| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin Feb 17, 2012 7:47 pm | |
| - manuela a scris:
- redeme a scris:
- manuela a scris:
- asa si la tecuci,draga,ar trebui sa treaca prin tecuci nord iar mai departe sa ocoleasca marasestiul si sa mearga direct pe varianta tecuci nord-focsani.
Da manuela, dar astfel ar trebui să meargă cu locomotiva diesel mulți kilometri pe o linie electrificată, în schimb ar fi minunată o ramă hibridă AGC de exemplu, care este capabilă să treacă de la tracțiune diesel la tracțiune electrică fără inconveniente.
ai perfecta dreptate,s-ar scurta si timpii de parcurs si nu ar mai starmoci prin fel de fel de gari mici pentru asa zisele revizii sau schimbari de masini. Oare, nu putem discuta deloc serios? Daca linia 701 ar fi in stare buna trenurile ar putea folosi linia pentru a ajunge la Fetesti. Dar asta ar insemna sa permita o viteza sporita, si nu ar trebui sa circule cu diesel sub catenara ci doar pe portiunea Tandarei-Fetesti, daca manuela nu vrea sa opreasca in Tandarei pentru schimbarea locomotivei. Sau ar putea sa circule prin Slobozia Veche, ar opri in Ciulnita si ar primi locomotiva electrica in celalalt capat prin rebrusment, deci ar cistiga timp si nu ar mai opri in Fetesti. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin Feb 17, 2012 7:52 pm | |
| Eu am circulat cu Panonnia prin anii 2000 erau destui calatori pleca la 6 din Bucuresti si la 13.05 era in Simeria!!Putea de anul asta sa il aduca la normal sa circule pana la Bucuresti si la plecare din Bucuresti puteau sa il combine cu 1745 paa la Teius!!
Dane ai putea ignora discutile inutile!! |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin Feb 17, 2012 7:56 pm | |
| Eu am circulat in 2008 din Bucuresti, am primit loc in vagonul CD, a fost aproape plin la plecare.
Totusi de ce nu a fost trasat pe 900, sau 900+202? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin Feb 17, 2012 9:38 pm | |
| Belgradu circula combinat spre TM sunt calatori gramada,asa ca e foarte bun.Iar din TM sigur sunt multi studenti sarbi,si sarbi in general care merg cu trenul...nu cred ca se pune problema rentabilitatii |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun Mar 05, 2012 12:40 pm | |
| Daca tot se plateste atat la schimbarea unor trenuri cred ca trenuri Galati - Timisoara prin Brasov sau Targu Mures si Galati - Cluj Napoca - Oradea ar avea mai multi calatori care ar prefera sa plateasca mai putin. Poate si un tren direct intre Iasi/Suceava - Sibiu ar avea succes. De fapt consider ca CFR CALATORI va primi sesizari si pana la urma vor introduce in anul urmator vagoane sau trenuri directe pe relatiile unde nu sunt acum. |
|
| |
manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun Mar 05, 2012 1:15 pm | |
| timisoara nord-galati/iasi a circulat inca din anii 80 si ar fi bun sa-l reintroduca fie ca varianta a unui tren ic iasi-timisoara nord(vechiul rapid 35/36) fie combinat prin tg mures. galati-iasi-cluj-oradea a circulat dar la iasi cobora toata lumea dinspre galati si se urcau cei din iasi astfel incat au hotarat sa-l faca din bucati respectiv galati -iasi si iasi-cluj napoca. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun Mar 05, 2012 1:45 pm | |
| - DUAL a scris:
- Belgradu circula combinat spre TM sunt calatori gramada,asa ca e foarte bun.Iar din TM sigur sunt multi studenti sarbi,si sarbi in general care merg cu trenul...nu cred ca se pune problema rentabilitatii
Belgradu circula combinat de unde ? din Bucuresti? are grupa de loco din Belgrad? combinat cu cine? nu am vazut mult trafic spre Belgrad. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun Mar 05, 2012 7:48 pm | |
| - dan tm a scris:
- DUAL a scris:
- Belgradu circula combinat spre TM sunt calatori gramada,asa ca e foarte bun.Iar din TM sigur sunt multi studenti sarbi,si sarbi in general care merg cu trenul...nu cred ca se pune problema rentabilitatii
Belgradu circula combinat de unde ? din Bucuresti? are grupa de loco din Belgrad? combinat cu cine?
nu am vazut mult trafic spre Belgrad. Poate combinat cu grupa de vagoanele si loco care le ataseaza detaseaza la Timisoara la fel ca si pe R383 si Prietenia |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun Mar 05, 2012 8:44 pm | |
| Un posibil tren Galati-Timisoara ar fi bun combinat cu IR 1732 pana la Brasov,de unde se ataseaza GM si lasa vagoanele lui 1732.
Si adaug o propunere: IR 1833 ar putea sa-l astepte pe IR 1745 ceva mai mult timp..10-15 minute pentru ca daca 1745 ajunge in Cluj la 15:07 iar 1833+362 pleaca peste 5 minute,la 15:12,mai sunt oameni care trebuie sa-si procure bilet pentru IR 1833 si nu au timp iar urmatorul tren spre Oradea-Arad este abia la ... 17:11,vorbesc de rang superior. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun Mar 05, 2012 10:37 pm | |
| Galati-Timisoara in zilele noastre nu are rost, vedeti bine ca IR 1732 circula cu 3 vag si alea pline doar in week-end sau la marile sarbatori din an. IR 1732 ajunge in Brasov numai bine la 12:24 iar la peste fix 20 min pleaca IR 1621 spre Timisoara si ala destul de scurt si gol fata de acum cativa anii.
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin Mar 09, 2012 3:03 pm | |
| Dupa cum stim in data de 9 mai 2012 va avea loc in Bucuresti finala EUROPA LEAGUE la fotbal.
Si este o foarte buna ocazie pentru Romania si CFR CALATORI sa isi faca o imagine pozitiva. Vor fii puse la vanzare pentru fanii din alte tari europene intre 30 - 40.000 de bilete care normal ca sunt si turisti. Daca doar 5% dintre ei vor veni cu trenul in acele zile (sa spunem 3 zile) inseamna peste 800 de straini zilnic LA CARE SE ADAUGA CEI CARE CARE ORICUM VIN LA NOI CU TRENUL. Din acestia 70-80% vor veni/pleca alegand via Budapesta adica 500-600 zilnic pe sens. Dar este posibil ca si pana la 10% din numarul total de straini (fani) sa aleaga trenul intre cele doua capitale.
CFR CALATORI IN ACELE ZILE SA INTRODUCA CEL PUTIN UN TREN SI SA SUPLIMENTEZE CU VAGOANE CELE DOUA TRENURI INTRE CACI IN COMPUNEREA ACTUALA NU SE VA FACE FATA LA NUMARUL FOARTE MARE DE PASAGERI INTRE BUCURESTI SI BUDAPESTA. Ma astept ca si la trenurile din Bulgaria si Serbia sa aibe mai multi calatori decat in mod normal. In acele zile de mai ne vom aminti cu placere cati cetateni straini au fost in Romania cu trenul in aprilie, mai 2010 ca urmare a anularii zborurilor, sau vor fii de 4-7 ori mai multi straini decat in zilele de august - atunci vin cel mai numeros numar de turisti din alte tari. Ca sa va faceti o idee despre numarul mare de turisti (fata de o perioada obisnuita) va spun ca deja la majoritatea hotelurilor si lte spatii de cazare din capitala locurile s-au epuizat pentru acele zile 7-10 mai 2012.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Vin Mar 09, 2012 3:29 pm, editata de 1 ori |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin Mar 09, 2012 3:27 pm | |
| Tot apropo de CFR Călători, n-ar strica să reintroducă trenurile de aeroport, mai ales că Aeroportul Băneasa s-a ,,desfiinţat" (mă rog, a rămas pentru VIP, adică pentru ăia cu avion personal). _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin Mar 09, 2012 4:50 pm | |
| Atata timp cat trenul nu ajunge in Aeroport nu are ce sa caute cu acea transbordare in acele dube , bine ca au fost scoase , se plimbau mai mult goale si consumau motorina aiurea . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin Mar 09, 2012 4:55 pm | |
| Da, problema e că nu prea există transport de la aeroport în oraş... o dată la 40 - 50 de minute trece trenuleţul 780+783, dar mulţi clienţi habar n'au unde merg autobuzele astea, aşa că iau taxiul, cu şoferi care-i jumulesc de zeci de euro, mai ales dacă sunt străini. În aeroport nu prea există vreo hartă care să-ţi spună, de exemplu, că dacă ai chef să mergi 200 m pe jos poţi lua duba cu 3 RON până în oraş sau autobuzul cu 1,5 RON dacă ai bilet luat dinainte, că chioşcul de la aeroport nu îţi vinde carduri pentru linii preorăşeneşti. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin Mar 09, 2012 5:08 pm | |
| Pe straini i plangi tu ? aia au 1000 de euro pe luna altii si mai mult nu ca noi 200 , si daca au bani de avion au bani si de taxi iar daca se orienteaza putin gasesc si autobuzu care merge in oras , cursele cu Desiro nu facea altceva decat sa incurce circulatia pe 700 si se plimbau si cu 2-3-4 calatori deci chiar nu aveau rost , cand vor face metrou va fi ceva mai rapid si din aeroport nu cum era cu CFR . |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
|
| |
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|