|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 28 Ian 2012, 17:27 | |
| Conform presei din Republica Moldova din primavara lui 2012 se va introduce vagon direct Chisinau - Bucuresti - Budapesta - Milano. Vagoanele de dormit tip rusesc vor fii modernizate (inclusiv cele pentru Bucuresti). Deci daca se va face acest tren, vagoane pentru moldovenii din Italia, cred ca vor mai merge si romani. Sincer nu cred ca vor calatori multi oameni dar speranta moare ultima mai ales ca rusii sunt obisnuiti la drumuri de cateva zile. Sa nu uitam ca Rusia, Ucraina cu vagoane directe cu Italia deoarece nu au transport rutier dezvoltat si curse aeriene low cost.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Sam 28 Ian 2012, 18:05, editata de 1 ori |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 28 Ian 2012, 17:34 | |
| Bucuresti-Budapesta via Videle sau Ploiesti? P.S 2011,nu 2012. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 28 Ian 2012, 19:24 | |
| Intrebarea e alta : Prin Zagreb - Ljubljana sau prin Viena pe unde-i ocolul mai mare si este de-acolo tren direct ? :roll: _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | ionutz85 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti/Suceava Reputatie : 5901 Data de inscriere : 27/08/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 28 Ian 2012, 19:35 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Conform presei din Republica Moldova din primavara lui 2012 se va introduce vagon direct Chisinau - Bucuresti - Budapesta - Milano. Vagoanele de dormit tip rusesc vor fii modernizate (inclusiv cele pentru Bucuresti).
Deci daca se va face acest tren, vagoane pentru moldovenii din Italia, cred ca vor mai merge si romani. Sincer nu cred ca vor calatori multi oameni dar speranta moare ultima mai ales ca rusii sunt obisnuiti la drumuri de cateva zile.
Sa nu uitam ca Rusia, Ucraina cu vagoane directe cu Italia deoarece nu au transport rutier dezvoltat si curse aeriene low cost.
Decat chisinau iasi bucuresti, mai bine l-ar pune la ir 1833 iasi-suceava-cluj- oradea si prin oradea ar iesi din tara: drum mai scurt, nu atat ocol. Ar mai fi o varianta prin arad.Dar prin bucuresti deja e mult prea mult. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 28 Ian 2012, 23:22 | |
| - Citat :
- eu propun sa dea tr Regio la privati cu firma de paza, nu ai bilet nu urci. PUNCT, mergi perpedes.
Scurt si la obiect, cea mai buna idee pe care am auzit-o luna asta. Cat despre 1833, e drept ca vagonul ala direct prin Bucovina ar face mai putini km. Dar vagonul ala mai mult ca sigur ajunge in tara la noi cu 401/402 Prietenia, ori trasa lui Prietenia nu e corelata deloc cu a lui 1833 - si , de fapt, cu a nici unui alt tren in Iasi. Vagonul ala ar trebui sa stea in Iasi vreo 5 ore la intors si 6 la dus, practic toata noaptea (ceea ce implica o alta problema, trebe sa ii dai o locomotiva sa stea langa el dandu-i curent, sau o sursa de curent statica, generator sau racord la instalatia electrica, daca s-ar potrivi, doar n-o sa-i pui sa faca rusii frigul toata noaptea din cauza noastra - bateriile alea nu cred ca alimenteaza toate serviciile unui vagon de dormit timp de 6 ore), iar pe la Arad, chiar atasat la 1833, tot la 9 seara ar ajunge. Aaa, poate sa-l lase de fapt in Oradea si sa fie atasat la vreun Ir de Cluj/Tg Mures, daca s-o potrivi la timp...si s-ar potrivi: 1833 cu R362 (la milimetru) , dar asta seara pe la 18.30 iar retur 1834 cu R6430 (de la Puspokladany - treaba ungurilor cu ce il aduc de la Budapesta la Puspokladany). Pe de alta parte, daca il aduci in Bucuresti nu-ti bati capul cu el, sta frumos in garnitura si , odata ajuns, ai mai multe variante de a-l atasa mai repede la diverse trenuri spe Arad, Timisoara, Brasov, Oradea... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 29 Ian 2012, 00:40 | |
| - ATM a scris:
- Vagonul ala ar trebui sa stea in Iasi vreo 5 ore la intors si 6 la dus, practic toata noaptea (ceea ce implica o alta problema, trebe sa ii dai o locomotiva sa stea langa el dandu-i curent, sau o sursa de curent statica, generator sau racord la instalatia electrica, daca s-ar potrivi, doar n-o sa-i pui sa faca rusii frigul toata noaptea din cauza noastra - bateriile alea nu cred ca alimenteaza toate serviciile unui vagon de dormit timp de 6 ore)
Pe la ruşi vagoane asemănătoare stau şi câte 12 ore.... eventual o zi şi 12 ore dacă întârzie şi pleacă legătura. Au încălzire independentă cu păcapă şi nu m-ar mira să aibă şi ceva generator electric. Dar, totuşi, la ruşi vagonul stă în revizie, unde nu intră nimeni (decât călătorii vagonului, dacă decid să se plimbe cele 12 - 24 ore cât stau acolo, dar ei au bilet), la noi dacă-l laşi în gară până dimineaţa îi dispar arcurile de la suspensie, cuplele şi tampoanele. _________________ :TTT:
|
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5655 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 29 Ian 2012, 00:47 | |
| Pai in reviziile de vagoane care se respecta, ar trebui sa existe si sursa statica. Depinde pe unde il garezi. In revizii care cat de cat se respecta, gen Grivita, Cluj, Brasov, Galati, nu sunt probleme daca garezi vagoanele pe linii. La Iasi insa nu sunt foarte sigur ca daca lasi un vagon de genul ala pe o linie il mai gasesti in starea in care l-ai lasat. Asa au ajuns multe vagoane din parcul CFR bune de reparatii capitale dupa ce au fost lasate care pe unde au apucat...Si au fost cazuri multe in care boschetii faceau focul prin ele si au ars cu totul, sau au fost gasite complet devastate...si aici vorbesc inclusiv de vagoane modernizate !
Ideea cu trenul de la Chisinau n-o comentez mai mult decat ca mi se pare o aberatie, mai ales ruta ! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 29 Ian 2012, 00:52 | |
| - 060-EA078 a scris:
- Pai in reviziile de vagoane care se respecta, ar trebui sa existe si sursa statica.
Sursă statică există pe vagoanele care se respectă. Ca să alimentezi un vagon îţi trebuie un cablu electric... Sursa statică e alimentată la o tensiune (1500 V 50 Hz c.a. la noi) şi are mai multe ieşiri la diferite tensiuni pentru a alimenta echipamentele vagonului. _________________ :TTT:
|
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5655 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 29 Ian 2012, 00:54 | |
| Problema e ca unele revizii NU au asa ceva, asta era discutia mea. La Brasov pana s-a montat asa ceva au durat ceva ani, iar incalzirea se facea cu locomotiva. Electrica sau Diesel-electrica. In 2007-2008 a fost asa, dar si mai inainte.
Iar eu vorbeam de sursele statice din reviziile de vagoane care ALIMENTEAZA vagoanele prin prizele de 1500, nu de sursele static de pe vagon. Daca era vorba doar de un cablu, il trageam din firul de contact direct si rezolvam problema. Simplu, nu ? |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 29 Ian 2012, 01:15 | |
| - ionutz85 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Conform presei din Republica Moldova din primavara lui 2012 se va introduce vagon direct Chisinau - Bucuresti - Budapesta - Milano. Vagoanele de dormit tip rusesc vor fii modernizate (inclusiv cele pentru Bucuresti).
Deci daca se va face acest tren, vagoane pentru moldovenii din Italia, cred ca vor mai merge si romani. Sincer nu cred ca vor calatori multi oameni dar speranta moare ultima mai ales ca rusii sunt obisnuiti la drumuri de cateva zile.
Sa nu uitam ca Rusia, Ucraina cu vagoane directe cu Italia deoarece nu au transport rutier dezvoltat si curse aeriene low cost.
Decat chisinau iasi bucuresti, mai bine l-ar pune la ir 1833 iasi-suceava-cluj- oradea si prin oradea ar iesi din tara: drum mai scurt, nu atat ocol. Ar mai fi o varianta prin arad.Dar prin bucuresti deja e mult prea mult. Sa vezi distractie cu vagoane cu frana nemoderabila la defranare pe Balota... _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 29 Ian 2012, 01:41 | |
| Vagoanele Rusesti nu au nevoie de sursa electrica , fiecare vagon in parte are propria centrala pentru incalzirea vagonului pe baza de carbune/pacura deci in eventuala stationare de cateva ore nu este problema sursa de energie , tot aceste vagoane au si generator independent pentru a produce curent in afara de bateriile pe care le au toate vagoanele . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 29 Ian 2012, 04:36 | |
| Ca off-topic, şi la Bucureşti-Griviţa încălzirea trenurilor se face cu locomotiva (ba chiar e o bucăţică de catenară în mijlocul zonei de compunere a trenurilor, ca să poată locomotivele electrice să încălzească vagoanele). Prin alte ţări există posibilitatea de a alimenta electric vagoanele în revizii şi chiar în staţiile unde se fac manevre. La noi, în cel mai fericit caz, există prize de 1500 V 50 Hz doar în hale. _________________ :TTT:
|
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5655 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 29 Ian 2012, 09:03 | |
| Sunt si la noi revizii care au surse de alimentare a garniturilor pentru preincalzire in timpul stationarii. La Brasov o astfel de instalatie a fost data in functiune in 2008, pentru toate liniile grupei mai putin cea de tranzit si cele de stationare indelungata. Daca nu ma insel si Galatiul are asa ceva. Grivita nu are dar...ma rog...Grivita bate multe recorduri in materie de aberatii tembele... |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5779 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 29 Ian 2012, 11:48 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Conform presei din Republica Moldova din primavara lui 2012 se va introduce vagon direct Chisinau - Bucuresti - Budapesta - Milano. Vagoanele de dormit tip rusesc vor fii modernizate (inclusiv cele pentru Bucuresti).
Era mai convingator daca ne puneai si un link cu sursa acestei informatii... Pana una alta, pun eu unul, preluat de pe forumul german DSO (multumesc Prietenia): http://www.publika.md/premiera-absoluta-pentru-calea-ferata-din-moldova--va-fi-lansata-cursa-de-tren-chisinau---milano_673441.html Aici se vorbeste de alte vagoane "de tip RITZ". Conform discutiei de pe forumul german, s-ar putea sa fie vorba de asa-zisele vagoane de dorimt "RIC" - este si o poza acolo - care au fost fabricate fabricate la Bauzen/Görlitz (sunt inrudite cu clasicele vagoane Y) special pentru rutele internationale ale caile ferate rusesti. Din articol, mai reiese ca trenul (mai exact cele doua vagoane) va circula prin Bucuresti, Budapesta, Viena. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 29 Ian 2012, 12:51 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ca off-topic, şi la Bucureşti-Griviţa încălzirea trenurilor se face cu locomotiva (ba chiar e o bucăţică de catenară în mijlocul zonei de compunere a trenurilor, ca să poată locomotivele electrice să încălzească vagoanele). Prin alte ţări există posibilitatea de a alimenta electric vagoanele în revizii şi chiar în staţiile unde se fac manevre. La noi, în cel mai fericit caz, există prize de 1500 V 50 Hz doar în hale.
Mare incalzire la Grivita nu face in sfertul de ora cat sta electrica conectata, cat de cat le dezmorteste (iesirea electricei din BC pe la postul de control spre Grivita se face cu 30 min inainte de impingerea trenului conform graficului spre Podul Grant in prima faza unde decupleaza LDH-ul). Sunt 3 sau 4 crampeie de fire dupa pasarela Basarab cap Chitila montate daca nu ma insala memoria prin 1993, spre Podul Grant nu permite montarea lor acele tevi trase pe deasupra, asta ptr cei interesati. La Basarab e altceva de sunt fire, aici iesirea electricei din remiza care e totusi departe se face cu 60 min inainte de impingerea tr conform graficului spre Gr A sau Gr B.
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Dum 29 Ian 2012, 14:35, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |