Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.

In jos 
+80
FeroFan97
alex.alexus.tm
Vale
AndreiStefan
Tomi13leu
lifetec
baiazid
Simply18
Spartan1948
tudor_vl
maris.constantin
membru exclus
Katalin4653
92Dragos
roseanu
NicuS
Adirmvl
EuroNight
Rarau
membru inactiv
Sergiu rmn
bvio88
Teodor
Vlad
rizelgeorgel2004
Radu Tudor
bostanescu gigel
cristi CFR
mureseanu_976
AlexD
ionutz85
didinul
pannonia express
cont inactiv
060-EA078
The Legend
alinx3330
marius_catalin84
Luna
manuela
Dr2005
srazvi
alexmorph3us
Alex Avram
v43v63
iuli.hard
tzifrea
cont dezactivat .
kristi kkk
billy752-istu
cristi ar
mihaiuc
traian
Caravelle_Zg
AndiCFR
laur 133
cristyadaX
frank81
redeme
Nesebar
bogdan srl
DUAL
IonutCFR2009
popovici
Traveller
MariusM
ATM
romaniaetc
sorinucu
Vitosa
razvan - trenuri
cardinal
COSTACHE MIHAIL
Adrian78
lovekomotive
Costin.H
decward
stefan_br
nokia2010
myster2008
84 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 38 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
traian

traian


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 40
Localizare : Eforie Sud
Reputatie : 5135
Data de inscriere : 23/06/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Icon_minitimeVin 19 Aug 2011, 23:00

Acum ca se va deschide cel mai mare mall din Constanta - e vorba de Maritimo Center, care va cuprinde si hipermarketul Auchan unde deja se fac angajari, ar trebui bagat un personal Mangalia-Constanta care sa plece din Mangalia undeva la 04:30 dimineata si sa ajunga la Constanta cel tarziu la 05:30 deoarece programul angajatilor va incepe la ora 6 dimineata (am fost la interviu si asa mi s-a spus) si sunt si oameni din afara orasului care nu au cum sa ajunga la ora 6 fix acolo, tocmai la marginea Constantei pe str. Aurel Vlaicu, pentru ca nu au nici tren, nici autobuz asa de dimineata!
E o nedreptate si o discriminare practic pentru noi, cei din afara orasului care dorim sa muncim in Constanta insa nu putem din cauza ca nu avem cu ce ajunge acolo asa de dimineata! De asta se si prefera mai mult angajati din Constanta, pentru ca ei pot ajunge imediat, la timp, fiind din interiorul orasului.
Credeti-ma ca stiu cu ce se mananca naveta, am facut-o 10 ani de zile, prin frig si ploaie, dar marea problema e ca trenurile sunt puse la ore total aiurea pentru unii oameni! Iarasi la fel, la intoarcere, ultimul tren Constanta-Mangalia e pe la 7 si ceva seara, mult prea devreme, dar cei care scapa la 8, 9 sau 10 seara si nu mai au niciun mijloc de transport ce sa faca? Iarna ultimul autobuz e la 20:30 si vara la fel si risti sa nu-l prinzi daca iesi din schimb la 8.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Icon_minitimeVin 19 Aug 2011, 23:28

Pana in 89 erau trenuri personale din orase care erau special puse pentru cei ce ies seara tarziu si locuiesc langa orase in satele din apropiere , aceste trenuri plecau in jurul orelor 23 si veneau dimineata devreme la 5 in orase , astfel de trenuri se mai gasesc si acum dar foarte putine sunt la numar , de exemplu Cluj-Dej este la 23:02 , Timisoara-Arad la 0:38 , Arad-Timisoara la 23:42 , Brasov-Fagaras 23:20 , in toata tara sunt putine aceste trenuri la ora 23 mai sunt cateva la 22 dar tot asa le putem numara pe degete . Au fost desfintate atat din cauza navestilor fara bilete cat si din cauza ca au scazut foarte mult numarul lor si pentru cativa calatori nu se merita sa tina in functiune un anume tren , intradevar am consultat un mers vechi pe ruta Constanta-Mangalia ultimul ce pleca din Ct. era la 23:48 in '89 si din Mnagalia era la 22:20 .

_________________
595423Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Bdeem_8496_aPropuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Bdeem_8496_aPropuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Bdeem_8496_a


Ultima editare efectuata de catre karpaty in Vin 19 Aug 2011, 23:29, editata de 1 ori
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Icon_minitimeVin 19 Aug 2011, 23:29

DUAL a scris:
Intre Deva si CJ este 1828 .. intre Timisoara si Brasov a fost 1621 .. dar acum e spart in 2 trenuri(pana la Sibiu) , si TM BV este acum facut de Regiotrans via Arad,dar circula GOL!
Rectific.. azi Regio avea 2 calatori dinspre Arad .. 1 a coborat in Deva Smile)
Sus In jos
tzifrea

tzifrea


Numarul mesajelor : 51
Localizare : Cluj Napoca
Reputatie : 4930
Data de inscriere : 19/07/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Icon_minitimeVin 19 Aug 2011, 23:43

DUAL a scris:
DUAL a scris:
Intre Deva si CJ este 1828 .. intre Timisoara si Brasov a fost 1621 .. dar acum e spart in 2 trenuri(pana la Sibiu) , si TM BV este acum facut de Regiotrans via Arad,dar circula GOL!
Rectific.. azi Regio avea 2 calatori dinspre Arad .. 1 a coborat in Deva Smile)



Stii cumva de ce P2048 Arad-Simeria are in Deva, nu stiu si restul traseului doua locomotive?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Icon_minitimeSam 20 Aug 2011, 00:40

tzifrea a scris:
DUAL a scris:
DUAL a scris:
Intre Deva si CJ este 1828 .. intre Timisoara si Brasov a fost 1621 .. dar acum e spart in 2 trenuri(pana la Sibiu) , si TM BV este acum facut de Regiotrans via Arad,dar circula GOL!
Rectific.. azi Regio avea 2 calatori dinspre Arad .. 1 a coborat in Deva Smile)



Stii cumva de ce P2048 Arad-Simeria are in Deva, nu stiu si restul traseului doua locomotive?
Aduce garnitura trenului P2343
Sus In jos
cristi ar




Numarul mesajelor : 866
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6554
Data de inscriere : 28/05/2009

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Icon_minitimeMier 31 Aug 2011, 22:36

Personalul Regio care pleaca la 11,15 din Arad la Brasov are destul de multi calatori la plecare din Arad, in jur de 40-45, eu am circula cu el pana la Radna, si acolo s-au mai urcat.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: un tren necesar   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Icon_minitimeJoi 01 Sept 2011, 00:21

Trebuie introdus un tren intre Bucuresti si Brasov cu plecare dupa ora 21.30 deoarece este prea mult timp intre acceleratul de seara spre Baia Mare si trenul de dimineata.
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Icon_minitimeJoi 01 Sept 2011, 03:58

Corect. O rama Z6100 in regim de accelerat/regio express poate...odata demult erau destule trenuri care plecau si la 22.00...23.00....23.30 spre Brasov - expresul de Satu Mare, acceleratul 321 de Cluj, international la 12 noaptea. Partea proasta e ca 1. o rama din asta n-are AC, asa ca trebuie sa mearga si la-ntors noaptea/dimineata, sa nu simta calatorii lipsa , iar intoarcerea ramei nu prea are loc dimineata devreme, vin toate trenurile de noapte spre Bucuresti si s-ar canibaliza fluxul. Poate totusi pusa cu plecare la 03.20 sau 04.20 din Brasov, luand la rand toate garile de pe Valea Prahovei, iar in contrapartida A1742 si A1644 sa mearga intr-adevar in regim de accelerat. E o adevarata rusine ce se intampla cum cu aceste doua trenuri pe Valea Prahovei.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Icon_minitimeJoi 01 Sept 2011, 21:59

razvan - trenuri a scris:
Trebuie introdus un tren intre Bucuresti si Brasov cu plecare dupa ora 21.30 deoarece este prea mult timp intre acceleratul de seara spre Baia Mare si trenul de dimineata.
Dar nu sunt cerinte ptr trenuri dupa ora 21.30 spre Brasov, iar ultimul e la ora 21.10 trenul A14005 (14001 IN EXTRASEZON).

@ATM : S-ar gatui traficul prin introducerea unui tren personal (inainte de reabilitare circula 3012 de la Predeal), d-aia circula acele A in regim de personal, ele avand un numar mare de vag si calatori cat sa nu le umple la refuz, oricum politica CFR este : ,,sardelutze la vagon,,
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Icon_minitimeVin 02 Sept 2011, 00:18

Nici nu stiu ce sa zic, totusi o rama electrica nu are o capacitate asa...extrem de mare. Macar in zilele de vineri, cu studenti, cred ca totusi s-ar strange.
Am inteles de ce acceleratele respective fac regim de personal, inteleg ca e o situatie temporaar care (sper) nu se va generaliza dupa terminarea lucrarilor insa dupa umila mea parere:
-nu e normal sub nici o forma ca un tren care vine de la cuca macaii din Maramures ca opreasca in Nistoresti, Gura Beliei sau Buda, acumuland cam 45 de minute intarziere pentru asta
-nu inteleg unde ar fi gatuirea. Tinand cont ca pe sens contrar nu vin trenuri de pasageri la ora aia - traficul dinspre Ploiesti spre Brasov fiind practic inexistent pe la 3 dimineata - gatuirea ar face-o doar marfarele. Care , din ce am fost invatat de mic, ar trebui sa aiba o prioritate mai scazuta decat trenurile de pasageri.
Mai logic mi s-ar fi parut ca macar unul din accelerate sa fie dublat imediat, incepand din Predeal, la un interval de 10 minute, de o astfel de rama, pentru calatorii locali. Iar acceleratul sa fie accelerat.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Icon_minitimeVin 02 Sept 2011, 16:58

maryus74 a scris:
[Dar nu sunt cerinte ptr trenuri dupa ora 21.30 spre Brasov, iar ultimul e la ora 21.10 trenul A14005 (14001 IN EXTRASEZON).

Pai de ce nu sunt cerinte ?? Ca daca vrei sa vi de la Craiova, Rosiori, Constanta etc si ajungi cu trenu in Bucuresti dupa 21:00 nu ai legatura deci nu poti sa iti iei bilet, deci nu vii asa ca nu au cum sa fie cerinte.

Pentru cei care veneau dupa 21:00 de la Bucuresti la Ploiesti nu e problema a fost 5023, acum mai sunt 663 si 753 dar ptr Valea.Prahovei si Brasov ioc trenuri.

Daca bagi plecarea lui 1641 mai tarziu atunci va ajunge maine la prinz la destinatie deci iar nu e bine. Cel mai bine ar fi un tren Accelerat de la Constanta - Buc.Nord - Brasov - Sibiu cu ceva mai multe opriri intre Brasov si Sibiu cu plecare dupa ora 20:00 din Constanta, plecare din Bucuresti dupa 22:50 , Brasov plecare dupa ora 02:00 care sa ajunga undeva la 05:10-05:30 in Sibiu.

Era acum vreo 2-3 ani un personal din Brasov la Sibiu cu plecare putin dupa ora 02:00 si pleca cu destuii calatorii chiar daca nu oprea in multe statii pana la Fagaras. mai tragea cu el inca o lcomotiva si o garnitura de vagoane care venea la Brasov dimineata ca primul personal Fagaras-Brasov. Vara trenul asta de dupa 02:00 din Brasov era si mai plin cu turistii si pescarii la greu.

Calatorii s-ar gasii ptr minim 4 vagoane dar la CFR pe nimeni nu intereseaza.

In prezent 1641 pleaca la o ora rezonabila tinand cont de traseu si de ora la care ajunge la destinatie, dar 1745 pleaca destul de tarziu si mai ales ptr o zi de vara cand soarele rasare in jurul orei 05:00 pentru turistii de o zi de munte si mai ales ptr cei care urca la picior e cam tarziu acest tren, dupa ce ca mai e si scump.

Nu mai tin minte exact anul dar e vreo 3-4 anii de cand R 374 Buc.Nord-Budapesta avea doar 5 vag primele 2-3 vag erau 21-80, un restaurant, un clasa 1 si parca un dormitor, in zilele de vineri, sambata si duminica pe timpul verii se mergea pe Valea.Prahovei si Brasov cu bilete fara loc desi era rapid si pleca in jurul orei 05:30 din Bucuresti.

Poate or baga astia de la noul mers un tren cu plecare seara intre 22:30-23:55 din Bucuresti si dimineata macar pe timpul verii un accelerat cu plecare intre 05:30-05:50 din Bucuresti ca daca zic personal e ca si cum ai cere de pomana.

eu unul sunt multumit ca stau in Ploiesti la 1,6 km de gara de Vest si am dimineata 3023 cand sunt liber si 3001 cand ies dupa tura de noapte iar ptr intorcere 3006 foarte foarte rar si 3028 destul de des chiar si iarna.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Dupa observarile mele prin tara :   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Icon_minitimeSam 03 Sept 2011, 15:17

iata cateva propuneri de trenuri de rang superior in tara :

- cred ca este necesar macar o pereche de trenuri INTERCITY intre Iasi - Cluj Napoca - Timisoara si retur (nu de alta dar avioanele CARPATAIR au multi pasageri care poate ar merge si cu trenul intre Moldova si Transilvania) in plus "clientul este stapanul nostru" si nu poti sa spui unei persane sa schimbe trenul in Bucuresti........ dar mai sunt si multi turisti si oamenii cu posibilitati financiare care doresc sa mearga la Cluj Napoca sau in apropiere (iar ei in prezent aleg masina personala);

- un alt tren necesar ar fi intre Oradea (sau Cluj) si Galati (sa lege cele 2 zone) , un tren Timisoara - Galati, pentru ca in prezent cei care doresc sa calatoreasca intre aceste localitati si cele de pe parcurs sunt obligate sa coboare in Bucuresti sau Brasov
- un tren INTERREGIO intre Brasov si Craiova.

Very Happy
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Icon_minitimeSam 03 Sept 2011, 22:30

razvan - trenuri a scris:
iata cateva propuneri de trenuri de rang superior in tara :

- cred ca este necesar macar o pereche de trenuri INTERCITY intre Iasi - Cluj Napoca - Timisoara si retur (nu de alta dar avioanele CARPATAIR au multi pasageri care poate ar merge si cu trenul intre Moldova si Transilvania) in plus "clientul este stapanul nostru" si nu poti sa spui unei persane sa schimbe trenul in Bucuresti........ dar mai sunt si multi turisti si oamenii cu posibilitati financiare care doresc sa mearga la Cluj Napoca sau in apropiere (iar ei in prezent aleg masina personala);

- un alt tren necesar ar fi intre Oradea (sau Cluj) si Galati (sa lege cele 2 zone) , un tren Timisoara - Galati, pentru ca in prezent cei care doresc sa calatoreasca intre aceste localitati si cele de pe parcurs sunt obligate sa coboare in Bucuresti sau Brasov
- un tren INTERREGIO intre Brasov si Craiova.

Very Happy
Si tu vezi calatorii fugind de la Carpatair la aceste trenuri intercity? in cat timp parcurge avionul aceste distante si in cat timp tr intercity (doar cu rangul)? Te crezi in Franta, Anglia, Japonia?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Icon_minitimeSam 03 Sept 2011, 22:49

Carpatair e prea smechera si prea puternica ca sa poata vreodata pierde clientii ptr intercity. Poate numai in cazul in care intercitiul va merge de la Buc la Oradea cu 200 km/h.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: ce cred eu?   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Icon_minitimeSam 03 Sept 2011, 22:52

maryus74 a scris:
razvan - trenuri a scris:
iata cateva propuneri de trenuri de rang superior in tara :

- cred ca este necesar macar o pereche de trenuri INTERCITY intre Iasi - Cluj Napoca - Timisoara si retur (nu de alta dar avioanele CARPATAIR au multi pasageri care poate ar merge si cu trenul intre Moldova si Transilvania) in plus "clientul este stapanul nostru" si nu poti sa spui unei persane sa schimbe trenul in Bucuresti........ dar mai sunt si multi turisti si oamenii cu posibilitati financiare care doresc sa mearga la Cluj Napoca sau in apropiere (iar ei in prezent aleg masina personala);

- un alt tren necesar ar fi intre Oradea (sau Cluj) si Galati (sa lege cele 2 zone) , un tren Timisoara - Galati, pentru ca in prezent cei care doresc sa calatoreasca intre aceste localitati si cele de pe parcurs sunt obligate sa coboare in Bucuresti sau Brasov
- un tren INTERREGIO intre Brasov si Craiova.

Very Happy
Si tu vezi calatorii fugind de la Carpatair la aceste trenuri intercity? in cat timp parcurge avionul aceste distante si in cat timp tr intercity (doar cu rangul)? Te crezi in Franta, Anglia, Japonia?

Putini sunt cei care vor fugi de la avion la tren dar sunt si multi care vor vagoane de calitate si preturi pe masura (nu ma refer la mine care merg cu toate rangurile) si sa nu mai mearga cu vagoanele actuale de accerelat pe aceste rute.

CONSIDER CA SI CEI DIN NORDUL ROMANIEI MERITA TRENURI DE CALITATE PE CARE IN PREZENT NU LE AU LA CARE SE ADAUGA TURISTI.

Laughing
Sus In jos
Continut sponsorizat





Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.   Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. - Pagina 10 Icon_minitime

Sus In jos
 
Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.
Sus 
Pagina 10 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 38 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R.
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016
» Propuneri pentru mersul 2023/2024
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2020-2021

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI-
Mergi direct la: