| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8374 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 14 Oct 2011, 19:12 | |
| - Costin.H a scris:
- eu as fi pt reinfiintarea intercity-ului 559/550 (Bucuresti-Comanesti-Bucuresti). De fapt R653/654 sa lase si sa ia vagoane pt Comanesti in Adjud (sau Marasesti ca nu m exista personal de la calatori la Adjud) cum facea si inainte
:z6: :sftle6600phsl: :sftle6600phsl: aici ai si tu dreptate cu 559/550...dar stii care e faza?ca daca nu ai calatori si trenul ala merge multe zile mai mult gol..nu au facut nimic...ca acum cu tarifele astea mai merge peisaj cu IC-UL!mai bine eu as zice sa se faca R.659/650... :TDD: :AA17: :AA19: :AA17: |
|
| |
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8374 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 14 Oct 2011, 19:28 | |
| Eu as vrea sa se reintroduca inapoi P.8036 Fetesti-Bucuresti OBOR!ca cu ala multa lume isi facea treaba deoarece pleca din Fetesti la o ora cat de cat buna...nici prea tarziu nici prea devreme.si ajungeai in OBOR la o ora buna.... |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| |
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 14 Oct 2011, 23:29 | |
| - Alex Avram a scris:
- Eu as vrea sa se reintroduca inapoi P.8036 Fetesti-Bucuresti OBOR!ca cu ala multa lume isi facea treaba deoarece pleca din Fetesti la o ora cat de cat buna...nici prea tarziu nici prea devreme.si ajungeai in OBOR la o ora buna....
Pai acum din toamna au facut chiar asta.Au pus mai tarziu pe 8014 care preia vagoanele celui de dimineata din Fetesti cam la ora la care pleca 8036 inainte si ajunge in Obor la 18:26 la ora la care sosea inainte 8036 numai ca le are si pe cele de Constanta fiind 6-7 vag acuma.Destule pentru toata lumea zic eu si mai bine de atat nu se putea.Eu ma declar multumit de cum au procedat si sper sa ramana asa si pe viitor cel putin acum cand nu mai e 8036. |
|
| |
mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 15 Oct 2011, 00:16 | |
| - nokia2010 a scris:
- Mie nu îmi place că deşi Gara Bucureşti Est (Obor) e conectată la linia Bucureşti - Constanţa nu pleacă trenuri de rang superior spre Cosntanţa. Propun ca în sezonul estival să existe 2 perechi de trenuri accelerat şi o pereche de tren rapid pe Bucureşti Est (Obor) - Constanţa (sau chiar Mangalia). Acum circulă şi autobuzul 143 până la Gara de Est (Obor), deci gara e ceva mai bine deservită. R..A.T.B. ar putea să înfiinţeze o linie de autobuz care să lege gara de cartierul Titan - Balta Albă. Şi să nu uităm că din Gara de Est (Obor) distanţa către mare e mai scurtă cu 10 km.
Exista avantaje mari in faptul ca toate trenurile de rang superior pleaca din gara Bucuresti Nord - exista potential de legaturi dinspre alte directii. Apoi, pentru bucuresteni, un calator nu trebuie sa se gandeasca de doua ori incotro sa o apuce, si daca ai scapat un tren, stii ca exista un alt tren in directia respectiva destul de repede. In plus, Gara de Nord este un nod pentru transportul in comun din Bucuresti - ai doua linii de metrou (inclusiv metrou direct din Balta Alba si Titan, care pana la Gara face 25 minute), tramvaiul inelar 1, autobuze dinspre centrul orasului, troleibuze dinspre militari si drumul taberei etc. Gara Obor e cvasi-isolata - este buna pentru trenuri locale, dar doar atat! |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 16 Oct 2011, 18:38 | |
| E, nu e chiar asa izolata. E totusi mai aproape de centrul orasului decat Buc Progresu, are troleibuzele 69 si 85, plus auto 682, plus 143 care face bucla de intoarcere acolo. Basca o linie de tramvai cu macaz in fata, permitand stationarea a catorva garnituri, care linie ar putea fi reactivata. Insa avantajele Garii de Nord sunt mult prea mari pentru a se gandi Oborul sa ii fure trenuri. Poate doar cand o intra GdN intr-o modernizare masiva a liniilor...daca va intra vreodata... sa fie folosit Oborul ca solutie de avarie. |
|
| |
Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8374 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 24 Oct 2011, 22:07 | |
| - alexmorph3us a scris:
- Alex Avram a scris:
- Eu as vrea sa se reintroduca inapoi P.8036 Fetesti-Bucuresti OBOR!ca cu ala multa lume isi facea treaba deoarece pleca din Fetesti la o ora cat de cat buna...nici prea tarziu nici prea devreme.si ajungeai in OBOR la o ora buna....
Pai acum din toamna au facut chiar asta.Au pus mai tarziu pe 8014 care preia vagoanele celui de dimineata din Fetesti cam la ora la care pleca 8036 inainte si ajunge in Obor la 18:26 la ora la care sosea inainte 8036 numai ca le are si pe cele de Constanta fiind 6-7 vag acuma.Destule pentru toata lumea zic eu si mai bine de atat nu se putea.Eu ma declar multumit de cum au procedat si sper sa ramana asa si pe viitor cel putin acum cand nu mai e 8036. Pai eu ziceam sa se faca cum era acum un an....acum sunt 2 trenuri in unul singur...si doua locomotive!pai cum era anul trecut era mult mai bine deoarece 8014 avea ora lui de sosire in Obor iar 8036 alta ora.....Atuncea erau 3 trenuri spre obor dupa masa 8014,8036,8016.acum au mai ramas 2:(8014 si 8016) |
|
| |
traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5135 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 28 Oct 2011, 10:41 | |
| Ma gandeam, sunt atatea trenuri de la Timisoara la Craiova dar nu exista nici macar un tren direct intre Timisoara si Constanta, Timisoara-Galati sau Timisoara-Braila, ori Timisoara-Giurgiu. Aveti idee daca se vor introduce si astfel de trenuri in noul mers, si ce utilitate credeti ca ar avea? Macar unul din trenurile care trec prin Craiova sa-l prelungeasca pana la Galati sau Giurgiu, ar putea, daca s-ar vrea! |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 28 Oct 2011, 10:48 | |
| - traian a scris:
- Ma gandeam, sunt atatea trenuri de la Timisoara la Craiova dar nu exista nici macar un tren direct intre Timisoara si Constanta, Timisoara-Galati sau Timisoara-Braila, ori Timisoara-Giurgiu. Aveti idee daca se vor introduce si astfel de trenuri in noul mers, si ce utilitate credeti ca ar avea? Macar unul din trenurile care trec prin Craiova sa-l prelungeasca pana la Galati sau Giurgiu, ar putea, daca s-ar vrea!
Nu nu va exista asemenea legatura , Timisoara-Galati si Timisoara-Constanta chiar ar fi foarte bine venita si foarte rau ca nu au introdus si asemenea legatura permanenta . |
|
| |
traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5135 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 28 Oct 2011, 11:02 | |
| Mda, e aiurea, sa nu existe legatura intre principalele puncte cardinale ale tarii si mari orase! Deci sudul Moldovei si Dobrogea sunt neglijate din acest punct de vedere. Deci exista legatura intre Cta si orase mult mai mici gen Oradea sau Arad dar nu si cu Timisoara care e mult mai important dpdv. al aglomerarii urbane, economice, legaturii cu Ungaria etc. Dupa parerea mea ar trebui sa existe si trenuri directe care sa ocoleasca Bucurestiul, nu-i neaparat nevoie ca toate trenurile sa treaca prin Bucuresti daca astfel se lungeste drumul inutil. Dar na, se pare ca am ramas cu metehnele trecutului, pe un mers de tren care aducea inainte de '89 cu 90% calatori mai multi, ceea ce azi nu mai e posibil. Ar trebui adaptat mersul la nevoile actuale. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 28 Oct 2011, 15:13 | |
| Problema e daca CFR ar baga o rama electrica sau un regio din 10 sau 15 min din Ploiesti Sud spre Ploiesti Vest si invers s-ar putea face noste legaturi mai bune decat mersul pana la Bucuresti Nord si pierdut inca 1ora si 40min Eu in 1996 am vrut sa merg de la Simeria la Vaslui cu R DACIA pana la Ploiesti Vest ajunge la 13.01 si la 13.30 aveam legatura spre Ploiesti Sud ajungeam la 13.35 si de acolo aveam la 14.35 R623 si ajungeam in Vaslui la 18.53 deci plecare din Simeria 6.47 aproape 12 ore cel mai rapid parcurs.. De la Timisoara spre Galati cea mai bune legatura e pe Craiova cu schimbare in Bucuresti Nord.. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Da Vin 28 Oct 2011, 21:00 | |
| Intre Timisoara si Constanta au fost trenuri directe pe toata perioada anului doar ca mergea la Budapesta si era de noapte.
|
|
| |
traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5135 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 28 Oct 2011, 21:08 | |
| Cand or fi fost, ca eu nu mi-aduc aminte? :shock: |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 28 Oct 2011, 21:43 | |
| De la noul mers unele trenuri IR vor scoate o viteza comerciala de 90km/h pe Bucuresti-Constanta ceea ce este net superior vitezelor comerciale de 50km/h pe care le vor scoate in mod normal celalalte trenuri IR pe alte rute sau magistrale dar se delimiteaza in acelasi timp si prin numarul mic de opriri pe distanta destul de mare (225km).
In acest sens consider ca este necesara infiintarea unui nou rang asa cum exista in Germania sau Elvetia denumit IRE (interregio expres) pentru a scoate in evidenta mai bine superioritatea acestor trenuri in fata IRca si timpi de mers . Materialul rulant si pretul pentru IRE nu trebuie sa fie diferit de IR , este vorba doar de denumirea in sine si impactul ei asupra clientilor . Astfel , clientul va stii luand IRE ca va ajunge mai repede la destinatie decat cu un IR dar in aceleasi conditii de confort...Simplu ca buna-ziua ! Singura regula este sa nu mearga sub 140.
Daca IR scoate de cele mai multe ori viteze comerciale de 50-60 km/h , toate trenurile care scot viteze de minimum 80 km/h ar trebui redenumite IRE .
Astfel . putem avea deja IRE Bucuresti-Constanta si pe viitor prelungit la Brasov sau Craiova . Nu este normal ca pe aceeasi ruta sa avem IR cu o oprire , dar si cu 2 , 3 sau 4 opriri si timpi de mers diferiti cum va fi cazul pe M800 SI M300 din decembrie ! Daca tot se vrea IR cu o singura oprire sau 2 pe Bucuresti-Constanta si cu timpi de cca 2h30' mai bine sa fie denumit IRE iar IR-urile sa aibe mult mai multe opriri decat pana acum ca media permite...
Ce propun eu pentru M800 macar de la mersul 2012-2013: -trenuri IR(120-140km/h) cu opriri:
Bucuresti Baneasa Lehliu Ciulnita Fetesti Cernavoda Pod Medgidia Murfatlar Palas
-trenuri IRE (140km/h) cu opriri:
Bucuresti Baneasa Ciulnita Fetesti Medgidia
-trenuri IC (160km/h) cu opriri:
Bucuresti Baneasa Fetesti |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 14 Noi 2011, 17:33 | |
| Un tren bun era Galati-Timisoara care trebuia repus in circulatie cu grupa pentru Oradea ce se detasa in Razboieni si grupa de Satu Mare ce se detasa in Deda . Astfel avea si Galati o mai buna legatura cu tara plus trenul de noapte Unirea Galati-Timisoara pe valea Prahovei ce se combina in Teius cu Iasi-Timisoara , trenuri ICN . |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
|
| |
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|