|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Pitesti Mier 29 Iun 2011, 23:42 | |
| - karpaty a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Doresc un tren de zi ( nu de noapte) in sezonul de vara intre Craiova si Constanta la care se pot adauga vagoane de la Pitesti in Bucuresti.
Daca ar fi dupa dorinta fiecaruia am avea trenuri directe intre Corabia si Harlau (am dat un exemplu) , nu se pot introduce trenuri dupa bunul plact lui x si y , trenurile trebuie sa deserveasca un numar cat mai mare de calatori , daca sunt cerinte pentru o ruta de 2 calatori la 3 zile nu are sens sa fie introdus iar pe ruta Craiova-Mangalia sunt 2 trenuri ce pleaca in miez de noapte si ajung dimineata tocmai bune pentru calatori ca au timpd e cazare de tot ce trebuie nu ajung seara cand deja locurile la cazare sunt ocupate si ziua e terminata . Cat despre grupa de Pitesti nu se pune problema , intre Buc si Pitesti exista trenuri Acc cadentate cu care se poate realiza legatura la toate trenurile ce pleaca si sosesc in Buc . Am uitat sa spun in mesajul de mai sus ca argesenii si pitesteni + cei din Targoviste au autocare directe cu litoralul, iar introducerea unui tren direct nu ar face decat sa fure o parte din acesti calatori, nu mai spun ca un tren sau vagoane directe intre doua localitati sunt preferate de romani decta schimbari. CHIAR NU AS VREA CA TRENURILE SA CIRCULE NUMAI CU CEI CARE AU GRATUITATI SI REDUCERI, MAI TREBUIE SA FIE SI OAMENII CARE PLATESC BILETUL INTEGRAL. Acum nu sunt mai mult de 40% din totalul calatoriilor. Orcicum i invidiez pe cehi, unguri, polonezi, ucrainieni ca la ei se circula mai mult cu trenul. |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 30 Iun 2011, 00:11 | |
| In privinta schimbarii trenului asa e. Cand aude romanul ca trebuie sa schime trenul, parca i-ai dat in cap.Multi nu vor sa mearga cu trenul ca trebuie sa schimbe. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 30 Iun 2011, 00:27 | |
| - cristi ar a scris:
- In privinta schimbarii trenului asa e. Cand aude romanul ca trebuie sa schime trenul, parca i-ai dat in cap.Multi nu vor sa mearga cu trenul ca trebuie sa schimbe.
Asta tine si de comoditate , e greu sa te dai jos din tren sa te duci in gara sa vezi la ce linie ai legatura sa te sui in altul sa nu mai zicem 2 schimbari ca deja e extra mult pentru multi . Eu unu prefer sa schimb 4 personale si sa ies mai ieftin decat cu un tren direct si de rang superior , dar nu toata lumea gandeste asa si pentru unii chiar nu conteaza cat dau pe bilet, conteaza sa fie direct sa nu schimbe . |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 30 Iun 2011, 00:33 | |
| Si eu prefer personalele, in mare parte, dar sunt tot mai multi care daca aud de personale sau schimbare de tren renunta. Multi cunoscuti m-au intrebat de legaturi, dar cand au auzit de schimbare, mai bine auto sau tren direct mai scump. |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5701 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 30 Iun 2011, 00:45 | |
| Ce mai circulam in perioada studentiei numai cu personalul....Si cand zic asta nu ma refer la distante mici ci la peste 400 de km... De multe ori ,noapte fiind, intram intr-un compartiment de clasa intai ,uneam scaunele intre ele si dormeam ca la cuseta unul peste altul.Desi era ger afara stateam in tricouri ,pt ca desi erau vechi vagoanele bagau caldura bine ,dar si faptul ca eram multi incalzea atmosfera si la propriu si la figurat. Circulam cu bani foarte foarte putini peste tot si eram fericiti. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 01 Iul 2011, 08:03 | |
| - Citat :
- dar cand au auzit de schimbare, mai bine auto sau tren direct mai scump
Aaa, poate pentru ca niciodata nu esti absolut sigur ca ajungi cu adevarat la timp in statia de schimb si ca apuci trenul? pentru ca iarna sinele is inzapezite iar vara sunt in forma de "S" si mergi, indiferent de anotimp, ca melcul, si cam in tot timpul anului sunt lucrari la care nu lucreaza nimeni, dar incetinesc trenul? Pentru ca, fie si daca ajungi la timp, esti dezorientat, trebuie sa faci 200 metri garduri pentru ca multe pasaje subterane sunt groaznice, iar megafonul nu zice nici de-al drak' de la ce linie pleaca trenul celalalt in 5 minute? Atata timp cat calatorii au fost invatati atata amar de vreme ca nu li se garanteaza conexiunea (=fiecare sa se descurce cum poate, Indianul Talpa Iute, ne pare cu I'm sorry), mi se pare normala comoditatea asta dobandita. In MT de prin anii 40, cele scanate in pdf, erau mentiuni clare care tren asteapta pe care. Coroborat cu respectarea stricta a timpilor, parca aveai incredere mai mare ca si ajungi la destinatie asa cum ti-ai planificat. Back on topic, propun iarasi, generalmente vorbind, introducerea trenurilor de placere, sageti albastre sau similar, circuland sambata la dus si duminica la intors, pentru destinatii ale turismului de weekend - Bucuresti-Calimanesti, Bucuresti-Predeal...trenul de noapte Bucuresti-Constanta ar trebuie sa aiba parte de o mediatizare si de o stabilitate mai mare, eventual de o dublare... |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5701 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 01 Iul 2011, 15:36 | |
| Si acum exista trenuri de legatura,care trebuie sa astepte alt tren.Este precizat si cu cate min poate amana plecarea daca trenul de legatura pe care il asteapta este intarziat. |
| | | romaniaetc
Numarul mesajelor : 36 Reputatie : 5210 Data de inscriere : 24/09/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 01 Iul 2011, 17:54 | |
| - laur 133 a scris:
- Si acum exista trenuri de legatura,care trebuie sa astepte alt tren.Este precizat si cu cate min poate amana plecarea daca trenul de legatura pe care il asteapta este intarziat.
Si de unde se pot afla aceste lucruri? E de datoria CFRului sa isi promoveze produsele, nu obligatia clientului sa caute cine stie ce informatii obscure, care, daca sunt publicate pe internet, sunt greu de gasit... In mod normal timpii maximi de asteptare trebuiau specificati chiar in dreptul legaturilor returnate de interogarile efectuate pe infofer sau cfrcalatori. Atlfel, atat timp cat aceste lucruri nu sunt stiute de publicul larg (implicit de potentialii clienti, deci cei care asigura in exclusivitate veniturile), foarte putini din cei care nu calatoresc doar de placere, ci chiar intentioneaza sa ajunga la destinatie la o anumita ora, or sa aleaga o varianta cu schimbare a trenului si timpi mici de asteptare... Pana acum nu doar ca nu am primit niciodata asigurari ca voi prinde legatura daca intervalul intre trenuri este mai mic de 10 minute, dar de multe ori am fost sfatuit sa aleg alta varianta. Cel putin ori de cate ori am mers de la Rm Valcea la Bucuresti via Craiova cu A 1727 cu sosire la 10:58 in Craiova si A 1692 cu plecare din Craiova la 11:00 (intotdeauna al doilea accelerat are macar 5 minute intarziere) mi s-a sugerat la casa ca n-ar fi chiar indicata aceasta varianta, cu alte cuvinte, eu client, trebuia sa ma rog de ofertant sa imi vanda un serviciu, in loc sa fie invers |
| | | billy752-istu
Numarul mesajelor : 197 Varsta : 32 Localizare : brasov Reputatie : 5354 Data de inscriere : 29/10/2010
| Subiect: trenuri noi Lun 04 Iul 2011, 11:44 | |
| eu zic ca ar fi bine sa se introduca un tren de rang superior intre Bucuresti Nord si comanesti dar pe ruta Bucuresti-ploiesti-brasov-siculeni-ghimes-comanesti pentru ca cred ca ar fi calatori mai ales intre bucuresti si siculeni si un personal care sa lege comanesti de brasov sau deda pentru ca exista doar 2 trenuri de legatura inspre brasov sau deda la siculeni ar fi de preferat dimineata pe la 8:30 cu plecare din ghimes sau comanesti si plecare din brasov pe la 5,6 seara
asta e parerea mea nu stiu ce credeti voi si un fapt foarte important intre siculeni si ghimes si invers sunt pline pana la ghimes si cand ajung in comanesti iar sunt pline deci cred ca ar putea fi introdus un tren ca sa mai flexibilizeze treficul in zona ghimes-siculeni-brasov asta e ste umila mea parere un tren cu 2-3 vagoane ar fi suficient |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Nu este o varianta utila Mar 05 Iul 2011, 00:52 | |
| - billy752-istu a scris:
- eu zic ca ar fi bine sa se introduca un tren de rang superior intre Bucuresti Nord si comanesti dar pe ruta Bucuresti-ploiesti-brasov-siculeni-ghimes-comanesti pentru ca cred ca ar fi calatori mai ales intre bucuresti si siculeni
si un personal care sa lege comanesti de brasov sau deda pentru ca exista doar 2 trenuri de legatura inspre brasov sau deda la siculeni ar fi de preferat dimineata pe la 8:30 cu plecare din ghimes sau comanesti si plecare din brasov pe la 5,6 seara
asta e parerea mea nu stiu ce credeti voi si un fapt foarte important intre siculeni si ghimes si invers sunt pline pana la ghimes si cand ajung in comanesti iar sunt pline deci cred ca ar putea fi introdus un tren ca sa mai flexibilizeze treficul in zona ghimes-siculeni-brasov asta e ste umila mea parere un tren cu 2-3 vagoane ar fi suficient Nu se va introduce un tren pe aceasta ruta deoarece ar lua calatori de la accerelatele deja existente intre Comanesti si Siculeni. Nu as vrea sa fie desfiintate Brasov - Suceava si retur (sa fie mai bine prelungite pana la Sibiu) si Galati - Targu Mures si retur. Dar un tren personal Brasov - Comanesti ar fii util - oricum ar mai lua pasageri de la autocare si microbuzele care efectueaza multe curse intre Brasov - Comanesti si Onesti. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 05 Iul 2011, 11:41 | |
| CFR -ul ar trebui sa se gandeasca , in perspectiva finalizarii unor tronsoane pe coridorul 4 , la necesitatea introducerii unui tren reprezentativ pe ruta est - vest astfel incat sa deserveasca calatorii la orele de varf , similar fostului tren Transalpin care circula in Austria pe westbahn , respectiv WienWestb-Salzburg-Insbruck-Zurich. Ruta de baza ar trebui sa fie Constanta -Bucuresti -Brasov-Sighisoara -Alba Iulia dupa care , la Alba Iulia (bine, poate sa fie si Coslariu dar eu ma gandeam mai degraba la un tren intercity sau eurocity cu putine opriri doar in statii importante , de exemplu fara oprire intre Bucuresti si Constanta , opriri apoi doar Ploiesti Vest , Sinaia , Predeal , Brasov , Sighisoara ,Medias , Alba Iulia, dupa care Deva , Arad respectiv Cluj Napoca si Oradea ) pentru oricare variante s-ar opta (doua rame electrice cuplate sau 6+6 vagoane in sistem push-pull ) o rama sa plece spre Oradea iar alta spre Arad . Pe viitor, dupa finalizarea coridorului 4, serviciul ar putea fii extins pana la Budapesta cel putin pe partea Curtici-Arad . Plecare din Constanta dimineata in jur de 6.30-7.00 intoarcerea dupa-amiaza. Trenului ii putem spune Transcarpati sau Carpatia si ar arata cel mai bine acum cu 12-14 vagoane Astra Arad expres + 4 Phoenix care sa bage macar 190 pe unde se poate , de fapt doua trenuri intr-unul. Pe viitor , cine stie , probabil doua rame electrice de viteza(tilting train 200 km/h) ar fii mai indicate si ar scoate chiar un timp ceva mai bun . |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: trenuri personale mai multe Joi 07 Iul 2011, 11:21 | |
| In perioada urmatoare consider ca este necesar sa fie introduse mai multe trenuri rang personal intre Bucuresti si Fetesti, Bucuresti - Constanta, Constanta - Medgidia, Constanta - Fetesti, Ploiesti - Brasov. Daca tot se vor finaliza lucrarile de modernizare sa aibe si navetisti si oamenii cu resurse materiale mai reduse variante de transport, sa poata recastiga o buna parte din oamenii care calatoresc cu transportul auto. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 07 Iul 2011, 11:41 | |
| pentru Ploiesti-Brasov mersul din prezent este bun si face fata nr de calatori de pe asceasta sectie.
Un singur tren lipseste de pe aceasta ruta. Un personal din 3 etajate care sa plece din PL.Sud in jurul orei 05:50-06:00 si sa mearga pana la Predeal sau Brasov.
3007 si 3009 sa ramana limitate la Campina pentru ca oricum de la Campina la Brasov in ultima perioada a vechiului mers nu aveau mai mult de 30-40 persoane.
Eventual un Personal care sa plece din Bucuresti dupa ora 17:00-17:10 cu oprire in Buftea, Peris, Crivina, PL.Vest, Floresti, Campina, Breaza hc, Comarnic, Valea.Larga, Sinaia, P.Tapului, Busteni, Azuga, Predeal, Darste, Brasov.
iar pentru intoarcere un personal mai tarziu si pentru bucurestenii sa plece undeva la 19:00 din Predeal iar intre Campina si Bucuresti sa opreasca numai la Floresti, PL.Vest, Buftea. |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8340 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 07 Iul 2011, 20:48 | |
| O posibilă variantă a trenului A 1722/1721:
A 1722:
Sibiu(4:00) - Tălmaciu(4:22) - Cîineni(5:08) - Lotru(5:34) - Păușa h.(5:48) - Călimănești Hm(5:55-5:56) - Rîmnicu Vîlcea(6:15-6:17) - Băbeni(6:32-6:33) - Drăgășani(6:55-6:56) - Piatra Olt(7:26-7:28) - Slatina(7:44-7:46) - Costești(8:43-8:45) - Pitești(9:04-9:15) - Golești(9:26-9:27) - Găești(9:49) - Titu(10:06-10:16) - București Nord(10:57)
A 1721:
București Nord(13:20) - Titu(14:05-14:10) - Găești(14:27) - Golești(14:49-14:54) - Pitești(15:05-15:12) - Costești(15:31-15:33) - Slatina(16:31-16:32) - Piatra Olt(16:50-16:52) - Drăgășani(17:19-17:21) - Băbeni(17:46-17:47) - Govora(17:53-17:54) - Rîmnicu Vîlcea(18:04-18:14) - Călimănești Hm(18:30-18:31) - Păușa h.(18:36) - Lotru(18:49) - Câineni(19:26) - Tălmaciu(20:08) - Sibiu(20:30) |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 07 Iul 2011, 20:59 | |
| - MariusM a scris:
- O posibilă variantă a trenului A 1722/1721:
A 1722:
Sibiu(4:00) - Tălmaciu(4:22) - Cîineni(5:08) - Lotru(5:34) - Păușa h.(5:48) - Călimănești Hm(5:55-5:56) - Rîmnicu Vîlcea(6:15-6:17) - Băbeni(6:32-6:33) - Drăgășani(6:55-6:56) - Piatra Olt(7:26-7:28) - Slatina(7:44-7:46) - Costești(8:43-8:45) - Pitești(9:04-9:15) - Golești(9:26-9:27) - Găești(9:49) - Titu(10:06-10:16) - București Nord(10:57)
A 1721:
București Nord(13:20) - Titu(14:05-14:10) - Găești(14:27) - Golești(14:49-14:54) - Pitești(15:05-15:12) - Costești(15:31-15:33) - Slatina(16:31-16:32) - Piatra Olt(16:50-16:52) - Drăgășani(17:19-17:21) - Băbeni(17:46-17:47) - Govora(17:53-17:54) - Rîmnicu Vîlcea(18:04-18:14) - Călimănești Hm(18:30-18:31) - Păușa h.(18:36) - Lotru(18:49) - Câineni(19:26) - Tălmaciu(20:08) - Sibiu(20:30) Ar putea sa faca si ramura cu un automotor Desiro care sa il detaseze in Piatra Olt |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |