|
| Lucrari de reabilitare pe M 800 | |
|
+34redeme nenuandrei halmarius Nesebar mihaiuc DUAL popovici bostanesku gigel didinul The Legend ravers75 bostanescu gigel AndiCFR Adrian78 bondarel COSTACHE MIHAIL ATM brandiburu Vitosa cristyadaX AlexD cortexedge myster2008 IceShadow IonutCFR2009 mardaryroby alexmorph3us RazvanCFR Nk11 lovekomotive cont dezactivat . 63-1143-5 Ionutz DPS 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 19 Oct 2011, 11:18 | |
| Poate e putin offtopic dar se discuta din 2013 de introducerea taxei pe autostrada care sa fie undeva la 5 euro la 100/km si asta ar veni ca o mana cereasca pentru M800 daca benzina ajunge la 6lei si o taxa in plus si de 6-8 euro de la Bucuresti-Constanta poate ii vor face pe multi sa se indrepte spre tren!! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 19 Oct 2011, 13:25 | |
| - adrian78hd a scris:
- Poate e putin offtopic dar se discuta din 2013 de introducerea taxei pe autostrada care sa fie undeva la 5 euro la 100/km si asta ar veni ca o mana cereasca pentru M800 daca benzina ajunge la 6lei si o taxa in plus si de 6-8 euro de la Bucuresti-Constanta poate ii vor face pe multi sa se indrepte spre tren!!
Mi ales ca au anuntat ca benzina deja a crescut de ieri si ca va ajunge la 7 lei , foarte bine asa sa faca sa creasca benzina pentru populatie cine are bani si isi permite sa plateasca cat mai mult , masina sa fie lux astfel vor veni mai multi la tren si vor fi si incasari mai mari . Sa puna taxe pentru autostrada , asa au spus ca pana la CT se vor instala cam 3 puncte de taxare , sa vedem atunci mai merge chiar oricine cu masina ? |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 19 Oct 2011, 16:07 | |
| Eu nu cred ca gandirea ta e asa corecta, sa creasca benzina cat poate...si eu sunt pasionat de trenuri, dar totusi sa nu uitam ca in tara asta sunt milioane de oameni care se folosesc de masini au nevoie de ele, nu ca sa faca parada modei cu ele, si nah, la nivelul actual de trai, o crestere a benzinei e tot ce le lipseste ca in rest au de toate. Cine vrea sa mearga cu trenul sa mearga, cine nu nu, dar nici de acum sa ne rugam sa creasca benzina cat mai mult ca sa vina lumea la tren ca nu vine, mai ales cine e invatat sa mearga cu masina, face pe peisaj in 4 si tot cu ea merge. Cat despre taxa pe autostrada sunt de acord cu ea, dar doar daca se pastreaza autostrada in conditii normale, nu sa pastram taxe ca rovignieta si soselele sa fie vai de capul lor. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 19 Oct 2011, 16:27 | |
| Facem pariu ca daca fac astia benzina 7 lei si pun taxa la A2 scumpeste si CFR bilelele??? Si toti pierdem. Si eu ca nu mai imi pot folosi masina, si voi ca o sa stati sa va uitati la trenuri pe YouTube si aia care administreaza autostrada ca majoritatea vor merge pe Buc-Urziceni-Slobozia-Ct sau Buc-Calarasi-Ostrov-Cobadin-Tuzla-MG a2a varianta fiind de 3 ani preferata mea spre litoral. Toti vom avea de pierdut.
|
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Vin 21 Oct 2011, 22:50 | |
| - Citat :
- masina sa fie lux astfel vor veni mai multi la tren
Nu e bine nici asa. Masina nu mai e demult un lux. Iar daca CFR vrea sa fie competitiva versus masina, trebuie sa o faca ridicandu-si standardele proprii de calitate, astfel incat calatorii sa vina singuri la el, nu restrictionand variantele alternative ale fiecaruia. Suntem totusi o tara democratica, sau macar asa sustinem, omul ar trebui deci sa aiba posibilitatea sa aleaga, nu sa fie fortat sa aleaga singura varianta posibila. Eu unul n-as vrea sa am astfel de restrictii, au avut parintii nostri in trecut regul cu " 20 de litri de carburant pe luna" si" azi circula masinile pare, maine cele impare" si bine n-a fost. Cat despre taxele de autostrada, s-avem pardon, dar eu unul nu-s de acord cu ele. Am mai fost toti si prin strainatate, acolo dai un ban dar stii ca face. Insa autostrazile noastre sunt sub orice critica la nivelul calitativ. Sari la damburi si la poduri, nu tu gard sa nu-ti sara cainele in fata...nu mai zic de oameni inconstienti care traverseaza in fuga... cand e zapada sunt primele care se blocheaza ca nu exista paravanturi, cand e polei e jalnic, semnalizarile si dungile uneori sunt sterse de nu se mai vad sau chiar nu mai sunt deloc...c-au peticit dar dungi au uitat sa traga... Nu , nene, dau bani daca prima data se aduc la standarde calitative care sa merite banii respectivi. Oricum, platesc deja de doua ori rovigneta pentru drumuri nationale, odata inclusa in pretul benzinei, a doua oara cand iau separat rovigneta, si tot mi se pare c-o platesc degeaba. Basca impozitul pe masina, care nu inteleg de ce se ia. Asa cum bine zicea un coleg coforumist, daca intra taxa pe autostrada o sa merg bine -mersi la mare pe drumul vechi. Se cheama rezistenta consumatorului si sa zica merci ca ma limitez la asta si nu fac cum fac grecii, greve cu Molotoave si batai de strada...macar isi cer drepturile, nu ca noi. Acum terminand cu off-topicul ca am batut destul campii -cel putin eu- ma intorc la M800. Se spunea pe paginile anterioare de reparatiile la podurile peste Dunare. Cum se fac, cum se pot face ele - se inchide podul? se merge in reparatie paralel cu trecerea trenului pe el? se poate face efectiv asa ceva? sau se reactiveaza vechiul pod Saligny pentru perioadele de debuseu cat timp podul nou e inchis? |
| | | bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5121 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Sam 22 Oct 2011, 10:27 | |
| podul Saligny este terminat.Nu o sa mai vedem trenuri pe el |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Sam 22 Oct 2011, 14:18 | |
| [quote="ATM"] - Citat :
Acum terminand cu off-topicul ca am batut destul campii -cel putin eu- ma intorc la M800. Se spunea pe paginile anterioare de reparatiile la podurile peste Dunare. Cum se fac, cum se pot face ele - se inchide podul? se merge in reparatie paralel cu trecerea trenului pe el? se poate face efectiv asa ceva? sau se reactiveaza vechiul pod Saligny pentru perioadele de debuseu cat timp podul nou e inchis? Subiectul a mai fost discutat... Cei de la CFR au facut o miscare isteata si au inclus si complexul de poduri Saligny intre alte poduri de importanta majora ce urmeaza a fi reabilitate in urmatoarea perioada , inclusiv cele dunarene . Pentru complexul de poduri Saligny s-a gasit co-finantare europeana printr-un program de reabilitare a monumentelor istorice de acest tip iar o parte din bani vin de la guvernul Romaniei . Avand in vedere complexitatea lucrarilor la podurile dunarene de la Fetesti si Cernavoda (cca 25 milioane E/km) si perioada de timp alocata lucrarilor (36 de luni) , CFR va adopta solutia inchiderii pe rand a podurilor dunarene actuale pe perioada executarii lucrarilor, si redeschiderii complexului de poduri Anghel Saligny dar nu inainte ca si cel din urma sa fie reabilitat si redat circulatiei in conditii de siguranta . In aceste conditii , perioada preconizata de MT pentru inceperea lucrarilor la podurile dunarene (trimestrul II al anului 2012) daca nu cumva definitia data de ei prin ,,podurilor dunarene'' nu include si podurile lui Saligny . Deci , desi podurile lui Saligny par ,,terminate'' , ele vor renaste din propria cenusa si vor fi mai frumoase ca niciodata . Este interesant ce se va intampla cu ele si dupa terminarea lucrarilor la podurile dunarene , eu sper ca macar cateva trenuri pe zi sa le onoreze cu prezenta ! |
| | | bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5121 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Sam 22 Oct 2011, 16:24 | |
| deci sa ne lamurim:se incep lucrarile si la podurile noi ceausiste si la Saligny?ori se face Saligny si dupa aia podurile pe care se circula acum?eu cred ca se va circula pe un singur fir cand se vor apuca de treaba iar Saligny este prea vechi sa se mai investeasca in el |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Sam 22 Oct 2011, 16:42 | |
| Cred ca se vor apuca de Saligny ca sa aiba trenurile pe unde sa treaca cat timp se lucreaza la cele noi. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Sam 22 Oct 2011, 18:19 | |
| - bostanesku gigel a scris:
deci sa ne lamurim:se incep lucrarile si la podurile noi ceausiste si la Saligny?ori se face Saligny si dupa aia podurile pe care se circula acum? Cred ca ti-am raspuns ceva mai sus la intrebare. - bostanesku gigel a scris:
eu cred ca se va circula pe un singur fir cand se vor apuca de treaba iar Saligny este prea vechi sa se mai investeasca in el Nu e prea vechi deloc , trebuie insa reabilitat . Aici ai raspunsul : http://www.mt.ro/transparenta/2010/hg%20reabilitare%2010%20poduri%20dobrogea.pdf In plus , exista deja un ordin ministerial sau o ordonanta emisa in care se specifica faptul ca s-au aprobat factorii necesari inceperii lucrarilor de reabilitare a mai multor poduri , inclusiv cele dunarene si complexul de poduri Saligny . |
| | | bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5121 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Sam 22 Oct 2011, 19:02 | |
| raportul ala e o bataie de joc!de acolo rezulta ca podu Saligny este mult mai bun ca ala ceausit,la Saligny trebuie doar sablat,vopsit si inlocuit linia pe cand la cele ceausiste sunt nituri slabite,piloni fisurati........hai sa fim seriosi prin anii 95-97 cand lucram la cfr se vorbea despre Saligny ca e terminat,pilonii sunt slabiti si structura lui este foarte subreda.Acum aflu ca nu are nimic,trebuie doar vopsit bla bla bla.Alta porcarie,se zice ca dupa terminarea lucrarilor la podurile ceausiste se va circula cu 160 calatori si 120 marfa....O MARE MINCIUNA!podu a fost calculat pt 100km/h maxim |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Sam 22 Oct 2011, 19:19 | |
| Lucrarile la Podul Saligny sunt cat se poate de serioase si sanatoase . Este adevarat ca nu se va investi foarte mult insa nici nu este nevoie avand in vedere ca va fi folosit doar pentru o perioada de timp si doar datorita conjuncturii de moment . Cu siguranta vor exista restrictii de circulatie pe pod si nu se va circula ca in prima zi insa astfel se va lucra mai repede si linistit la podurile dunarene unde lucrarile sunt mult mai complexe. Dar hai mai bine sa precizam pentru toti forumistii cam ce fel de lucrari se cer pentru aceste poduri ...
Reabilitare pod vechi – Anghel Saligny:
- Completarea şi repararea lucrărilor de terasamente; - Sablarea structurii metalice; revizia amănunţită a structurilor metalice ale tablierelor podului şi remedierea defectelor depistate; refacerea protecţiei anticorozive a elementelor structurale ale tablierelor; - Reparaţii şi consolidări ale infrastructurilor; - Refacerea căii ferate pe pod – înlocuire şi completare şină, înlocuire traverse de lemn, refacerea prinderii;
Reabilitare pod nou:
- Reparaţii/completări /profilări terasamente şi prisme de piatră ale căilor la capetele podului - Lucrări de rigidizare, reparaţii fisuri, înlocuire nituri şi SIRP-ri defecte, înlocuire eclise – platbande fisurate - Reparaţii cuzineţi şi banchete cuzineţi, reparaţii zidărie din moloane a elevaţiilor pilelor mal şi albie - Refacere protecţia anticorosivă a elementelor structurale ale tablierelor, curăţire, ungere, reparare aparate de reazem - Refacerea căii pe pod, schimbarea tipului de prindere
Ultima editare efectuata de catre popovici in Sam 22 Oct 2011, 19:39, editata de 1 ori |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Sam 22 Oct 2011, 19:38 | |
| In acelasi document la care fac referinta se precizeaza clar , negru pe alb urmatoarele :
Pentru a menţine condiţiile normale de desfăşurare a traficului feroviar, se vor pune în funcţiune podurile vechi Anghel Saligny pe perioada executării lucrărilor la podul nou. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Sam 22 Oct 2011, 21:10 | |
| Cam asa presupuneam si eu...nu stiu cat de subred sau nu e Saligny, sau cat de (ne) profesionist e raportul ala, dar mi se parea oarecum normal ca pentru reparatia podurilor ceausiste, circulatia sa se inchida complet, nu doar pe un fir. Adica, eu nu vad aparatul de sudura de cale pe o linie, cu muncitorii tinandu-se in echilibru pe sina, la jum'atea podului, iar le linia ailalta trecand agale cisternele GFR si zguduindu-i de-i ia batzu. Ma rog, e doar opinia mea.
Partea cu 160 km/h calatori si 120 km marfa pe pod nici eu n-o cred sub nici o forma. Poate or fi vrut sa zica pe segmentele de terasament refacut, pe pamant ferm...asta poate o mai cred -macar ca deziderat, ca aspiratie, nu ca realizare in sine...dar sa intre un tren cu 160 la ora pe pod, never-ever. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Sam 22 Oct 2011, 21:28 | |
| Nici macar cu 100 km/h nu vor intra pe pod trenurile Intercity, doar cu cel mult 80 km/h. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 | |
| |
| | | | Lucrari de reabilitare pe M 800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |