Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucrari de reabilitare pe M 800

In jos 
+34
redeme
nenuandrei
halmarius
Nesebar
mihaiuc
DUAL
popovici
bostanesku gigel
didinul
The Legend
ravers75
bostanescu gigel
AndiCFR
Adrian78
bondarel
COSTACHE MIHAIL
ATM
brandiburu
Vitosa
cristyadaX
AlexD
cortexedge
myster2008
IceShadow
IonutCFR2009
mardaryroby
alexmorph3us
RazvanCFR
Nk11
lovekomotive
cont dezactivat .
63-1143-5
Ionutz
DPS
38 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Icon_minitimeDum 24 Iul 2011, 14:37

Gigi era mai simplu daca-i spuneai la ramificatia pajura de unde ramane o singura linie spre buc nord, macaz ce suporta 30 km/h in abatere. si eu sunt de aceeasi parere cu tine trebuia sa fie modificat la reabilitare sa-l puna mai in lung sa suporte macar 70 km/h in abatere, dar acum e prea tarziu asa ramane pana la urmatoarea...reabilitare
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5462
Data de inscriere : 20/02/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Icon_minitimeDum 24 Iul 2011, 15:23

alta problema:de ce nu au pus gresoare la sina in curba aia stransa P.O Carpati-ram.Pajura?efectiv se aude cum polizeaza sina trenu cand ia curba cu 65km/h.Am trecut prin zona si am observat deja uzura pe sina exterioara curbei.Cred ca la anu o sa fie restrictie cu 50km/h de la km 3.5 cu 4
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Icon_minitimeDum 24 Iul 2011, 23:14

bostanescu gigel a scris:
nu aici la dubla bretea se face unirea firului 2 cu firu 1,mai in fata spre podu care trece peste magistrala 1000 unde este semnalul de ramnificatie.Dupa semnal se face macaz stanga pt Bucuresti Nord eu de ala vorbeam

Gresit. La dubla bretea se face "unirea" firului 2 cu 1 al M800. La ramificatia Pajura nu se mai poate trece de pe firul 2 pe firul 1 spre Gara de Nord. La ramificatia Pajura se trece de pe fostul fir 2 pe unul din racorduri: pe directa pe racordul cu M1000 si in abatere pe racordul cu M900.

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Pajurap
Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Pajura1
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5462
Data de inscriere : 20/02/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Icon_minitimeDum 24 Iul 2011, 23:43

nu e macaz mai in spate?stanga spre Buc Nord?eu asa stiu.Am sa ma duc pe teren sa vad cu ochii mei
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Icon_minitimeDum 24 Iul 2011, 23:51

bostanescu gigel a scris:
nu e macaz mai in spate?stanga spre Buc Nord?eu asa stiu.Am sa ma duc pe teren sa vad cu ochii mei
Nu te mai duce, am pus pozele din care se vede clar. Ramificatia Pajura e una, dubla bretea de unde se formeaza firele 1 si 2 ale M800 e alta.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6468
Data de inscriere : 31/08/2009

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Icon_minitimeLun 25 Iul 2011, 01:22

Dragoş, mulţam frumos pentru poza cu ramificaţiile. Întrebare: între racordurile M800-M900 şi M800 -M1000 se mai vede o linie spre dreapta. Ce treabă are aia pe-acolo?
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5715
Data de inscriere : 13/07/2010

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Icon_minitimeLun 25 Iul 2011, 02:02

didinul a scris:
Dragoş, mulţam frumos pentru poza cu ramificaţiile. Întrebare: între racordurile M800-M900 şi M800 -M1000 se mai vede o linie spre dreapta. Ce treabă are aia pe-acolo?

Aceia cred ca e pentru locomotive atunci cand fac manevre.E ca o linie izolata
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Icon_minitimeLun 25 Iul 2011, 10:09

alexmorph3us a scris:
didinul a scris:
Dragoş, mulţam frumos pentru poza cu ramificaţiile. Întrebare: între racordurile M800-M900 şi M800 -M1000 se mai vede o linie spre dreapta. Ce treabă are aia pe-acolo?

Aceia cred ca e pentru locomotive atunci cand fac manevre.E ca o linie izolata

Da, duce intr-o mica remiza de locomotive pana in podul peste M1000, nu stiu exact ce activitati se desfasoara la remiza de acolo.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5462
Data de inscriere : 20/02/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Icon_minitimeLun 25 Iul 2011, 12:08

da asa e Dragos.Se pare ca am imbatranit.....mi a ramas in memorie vechea structura cred....culmea e ca am fost pe locomotiva acu vreo 1luna dar cu plecarea din Buc Nord si n am fost atent la noua configuratie
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5715
Data de inscriere : 13/07/2010

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Icon_minitimeLun 25 Iul 2011, 21:07

Felicitari pentru filmarea pana la Tulcea Dragos.Mi-a placut in special nota de final cu locomotiva aceea veche si Tulcea,te iubesc.A fost superb.Sper ca in viitorul apropiat sa poti sa realizezi si acel backview Bucuresti Nord-Constanta Very Happy mai ales ca vad pe multi intreband de zona aceea a racordului cu M1000 si Ramificatia Pajura Smile
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Icon_minitimeLun 25 Iul 2011, 21:43

alexmorph3us a scris:
Felicitari pentru filmarea pana la Tulcea Dragos.Mi-a placut in special nota de final cu locomotiva aceea veche si Tulcea,te iubesc.A fost superb.Sper ca in viitorul apropiat sa poti sa realizezi si acel backview Bucuresti Nord-Constanta Very Happy mai ales ca vad pe multi intreband de zona aceea a racordului cu M1000 si Ramificatia Pajura Smile

Multumesc, pana nu va fi gata toata M800 si nu vor mai fi portiuni cu 70 km/h (exceptie Pajura cu 70, poduri cu 30 etc), nu prea ma agit sa filmez, mai ales ca din rapid e mai "dificil" ...iar din accelerat e cam greu Smile
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Icon_minitimeLun 25 Iul 2011, 21:52

alexmorph3us a scris:
didinul a scris:
Dragoş, mulţam frumos pentru poza cu ramificaţiile. Întrebare: între racordurile M800-M900 şi M800 -M1000 se mai vede o linie spre dreapta. Ce treabă are aia pe-acolo?

Aceia cred ca e pentru locomotive atunci cand fac manevre.E ca o linie izolata
Gresit, trec maine pe acolo si seara (dupa ora 21) iti spun exact ce e acolo, in momentul de fata imi joaca feste memoria si nu vreau sa scriu prostii.

@Bostanescu Gigel si @Dragos : vedeti ca mai este un macaz dublu ceva mai incolo dupa podul constanta mai in departare putin (spre buc baneasa) ACOLO trec pe linie simpla trenurile ce vin dinspre constanta spre buc si va dau un exemplu vazut de mine sambata R682 cu ED802 acolo a schimbat linia dupa ce a trecut P8075, cand aveti timp liber mergeti acolo in jurul orei 10.43 iar daca R682 este in grafic ve-ti vedea cu ochii vostri.
Macazul asta trebuia reabilitat mai in lung ptr sporirea vitezei in abatere.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Icon_minitimeLun 25 Iul 2011, 22:07

maryus74 a scris:
alexmorph3us a scris:
didinul a scris:
Dragoş, mulţam frumos pentru poza cu ramificaţiile. Întrebare: între racordurile M800-M900 şi M800 -M1000 se mai vede o linie spre dreapta. Ce treabă are aia pe-acolo?

Aceia cred ca e pentru locomotive atunci cand fac manevre.E ca o linie izolata
Gresit, trec maine pe acolo si seara (dupa ora 21) iti spun exact ce e acolo, in momentul de fata imi joaca feste memoria si nu vreau sa scriu prostii.

@Bostanescu Gigel si @Dragos : vedeti ca mai este un macaz dublu ceva mai incolo dupa podul constanta mai in departare putin (spre buc baneasa) ACOLO trec pe linie simpla trenurile ce vin dinspre constanta spre buc si va dau un exemplu vazut de mine sambata R682 cu ED802 acolo a schimbat linia dupa ce a trecut P8075, cand aveti timp liber mergeti acolo in jurul orei 10.43 iar daca R682 este in grafic ve-ti vedea cu ochii vostri.
Macazul asta trebuia reabilitat mai in lung ptr sporirea vitezei in abatere.

Despre acea zona am discutat pe pagina 9 jos
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Icon_minitimeMar 26 Iul 2011, 17:37

In acest moment bariera Petricani e defecta in sensul ca mentine semnalele speciale aprinse. R687 a oprit cateva secunde si apoi a plecat spre Constanta, urmat de un convoi de containere tras de Cfr Marfa care a oprit la 100 m de bariera, mecanicul ajutor a coborat si s-a dus la bariera, garnitura s-a pus in miscare cu 5 km/h pana in dreptul barierei apoi a sporit viteza. Se pare ca problema e pe ambele fire, nu doar pe 1.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6468
Data de inscriere : 31/08/2009

Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Icon_minitimeMar 26 Iul 2011, 18:47

Dacă-i defectă bariera pe poziţia închis atunci se aprind semnalele de avarie şi trenurile depăşesc pasajul cu cel mult 20 pe oră.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M 800   Lucrari de reabilitare pe  M 800 - Pagina 7 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucrari de reabilitare pe M 800
Sus 
Pagina 7 din 13Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrări de reabilitare pe M300 Predeal - Brașov
» Lucrari reabilitare Viaductul Caracau, SM 501
» Lucrari de reabilitare a podurilor Dunarene
» Lucrari de reabilitare a copertinelor din Ploiesti Sud

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: REPORTAJE ALE PASIONATILOR DE TRENURI-
Mergi direct la: