|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5135 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 04 Sept 2011, 07:25 | |
| Adevarul e ca in ultimii ani trenurile IC au intrat in dizgratie, numarul lor micsorandu-se permanent pana s-a ajuns la putinele perechi de azi...Si cand te gandesti cu cat fast fusesera lansate in anii '90, ziceam si noi ca in sfarsit vom avea transport de mare viteza civilizat intre principalele orase, dar nu a fost asa. Orase precum Constanta au fost vaduvite de IC dupa ce incompetentii de la CFR si-au dat seama ca nu circula nimeni cu ele la 5 ore si ceva pana la Bucuresti, asa ca le-au declasificat in Rapid. Cred ca acum nu sunt mai mult de 15 perechi in toata tara, sper sa le reactiveze la locul cuvenit odata cu noul mers si noile denumiri! Problema se pune cine va circula cu ele la preturile pe care le vor avea. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 04 Sept 2011, 20:49 | |
| Pe infrastructura curenta cred ca CFR da faliment daca preturile vor fi comparate cu cele din UE .Oricat confort ai calatorul vrea si timp de parcurs cat mai mic.. si asta apare cand ai infrastructura buna .. chiar daca opreste in mai multe gari mici. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: doua trenuri Mar 27 Sept 2011, 00:10 | |
| Sunt calatori care ar dori un tren PERSONAL = regio intre Bucuresti si Galati si retur si un tren interregio intre Bucuresti si Comanesti. Cred ca mai sunt si alti care ar beneficia de ele. |
| | | iuli.hard
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 30 Localizare : Onesti Reputatie : 5532 Data de inscriere : 31/08/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Sept 2011, 12:18 | |
| A fost candva Siculeni-Bucuresti apoi taiat la Comanesti-Bucuresti iar apoi taiat la Adjud-Bucuresti (orar special) iar apoi a disparut |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| | | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Sept 2011, 20:04 | |
| Drept e ca nu mergea cam nimeni cu P5005 pana la Ciceu (deh, mie nu-mi place denumirea de Siculeni). Pentru ca era o ruta ocolitoare (394 km), iesea mai ieftin prin Brasov (270 km). Trenul 5005 mergea la Ciceu pentru a deservi si L501 intr-un fel de cursa locala, nu pentru ca erau asa multi calatori. Calatorii se cam opreau la Comanesti. Cam aceeasi treaba era si cu P7112/5101, cand mergea pe relatia Galati-Buzau-Suceava-Campulung. Trasele exista si acum, dar sunt facute de mai multe trenuri distincte. Personal intre Galati si Bucuresti? da, foarte probabil c-ar fi util, ca s-ar gasi persoane pentru el, dar ar lua caimacul care se duce acum la Accelerate si rapide (sau la dubele Sir Trans). Asa ca n-o sa il vedem prea curand. |
| | | iuli.hard
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 30 Localizare : Onesti Reputatie : 5532 Data de inscriere : 31/08/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mar 27 Sept 2011, 22:46 | |
| Comanesti sus , Comanesti jos parca e statie de aur , frate ?! |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 28 Sept 2011, 08:40 | |
| - iuli.hard a scris:
- Comanesti sus , Comanesti jos parca e statie de aur , frate ?!
e de bronz inca un lucru: intre Onesti si Comanesti nu prea exista legaturi auto, ceea ce e un lucru folositor pt CFR |
| | | iuli.hard
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 30 Localizare : Onesti Reputatie : 5532 Data de inscriere : 31/08/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 28 Sept 2011, 19:19 | |
| Exact ,majoritatea elevilor care sunt inscrisi in liceele din onesti sunt de pe raza Adjud-ONESTI si Ghimes-Comanesti-Tg ocna-ONESTI si automat au abonamente la cfr .De ex la mine in clasa sunt 23 de navetisti si 4 din oras .. Cat despre statia Comanesti , este nod de cale ferata acum devenit istorie ,toata lumea , Comanesti este oras mare gara e pe masura , GRESIT ,Comanesti care este Oras nici macar Municipiu si este un sfert din Municipiul Onesti ca si populatie sa nu mai vorbesc ca e de spriat.Inteleg, e nod feroviar , trenurile opresc si pornesc de acolo dar nu mai aberati ca este una din cele mai importante statii |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Mier 28 Sept 2011, 21:40 | |
| - ATM a scris:
- Personal intre Galati si Bucuresti? da, foarte probabil c-ar fi util, ca s-ar gasi persoane pentru el, dar ar lua caimacul care se duce acum la Accelerate si rapide (sau la dubele Sir Trans). Asa ca n-o sa il vedem prea curand.
un personal de noapte ar fi binevenit, acel 5022 care ajunge la 6 in Basarab, sa plece din Galati altfel trebuie sa te duci cu IC ul, care pleaca la 5 dimineata, deci pleci de la 3 jumatate de acasa |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 01 Oct 2011, 00:21 | |
| A existat multi ani un personal de noapte Galati -Bucuresti, P 7012. Dar nu se va reinfiinta in curand. Politica CFR e ca sa forteze oamenii sa mearga cu trenuri de rang superior, iar personalele sa fie folosite doar pentru legaturi locale.
Cat despre Comanesti, nu abereaza nimeni, urmaresc doar ce arata tabela 501 si comentez ca atare. De vreme ce a existat atata timp: - sezonier cu plecare din Comanesti, -grupa de Bucuresti cu plecare din Comanesti (actualmente tren local separat) - personale Comanesti-Galati etc etc. atunci probabil ca a fost necesara ducerea trenurilor la Comanesti, la km 75 al tabelei, pentru deservirea statiilor aferente (plus Moinesti) si nu limitarea lor la Onesti, la km 32, si nu prelungirea lor pana la Ghimes. Din ce mi-am dat eu seama, nu prea au existat trenuri care sa se formeze din Onesti, poate cu 1-2 exceptii de garnituri care stationau vreo 2 ore si erau considerate trenuri separate. Daca e sa facem o paralela, putem lua orasele Braila si Focsani vs Galati si Marasesti. Datorita faptului ca era mai fezabil dpdv economic sa se formeze trenurile in statii-nod cale ferata, nici unul din orasele amintite nu formeaza vreun tren de ...ahahaaaaa...multi ani. Ma rog, Braila si Galatiul sunt orase oarecum similare ca dimensiuni, dar translatia Focsani-Marasesti /sau chiar Medias-Copsa Mica se potriveste destul de mult cu Onesti-Comanesti.
Boon, inapoi la propuneri de infiintare, ca pana acum am cam batut campii. Odata cu terminarea lucrarilor pe M800, as lua in calcul reinfiintarea trenurilor accelerate pentru Slobozia si Calarasi. Doua orase nu chiar mici, capitale de judet, care totusi nu au nici un tren de rang superior la dispozitie. Poate niste automotoare care sa mearga la Bucuresti sau Ploiesti? din ce am vazut in teritoriu, dubarii sunt al naibii de bine dezvoltati, deci potential ar exista...singura alta resedinta de judet care "beneficiaza" de o astfel de lipsa de tren rang superior este Alexandria, dar aici justificarea e mult mai clara si cam fara posibilitati de modificari- ruta catre Bucuresti ocoleste foarte mult comparativ cu rutierul (140 km vs 85 km). |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Sam 01 Oct 2011, 13:03 | |
| Tren de rang superior pt. Alexandria nu se justifica. Ar face cu schimbul locomotivei si rebrusare in jur de 2 ore si 15 min., mult peste cat face autobuzul, in jur de 75 min. Poate un desiro, dar ar fi folosit doar de CFR-isti. Daca nu ar avea oprire macar la Peretu care e cea mai mare comuna intre Alexandria si Rosiori nu prea ar avea asa multi clienti. Nici acceleratul Rosiori - Bucuresti(1897-1898?) nu e vreun mare succes. Alexandria e izolata feroviar de Bucuresti. In schimb un accelerat de Craiova zic eu ca ar fi de succes, ar scoate cam aceeasi timpi ca un autobuz, iar autobuz direct Alexandria-Craiova nu mai este. Sunt destui studenti din Alexandria si restul comunelor din jur la Craiova. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 09 Oct 2011, 11:29 | |
| - ATM a scris:
- Personal intre Galati si Bucuresti? da, foarte probabil c-ar fi util, ca s-ar gasi persoane pentru el, dar ar lua caimacul care se duce acum la Accelerate si rapide (sau la dubele Sir Trans). Asa ca n-o sa il vedem prea curand.
Sir Trans duce la Constanta, nu la Galati. poate GSM Trans, e pentru Galati(si pentru Constanta also) nu neaparat pesonal, chiar si accelerat ar fi bun (sa ajunga dimineata devreme in Bucuresti) oricum acceleratul face acum 5 ore (aproape cat facea vechiul personal ) |
| | | v43v63
Numarul mesajelor : 10 Reputatie : 5235 Data de inscriere : 07/08/2010
| Subiect: tren nou Mar 11 Oct 2011, 10:22 | |
| Ar fi o idee daca s-ar putea si ar vrea CFR-ul din iarna un nou tren spre Baia Mare ziua care sa circule pe Brasov-Sf Gheorghe-Miercurea Ciuc-Siculeni-Toplita-Deda-Beclean-Dej-Jibou-Baia Mare.Asa s-ar mai reduce timpul de mers fata de zona Sighisoara-Cluj acolo unde A1745 ocoleste foarte mult.
|
| | | Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8374 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Vin 14 Oct 2011, 19:06 | |
| - nokia2010 a scris:
- Mie nu îmi place că deşi Gara Bucureşti Est (Obor) e conectată la linia Bucureşti - Constanţa nu pleacă trenuri de rang superior spre Cosntanţa. Propun ca în sezonul estival să existe 2 perechi de trenuri accelerat şi o pereche de tren rapid pe Bucureşti Est (Obor) - Constanţa (sau chiar Mangalia). Acum circulă şi autobuzul 143 până la Gara de Est (Obor), deci gara e ceva mai bine deservită. R..A.T.B. ar putea să înfiinţeze o linie de autobuz care să lege gara de cartierul Titan - Balta Albă. Şi să nu uităm că din Gara de Est (Obor) distanţa către mare e mai scurtă cu 10 km.
Si eu as vrea la fel!dar nu e posibil asa ceva pentru ca multi navetisti se duc pe Obor...si daca fac cum fac pe personale adica sa traga semnalul de alarma la fiecare statie sau eventual in poarta casei nu au facut nimic!asa ca asteptam mult si bine sa faca asa ceva! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |