Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucrari de reabilitare pe M 800

In jos 
+34
redeme
nenuandrei
halmarius
Nesebar
mihaiuc
DUAL
popovici
bostanesku gigel
didinul
The Legend
ravers75
bostanescu gigel
AndiCFR
Adrian78
bondarel
COSTACHE MIHAIL
ATM
brandiburu
Vitosa
cristyadaX
AlexD
cortexedge
myster2008
IceShadow
IonutCFR2009
mardaryroby
alexmorph3us
RazvanCFR
Nk11
lovekomotive
cont dezactivat .
63-1143-5
Ionutz
DPS
38 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Icon_minitimeMar 26 Iul 2011, 23:28

Dragos a scris:
bostanescu gigel a scris:
nu aici la dubla bretea se face unirea firului 2 cu firu 1,mai in fata spre podu care trece peste magistrala 1000 unde este semnalul de ramnificatie.Dupa semnal se face macaz stanga pt Bucuresti Nord eu de ala vorbeam

Gresit. La dubla bretea se face "unirea" firului 2 cu 1 al M800. La ramificatia Pajura nu se mai poate trece de pe firul 2 pe firul 1 spre Gara de Nord. La ramificatia Pajura se trece de pe fostul fir 2 pe unul din racorduri: pe directa pe racordul cu M1000 si in abatere pe racordul cu M900.

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Pajurap
Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Pajura1
@Dragos : ma leg de a doua poza si adaug :

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Picture011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Picture012

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Picture025-1

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Picture027

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Picture034

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Picture033
si un LDH...ruginit
Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Picture032

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Picture035

tot aici avem si cladirea SIMC
Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Picture031

ba chiar si un vagon
Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Picture023-1

si cred c-am dat si raspunsul cu privire la aceasta ,,remiza,, ptr toti trei : Dragos, didinul si alexmorph3us

imediat dupa macaz este un sabot pe sina (incuiat)
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5465
Data de inscriere : 20/02/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Icon_minitimeMier 27 Iul 2011, 10:23

stie cineva ce trenuri merg cu 160km/h?eu banuiesc ca rapidele fara oprire pana in Constanta
Sus In jos
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6471
Data de inscriere : 31/08/2009

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Icon_minitimeMier 27 Iul 2011, 17:14

bostanescu gigel a scris:
stie cineva ce trenuri merg cu 160km/h?eu banuiesc ca rapidele fara oprire pana in Constanta

Deocamdată niciunul.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Icon_minitimeMier 27 Iul 2011, 22:35

@bostanescu gigel : gigi se vede in departare dincolo de podul constanta cum R982 iese in abatere de pe fir 2 ce duce Pajura-Chitila pe fir 1 sau mai corect de aici linia simpla ramif pajura buc nord, ei bine acolo a existat si inainte de reabilitare acel macaz, niciodata nu a fost in zona unde se despart liniile M800, M800-900 si M800-1000 (se vede in postul lui Dragos), scuze ptr claritatea pozelor

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Picture018

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Picture019

in demaraj (ador momentul asta)
Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Picture020

chiar daca inainte de reabilitare simpla buc nord-buc baneasa pe atunci de la baneasa se transforma in fir 2 c-ta-buc, iar de la ramif pajura la baneasa mergea in paralel cu racordul chitila-pajura-buc baneasa, tr ce veneau de la mare ciupite de minute iar nordul expedia tr in grafic, acestea aveau parcurs in abatere baneasa apoi pe directa baneasa-pajura pana la podul constanta unde dupa trecerea celui in grafic intra la abatuta pe simpla spre nord.

P.S. te-ai bucurat degeaba, anul acesta nicio sansa de a merge cu 160 km/h la constanta.
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5465
Data de inscriere : 20/02/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Icon_minitimeMier 27 Iul 2011, 22:56

in concluzie exista acel macaz.PS- ce ma bucuram eu azi ca plec la Constanta sa merg cu trenu cu 160.......mda,crunta deziluzie!!!Avem de asteptat se pare.Oricum pt 160 aveam doar 2 locomotive apte,2003 si 2004(tricolora) restu sunt cam varza,nu fac fata la 160 ma refer la delfini sau siemens
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Icon_minitimeMier 27 Iul 2011, 23:09

Pentru trenurile care vin de la mare mai e varianta trecerii de pe firul 2 pe firul 1 in Branesti cap X sau Pantelimon cap Y (ambele cu 80 in abatere) si mers pe banalizat pana la Pajura si apoi la Nord. Ar mai scoate 1-2-3 minute. Am mai intalnit cazul asta dar cred ca era determinat de lucrari ceva, regula se mentine cea clasica, venit pe firul 2 pana in ramificatia Pajura apoi abatere cu 30 si apoi 70 pana la Nord.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Icon_minitimeJoi 28 Iul 2011, 08:27

bostanescu gigel a scris:
in concluzie exista acel macaz.PS- ce ma bucuram eu azi ca plec la Constanta sa merg cu trenu cu 160.......mda,crunta deziluzie!!!Avem de asteptat se pare.Oricum pt 160 aveam doar 2 locomotive apte,2003 si 2004(tricolora) restu sunt cam varza,nu fac fata la 160 ma refer la delfini sau siemens

Hai pune-o si pe Hannah Montana sau daca nici asta nu duce 160 atunci de ce le mai facem...eu cred ca delfinele nu au probleme la 160si nici 45 modernizata.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15508
Data de inscriere : 06/03/2009

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Icon_minitimeVin 29 Iul 2011, 12:54

Au scos sina veche cu tot cu traverse in dreptul noului pod de la Sarulesti.
Sus In jos
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5524
Data de inscriere : 15/12/2010

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Icon_minitimeVin 29 Iul 2011, 17:36

Dupa cum stiti intre Lehliu si Dor Marunt se lucreaza pe firul 2 ( abia au terminat de pus linia noua), iar pe firul 1, mai nou, trenurile circula cu 140 km/h. Usor, usor scapam de limitari de 70 km/h. La Sarulesti pod tot cu 70 se merge.
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5718
Data de inscriere : 13/07/2010

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Icon_minitimeVin 29 Iul 2011, 17:47

ravers75 a scris:
Dupa cum stiti intre Lehliu si Dor Marunt se lucreaza pe firul 2 ( abia au terminat de pus linia noua), iar pe firul 1, mai nou, trenurile circula cu 140 km/h. Usor, usor scapam de limitari de 70 km/h. La Sarulesti pod tot cu 70 se merge.

La Sarulesti stiu ca nu mai e nici o restrictie de 70.Din cate stiu placuta aceia de la intrarea pe pod nu mai e acolo.S-a schimbat ceva intre timp?
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Icon_minitimeSam 30 Iul 2011, 01:07

Salut din nou, de la mare de data asta: pe scurt: 1822 soseste in Buc Nord la linia 5 intarziat cu 55 de minute si pleaca intarziat cu 35 de minute, la 6:40 (in loc de 6:05). R983 sta cuminte si mandru la linia 10 si pleaca regulat la 6:50, dupa noi. Ambele spre Mangalia. 1822 ajunge in Fetesti, prima oprire. Intra pe linia 2 directa in Fetesti, opreste si iese pe banalizat in abatere (pe firul 2). Nu iese bine de pe podul de peste Borcea ca pe firul 1 se vede in spate R983 care, dupa ca scapa de restrictia de la pod, ne face cu mana intr-o depasire in mers aproape de Ovidiu cap X. 1822 intra pe 3 directa in Ovidiu si revine pe firul 1 in cap Y. Cu 983 ne-am revazut in Constanta, era tras la linia 1 si cand am ajuns noi cu 1822, 983 a plecat spre Mangalia. Apoi noi.

Restrictiile de la Branesti, Mostistea podul refacut, Sarulesti noul pod, precum si din vaile de peste raurile Profira si Sulimanu, s-au scos, am trecut cu VS 140. In schimb, din pacate, fenomenul de serpuire a fost prezent destul de des in vagonul 9 in care am stat. Foarte neplacut pentru confort, cat mai ales pentru infrastructura. Revin cu poze si filmuletul cu depasirea A1822 de catre R983.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Icon_minitimeSam 30 Iul 2011, 13:53

Asteptam cu interes filmarea.
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5465
Data de inscriere : 20/02/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Icon_minitimeSam 30 Iul 2011, 23:35

am descoperit azi la macazu 4 din capatul statiei buc baneasa firu 2 inainte de podu Miorita groapa in sina din cauza patinarii.............cam la 20m de macaz
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Icon_minitimeDum 31 Iul 2011, 00:01

Needitat, depasirea lui 1822 de catre 983

Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Icon_minitimeMar 02 Aug 2011, 10:55

Nice, 12 vagoane pacat ca nu avea un 47 la tractiune sau pe 42 I love you frumos si asa.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 8 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucrari de reabilitare pe M 800
Sus 
Pagina 8 din 13Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrari reabilitare Viaductul Caracau, SM 501
» Lucrari de reabilitare a podurilor Dunarene
» Lucrari de reabilitare a copertinelor din Ploiesti Sud
» Lucrări de reabilitare pe M300 Predeal - Brașov

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: REPORTAJE ALE PASIONATILOR DE TRENURI-
Mergi direct la: