|
| Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
+80FeroFan97 alex.alexus.tm Vale AndreiStefan Tomi13leu lifetec baiazid Simply18 Spartan1948 tudor_vl maris.constantin membru exclus Katalin4653 92Dragos roseanu NicuS Adirmvl EuroNight Rarau membru inactiv Sergiu rmn bvio88 Teodor Vlad rizelgeorgel2004 Radu Tudor bostanescu gigel cristi CFR mureseanu_976 AlexD ionutz85 didinul pannonia express cont inactiv 060-EA078 The Legend alinx3330 marius_catalin84 Luna manuela Dr2005 srazvi alexmorph3us Alex Avram v43v63 iuli.hard tzifrea cont dezactivat . kristi kkk billy752-istu cristi ar mihaiuc traian Caravelle_Zg AndiCFR laur 133 cristyadaX frank81 redeme Nesebar bogdan srl DUAL IonutCFR2009 popovici Traveller MariusM ATM romaniaetc sorinucu Vitosa razvan - trenuri cardinal COSTACHE MIHAIL Adrian78 lovekomotive Costin.H decward stefan_br nokia2010 myster2008 84 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5705 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Dum 19 Iun 2011, 22:29 | |
| - DUAL a scris:
- laur 133 a scris:
- Trenul accelerat 1822 este aglomerat la max. Un singur tren atat pt banateni cat si pt olteni este macel. Intradevar exista un sezonier,din 24 iunie ,dar ar fi trebuit introdus mai devreme in circulatie, cel putin de la 1 iunie.
Banatenii au mai multe accelerate .. ai uitat 1823/4 si 1725/6,plus ca aia sunt olteni ... banatenii sunt dupa Craiova spre Timisoara. Eu ma refeream la calatorii care vor sa ajunga la mare. In prezent 1822 este singurul tren pt banateni si olteni ceea ce mi se pare strigator la cer. In 1822 erau cel putin 300 de calatori fara loc. Daca s-ar mai fi vandut bilete cu loc probabil in afar de cei 300 de calatori care stateau in picioare mai cumparau bilet inca 200. Acei 200 probabil au recurs la alt mijloc de transport,iar cei 300 posibil ca anul viitor sa recurga si ei la alt mijloc. PD:Desi trenul a plecat cu cca 50 de minute intarziere din craiova a ajuns la timp in Constanta. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 20 Iun 2011, 00:14 | |
| Din 24 iunie este R 996 |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6122 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 20 Iun 2011, 14:26 | |
| - Toader a scris:
- Infiintarea unui accelerat Brasov -Iasi si retur (nu regiotrans) pe traseul Brasov-M.Ciuc- Siculeni-Adjud-Bacau-Pascani-Iasi pe ziua asa cum a fost acum cativa ani [plecare din brasov la ora 14] .
??? Păi este A 1664 Iași - Adjud, plecare din Iași la 10:20, grupă pentru A 1752. Iar returul e ca grupă pentru 1751. Îmi închipui că l-au scos direct(cel care pleca din Iași dimineața) din lipsă de călători. Dar Regio mă rog ce are? |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 20 Iun 2011, 15:11 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Cred ca imediat trebuie introdus un tren rang personal sau accelerat de noapte intre Bucuresti si Constanta si retur.
Si cateva trenuri de lung parcurs intre regiuni.
A existat acum 1-2 ani un Personal Bucuresti-Constanta cu plecare din Bucuresti pe la 1:50 noaptea. Ar trebui sa bage mai multe trenuri de rang personal pe ruta Constanta-Mangalia macar din ora in ora pentru ca cei care vin de la Bucuresti sa nu stea o gramada dupa personal spre statiunile de pe litoral.. Si un accelerat Timisoara-Constanta care sa circule permanent ar fi bun pentru ca oamenii sa nu mai plateasca asa mult la sezonier. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 20 Iun 2011, 15:22 | |
| - redeme a scris:
- Toader a scris:
- Infiintarea unui accelerat Brasov -Iasi si retur (nu regiotrans) pe traseul Brasov-M.Ciuc- Siculeni-Adjud-Bacau-Pascani-Iasi pe ziua asa cum a fost acum cativa ani [plecare din brasov la ora 14] .
???
Păi este A 1664 Iași - Adjud, plecare din Iași la 10:20, grupă pentru A 1752. Iar returul e ca grupă pentru 1751. Îmi închipui că l-au scos direct(cel care pleca din Iași dimineața) din lipsă de călători. Dar Regio mă rog ce are? Era mai bine sa lase 1665 Brasov-Iasi la 14 ,parerea mea. Pai ma gandeam sa bage de exemplu vagoane 20-49 climatizate ,ar arata mai bine. |
| | | Caravelle_Zg V.I.P Member
Numarul mesajelor : 857 Varsta : 33 Localizare : Arad, România Reputatie : 6568 Data de inscriere : 05/09/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Lun 20 Iun 2011, 16:59 | |
| - Toader a scris:
- Ar trebui sa bage mai multe trenuri de rang personal pe ruta Constanta-Mangalia macar din ora in ora pentru ca cei care vin de la Bucuresti sa nu stea o gramada dupa personal spre statiunile de pe litoral..
Pe relaţia Constanţa - Mangalia toate trenurile sunt taxate la rang de personal dacă biletul este cumpărat la una din staţiile de pe relaţia respectivă. Idem pentru Salva - Sighetu Marmaţiei. |
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5139 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 23 Iun 2011, 10:00 | |
| Eu sper ca odata cu implementarea noilor ranguri de trenuri si noului mers al trenurilor 2011/2012 sa introduca si in restul anului trenuri directe spre cat mai multe parti ale tarii, de exemplu cum este acum R Constanta-Bucuresti-Oradea, sa fie direct si spre Resita, Sighetu Marmatiei, Baia Mare, Satu Mare etc. De fapt ar putea atasa grupa de Sighet la acest tren de Oradea, prin Cluj Napoca, asa cum a fost intr-o vara R 931 (acum 5-6 ani). Sau, varianta nr. 2 ar fi legaturi din Gara de Nord cat mai apropiate fata de sosire, de ex. iarna daca vin de la Constanta si vreau sa ajung la Sighet, trebuie sa stau vreo 5 ore in Gara de Nord, de la 11 pana la 16 (inainte era la 17:40). Normal ar trebui sa nu stai mai mult de 1h30min. pentru legatura, dat fiind ca oricum poti lua bilet pentru tot traseul de la destinatie. Ar fi si pacat sa nu reactiveze odata Gara baneasa, dupa ce au reparat tronsonul, tot nefolosita sa ramana, doar pentru "protocol". Sa bage trenurile directe pe acolo, macar vara, nu doar cel de Resita cum vad ca e anul asta! Poate unii vor sa ajunga si la aeroportul Baneasa (zic si eu), ce rost are sa ocolesti pana in Gara de Nord -intrare in gara-schimbare locomotiva-iesire din gara, rebrusare, ocolire etc.? |
| | | sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5821 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 23 Iun 2011, 12:07 | |
| Poi sa sti ca iarna (in decembrie) circula un sezonier Satu-Mare - Mangalia cu grupa de Sighet ! |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 23 Iun 2011, 12:17 | |
| - traian a scris:
- Eu sper ca odata cu implementarea noilor ranguri de trenuri si noului mers al trenurilor 2011/2012 sa introduca si in restul anului trenuri directe spre cat mai multe parti ale tarii, de exemplu cum este acum R Constanta-Bucuresti-Oradea, sa fie direct si spre Resita, Sighetu Marmatiei, Baia Mare, Satu Mare etc. De fapt ar putea atasa grupa de Sighet la acest tren de Oradea, prin Cluj Napoca, asa cum a fost intr-o vara R 931 (acum 5-6 ani).
Sau, varianta nr. 2 ar fi legaturi din Gara de Nord cat mai apropiate fata de sosire, de ex. iarna daca vin de la Constanta si vreau sa ajung la Sighet, trebuie sa stau vreo 5 ore in Gara de Nord, de la 11 pana la 16 (inainte era la 17:40). Normal ar trebui sa nu stai mai mult de 1h30min. pentru legatura, dat fiind ca oricum poti lua bilet pentru tot traseul de la destinatie. Ar fi si pacat sa nu reactiveze odata Gara baneasa, dupa ce au reparat tronsonul, tot nefolosita sa ramana, doar pentru "protocol". Sa bage trenurile directe pe acolo, macar vara, nu doar cel de Resita cum vad ca e anul asta! Poate unii vor sa ajunga si la aeroportul Baneasa (zic si eu), ce rost are sa ocolesti pana in Gara de Nord -intrare in gara-schimbare locomotiva-iesire din gara, rebrusare, ocolire etc.? Nu exista rapidul Constanta-Bucuresti-Oradea. Exista doar R936 Mangalia-Oradea si Acc 1631/ Constanta-Oradea. Bine ar fi sa puna trenuri sezoniere din alte tari de exemplu cum era anul trecut R 374/375 Budapesta -Mangalia.Acum porneste din Brasov.. Constanta ar trebui sa aiba legaturi cu orase din alte tari cum ar fi Viena,Chisinau,Praga,Belgrad,Sofia.. |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5705 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 23 Iun 2011, 12:36 | |
| Se pare ca CFR reduce de la an la an nr trenurilor cu marile capitale europene. A fost odata tren direct Bucuresti Paris, pana anul trecut era un tren direct si spre Venetia, unul pt litoralul bulgaresc la Varna, nici la greci nu mai avem tren . |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 23 Iun 2011, 13:26 | |
| Pai R461 nu mai circula pana la Thessaloniki? Aici scrie ca merge pana la Giurgiu Nord. http://www.infofer.ro/trs.asp?idtrv=29154440&cbodata=6/23/2011%201:17:33%20PM&lng=1 Cam ciudat sa mearga un rapid 2 ore pe o ruta asa scurta.. |
| | | sorinucu
Numarul mesajelor : 319 Localizare : Baia Mare Reputatie : 5821 Data de inscriere : 26/01/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 23 Iun 2011, 13:30 | |
| R461 circula in prezent pana la Istanbul, avand si o grupa de Sofia ! |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5523 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 23 Iun 2011, 13:47 | |
| - laur 133 a scris:
- Se pare ca CFR reduce de la an la an nr trenurilor cu marile capitale europene. A fost odata tren direct Bucuresti Paris, pana anul trecut era un tren direct si spre Venetia, unul pt litoralul bulgaresc la Varna, nici la greci nu mai avem tren .
Spre greci nu mai este tren din cauza OSE, care a anulat unilateral toate trenurile internationale. |
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5139 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. Joi 23 Iun 2011, 13:50 | |
| Alta chestie care nu stiu de ce nu se aplica si in timpul anului, ci doar vara, este de a nu mai opri trenurile chiar in fiecare gara si halta, uite de ex. cum se respecta rangul rapidului Mangalia-Sighet (cel care o ia de vreo cativa ani prin Moldova) nu mai opreste in Fiad, Romuli, Telciu, Dealu Stefanitei precum acceleratul Bucuresti-Sighet. De ce nu fac la fel si cu acceleratul? Sa opreasca doar personalele in astfel de statii si halte mici, nu trenurile cu parcurs rapid care ar trebui sa opreasca doar in marile orase! Degeaba te adaptezi cerintelor UE de renumerotare a categoriilor de tren daca nu vor fi si diferente intre ele, daca toate vor opri in aceleasi statii -normal ca un rapid nu va ajunge niciodata mai devreme ca un accelerat la destinatie! Hai ca am inteles situatia speciala a liniei Constanta-Bucuresti si faptul ca se facea drumul in 5 ore si ceva, dar nu poti continua la nesfarsit sa jecmanesti calatorii si sa-ti bati joc de ei! De aia zic, tare mi-e ca nu cumva sa fie aceeasi Marie cu alta palarie! Traficul a scazut cu aproape 90% fata de 1990, cand se inregistrau ~407 milioane de calatori anual, la mai putin de 58 milioane in 2010! Ori daca nici in conditiile astea nu pot fi mai eficienti, degeaba vor face restructurarea asta! |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8370 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Rangurile noi de trenuri din iarna Vin 24 Iun 2011, 12:27 | |
| Pentru ca se vor schimba probabil din iarna rangurile la trenuri se vor unifica tarifele la accelerate si rapide si atunci vor fii puse mai multe si mai dese. Trenurile sezoniere din Transilvania spre litoral pot sa circule prin Bucuresti Baneasa deoarece ar scuti 1 ora pana la 2 ore dupa finalizarea modernizarilor Bucuresti - Constanta si Bucuresti - Brasov.
Un tren rang INTERCITY Iasi - Cluj - Timisoara, un alt tren Iasi - Oradea - Budapesta este rusinos ca Moldova sa nu aibe un tren cu Ungaria si mai departe cu tarile vecine, mai ales ca autocarele sunt pline iar OAMENII NU SUNT DISPUSI SA OCOLEASCA PANA LA BUCURESTI PENTRU A MERGE IN ALTE TARI DIN UE. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
| |
| | | | Propuneri pentru înfiinţări de trenuri noi la C.F.R. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |