Da. Am fost astazi pe acolo special pentru asta. Foarte pe scurt: au inceput cu podurile de pe bratul Borcea. La cel nou lucreaza la sablare si la acoperirea betonului pilelor cu o substanta de protectie iar pe cel al lui Saligny il dau cu vopsea (fara sablare!) si completeaza rosturile pilelor cu ciment.
La Cernavoda nu misca nimic la podul nou iar pe cel vechi doar au pus traverse noi si au dat cu putina vopsea.
Iata si pozele. Borcea, mal sting:
Linie noua:
Ansamblul. Observati cortul instalat pe podul nou:
Podul vechi:
Viaductul mal sting a fost revopsit integral:
Vedere de ansablu de pe malul drept:
Viaduct Saligny:
Lucrarile la pilele podului nou, malul drept:
Le acopera cu o solutie de protectie:
Rostuirea pietrei fasonate ce acopera pilele podului Saligny:
Spre surprinderea mea, structura metalica a podului Saligny nu a fost sablata inainte de vopsire. De ce oare? E numai impresia mea sau astia fac treaba de mintuiala?
Aici trebuie sa fie o problema mai serioasa:
Ajung deasupra, pe terasamentul ce face legatura cu statia Ovidiu:
Linia 2 din statia Ovidiu trebuie sa fi fost directa pe vremea cind era linie simpla. Vedeti cum e, in perfect aliniament.
Spre pod, spre Fetesti:
S-au instalat traverse noi:
Nu mai stau mult pe acolo pentru ca nu imi place prezenta acestor fiinte
Plecam spre Cernavoda dar nu trecem inca Dunarea. Facem un popas la poduri sa vedem ce misca pe acolo.
De aici nu se vede nimic, acceasi veche rugina:
Gasesc o poteca abrupta care urca pe rambleu. Urc incet ca sa dau timp serpalailor sa se retraga:
La podul nou nu se lucreaza; se circula pe ambele fire:
Vorba cuiva, "tot asta ramine cu frumusetea":
Aici sus este o veche cazemata:
Are o protectie de beton armat cu aceste sine foarte vechi:
Nu cumva asta e de tip britanic? O fi recuperata de pe Cernavoda - Constanta? Nu scrie nimic pe ea, o sa ma documentez.
Mai e una acolo, "clasica" si bine pazita...
Revenind la ale noastre, iata si panoul cu bullshit aferent acestei lucrari:
Conexiunea cu Hm Dunarea nu e facuta. Nu au lucrat deloc in aceasta directie:
Au pus in schimb traverse noi:
Una e deja crapata:
Au adus si un carucior. Mi-a placut ca are o culoare tipatoare
Ajung in sfirsit si la Cernavoda-pod (o statie plina de cocalari, o asemenea concentratie mai rar..). Dupa cum se vede, se va monta linia 1:
Podul, cu ale lui traverse noi si dispozitivul cu care sint probabil transportate:
Singura vopsea aplicata e deocamdata aceasta, pe elementele metalice dintre traverse; tot asa, fara sablare: