Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucrari de reabilitare pe M 800

In jos 
+34
redeme
nenuandrei
halmarius
Nesebar
mihaiuc
DUAL
popovici
bostanesku gigel
didinul
The Legend
ravers75
bostanescu gigel
AndiCFR
Adrian78
bondarel
COSTACHE MIHAIL
ATM
brandiburu
Vitosa
cristyadaX
AlexD
cortexedge
myster2008
IceShadow
IonutCFR2009
mardaryroby
alexmorph3us
RazvanCFR
Nk11
lovekomotive
cont dezactivat .
63-1143-5
Ionutz
DPS
38 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Icon_minitimeMier 19 Oct 2011, 11:18

Poate e putin offtopic dar se discuta din 2013 de introducerea taxei pe autostrada care sa fie undeva la 5 euro la 100/km si asta ar veni ca o mana cereasca pentru M800 daca benzina ajunge la 6lei si o taxa in plus si de 6-8 euro de la Bucuresti-Constanta poate ii vor face pe multi sa se indrepte spre tren!!
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Icon_minitimeMier 19 Oct 2011, 13:25

adrian78hd a scris:
Poate e putin offtopic dar se discuta din 2013 de introducerea taxei pe autostrada care sa fie undeva la 5 euro la 100/km si asta ar veni ca o mana cereasca pentru M800 daca benzina ajunge la 6lei si o taxa in plus si de 6-8 euro de la Bucuresti-Constanta poate ii vor face pe multi sa se indrepte spre tren!!

Mi ales ca au anuntat ca benzina deja a crescut de ieri si ca va ajunge la 7 lei , foarte bine asa sa faca sa creasca benzina pentru populatie cine are bani si isi permite sa plateasca cat mai mult , masina sa fie lux astfel vor veni mai multi la tren si vor fi si incasari mai mari . Sa puna taxe pentru autostrada , asa au spus ca pana la CT se vor instala cam 3 puncte de taxare , sa vedem atunci mai merge chiar oricine cu masina ? Wink

_________________
595423Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Bdeem_8496_aLucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Bdeem_8496_aLucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Bdeem_8496_a
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6375
Data de inscriere : 20/08/2009

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Icon_minitimeMier 19 Oct 2011, 16:07

Eu nu cred ca gandirea ta e asa corecta, sa creasca benzina cat poate...si eu sunt pasionat de trenuri, dar totusi sa nu uitam ca in tara asta sunt milioane de oameni care se folosesc de masini au nevoie de ele, nu ca sa faca parada modei cu ele, si nah, la nivelul actual de trai, o crestere a benzinei e tot ce le lipseste ca in rest au de toate. Cine vrea sa mearga cu trenul sa mearga, cine nu nu, dar nici de acum sa ne rugam sa creasca benzina cat mai mult ca sa vina lumea la tren ca nu vine, mai ales cine e invatat sa mearga cu masina, face pe peisaj in 4 si tot cu ea merge. Cat despre taxa pe autostrada sunt de acord cu ea, dar doar daca se pastreaza autostrada in conditii normale, nu sa pastram taxe ca rovignieta si soselele sa fie vai de capul lor.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Icon_minitimeMier 19 Oct 2011, 16:27

Facem pariu ca daca fac astia benzina 7 lei si pun taxa la A2 scumpeste si CFR bilelele??? Si toti pierdem. Si eu ca nu mai imi pot folosi masina, si voi ca o sa stati sa va uitati la trenuri pe YouTube si aia care administreaza autostrada ca majoritatea vor merge pe Buc-Urziceni-Slobozia-Ct sau Buc-Calarasi-Ostrov-Cobadin-Tuzla-MG a2a varianta fiind de 3 ani preferata mea spre litoral. Toti vom avea de pierdut.
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Icon_minitimeVin 21 Oct 2011, 22:50

Citat :
masina sa fie lux astfel vor veni mai multi la tren

Nu e bine nici asa. Masina nu mai e demult un lux. Iar daca CFR vrea sa fie competitiva versus masina, trebuie sa o faca ridicandu-si standardele proprii de calitate, astfel incat calatorii sa vina singuri la el, nu restrictionand variantele alternative ale fiecaruia. Suntem totusi o tara democratica, sau macar asa sustinem, omul ar trebui deci sa aiba posibilitatea sa aleaga, nu sa fie fortat sa aleaga singura varianta posibila. Eu unul n-as vrea sa am astfel de restrictii, au avut parintii nostri in trecut regul cu " 20 de litri de carburant pe luna" si" azi circula masinile pare, maine cele impare" si bine n-a fost.

Cat despre taxele de autostrada, s-avem pardon, dar eu unul nu-s de acord cu ele. Am mai fost toti si prin strainatate, acolo dai un ban dar stii ca face. Insa autostrazile noastre sunt sub orice critica la nivelul calitativ. Sari la damburi si la poduri, nu tu gard sa nu-ti sara cainele in fata...nu mai zic de oameni inconstienti care traverseaza in fuga... cand e zapada sunt primele care se blocheaza ca nu exista paravanturi, cand e polei e jalnic, semnalizarile si dungile uneori sunt sterse de nu se mai vad sau chiar nu mai sunt deloc...c-au peticit dar dungi au uitat sa traga... Nu , nene, dau bani daca prima data se aduc la standarde calitative care sa merite banii respectivi. Oricum, platesc deja de doua ori rovigneta pentru drumuri nationale, odata inclusa in pretul benzinei, a doua oara cand iau separat rovigneta, si tot mi se pare c-o platesc degeaba. Basca impozitul pe masina, care nu inteleg de ce se ia. Asa cum bine zicea un coleg coforumist, daca intra taxa pe autostrada o sa merg bine -mersi la mare pe drumul vechi. Se cheama rezistenta consumatorului si sa zica merci ca ma limitez la asta si nu fac cum fac grecii, greve cu Molotoave si batai de strada...macar isi cer drepturile, nu ca noi.


Acum terminand cu off-topicul ca am batut destul campii -cel putin eu- ma intorc la M800. Se spunea pe paginile anterioare de reparatiile la podurile peste Dunare. Cum se fac, cum se pot face ele - se inchide podul? se merge in reparatie paralel cu trecerea trenului pe el? se poate face efectiv asa ceva? sau se reactiveaza vechiul pod Saligny pentru perioadele de debuseu cat timp podul nou e inchis?
Sus In jos
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 263
Reputatie : 5121
Data de inscriere : 09/08/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Icon_minitimeSam 22 Oct 2011, 10:27

podul Saligny este terminat.Nu o sa mai vedem trenuri pe el
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Icon_minitimeSam 22 Oct 2011, 14:18

[quote="ATM"]
Citat :

Acum terminand cu off-topicul ca am batut destul campii -cel putin eu- ma intorc la M800. Se spunea pe paginile anterioare de reparatiile la podurile peste Dunare. Cum se fac, cum se pot face ele - se inchide podul? se merge in reparatie paralel cu trecerea trenului pe el? se poate face efectiv asa ceva? sau se reactiveaza vechiul pod Saligny pentru perioadele de debuseu cat timp podul nou e inchis?

Subiectul a mai fost discutat...
Cei de la CFR au facut o miscare isteata si au inclus si complexul de poduri Saligny intre alte poduri de importanta majora ce urmeaza a fi reabilitate in urmatoarea perioada , inclusiv cele dunarene . Pentru complexul de poduri Saligny s-a gasit co-finantare europeana printr-un program de reabilitare a monumentelor istorice de acest tip iar o parte din bani vin de la guvernul Romaniei .
Avand in vedere complexitatea lucrarilor la podurile dunarene de la Fetesti si Cernavoda (cca 25 milioane E/km) si perioada de timp alocata lucrarilor (36 de luni) , CFR va adopta solutia inchiderii pe rand a podurilor dunarene actuale pe perioada executarii lucrarilor, si redeschiderii complexului de poduri Anghel Saligny dar nu inainte ca si cel din urma sa fie reabilitat si redat circulatiei in conditii de siguranta .

In aceste conditii , perioada preconizata de MT pentru inceperea lucrarilor la podurile dunarene (trimestrul II al anului 2012) daca nu cumva definitia data de ei prin ,,podurilor dunarene'' nu include si podurile lui Saligny .

Deci , desi podurile lui Saligny par ,,terminate'' , ele vor renaste din propria cenusa si vor fi mai frumoase ca niciodata . Este interesant ce se va intampla cu ele si dupa terminarea lucrarilor la podurile dunarene , eu sper ca macar cateva trenuri pe zi sa le onoreze cu prezenta !
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 263
Reputatie : 5121
Data de inscriere : 09/08/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Icon_minitimeSam 22 Oct 2011, 16:24

deci sa ne lamurim:se incep lucrarile si la podurile noi ceausiste si la Saligny?ori se face Saligny si dupa aia podurile pe care se circula acum?eu cred ca se va circula pe un singur fir cand se vor apuca de treaba iar Saligny este prea vechi sa se mai investeasca in el
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8756
Data de inscriere : 10/06/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Icon_minitimeSam 22 Oct 2011, 16:42

Cred ca se vor apuca de Saligny ca sa aiba trenurile pe unde sa treaca cat timp se lucreaza la cele noi.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Icon_minitimeSam 22 Oct 2011, 18:19

bostanesku gigel a scris:

deci sa ne lamurim:se incep lucrarile si la podurile noi ceausiste si la Saligny?ori se face Saligny si dupa aia podurile pe care se circula acum?

Cred ca ti-am raspuns ceva mai sus la intrebare.

bostanesku gigel a scris:

eu cred ca se va circula pe un singur fir cand se vor apuca de treaba iar Saligny este prea vechi sa se mai investeasca in el

Nu e prea vechi deloc , trebuie insa reabilitat . Aici ai raspunsul : http://www.mt.ro/transparenta/2010/hg%20reabilitare%2010%20poduri%20dobrogea.pdf
In plus , exista deja un ordin ministerial sau o ordonanta emisa in care se specifica faptul ca s-au aprobat factorii necesari inceperii lucrarilor de reabilitare a mai multor poduri , inclusiv cele dunarene si complexul de poduri Saligny .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 263
Reputatie : 5121
Data de inscriere : 09/08/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Icon_minitimeSam 22 Oct 2011, 19:02

raportul ala e o bataie de joc!de acolo rezulta ca podu Saligny este mult mai bun ca ala ceausit,la Saligny trebuie doar sablat,vopsit si inlocuit linia pe cand la cele ceausiste sunt nituri slabite,piloni fisurati........hai sa fim seriosi
prin anii 95-97 cand lucram la cfr se vorbea despre Saligny ca e terminat,pilonii sunt slabiti si structura lui este foarte subreda.Acum aflu ca nu are nimic,trebuie doar vopsit bla bla bla.Alta porcarie,se zice ca dupa terminarea lucrarilor la podurile ceausiste se va circula cu 160 calatori si 120 marfa....O MARE MINCIUNA!podu a fost calculat pt 100km/h maxim
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Icon_minitimeSam 22 Oct 2011, 19:19

Lucrarile la Podul Saligny sunt cat se poate de serioase si sanatoase . Este adevarat ca nu se va investi foarte mult insa nici nu este nevoie avand in vedere ca va fi folosit doar pentru o perioada de timp si doar datorita conjuncturii de moment . Cu siguranta vor exista restrictii de circulatie pe pod si nu se va circula ca in prima zi insa astfel se va lucra mai repede si linistit la podurile dunarene unde lucrarile sunt mult mai complexe.
Dar hai mai bine sa precizam pentru toti forumistii cam ce fel de lucrari se cer pentru aceste poduri ...

Reabilitare pod vechi – Anghel Saligny:

- Completarea şi repararea lucrărilor de terasamente;
- Sablarea structurii metalice; revizia amănunţită a structurilor metalice ale
tablierelor podului şi remedierea defectelor depistate; refacerea protecţiei
anticorozive a elementelor structurale ale tablierelor;
- Reparaţii şi consolidări ale infrastructurilor;
- Refacerea căii ferate pe pod – înlocuire şi completare şină, înlocuire
traverse de lemn, refacerea prinderii;

Reabilitare pod nou:

- Reparaţii/completări /profilări terasamente şi prisme de piatră ale căilor la
capetele podului
- Lucrări de rigidizare, reparaţii fisuri, înlocuire nituri şi SIRP-ri defecte,
înlocuire eclise – platbande fisurate
- Reparaţii cuzineţi şi banchete cuzineţi, reparaţii zidărie din moloane a
elevaţiilor pilelor mal şi albie
- Refacere protecţia anticorosivă a elementelor structurale ale tablierelor,
curăţire, ungere, reparare aparate de reazem
- Refacerea căii pe pod, schimbarea tipului de prindere


Ultima editare efectuata de catre popovici in Sam 22 Oct 2011, 19:39, editata de 1 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Icon_minitimeSam 22 Oct 2011, 19:38

In acelasi document la care fac referinta se precizeaza clar , negru pe alb urmatoarele :

Pentru a menţine condiţiile normale de desfăşurare a traficului feroviar, se
vor pune în funcţiune podurile vechi Anghel Saligny pe perioada executării
lucrărilor la podul nou.
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Icon_minitimeSam 22 Oct 2011, 21:10

Cam asa presupuneam si eu...nu stiu cat de subred sau nu e Saligny, sau cat de (ne) profesionist e raportul ala, dar mi se parea oarecum normal ca pentru reparatia podurilor ceausiste, circulatia sa se inchida complet, nu doar pe un fir. Adica, eu nu vad aparatul de sudura de cale pe o linie, cu muncitorii tinandu-se in echilibru pe sina, la jum'atea podului, iar le linia ailalta trecand agale cisternele GFR si zguduindu-i de-i ia batzu. Ma rog, e doar opinia mea.


Partea cu 160 km/h calatori si 120 km marfa pe pod nici eu n-o cred sub nici o forma. Poate or fi vrut sa zica pe segmentele de terasament refacut, pe pamant ferm...asta poate o mai cred -macar ca deziderat, ca aspiratie, nu ca realizare in sine...dar sa intre un tren cu 160 la ora pe pod, never-ever.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Icon_minitimeSam 22 Oct 2011, 21:28

Nici macar cu 100 km/h nu vor intra pe pod trenurile Intercity, doar cu cel mult 80 km/h.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 10 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucrari de reabilitare pe M 800
Sus 
Pagina 10 din 13Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrări de reabilitare pe M300 Predeal - Brașov
» Lucrari reabilitare Viaductul Caracau, SM 501
» Lucrari de reabilitare a podurilor Dunarene
» Lucrari de reabilitare a copertinelor din Ploiesti Sud

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: REPORTAJE ALE PASIONATILOR DE TRENURI-
Mergi direct la: