Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucrari de reabilitare pe M 800

In jos 
+34
redeme
nenuandrei
halmarius
Nesebar
mihaiuc
DUAL
popovici
bostanesku gigel
didinul
The Legend
ravers75
bostanescu gigel
AndiCFR
Adrian78
bondarel
COSTACHE MIHAIL
ATM
brandiburu
Vitosa
cristyadaX
AlexD
cortexedge
myster2008
IceShadow
IonutCFR2009
mardaryroby
alexmorph3us
RazvanCFR
Nk11
lovekomotive
cont dezactivat .
63-1143-5
Ionutz
DPS
38 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Urmatorul
AutorMesaj
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5462
Data de inscriere : 20/02/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Icon_minitimeMar 02 Aug 2011, 15:12

era buna o clasica gen 41-242 in vremurile ei bune
Sus In jos
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 263
Reputatie : 5122
Data de inscriere : 09/08/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Icon_minitimeMar 09 Aug 2011, 12:11

aseara la podul herastrau a fost accident pt ca era politie si masura intre linii.Era si echipa de filmare.Stie cineva ceva?
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Icon_minitimeLun 22 Aug 2011, 21:43

In urma finalizarii unor lucrari pe tronsonul Lehliu-Ciulnita, se mai pregateste o mica scadere de timpi pe Bucuresti-Constanta care poate deveni mult mai importanta in decembrie 2011 .
Astfel, incepand cu data de 18.09. CFRCALATORI.RO afiseaza deja un timp mai bun pentru R 686 respectiv 2h 42' multumita scaderii timpului pe tronsonul Lehliu-Ciulnita la 31' de la 36' in prezent dar si stationarilor limitate la un minut .
Avem insa si timpi crescuti cu cateva minute fata de cei din prezent atat pe tronsonul Bucuresti-Lehliu cat si Fetesti-Ciulnita sau cert ca unele lucrari ramase de efectuat si stopate pe durata sezonului estival vor reveni in forta. Si pe tronsonul Medgidia-Cernavoda Pod timpul a mai crescut cu un minut dar a scazut in schimb cu un minut pe Constanta-Medgidia .

Mersul insa nu a fost definitivat pentru toate trenurile , urmeaza probabil in zilele urmatoare .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15505
Data de inscriere : 06/03/2009

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Icon_minitimeSam 15 Oct 2011, 20:06

In Ciulnita mai sunt decat 2 linii functionale , linia 1 si linia 2 care sunt suprasolicitate de materialul rulant. De cele mai multe ori garniturile de calatori care sosesc, sunt regarate. In urma cu cateva zile, personalul 8591 a trebuit sa plece mai devreme de la linia 1 unde era garat pentru a face loc unui rapid ce venea de la Bucuresti. Toti calatorii aflati pe peron si care doreau sa mearga la Calarasi cu acest personal s-au speriat crezand ca trenul a plecat mai devreme. Abia dupa plecarea acelui rapid, personalul 8591 a fost regarat pentru cateva minute ca sa plece spre Calarasi, cu o mica intarziere.


In alta zi, abia sosise personalul 8596 de la Calarasi in Ciulnita pe linia 1, iar linia 2 era ocupata de un tren de marfa. Calatorii care se aflau pe peron, nu au avut timp sa urce in garnitura pentru Calarasi, intrucat aceasta a si plecat facand loc personalului 8033 care venea de la Bucuresti Obor pentru Fetesti. Dar si acesta a stat foarte putin in Ciulnita, intrucat de la Fetesti pentru Bucuresti Obor trebuia sa soseasca pers 8016, tot la linia 1 intrucat pe linia 2, asa cum am zis era un tren de marfa. Asa ca 8033 a fost manevrat spre Calarasi sub podul rutier langa cealalta garnitura . Abia dupa ce a plecat pers 8016 la Obor, pers 8033 a fost regarat la linia 1. Si abia dupa ce si acesta a plecat spre Fetesti, a fost regarata garnitura ce trebuia sa plece la Calarasi.


In Ciulnita se mai afla si liniile 8 si 9, insa acestea deservesc doar garniturile pentru Slobozia. Sunt oarecum izolate.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Icon_minitimeSam 15 Oct 2011, 20:09

Multa minte a avut operatorul de circulatie sa opreasca tr de marfa in Ciulnita !!!
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Icon_minitimeSam 15 Oct 2011, 21:37

maryus74 a scris:
Multa minte a avut operatorul de circulatie sa opreasca tr de marfa in Ciulnita !!!
E greseala inginerului de de la CFDP care a gandit traficul Smile.Trebuia sa aiba minim 3 linii sau 2 statii alaturate cu cate 3,4 linii functionale si macaze in X .. dar asta e traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul...
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15505
Data de inscriere : 06/03/2009

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Icon_minitimeSam 15 Oct 2011, 23:29

DUAL a scris:
maryus74 a scris:
Multa minte a avut operatorul de circulatie sa opreasca tr de marfa in Ciulnita !!!
E greseala inginerului de de la CFDP care a gandit traficul Smile.Trebuia sa aiba minim 3 linii sau 2 statii alaturate cu cate 3,4 linii functionale si macaze in X .. dar asta e traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul...

S-a intamplat vineri 7 octombrie 2011 acele manevre de care am pomenit mai sus
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6639
Data de inscriere : 10/07/2010

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Icon_minitimeDum 16 Oct 2011, 18:01

Citat :
care a gandit traficu

Daca ala a gandit intr-adevar asa ceva, chiar si numai pentru perioade mici de reconstructie, atunci e bun de reinscris la scoala, incepand cu ciclul gimnazial. Cum D-ne iarta-ma sa lase un nod de cale ferata cu plecare in 4 directii doar cu 2 linii?
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Icon_minitimeLun 17 Oct 2011, 13:15

maryus74 a scris:
Multa minte a avut operatorul de circulatie sa opreasca tr de marfa in Ciulnita !!!

Daca Ciulnita cap Y pe M800 nu e gata, poate fi de inteles faptul ca era marfar oprit in statie.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 14/07/2010

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Icon_minitimeLun 17 Oct 2011, 18:23

ATM a scris:
Citat :
care a gandit traficu

Daca ala a gandit intr-adevar asa ceva, chiar si numai pentru perioade mici de reconstructie, atunci e bun de reinscris la scoala, incepand cu ciclul gimnazial. Cum D-ne iarta-ma sa lase un nod de cale ferata cu plecare in 4 directii doar cu 2 linii?

E manageriabil, dar trebuie cap mult la dispecerat. Am avut si noi (SE) problema identica - 4 directii, pana la 24 de trenuri pe ora, pentru 2 luni a fost lasata in 2 linii (in mod normal sunt 4 linii + 2 infundate).
A functionat - schimbi mersul in mod ad-hoc unde e nevoie, reduci timpii de garare la chiar si 3 minute, dar rezolvi. Asta e, ca sa faci omleta, trebuie sa spargi si niste oua.
Si inteleg ca la Ciulnita exista 2 linii pentru 'toate directiile' si 2 linii pentru o singura directie.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Icon_minitimeMar 18 Oct 2011, 19:30

Dragos a scris:
maryus74 a scris:
Multa minte a avut operatorul de circulatie sa opreasca tr de marfa in Ciulnita !!!

Daca Ciulnita cap Y pe M800 nu e gata, poate fi de inteles faptul ca era marfar oprit in statie.
Din punctul tau de vedere ai dreptate, dar idiotul ala de operator trebuia sa opreasca marfarul in st Perisoru sau Dragos Voda sau oricare alta apropiata de acestea, nu e normal sa dai circulatia peste cap cu atatea manevre ale tr de calatori intr-o statie cu 2 linii electrificate (practic sunt 4 dar alea nu au inca fir de contact)
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Icon_minitimeMar 18 Oct 2011, 19:54

maryus74 a scris:
Dragos a scris:
maryus74 a scris:
Multa minte a avut operatorul de circulatie sa opreasca tr de marfa in Ciulnita !!!

Daca Ciulnita cap Y pe M800 nu e gata, poate fi de inteles faptul ca era marfar oprit in statie.
Din punctul tau de vedere ai dreptate, dar idiotul ala de operator trebuia sa opreasca marfarul in st Perisoru sau Dragos Voda sau oricare alta apropiata de acestea, nu e normal sa dai circulatia peste cap cu atatea manevre ale tr de calatori intr-o statie cu 2 linii electrificate (practic sunt 4 dar alea nu au inca fir de contact)

Oare nu era GFR cu prioritatea maxima?Azi in statia Simeria Acc 1837 a plecat cu 4 minute interziere de la linia 4 directa pentru a gara la linia 7 un cazanar GFR..Rusine la toti operatorii care organizeaza traficul
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Icon_minitimeMar 18 Oct 2011, 20:07

adrian78hd a scris:
maryus74 a scris:
Dragos a scris:
maryus74 a scris:
Multa minte a avut operatorul de circulatie sa opreasca tr de marfa in Ciulnita !!!

Daca Ciulnita cap Y pe M800 nu e gata, poate fi de inteles faptul ca era marfar oprit in statie.
Din punctul tau de vedere ai dreptate, dar idiotul ala de operator trebuia sa opreasca marfarul in st Perisoru sau Dragos Voda sau oricare alta apropiata de acestea, nu e normal sa dai circulatia peste cap cu atatea manevre ale tr de calatori intr-o statie cu 2 linii electrificate (practic sunt 4 dar alea nu au inca fir de contact)

Oare nu era GFR cu prioritatea maxima?Azi in statia Simeria Acc 1837 a plecat cu 4 minute interziere de la linia 4 directa pentru a gara la linia 7 un cazanar GFR..Rusine la toti operatorii care organizeaza traficul
Ei n-au nicio vina, asa sunt ,,directivele de la centru,,
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Icon_minitimeMar 18 Oct 2011, 21:51

maryus74 a scris:
adrian78hd a scris:
maryus74 a scris:
Dragos a scris:
maryus74 a scris:
Multa minte a avut operatorul de circulatie sa opreasca tr de marfa in Ciulnita !!!

Daca Ciulnita cap Y pe M800 nu e gata, poate fi de inteles faptul ca era marfar oprit in statie.
Din punctul tau de vedere ai dreptate, dar idiotul ala de operator trebuia sa opreasca marfarul in st Perisoru sau Dragos Voda sau oricare alta apropiata de acestea, nu e normal sa dai circulatia peste cap cu atatea manevre ale tr de calatori intr-o statie cu 2 linii electrificate (practic sunt 4 dar alea nu au inca fir de contact)

Oare nu era GFR cu prioritatea maxima?Azi in statia Simeria Acc 1837 a plecat cu 4 minute interziere de la linia 4 directa pentru a gara la linia 7 un cazanar GFR..Rusine la toti operatorii care organizeaza traficul
Ei n-au nicio vina, asa sunt ,,directivele de la centru,,

Totusi sa nu-l catalogam chiar "idiotul ala de operator", e totusi "de-al nostru" Smile O fi avut el vreun motiv...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Icon_minitimeMar 18 Oct 2011, 22:16

@Dragos : cu siguranta a avut el un motiv intemeiat, oricum nu oricine ajunge pe postul de operator RC, dar noi discutam aici ca este forum nu? Very Happy
Sus In jos
Continut sponsorizat





Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 9 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucrari de reabilitare pe M 800
Sus 
Pagina 9 din 13Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrări de reabilitare pe M300 Predeal - Brașov
» Lucrari reabilitare Viaductul Caracau, SM 501
» Lucrari de reabilitare a podurilor Dunarene
» Lucrari de reabilitare a copertinelor din Ploiesti Sud

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: REPORTAJE ALE PASIONATILOR DE TRENURI-
Mergi direct la: