- acum m-am prins de ce vrea mihaela tren fara rebrusare in Marasesti/Tecuci
vrea sa trimita pachete Bucuresti Iasi, sau invers, si nu poate acum cand se schimba loco : p
ai vrut sa scri manuela dar merge si asa , apropo cam greu ti-ai dat seama |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5779 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 10 Mar 2012, 21:40 | |
| orice oras care se respecta are legatura feroviara cu aeroportul - care evita problemele de ambuteiaje si riscul de a pierde avionul. In plus, pentru cei care nu sunt din Bucuresti, e solutia cea mai comoda: doar te muti dintr-un tren in altul, si ajungi la aeroport. Cei mai castigati sunt cei din Galati, care nici macar nu mai intra in Bucuresti si astfel castiga peste 1 ora. Din pacate frecventa nu e cea mai buna, trenul nu prea este promovat, si intr-adevar transferul cu microbuzul nu este cel mai confortabil. DAR, nici frecventa lui 780 (mai ales in zile de sarbatoare) nu este foarte buna...
O mica anecdota: ultima data cand am mers de la Brasov la Otopeni, aveam deja bilet online Brasov - Bucuresti. Cum timpul de schimbare in Bucuresti era destul de mic, si vroiam sa am deja biletul Bucuresti - Otopeni, am deci sa il cumpar de la casa de bilete din Brasov. Dar, casiera ma intreaba: "bilet Brasov - Bucursesti aveti?" Raspund "da", fara sa vad legatura cu biletul Bucuresti - Otopeni pe care il cerusem. In fine, ca sa primesc biletul pentru Otopeni sunt nevoit sa arat biletul Brasov - Bucuresti. Oarecum mirat, intreb daca fara bilet Brasov - Bucuresti nu primeam bilet Bucuresti - Otopeni?! Nu am primit insa raspuns prea clar... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 10 Mar 2012, 21:52 | |
| depinde la ce ora ai cerut biletul, de exemplu daca mergeai cu IR 1632 din Brasov la Bucuresti si legatura peste 20 min la 7001 ptr aeroport iti cere biletul ptr Brasov-Buc ca vezi doamne te duci cu nasul pana la Bucuresti :shock: asa gandire numai la Cfr mai vezi. La fel am patit si eu in decembrie, aveam bilet luat de la PL.ATM ptr R 3003 pe relatia PL.Vest-Sinaia Sud ca sa ma incadrez in 60 km, ca daca luam pana la Sinaia plateam in plus ptr 1 km unde si nasul in tren ar rade. Bun ma duc la ghiseu la 15:20 cu 5 min inaintea trenului un bilet la R 3003 din statia Sinaia si pana la Brasov pentru azi, la care casiera ma intreaba dar bilet pana la Sinaia aveti ?? i-am zis ca am i l-am aratat a vazut Sinaia.Sud si i-am zis haideti doamna ca nu intereseaza pe nimeni o statie si asa nu vine nasul intre cele 2 statii. Cu chiu cu vai mi-a dat bilet Desi nu scrie nicaieri se pare ca casierele nu sunt asa inapoiate asa ca intreaba dar pana acolo aveti bilet ? Am mers cu bilete de PL.Vest-Azuga pana la Brasov, ca nasul vine de mai multe ori si nu mai tine minte unde cobor, dar tine minte ca am avut bilet, celebra "s-a vazut". O singura data am patito pe P 3006 anul trecut un nas a tinut minte Brasov-Floresti.Prahova si nu mi-a zis mie nimic, dar l-am auzit cand ai spunea colegului "parca cobora la Floresti.Prahova" m-am ridicat si m-am dus la el si i-am spus ca doar nu mai schimbam 100 lei ptr 2 lei. Nu e economisirea asa mare cand iei bilet mai aproape si cobori mai departe dar daca te plimbi cu trenul mai des se simte ceva mai scoti un drum la 4-5 drumuri si in plus de asta nu e nici o crima sa merg cu bilet 60 km dar in realitate sa merg 70 km. Crima e la aia care merg cu 1-2 lei 20-30 km. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 19 Mar 2012, 21:43 | |
| Cu toate ca a trecut sezonul alb ,,bat,, un apropo aici desi stiu ca ma lupt cu morile de vant poate poate la noul mers vad o minune, deocamdata folosesc mersul actual
IR 1655 Buc Nord pl 7.30 Bacau sos 12.18 pl 12.38 (asteapta R 5462) Buhusi 13.02-13.03 Roznov 13.27-13.28 Piatra Neamt 13.44 13.46 Bicaz 14.18
pe distanta Piatra Neamt-Bicaz-Piatra Neamt circula facultativ ambele trenuri 1655 si 1656
IR 1656 Bicaz pl 14.48 Piatra Neamt 15.18-15.20 (cruce cu R 5453) Roznov 15.36-15.37 Buhusi 16.01-16.02 Bacau sos 16.29 pl 16.40 Buc Nord sos 21.40
Deci daca s-ar schimba total marketing-ul la CFR si s-ar introduce reclama audio/vizuala/presa/pliante cred ca ar ,,castiga,, ceva calatori compania CFR
In zilele urmatoare in functie de timpul liber am sa vin si cu alte doua variante ptr IR 1656 (ceva mai tarziu fara combinatia cu 1664) mai trebuie sa le gandesc un pic
PS parca prin decembrie/ianuarie a mai propus combinatia asta un co-forumist |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 19 Mar 2012, 22:39 | |
| - Citat :
- IR 1655 Buc Nord pl 7.30 Bacau sos 12.18 pl 12.38 (asteapta R 5462) Buhusi 13.02-13.03 Roznov 13.27-13.28 Piatra Neamt 13.44 13.46 Bicaz 14.18
Decât să stea 20 de minute în Bacău, nu mai bine pleacă cu 10 minute mai târziu de la Bucureşti (că 10 minute ajung pentru schimb de loco)? _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 20 Mar 2012, 20:40 | |
| - Dr2005 a scris:
-
- Citat :
- IR 1655 Buc Nord pl 7.30 Bacau sos 12.18 pl 12.38 (asteapta R 5462) Buhusi 13.02-13.03 Roznov 13.27-13.28 Piatra Neamt 13.44 13.46 Bicaz 14.18
Decât să stea 20 de minute în Bacău, nu mai bine pleacă cu 10 minute mai târziu de la Bucureşti (că 10 minute ajung pentru schimb de loco)? Da este buna ideea ta, eu m-am folosit de mersul actual si am calculat o prelungire de trasa, deci daca vrei poti, mai trebuie sa ai bunavointa, numai ca, din pacate, managementul la cfr lasa de dorit... |
| | | bvio88
Numarul mesajelor : 57 Varsta : 36 Localizare : Targu Mures / Marosvásárhely Reputatie : 4758 Data de inscriere : 11/01/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 31 Mar 2012, 20:54 | |
| As avea si eu citeva propuneri pentru imbunatatirea traficului de calatori: -IC 366/367 Harghita sa se anuleze din lipsa de calatori (avand in vedere ora de plecare/sosire din BV si alte statii de pe M400); trenu asta are dezavantajul ca la ora 7:30 pleaca IC Pannonia din BV, deci cu 4,5 ore mai tarziu decit Harghita si soseste la Keleti doar cu 2 ore mai tarziu decit Harghita iar ora de sosire a celor 2 trenuri in BV e aproximativ aceeasi, chiar daca Pannonia pleaca din Keleti cu 2,5 ore mai tarziu, e clar ca lumea prefera sa circule cu Pannonia; -Prin anularea grupei de TgMs de la Harghita, IC 376/377 Maros ar castiga aproximativ 10-15 calatori; -Anularea IR 362/363 Biharia care ar avea ca efect preluarea calatorilor de catre IC 364/365 Ady Endre; -In schimbul anularii lui Harghita, as propune un vagon BV-BP (si retur) ramura pentru Ady Endre, care pana la / din CJ ar circula combinat cu IR 1631 respectiv IR 1632, chiar daca ar stationa 1 ora in CJ; -Reintroducerea grupei de TgMs pentru IC Avram Iancu (IC 542/541); -Anularea IR 370/371 tot din cauza lipsei de calatori;
In conditiile actuale de confort si preturi, existenta a 2 sau mai multe trenuri pe acelasi traseu, inseamna isfarsitul trenurilor vechi, cu renume, care erau aproape tot timpul aglomerate pana acum cativa ani; daca nu se poate creste numarul de calatori prin reducerea tarifelor, atunci problema se poate rezolva prin reducerea ofertei (1 singur tren pentru 1 traseu) Deocamdata atit si sper ca toate propunerile sa nu ramina doar subiect de discutii pe forum, ele trebuie sa ajunga si la CFR; macar noi sa propunem ceva bun si sa ne luptam sa obtinem rezultate, chiar daca cei care fac mersul trenurilor, il fac numai dupa ureche, numai sa fie facut |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 01 Apr 2012, 12:40 | |
| IC 542/541 e inutil,exista 1645/1646 care are 4 vagoane plus grupa de Brasov. |
| | | bvio88
Numarul mesajelor : 57 Varsta : 36 Localizare : Targu Mures / Marosvásárhely Reputatie : 4758 Data de inscriere : 11/01/2012
| Subiect: @AndiCFR Dum 01 Apr 2012, 14:21 | |
| am uitat sa precizez ca IC 542/541 sa inlocuiasca pe 1645/1646 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 01 Apr 2012, 14:35 | |
| - bvio88 a scris:
- am uitat sa precizez ca IC 542/541 sa inlocuiasca pe 1645/1646
Nu are rost pentru ca pretul de IC e mult mai mare fata de IR mai ales ca trenul ocoleste pe ruta Buc-Tg.Mures , deci nu se merita acest rang de IC , e bine asa cum este acum si chiar suficient ba mai mult daca ar fi sub rangul de RE ar fi si mai bine . Harghita , Mures si Pannonia nu sunt IC sunt IR pe teritoriul RO , anularea trenului Harghita nu are rost el deserveste zona unde sunt multi unguri pentru asta a fost introdus deci nu trebuie anulat , la fel si cu Biharia nu are rost sa fie anulat , legaturile cu Budapesta sunt foarte bune din Ardeal asa cum sunt acum . |
| | | bvio88
Numarul mesajelor : 57 Varsta : 36 Localizare : Targu Mures / Marosvásárhely Reputatie : 4758 Data de inscriere : 11/01/2012
| Subiect: @karpaty Dum 01 Apr 2012, 15:37 | |
| anularea trenului Harghita nu are rost el deserveste zona unde sunt multi unguri pentru asta a fost introdus deci nu trebuie anulat , la fel si cu Biharia nu are rost sa fie anulat , legaturile cu Budapesta sunt foarte bune din Ardeal asa cum sunt acum
Tu ai vazut cu citi oameni ajunge Harghita in CJ? Daca nu, atunci iti spun eu: in afara de craciun si de pasti, merge aproape gol inclusiv vag. de BV; in grupa de tgms 10 oameni in caz fericit si cativa CFR-isti, care nu se pun la socoteala. Poate sa circule prin zona unde s multi unguri, daca are ore proaste de plecare, in special 366-le. Aceeasi poveste cu Biharia, din cauza lui a ramas Ady Endre fara calatori. Intrebare: e mai bine sa fie 2-3 trenuri pe un traseu si fiecare sa aiba 10 calatori sau 1 singur tren cu 25-30? Ce conteaza mai mult, calitatea sau cantitatea? e mai important sa introduci trenuri multe numai ca arata bine pe mers sau sa vezi daca are calatori si merita mentinut in circulatie? daca e importanta cantitatea, atunci de ce nu mai circula wlab-urile pentru praga si munchen, acbc pentru venezia, de ce dacia este sezonier, grupa de krakow de la panonnia de ce nu mai circula? si astea is numai citeva ex., ar mai fi transbalkan si reducerea nr. de vagoane la toate trenurile in general.
In legatura cu rangurile, mi se pare un lucru facut de fatada, pentru ca vagoanele si conditiile s au pastrat. E adevarat preturile la fostele R au scazut cu aprox 10-15%, dar oricum IC-INT, EN erau taxate la pret de R si inainte de 11 dec. 2011 |
| | | bvio88
Numarul mesajelor : 57 Varsta : 36 Localizare : Targu Mures / Marosvásárhely Reputatie : 4758 Data de inscriere : 11/01/2012
| Subiect: @karpaty Dum 01 Apr 2012, 15:45 | |
| Si inca ceva: tu crezi ca toate deciziile CFR sunt corecte si bune, bazate pe studii de piata, asa cum se lauda ei cand raspund la sesizarile facute de calatori? eu ma indoiesc. Daca e parerea ta obiectiva sau subiectiva, e ok, o respect si imi pare bine ca mai exista oameni care au puncte de vedere, dar daca spui asta numai ca sa iei apararea CFR-ului, indiferent ce face, deja nu mai e asa ok |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |