Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.

In jos 
+80
FeroFan97
alex.alexus.tm
Vale
AndreiStefan
Tomi13leu
lifetec
baiazid
Simply18
Spartan1948
tudor_vl
maris.constantin
membru exclus
Katalin4653
92Dragos
roseanu
NicuS
Adirmvl
EuroNight
Rarau
membru inactiv
Sergiu rmn
bvio88
Teodor
Vlad
rizelgeorgel2004
Radu Tudor
bostanescu gigel
cristi CFR
mureseanu_976
AlexD
ionutz85
didinul
pannonia express
cont inactiv
060-EA078
The Legend
alinx3330
marius_catalin84
Luna
manuela
Dr2005
srazvi
alexmorph3us
Alex Avram
v43v63
iuli.hard
tzifrea
cont dezactivat .
kristi kkk
billy752-istu
cristi ar
mihaiuc
traian
Caravelle_Zg
AndiCFR
laur 133
cristyadaX
frank81
redeme
Nesebar
bogdan srl
DUAL
IonutCFR2009
popovici
Traveller
MariusM
ATM
romaniaetc
sorinucu
Vitosa
razvan - trenuri
cardinal
COSTACHE MIHAIL
Adrian78
lovekomotive
Costin.H
decward
stefan_br
nokia2010
myster2008
84 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 45 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Icon_minitimeSam 28 Ian 2012, 17:27

Conform presei din Republica Moldova din primavara lui 2012 se va introduce vagon direct Chisinau - Bucuresti - Budapesta - Milano. Vagoanele de dormit tip rusesc vor fii modernizate (inclusiv cele pentru Bucuresti).

Deci daca se va face acest tren, vagoane pentru moldovenii din Italia, cred ca vor mai merge si romani. Sincer nu cred ca vor calatori multi oameni dar speranta moare ultima mai ales ca rusii sunt obisnuiti la drumuri de cateva zile.

Sa nu uitam ca Rusia, Ucraina cu vagoane directe cu Italia deoarece nu au transport rutier dezvoltat si curse aeriene low cost.

Very Happy


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Sam 28 Ian 2012, 18:05, editata de 1 ori
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8756
Data de inscriere : 10/06/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Icon_minitimeSam 28 Ian 2012, 17:34

Bucuresti-Budapesta via Videle sau Ploiesti?

P.S 2011,nu 2012. Razz
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8092
Data de inscriere : 07/02/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Icon_minitimeSam 28 Ian 2012, 19:24

Intrebarea e alta : Prin Zagreb - Ljubljana sau prin Viena pe unde-i ocolul mai mare si este de-acolo tren direct ? :roll:

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
ionutz85
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz85


Numarul mesajelor : 319
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti/Suceava
Reputatie : 5901
Data de inscriere : 27/08/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Icon_minitimeSam 28 Ian 2012, 19:35

razvan - trenuri a scris:
Conform presei din Republica Moldova din primavara lui 2012 se va introduce vagon direct Chisinau - Bucuresti - Budapesta - Milano. Vagoanele de dormit tip rusesc vor fii modernizate (inclusiv cele pentru Bucuresti).

Deci daca se va face acest tren, vagoane pentru moldovenii din Italia, cred ca vor mai merge si romani. Sincer nu cred ca vor calatori multi oameni dar speranta moare ultima mai ales ca rusii sunt obisnuiti la drumuri de cateva zile.

Sa nu uitam ca Rusia, Ucraina cu vagoane directe cu Italia deoarece nu au transport rutier dezvoltat si curse aeriene low cost.

Very Happy
Decat chisinau iasi bucuresti, mai bine l-ar pune la ir 1833 iasi-suceava-cluj- oradea si prin oradea ar iesi din tara:
drum mai scurt, nu atat ocol. Ar mai fi o varianta prin arad.Dar prin bucuresti deja e mult prea mult.
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Icon_minitimeSam 28 Ian 2012, 23:22

Citat :
eu propun sa dea tr Regio la privati cu firma de paza, nu ai bilet nu urci. PUNCT, mergi perpedes.
Scurt si la obiect, cea mai buna idee pe care am auzit-o luna asta.

Cat despre 1833, e drept ca vagonul ala direct prin Bucovina ar face mai putini km. Dar vagonul ala mai mult ca sigur ajunge in tara la noi cu 401/402 Prietenia, ori trasa lui Prietenia nu e corelata deloc cu a lui 1833 - si , de fapt, cu a nici unui alt tren in Iasi. Vagonul ala ar trebui sa stea in Iasi vreo 5 ore la intors si 6 la dus, practic toata noaptea (ceea ce implica o alta problema, trebe sa ii dai o locomotiva sa stea langa el dandu-i curent, sau o sursa de curent statica, generator sau racord la instalatia electrica, daca s-ar potrivi, doar n-o sa-i pui sa faca rusii frigul toata noaptea din cauza noastra - bateriile alea nu cred ca alimenteaza toate serviciile unui vagon de dormit timp de 6 ore), iar pe la Arad, chiar atasat la 1833, tot la 9 seara ar ajunge. Aaa, poate sa-l lase de fapt in Oradea si sa fie atasat la vreun Ir de Cluj/Tg Mures, daca s-o potrivi la timp...si s-ar potrivi: 1833 cu R362 (la milimetru) , dar asta seara pe la 18.30 iar retur 1834 cu R6430 (de la Puspokladany - treaba ungurilor cu ce il aduc de la Budapesta la Puspokladany). Pe de alta parte, daca il aduci in Bucuresti nu-ti bati capul cu el, sta frumos in garnitura si , odata ajuns, ai mai multe variante de a-l atasa mai repede la diverse trenuri spe Arad, Timisoara, Brasov, Oradea...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Icon_minitimeDum 29 Ian 2012, 00:40

ATM a scris:
Vagonul ala ar trebui sa stea in Iasi vreo 5 ore la intors si 6 la dus, practic toata noaptea (ceea ce implica o alta problema, trebe sa ii dai o locomotiva sa stea langa el dandu-i curent, sau o sursa de curent statica, generator sau racord la instalatia electrica, daca s-ar potrivi, doar n-o sa-i pui sa faca rusii frigul toata noaptea din cauza noastra - bateriile alea nu cred ca alimenteaza toate serviciile unui vagon de dormit timp de 6 ore)

Pe la ruşi vagoane asemănătoare stau şi câte 12 ore.... eventual o zi şi 12 ore dacă întârzie şi pleacă legătura. Au încălzire independentă cu păcapă şi nu m-ar mira să aibă şi ceva generator electric. Dar, totuşi, la ruşi vagonul stă în revizie, unde nu intră nimeni (decât călătorii vagonului, dacă decid să se plimbe cele 12 - 24 ore cât stau acolo, dar ei au bilet), la noi dacă-l laşi în gară până dimineaţa îi dispar arcurile de la suspensie, cuplele şi tampoanele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
060-EA078




Numarul mesajelor : 326
Reputatie : 5655
Data de inscriere : 04/05/2010

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Icon_minitimeDum 29 Ian 2012, 00:47

Pai in reviziile de vagoane care se respecta, ar trebui sa existe si sursa statica. Depinde pe unde il garezi. In revizii care cat de cat se respecta, gen Grivita, Cluj, Brasov, Galati, nu sunt probleme daca garezi vagoanele pe linii. La Iasi insa nu sunt foarte sigur ca daca lasi un vagon de genul ala pe o linie il mai gasesti in starea in care l-ai lasat. Asa au ajuns multe vagoane din parcul CFR bune de reparatii capitale dupa ce au fost lasate care pe unde au apucat...Si au fost cazuri multe in care boschetii faceau focul prin ele si au ars cu totul, sau au fost gasite complet devastate...si aici vorbesc inclusiv de vagoane modernizate !

Ideea cu trenul de la Chisinau n-o comentez mai mult decat ca mi se pare o aberatie, mai ales ruta !
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Icon_minitimeDum 29 Ian 2012, 00:52

060-EA078 a scris:
Pai in reviziile de vagoane care se respecta, ar trebui sa existe si sursa statica.
Sursă statică există pe vagoanele care se respectă. Ca să alimentezi un vagon îţi trebuie un cablu electric... Sursa statică e alimentată la o tensiune (1500 V 50 Hz c.a. la noi) şi are mai multe ieşiri la diferite tensiuni pentru a alimenta echipamentele vagonului.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
060-EA078




Numarul mesajelor : 326
Reputatie : 5655
Data de inscriere : 04/05/2010

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Icon_minitimeDum 29 Ian 2012, 00:54

Problema e ca unele revizii NU au asa ceva, asta era discutia mea. La Brasov pana s-a montat asa ceva au durat ceva ani, iar incalzirea se facea cu locomotiva. Electrica sau Diesel-electrica. In 2007-2008 a fost asa, dar si mai inainte.

Iar eu vorbeam de sursele statice din reviziile de vagoane care ALIMENTEAZA vagoanele prin prizele de 1500, nu de sursele static de pe vagon. Daca era vorba doar de un cablu, il trageam din firul de contact direct si rezolvam problema. Simplu, nu ?
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Icon_minitimeDum 29 Ian 2012, 01:15

ionutz85 a scris:
razvan - trenuri a scris:
Conform presei din Republica Moldova din primavara lui 2012 se va introduce vagon direct Chisinau - Bucuresti - Budapesta - Milano. Vagoanele de dormit tip rusesc vor fii modernizate (inclusiv cele pentru Bucuresti).

Deci daca se va face acest tren, vagoane pentru moldovenii din Italia, cred ca vor mai merge si romani. Sincer nu cred ca vor calatori multi oameni dar speranta moare ultima mai ales ca rusii sunt obisnuiti la drumuri de cateva zile.

Sa nu uitam ca Rusia, Ucraina cu vagoane directe cu Italia deoarece nu au transport rutier dezvoltat si curse aeriene low cost.

Very Happy
Decat chisinau iasi bucuresti, mai bine l-ar pune la ir 1833 iasi-suceava-cluj- oradea si prin oradea ar iesi din tara:
drum mai scurt, nu atat ocol. Ar mai fi o varianta prin arad.Dar prin bucuresti deja e mult prea mult.

Sa vezi distractie cu vagoane cu frana nemoderabila la defranare pe Balota...

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Icon_minitimeDum 29 Ian 2012, 01:41

Vagoanele Rusesti nu au nevoie de sursa electrica , fiecare vagon in parte are propria centrala pentru incalzirea vagonului pe baza de carbune/pacura deci in eventuala stationare de cateva ore nu este problema sursa de energie , tot aceste vagoane au si generator independent pentru a produce curent in afara de bateriile pe care le au toate vagoanele .

_________________
595423Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Bdeem_8496_aPropuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Bdeem_8496_aPropuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Icon_minitimeDum 29 Ian 2012, 04:36

Ca off-topic, şi la Bucureşti-Griviţa încălzirea trenurilor se face cu locomotiva (ba chiar e o bucăţică de catenară în mijlocul zonei de compunere a trenurilor, ca să poată locomotivele electrice să încălzească vagoanele). Prin alte ţări există posibilitatea de a alimenta electric vagoanele în revizii şi chiar în staţiile unde se fac manevre. La noi, în cel mai fericit caz, există prize de 1500 V 50 Hz doar în hale.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
060-EA078




Numarul mesajelor : 326
Reputatie : 5655
Data de inscriere : 04/05/2010

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Icon_minitimeDum 29 Ian 2012, 09:03

Sunt si la noi revizii care au surse de alimentare a garniturilor pentru preincalzire in timpul stationarii. La Brasov o astfel de instalatie a fost data in functiune in 2008, pentru toate liniile grupei mai putin cea de tranzit si cele de stationare indelungata. Daca nu ma insel si Galatiul are asa ceva. Grivita nu are dar...ma rog...Grivita bate multe recorduri in materie de aberatii tembele...Smile
Sus In jos
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member
pannonia express


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 40
Localizare : Brasov
Reputatie : 5779
Data de inscriere : 25/02/2010

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Icon_minitimeDum 29 Ian 2012, 11:48

razvan - trenuri a scris:
Conform presei din Republica Moldova din primavara lui 2012 se va introduce vagon direct Chisinau - Bucuresti - Budapesta - Milano. Vagoanele de dormit tip rusesc vor fii modernizate (inclusiv cele pentru Bucuresti).

Era mai convingator daca ne puneai si un link cu sursa acestei informatii...

Pana una alta, pun eu unul, preluat de pe forumul german DSO (multumesc Prietenia):

http://www.publika.md/premiera-absoluta-pentru-calea-ferata-din-moldova--va-fi-lansata-cursa-de-tren-chisinau---milano_673441.html

Aici se vorbeste de alte vagoane "de tip RITZ". Conform discutiei de pe forumul german, s-ar putea sa fie vorba de asa-zisele vagoane de dorimt "RIC" - este si o poza acolo - care au fost fabricate fabricate la Bauzen/Görlitz (sunt inrudite cu clasicele vagoane Y) special pentru rutele internationale ale caile ferate rusesti.

Din articol, mai reiese ca trenul (mai exact cele doua vagoane) va circula prin Bucuresti, Budapesta, Viena.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Icon_minitimeDum 29 Ian 2012, 12:51

Dr2005 a scris:
Ca off-topic, şi la Bucureşti-Griviţa încălzirea trenurilor se face cu locomotiva (ba chiar e o bucăţică de catenară în mijlocul zonei de compunere a trenurilor, ca să poată locomotivele electrice să încălzească vagoanele). Prin alte ţări există posibilitatea de a alimenta electric vagoanele în revizii şi chiar în staţiile unde se fac manevre. La noi, în cel mai fericit caz, există prize de 1500 V 50 Hz doar în hale.
Mare incalzire la Grivita nu face in sfertul de ora cat sta electrica conectata, cat de cat le dezmorteste (iesirea electricei din BC pe la postul de control spre Grivita se face cu 30 min inainte de impingerea trenului conform graficului spre Podul Grant in prima faza unde decupleaza LDH-ul). Sunt 3 sau 4 crampeie de fire dupa pasarela Basarab cap Chitila montate daca nu ma insala memoria prin 1993, spre Podul Grant nu permite montarea lor acele tevi trase pe deasupra, asta ptr cei interesati. La Basarab e altceva de sunt fire, aici iesirea electricei din remiza care e totusi departe se face cu 60 min inainte de impingerea tr conform graficului spre Gr A sau Gr B.


Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Dum 29 Ian 2012, 14:35, editata de 1 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 23 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.
Sus 
Pagina 23 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 45 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Propuneri pentru mersul 2023/2024
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI-
Mergi direct la: