|
| Lucrari de reabilitare pe M 800 | |
|
+34redeme nenuandrei halmarius Nesebar mihaiuc DUAL popovici bostanesku gigel didinul The Legend ravers75 bostanescu gigel AndiCFR Adrian78 bondarel COSTACHE MIHAIL ATM brandiburu Vitosa cristyadaX AlexD cortexedge myster2008 IceShadow IonutCFR2009 mardaryroby alexmorph3us RazvanCFR Nk11 lovekomotive cont dezactivat . 63-1143-5 Ionutz DPS 38 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 29 Dec 2010, 14:22 | |
| In 2009 am mers spre Constanta dar prin Faurei-Fetesti cu A 1852, de ce, crezi ca are vreo relevanta? De la Bucuresti la Constanta pe M 800 cred ca n-am mai fost de prin 2005 daca imi aduc bine aminte. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Sa ne lamurim Mier 29 Dec 2010, 14:29 | |
| Oameni buni, eu nu zic ca acum e restrictie la Branesti dar dupa cum se prezinta zona in cauza, sigur vor fi. Sunt ferm convins ca la terminarea lucrarilor zona respectiva nu arata asa si ca tasarea locala s-a produs ulterior. Vizavi de zoom-nezoom, iti garantez ca se vede cu ochiul liber, altfel nu insistam cu poze pe zona aia (am 4-5 poze pe GoogleEarth, intra sa le vezi). Chiar daca acum in valea respectiva se merge cu 120-140, nu vad cu ochi buni pe viitor. Daca ai placerea, maine dupa-masa te invit la o calatorie pana acolo. Mergem cu microbuzul pana la pasarela Pustnicu si apoi pe jos 1 km pe linie, sa vezi. Ne intoarcem fie cu microbuzul fie cu trenul din Branesti Sat.
Vizavi de cautat nod in papura, ai sa vezi daca citesti post-uri mai vechi de ale mele, tot de pe magsitrala 800, ca am numai cuvinte de lauda, mai putin pentru aceste zone unde se trece peste mici cursuri de apa, si unde nu s-a ales varianta construirii unui pod, cum se face la Sarulesti. S-a construit pod nou si la Herastrau si Miorita si tot cu 50/70 merge...din acelasi motiv, sol nisipos si imbibat.
Inca o chestie: in departare, in poze, da...linia apare deformata din cauza caldurii (fata-morgana) dar zona incercuita cu rosu sigur nu e "defect fotografic" ci asa e in realitate acolo. |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 29 Dec 2010, 15:22 | |
| o intrebare cand e facuta poza? |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 29 Dec 2010, 15:43 | |
| |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 29 Dec 2010, 15:47 | |
| daca ar fi linia asa cum o prezinti tu ar fi restrictionata la 15km/h poate sa fie din cauza caldurii dilatata |
| | | mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6217 Data de inscriere : 21/08/2008
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 29 Dec 2010, 16:55 | |
| Totusi, nu s-a folosit functia Zoom la maxim? In prima poza, realizata cu zoom 1x se vede ca linia este impecabila. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 29 Dec 2010, 17:42 | |
| Bani aruncati de pomana intr-o investitie care nu era foarte necesara, din moment ce traficul pe M800 atat de marfa cat si de calatori a scazut considerabil. Trebuia modernizat un singur fir pentru a circula pe el trenurile de calatori si al doilea fir doar un RK folosit exclusiv pentru marfa. |
| | | RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5327 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 29 Dec 2010, 17:49 | |
| S-ar creea haos pe un singur fir. Si nu sunt bani de pomana, odata si odata trebuia modernizat!
Ultima editare efectuata de catre RazvanCFR in Joi 30 Dec 2010, 11:34, editata de 1 ori |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 29 Dec 2010, 18:07 | |
| Acum linia oricum s-a „modernizat” pe ambele fire. Ce-i drept linia arata bine ca doar e noua dar nici cu 160 km/h nu se circula asa cum au trâmbitat la inceputul proiectului. Ar fi culmea ca dupa atatia ani de asteptari timpii de mers sa fie mai mari decat pe linia veche... (dupa cum arata in imaginile de mai sus, exista toate sansele) |
| | | RazvanCFR
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5327 Data de inscriere : 30/10/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 29 Dec 2010, 18:13 | |
| Lasand imaginile la o parte, aici iti dau dreptate, o modernizare ar fi inutila daca s-ar reduce viteza la cea veche. Oricum, eu propun sa incheiem discutia. Este inutila si nu face decat sa ne certam pe baza unui nimic. In fond si la urma urmei, noi nu avem nici o putere in privinta asta. Asa ca haideti sa ne rezumam doar la pozat trenuri pe aceasta magistrala si atat. Eu chiar nu-mi doresc sa ne certam. Dar pur si simplu ma supara faptul ca unii oameni chiar nu apreciaza nimic ce este romanesc. Este pacat ca suntem romani nu englezi, francezi, spanioli sau alte natiuni care infrastructura sta ceva mai bine.
Ultima editare efectuata de catre RazvanCFR in Joi 30 Dec 2010, 11:35, editata de 1 ori |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 29 Dec 2010, 18:20 | |
| Nu este pacat ca suntem romani e poate chiar un noroc acum nu trebuie sa ne rezumam la apreciat infrastructura, avem atatea si atatea alte lucruri mult mai de valoare in tara asta decat o adunatura de fier si beton. Faptul ca eu sunt o persoana foarte critica si vorbesc destul de dur si direct despre anumite aspecte determina pe ceilalti sa creada cumva ca sunt o persoana frustrata si care nu apreciaza nimic la tara asta. Nu e chiar asa, dar sa revenim la magistrala 800, are un plus pt ca s-a modernizat dar si un mic minus pt ca pe alocuri sunt unele probleme |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 29 Dec 2010, 18:43 | |
| 1. Daca ar fi dilatata sina, s-ar produce fenomenul de serpuire, nu de tasare a terasamentului, cum arata in zona incercuita cu rosu. 2. Pozele nu sunt trucate in niciun fel, putem merge si acum iarna la fata locului sa vedem daca e aceeasi situatie. 3. Pe zona tasata inca se merge cu 140, nu ar avea de ce sa puna (inca) restrictie. 4. Ca fapt divers, de ce exista restrictie de 70 in plin camp, in aliniament, la km 65+700 (poza de mai sus) ? 5. Pentru cine zicea ca nu apreciem lucrurile romanesti, am o veste proasta: NU E LUCRU ROMANESC ! Citez: "Proiectul de reabilitare a secţiunii Bucureşti Băneasa - Fundulea cuprinde 5 loturi de lucrări: lotul 1 - lucrări la poduri; lotul 2 - lucrări la infrastructură şi suprastructură; lotul 3 - lucrări civile în staţii; lotul 4 - lucrări la instalaţiile de semnalizare şi de telecomunicaţii; lotul 5 - lucrări la linia de contact. (...) Firmele câştigătoare pentru secţiunea Bucureşti Băneasa - Fundulea, pentru cele 5 loturi, cu finaţare ISPA sunt: Lotul 1- SC ARCADA (România) - SC VEGA’93 (România); Lotul 2 - SC TERNA (Grecia); samd. Deci locul 2 (infrastructura si suprastructura) nu e lucru romanesc, ci facut de o firma din Grecia...daca era lucru romanesc, probabil deja era restrictie acolo.
P.S. In niciun fel nu e vorba de cearta pe acest forum, ci doar pareri pro si contra, argumentate, ca de aia se cheama forum. |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 29 Dec 2010, 18:49 | |
| daca ar fi asa linia cum ai pozat-o tu ar fi data cu 15 km/h |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 29 Dec 2010, 18:55 | |
| Situatia dupa modernizarea a peste 80 % din linie: Constanta - Medgidia: 25 minute (tren rapid)... 23 minute inainte (tronson terminat) Medgidia - Cernavoda Pod: 20 min (tren rapid)... 21 minute inainte (tronson terminat) Cernavoda Pod - Fetesti: 25 min (tren rapid)... 18 minute inainte de modernizare (tronson terminat) Fetesti - Ciulnita: 22 minute inainte de modernizare (sa vedem timpul dupa terminarea lucrarilor... acum e de 45 minute) Ciulnita - Lehliu: 24 minute inainte de modernizare (sa vedem dupa... acum e 43 minute) Lehliu - Bucuresti Nord: 63 minute (tren rapid)... 45 minute inainte (tronson terminat intre Fundulea - Bucuresti Nord)
Tren rapid in MT 1996/1997 (circula fara oprire) 2ore17min minute Constanta - Bucuresti. Urmeaza sa vedem in 2012 cat va fi timpul pe linia modernizata. Oficialii din MT spun ca sub 2 ore... ramâne de vazut asta.
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Mier 29 Dec 2010, 22:48, editata de 2 ori |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 29 Dec 2010, 19:02 | |
| in acei timpi sunt introduse si restrictiile? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 | |
| |
| | | | Lucrari de reabilitare pe M 800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |