Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mar 26 Iul 2011, 23:28
Dragos a scris:
bostanescu gigel a scris:
nu aici la dubla bretea se face unirea firului 2 cu firu 1,mai in fata spre podu care trece peste magistrala 1000 unde este semnalul de ramnificatie.Dupa semnal se face macaz stanga pt Bucuresti Nord eu de ala vorbeam
Gresit. La dubla bretea se face "unirea" firului 2 cu 1 al M800. La ramificatia Pajura nu se mai poate trece de pe firul 2 pe firul 1 spre Gara de Nord. La ramificatia Pajura se trece de pe fostul fir 2 pe unul din racorduri: pe directa pe racordul cu M1000 si in abatere pe racordul cu M900.
@Dragos : ma leg de a doua poza si adaug :
si un LDH...ruginit tot aici avem si cladirea SIMC ba chiar si un vagon si cred c-am dat si raspunsul cu privire la aceasta ,,remiza,, ptr toti trei : Dragos, didinul si alexmorph3us imediat dupa macaz este un sabot pe sina (incuiat)
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5465 Data de inscriere : 20/02/2011
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 27 Iul 2011, 10:23
stie cineva ce trenuri merg cu 160km/h?eu banuiesc ca rapidele fara oprire pana in Constanta
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6471 Data de inscriere : 31/08/2009
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 27 Iul 2011, 17:14
bostanescu gigel a scris:
stie cineva ce trenuri merg cu 160km/h?eu banuiesc ca rapidele fara oprire pana in Constanta
Deocamdată niciunul.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 27 Iul 2011, 22:35
@bostanescu gigel : gigi se vede in departare dincolo de podul constanta cum R982 iese in abatere de pe fir 2 ce duce Pajura-Chitila pe fir 1 sau mai corect de aici linia simpla ramif pajura buc nord, ei bine acolo a existat si inainte de reabilitare acel macaz, niciodata nu a fost in zona unde se despart liniile M800, M800-900 si M800-1000 (se vede in postul lui Dragos), scuze ptr claritatea pozelor in demaraj (ador momentul asta) chiar daca inainte de reabilitare simpla buc nord-buc baneasa pe atunci de la baneasa se transforma in fir 2 c-ta-buc, iar de la ramif pajura la baneasa mergea in paralel cu racordul chitila-pajura-buc baneasa, tr ce veneau de la mare ciupite de minute iar nordul expedia tr in grafic, acestea aveau parcurs in abatere baneasa apoi pe directa baneasa-pajura pana la podul constanta unde dupa trecerea celui in grafic intra la abatuta pe simpla spre nord. P.S. te-ai bucurat degeaba, anul acesta nicio sansa de a merge cu 160 km/h la constanta.
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5465 Data de inscriere : 20/02/2011
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 27 Iul 2011, 22:56
in concluzie exista acel macaz.PS- ce ma bucuram eu azi ca plec la Constanta sa merg cu trenu cu 160.......mda,crunta deziluzie!!!Avem de asteptat se pare.Oricum pt 160 aveam doar 2 locomotive apte,2003 si 2004(tricolora) restu sunt cam varza,nu fac fata la 160 ma refer la delfini sau siemens
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mier 27 Iul 2011, 23:09
Pentru trenurile care vin de la mare mai e varianta trecerii de pe firul 2 pe firul 1 in Branesti cap X sau Pantelimon cap Y (ambele cu 80 in abatere) si mers pe banalizat pana la Pajura si apoi la Nord. Ar mai scoate 1-2-3 minute. Am mai intalnit cazul asta dar cred ca era determinat de lucrari ceva, regula se mentine cea clasica, venit pe firul 2 pana in ramificatia Pajura apoi abatere cu 30 si apoi 70 pana la Nord.
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Joi 28 Iul 2011, 08:27
bostanescu gigel a scris:
in concluzie exista acel macaz.PS- ce ma bucuram eu azi ca plec la Constanta sa merg cu trenu cu 160.......mda,crunta deziluzie!!!Avem de asteptat se pare.Oricum pt 160 aveam doar 2 locomotive apte,2003 si 2004(tricolora) restu sunt cam varza,nu fac fata la 160 ma refer la delfini sau siemens
Hai pune-o si pe Hannah Montana sau daca nici asta nu duce 160 atunci de ce le mai facem...eu cred ca delfinele nu au probleme la 160si nici 45 modernizata.
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15508 Data de inscriere : 06/03/2009
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Vin 29 Iul 2011, 12:54
Au scos sina veche cu tot cu traverse in dreptul noului pod de la Sarulesti.
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5524 Data de inscriere : 15/12/2010
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Vin 29 Iul 2011, 17:36
Dupa cum stiti intre Lehliu si Dor Marunt se lucreaza pe firul 2 ( abia au terminat de pus linia noua), iar pe firul 1, mai nou, trenurile circula cu 140 km/h. Usor, usor scapam de limitari de 70 km/h. La Sarulesti pod tot cu 70 se merge.
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5718 Data de inscriere : 13/07/2010
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Vin 29 Iul 2011, 17:47
ravers75 a scris:
Dupa cum stiti intre Lehliu si Dor Marunt se lucreaza pe firul 2 ( abia au terminat de pus linia noua), iar pe firul 1, mai nou, trenurile circula cu 140 km/h. Usor, usor scapam de limitari de 70 km/h. La Sarulesti pod tot cu 70 se merge.
La Sarulesti stiu ca nu mai e nici o restrictie de 70.Din cate stiu placuta aceia de la intrarea pe pod nu mai e acolo.S-a schimbat ceva intre timp?
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Sam 30 Iul 2011, 01:07
Salut din nou, de la mare de data asta: pe scurt: 1822 soseste in Buc Nord la linia 5 intarziat cu 55 de minute si pleaca intarziat cu 35 de minute, la 6:40 (in loc de 6:05). R983 sta cuminte si mandru la linia 10 si pleaca regulat la 6:50, dupa noi. Ambele spre Mangalia. 1822 ajunge in Fetesti, prima oprire. Intra pe linia 2 directa in Fetesti, opreste si iese pe banalizat in abatere (pe firul 2). Nu iese bine de pe podul de peste Borcea ca pe firul 1 se vede in spate R983 care, dupa ca scapa de restrictia de la pod, ne face cu mana intr-o depasire in mers aproape de Ovidiu cap X. 1822 intra pe 3 directa in Ovidiu si revine pe firul 1 in cap Y. Cu 983 ne-am revazut in Constanta, era tras la linia 1 si cand am ajuns noi cu 1822, 983 a plecat spre Mangalia. Apoi noi.
Restrictiile de la Branesti, Mostistea podul refacut, Sarulesti noul pod, precum si din vaile de peste raurile Profira si Sulimanu, s-au scos, am trecut cu VS 140. In schimb, din pacate, fenomenul de serpuire a fost prezent destul de des in vagonul 9 in care am stat. Foarte neplacut pentru confort, cat mai ales pentru infrastructura. Revin cu poze si filmuletul cu depasirea A1822 de catre R983.
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Sam 30 Iul 2011, 13:53
Asteptam cu interes filmarea.
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5465 Data de inscriere : 20/02/2011
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Sam 30 Iul 2011, 23:35
am descoperit azi la macazu 4 din capatul statiei buc baneasa firu 2 inainte de podu Miorita groapa in sina din cauza patinarii.............cam la 20m de macaz
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Dum 31 Iul 2011, 00:01
Needitat, depasirea lui 1822 de catre 983
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800 Mar 02 Aug 2011, 10:55
Nice, 12 vagoane pacat ca nu avea un 47 la tractiune sau pe 42 frumos si asa.