|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 06 Dec 2011, 07:55 | |
| 1763/1764 mai mult ca sigur ca va fi tinut in continuare de brasoveni...ori din cate am vazut nu prea se inghesuie cu vagoane 22-96 pe el...mai degraba am vazut 20-55. Sau mai exista posibilitatea sa scoata la bataie vagoanele 20-31. Sau, mai simplu, daca stie careva compunerea actuala a lui 1751. Din cate am vazut in pozele de pe forum, are 6 vag separate 3+3 pentu grupele de Suceava si Iasi. Trebuie doar sa aflam ce vagoane are acuma, pentru ca foarte probabil tot alea 3 iesene vor ramane pentru una din cele doua garnituri ale lui 1763, ramanand doar sa se produca inca 3 vagoane pentru garnitura-sora. 1763/1764 avand nevoie de 2 garnituri pentru a putea functiona. Despre lungimea trenurilor, nu imi mai fac iluzii, probabil ca o sa trebuiasca sa astept aparitia sezonierelor pentru a vedea un tren mai lung de 9 vagoane. Sau poate, cand or da zapezile, sa il vedem totusi pe 1621 sau 1745 cu un numar de vagoane similar...poate... |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 06 Dec 2011, 10:48 | |
| - ATM a scris:
- 1763/1764 mai mult ca sigur ca va fi tinut in continuare de brasoveni...ori din cate am vazut nu prea se inghesuie cu vagoane 22-96 pe el...mai degraba am vazut 20-55. Sau mai exista posibilitatea sa scoata la bataie vagoanele 20-31.
Sau, mai simplu, daca stie careva compunerea actuala a lui 1751. Din cate am vazut in pozele de pe forum, are 6 vag separate 3+3 pentu grupele de Suceava si Iasi. Trebuie doar sa aflam ce vagoane are acuma, pentru ca foarte probabil tot alea 3 iesene vor ramane pentru una din cele doua garnituri ale lui 1763, ramanand doar sa se produca inca 3 vagoane pentru garnitura-sora. 1763/1764 avand nevoie de 2 garnituri pentru a putea functiona. Despre lungimea trenurilor, nu imi mai fac iluzii, probabil ca o sa trebuiasca sa astept aparitia sezonierelor pentru a vedea un tren mai lung de 9 vagoane. Sau poate, cand or da zapezile, sa il vedem totusi pe 1621 sau 1745 cu un numar de vagoane similar...poate... e jenant s avezi ir cu 3 vagoane.ar trebui macar s ale puna 5 si sa faca reclama agresiva.da ti-ai gasit!!! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 06 Dec 2011, 14:47 | |
| Nu, e jenant să vezi tren cu locomotivă + 2 - 3 vagoane. Ar trebui să pună automotor. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 06 Dec 2011, 16:47 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu, e jenant să vezi tren cu locomotivă + 2 - 3 vagoane. Ar trebui să pună automotor.
Daca nu i duce capul sa cumpere aceste automotoare ce sa puna decat EA/DA+3 vag |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 06 Dec 2011, 17:15 | |
| Capul poate-i duce, dar de unde bani de achizitii? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 06 Dec 2011, 17:53 | |
| Bani ar fi daca nu ar fi bagati la ei in buzunare , dar nu are rost sa umplem pagini intregi aiurea ca oricum nu ne asculta nimeni pe noi , dar cu siguranta bani sunt , ca nu sunt administrati cum trebuie e alta poveste . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 06 Dec 2011, 18:01 | |
| Si pentru modernizari de EA-uri sunt nu?
CFR Calatori va derula in septembrie si octombrie licitatii pentru modernizarea a cinci pana la 30 de locomotive electrice, contractele insumand intre 17,4 milioane lei si circa 100 milioane lei fara TVA, in functie de numarul de locomotive, a anuntat miercuri compania.
Pe de alta parte, creste insa cu 24% suma acordata pentru investitii in parcul de vagoane si locomotive, de la 373,92 milioane lei la 463,92 milioane lei.Astfel, operatorul ar putea primi 148 milioane lei pentru achizitia de vagoane noi, mai mult cu 18 milioane lei fata de nivelul initial, 263,4 milioane de lei pentru modernizarea vagoanelor, in crestere cu 32,8%, 17,2 milioane lei pentru achizitia de rame electrice si automoare noi (in plus cu 1,9 milioane) si 25,92 milioane lei pentru modernizarea locomotivelor, in urcare cu 24%.
Dam 400 de milioane de lei pe vagoane noi si modernizate si pe achizitia de rame electrice 17 mil lei si ne intrebam de ce nu avem transport rentabil la CFR daca ei merg cu 2-3 vagoane etajate sau 20-49 si un mastodont de EA..
Ca o paranteza un mecanic de pe o rama electrica Z6100 a spus ca o rama consuma de 5 ori mai putin decat un EA..astept parerea unui specialist
O propunere pentru un tren IR TgJiu-Timisoara cu plecare in jurul orei 12 sa ajunga in Deva in jurul orei 15 iar de acolo sa aiba o ramura spre Cluj cu sosire undeva in jurul orelor 18 in Cluj respectiv Timisoara!! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 07 Dec 2011, 04:48 | |
| - adrian78 a scris:
- Ca o paranteza un mecanic de pe o rama electrica Z6100 a spus ca o rama consuma de 5 ori mai putin decat un EA..astept parerea unui specialist
Z6100 are 690 kW şi Z61300 are 615 kW, EA are 5100 kW... deci nu e departe de adevăr. _________________ :TTT:
|
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 08 Dec 2011, 14:54 | |
| - Dr2005 a scris:
- adrian78 a scris:
- Ca o paranteza un mecanic de pe o rama electrica Z6100 a spus ca o rama consuma de 5 ori mai putin decat un EA..astept parerea unui specialist
Z6100 are 690 kW şi Z61300 are 615 kW, EA are 5100 kW... deci nu e departe de adevăr. Z6100 n-are si el tot 615 kW? Eu asa stiu, din care foloseste o putere de cam 400-450 kW complet incarcat la o viteza de 100 km/h. Un EA care trage echivalentul de locuri (4 vagoane = 200 t = 80 pl. x 4 = 320 pl. comparativ cu 273 pl pe un Z6100) foloseste in jur de 1400-1500 kW (m-am folosit de graficele de putere pentru El15, pe cele de EA nu le am, dar ar trebui sa fie aproape identice, cele 2 locomotive sunt 'surori'). Deci, pe-aproape. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 09 Dec 2011, 01:06 | |
| Tren nou IR Bucuresti - Pitesti la ora 21,20 sau 22.20.
Si un tren IR mai spre seara Bucuresti - Targoviste .
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 09 Dec 2011, 21:47 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Tren nou IR Bucuresti - Pitesti la ora 21,20 sau 22.20.
Si un tren IR mai spre seara Bucuresti - Targoviste .
Spre Pitesti la 21.20 a mai fost, circula doar mecanicul, nasul si cativa blatisti rataciti, asa ca s-a scos, la fel ca personalul de 23.00 spre Videle, la fel ca 5023 spre Ploiesti Sud, asa ca doar de dragul de a fi puse trenuri noaptea n-are rost...
PS apropo sti cine umbla noaptea pe calea ferata? mecanicul, nasul (daca e tren de calatori), bufnita, liliacul si d.r.a.c.u.l. (blatistul, smecherul - ca doar suntem un popor de smecheri) tot aici mai fac o paranteza dupa d.r.a.c.u.l. uneori nimeni. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 10 Dec 2011, 00:55 | |
| - maryus74 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Tren nou IR Bucuresti - Pitesti la ora 21,20 sau 22.20.
Si un tren IR mai spre seara Bucuresti - Targoviste .
Spre Pitesti la 21.20 a mai fost, circula doar mecanicul, nasul si cativa blatisti rataciti, asa ca s-a scos, la fel ca personalul de 23.00 spre Videle, la fel ca 5023 spre Ploiesti Sud, asa ca doar de dragul de a fi puse trenuri noaptea n-are rost...
PS apropo sti cine umbla noaptea pe calea ferata? mecanicul, nasul (daca e tren de calatori), bufnita, liliacul si d.r.a.c.u.l. (blatistul, smecherul - ca doar suntem un popor de smecheri) tot aici mai fac o paranteza dupa d.r.a.c.u.l. uneori nimeni. Nu! Sunt destui calatori care circula in Romania noaptea cu trenul. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 10 Dec 2011, 10:17 | |
| Numa eu am calatorit cateva zeci de nopti cu trenu anu asta, si nu prea am nimerit trenuri goale. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 10 Dec 2011, 11:21 | |
| Atunci de ce l-au scos pe asta de 21.20 spre Pitesti ? (de vreo doi ani parca mi-aduc aminte), iti spun eu din cauza blatistilor! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 10 Dec 2011, 21:19 | |
| Daca vorbim de trenuri de noapte prin anii 2001-2002 era un personal 2102 Sibiu-Brasov cu plecare la ora 4.00 din Sibiu format dintr-o rama TE imi aduc aminte ca erau destui calatori sambata noaptea sa nu mai zic de la Fagaras s-a umplut!! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |