|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5845 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun Noi 14, 2011 6:08 pm | |
| Un tren bun era un IR Galati-Cluj-Napoca (de dupa-amiaza) care sa plece cuplat cu un IR de Bucuresti, la Ploiesti grupa pentru Cluj-Napoca s-ar fi detasat si si-ar fi continuat drumul pe Valea Prahovei, spre Ardeal.Pe vremuri tin minte ca era un tren international de dupa-amiaza Galati-Buda Pesta.Un angajat de la Depoul Galati mi-a zis acum ceva vreme cum ca acest tren exista dar a fost scurtat (in urma cu ceva ani) pana la Bucuresti (sa fie oare Isterul de azi?).Daca nu ar fi atat de multe persoane ce sabotaeza calea ferata sigur s-ar gandi un mers al trenurilor mai eficient si ca tot vorbeam de legaturi, Galatiul nu are legatura directa cu Bacaul si Suceava, doua orase improtante din Moldova. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun Noi 14, 2011 9:47 pm | |
| A fost demult Galati-Szombately TransCarpati sau Muntenia parca si acel E75 Galati-Timisoara cu vagoane pentru Oradea!! |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun Noi 14, 2011 9:57 pm | |
| - Citat :
- Simplu ca buna-ziua ! Singura regula este sa nu mearga sub 140.
Dimpotriva, un astfel de deziderat este extrem de complicat tinand cont de infrastructura noastra, betegita de tinspe mii de restrictii imediat cum linia a fost reabilitata. Pentru stefan_br si adrian78, trenul de care discutati nu este ISTER. este R372 respectiv 373, " Muntenia", tren de noapte. A circulat in 1996 si (parca) 1997 pe ruta Galati-Szombathely (+ramura de Zalaegerszeg) iar apoi a fost mutat cu punct de plecare din Bucuresti, pastrandu-si insa numarul si denumirea. Transcarpati este trenul 734/731 (numar vechi 351/354) - tren de zi Galati-Oradea (mai apoi Cluj) care circula si azi ca 1731 Galati-Brasov, dar fara a-si pastra denumirea. E75 este de fapt E71/74 si perechea, care circula intr-adevar noaptea, de la Galati la Timisoara in 1995, combinat pe segmentul Teius-Timisoara cu E36/39, Iasi-Timisoara, acesta fiind de fapt trenul principal. E71/74 era de fapt o ramura. Dar acest tren nu a avut niciodata vagoane de Oradea. Galatiul intr-adevar nu prea are el mari conexiuni cu tara. Dar nici Constanta nu e stralucita in extrasezon. Ma rog, odata cu aparitia IR de Satu Mare, care cica va fi permanent, se schimba nitel lucrurile. Cat despre ideea cu vagoanele directe, eu unul o sustin cu fervoare. Pentru a atrage calatori, e necesara si asigurarea confortului - iar asta nu inseamna numai vagoane modernizate, desi e bun si aspectul asta - o parte importanta pentru confortul - mai ales psihic - al calatorului este sa nu-l obligi sa se trambaleze cu arme si bagaje pe un peron, fugind dupa un tren de legatura pe care nu stie niciodata daca-l prinde sau il rateaza. Da, stiu, noi ca pasionati putem intui care tren asteapta pe care, care-i obiceiul unui tren de a intarzia sau nu, dar calatorul de rand n-are habar de asta. Daca ii mai si zice si tantea de la informatii " e cam riscant, nu stiu daca te-asteapta daca intarzii" i-ai dat foc la valiza direct, se duce omul la microbuz de-i zboara fulgii. |
| | | srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6345 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar Noi 15, 2011 6:06 pm | |
| Pacat ca nu au bagat Pannonia pana la Bucuresti prin Timisoara. Acum ca e dat la tiparit noul mers nu cred ca vor mai schimba ceva. In plus IC "capra cu 3 iezi" din Arad putea sa mearga prin Sibiu, de cand linia prin Sighisoara e praf si pana va fi gata s-ar scoate chiar timp mai bun pe acolo(parca initial asa a fost prin 2005) |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar Noi 15, 2011 6:11 pm | |
| Alta trasa alti bani pentru TUI asa in Teius se uneste cu 531 si prin Sibiu va circula 1621 !!mai bine il face IR si il unea in Simeria cu IR1621 |
| | | srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6345 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar Noi 15, 2011 6:32 pm | |
| Parca acum un an au bagat legatura la el dar era si IC, anul asta nu mai intra in Simeria . De la anul vad ca iar ajunge pana la Deva, vorba ta cat sta in Deva putea in Simeria sa-i puna vagoane de la Arad si sa scoata IC. Ciudat la vagoanele directe ca mai nou sta in IR 25' sa cupleze 2 vagoane, cum pana acum erau necesare 12' iar acum dublu? Iar au dat afara muncitori sa ramana pilosii la birouri la regionale sau centre(care au pierdut denumirea de regionala) si un singur om merge la capete sa schimba macazele . Daca nu are bicicleta si e zapada ii ajung 25'? . Deci la halul in care au dat afara pe cei ce munceau nu merita vagoane directe, mai bine un R de legatura, in total trenul Buc-Baia Mare pierde peste o ora cu lasatul/adaugatul de vagoane cand la fel de bine inainte pierdea 30'. Asa si ar trebui reintrodus R Arad-Sibiu si retur fost 2051/2052 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar Noi 15, 2011 6:49 pm | |
| Anul trecut au bagat ramura la 1824 pe 1825/1826 Arad-Simeria si retur dar dupa 2 luni l-au anulat lipsa calatori si 1823 ajungea inatrziat iar grupa aia de 3 vagoane trebuia atasata la 1923 Sighet-Timisoara si il intarzia si pe ala!! |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar Noi 15, 2011 6:57 pm | |
| Cel mai bine era in Simeria sa ataseze de la noi grupa,ca oricum sta sa verifice frane,etc, circula ca impingatoare pana la Deva,la Deva in 5 minute decupla EA facea proba din nou si pleca inapoi pe 202 , dar asta e traim in Romania. |
| | | srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6345 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar Noi 15, 2011 7:00 pm | |
| Dar au lasat A Arad-Simeria pana in decembrie iar Sighetul a ramas atunci cu 30' stationare in Simeria, doar ca au bagat Cluj-Simeria-Bucuresti direct fara sa-i mai bage vagoane, parca 11823 si 11824 erau in varianta asta. Ar putea sa-l limiteze la Buc-Petrosani si retur |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar Noi 15, 2011 9:35 pm | |
| - srazvi a scris:
- Dar au lasat A Arad-Simeria pana in decembrie iar Sighetul a ramas atunci cu 30' stationare in Simeria, doar ca au bagat Cluj-Simeria-Bucuresti direct fara sa-i mai bage vagoane, parca 11823 si 11824 erau in varianta asta.
Ar putea sa-l limiteze la Buc-Petrosani si retur Nu mai spune prostii , 1823/1824 trebuie sa ramana in veci asa Buc-Craiova-Cluj , foarte multa lume foloseste trenul pe ruta Cluj-Craiova-Cluj sau pe Buc-TgJiu/Petrosani , asa ca limitarea la Petrosani e o mare prostie oricum nu se pune problema de asa ceva . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar Noi 15, 2011 10:28 pm | |
| Am mers şi eu în august şi am văzut ce ,,plin" e 1823/1824... am stat singur în compartiment până la Filiaşi ) Pe Valea Jiului mai mergeau câţiva ceferişti care coborau la Petroşani. În rest puteau foarte bine să pună un Z6100 cu 3 vagoane şi rezolvau tot (ba chiar puteai şi să faci poze pe Valea Jiului, ceea ce dintr-un 20-87 nu poţi). De la Târgu Jiu au urcat mulţi... lor le e cel mai uitl. Craiovenii au la dispoziţie Regiotrans la o diferenţă de câteva minute, iar pentru Cluj - Craiova e supradimensionat (mult supradimensionat). _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar Noi 15, 2011 10:36 pm | |
| De la noul mers sa speram ca va circula cu 3 vagoane pana la Tg Jiu de acolo ataseaza vagoane!!Aici erau foarte bune niste rame electrice de 160km/h compuse din 4 segmente le uneai cu cupla automata si in 5 minute puteai pleca!! |
| | | srazvi
Numarul mesajelor : 664 Varsta : 44 Localizare : Arad Reputatie : 6345 Data de inscriere : 20/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier Noi 16, 2011 12:44 am | |
| Daca n-ar fi problema cu osiile, ar pune un sobolan Cluj-Buc al doilea Arad sau Deva-Buc si al treilea Lupeni-Petrosani-Buc, cu vagoanele e greu ca nu mai prea au cu revizie facuta, pe vremuri modernizam vagoane si nu ne pasa de infra, acuma mai intretinem infra da de vagoane uitam . Cum urla aia din Deva sa le bage vara Decebalu' ma mir ca acum n-au urla ca nu au cum sa prinda 1823/1824 si a prins tot anu' asa, nici macar in Simeria Triaj o oprire sa zici ca-l prinzi cu masina/taxi. Nu pot propune infiintarea de nici un IR ca nu le stiu inca preturile, daca le pun de R sa mai taie din ele . Si intre A si R e tot scump ca ne-a facut Boagiu cadou de Sfanta Marie o scupire colosala, cea mai mare din istoria CFR(a mai scumpit Mitrea cu 75% doar la A in 2000 ca avea firma lui de dube si era periculos de ieftin sa iei pret de P si loc si sa ai opriri de A, de atunci cam bate vantu' prin A si dispar din vagoane) |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier Noi 16, 2011 7:50 pm | |
| - adrian78 a scris:
- De la noul mers sa speram ca va circula cu 3 vagoane pana la Tg Jiu de acolo ataseaza vagoane!!Aici erau foarte bune niste rame electrice de 160km/h compuse din 4 segmente le uneai cu cupla automata si in 5 minute puteai pleca!!
Ohoo Adi dar nu esti deloc pretentios, rame de...160 km/h, erau de ajuns daca erau apte macar la 120 km/h, alea de care spui tu poate peste 5 ani sau cine stie cand se va circula cu 160 si pe ce portiuni. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam Noi 19, 2011 8:31 pm | |
| Propun dupa finalizarea lucrarilor de modernizare pe M300 reanfiintarea vechilor personale si viitoare tr regio 3301, 3303, 3302, cu plecari din Ploiesti Sud la orele 6 respectiv 14, sosiri in Predeal la 8 / 16, plecari din Predeal la 10 / 19 si sosiri in Ploiesti la 12 / 21 eventual ultimul din Predeal prelungit la Buc (defunctul 3014-asta ar fi plin parerea mea), si mai merge aici prelungirea trasei lui 5021 sub forma altui nr la Predeal si intoarcerea la Buc pe trasa actualului 3016 (sos 17.00), sunt intervale mari intre tr personale (regio), sunt convins de reantoarcerea calatorilor la aceste trenuri.
PS am face expeditii la Predeal mare parte dintre pasionatii oraselor Buc si Ploiesti, 3001-3014, nu-i asa Karpaty ? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |