Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 804 : Medgidia - Tulcea Oras

In jos 
+98
@ndrey
Laurentiu Ciobanu
Dr2005
Adrian78
IonutCFR2009
riciu
t1972
kristi kkk
Jeorje
CalinIonMihai
ciprian71
Peter Fodor
Cipri Andrei Neculai
Luca tgv
brutusel
DUAL
Maddox
Alastair
George CFR
ALEXCFR
cardinal
Luna
AeroX
marius664
alliens
ets2oltromânia
AndreiSita98
Davee91
strainu
neluadi
aris86
Theo A.
92Dragos
Nk11
TonyGFR
lifetec
Jurnal Feroviar
cristy79
Katalyn
alex.barac.5
matei vulcan
cristi ar
mielutu zburator
cosmin br
Razvan Tudor
NF1-800
dan tm
Andrey_tm
cristi CFR
spiderpc
alex1987
LanceR
cfr500
NIKU24
folkfan
DAS 2011
Giuseppe
Katalin4653
Teodor
didinul
baiazid
AndreiStefan
Costin.H
Rarau
Adirmvl
Caravelle_Zg
joanta
Michael
nenuandrei
alexmorph3us
AlexD
Norbi
redeme
Vitosa
razvan - trenuri
popovici
raoul
Mihay
AlexCta
DPS
ATM
ldh80
MariusM
TVlad
Amiralul
tudor_toma82
mishu
buldozer2
stegaru
COSTACHE MIHAIL
Nesebar
loryjonel
Vlad
Seby
cgatutun
Aditu
marius_m
myster2008
102 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 49 ... 60  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras   804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Icon_minitimeDum 18 Oct 2020, 21:17

Cu o parte din cele spuse de tine sînt și eu de acord, însă
- mare parte din clădirile astea construite acum țspe ani stau să cadă, ar trebui rase de pe fața pământului și construite alte noi, moderne, demne de anii 2020.
- ce te faci dacă la Tulcea nu ai 5 IDM-ei cu domiciliul stabil în orașul ăla? Pățești ca la Sinaia unde toți fac naveta de la Ploiești. În fine ăsta e un aspect minor dar am zis așa să-l aduc în discuție să mai afli și tu cum stau treburile la cfr.
-  și pe L804 să moară de foame firma auto Augustina ?
Ieri pe grupul feroviari între profesie și pasiune a postat mecanic oltean toate măgăriile care se fac pe Regionala Timișoara, cu date concrete ore când nu circulă trenuri în schimb la orele alea dubele și autocarele sînt pline de lume. Ști ce au făcut adminii grupului (care și ei sînt feroviari de profesie sau lucrează în minister) ? I-au șters postarea. Sau poate că n-au făcut-o ei ci un moderator anume, personaj marcant în lumea pasionaților feroviari angajat anul acesta de Costescu pe post de super vieser să-i aducă la cunoștință ce se mai întâmplă prin trenuri. Deci n-ai voie decât să vorbești de bine această companie, cum o vorbesti de rău cum te reduc la tăcere și te elimină.
Apoi dacă urmărești postările lui Dr2005 vei vedea că nu mai pentru introducerea acelui tren IC Constanța - Brașov trebuie redus indicatorul tren-km, Braşov - Constanţa înseamnă 391 km pe sens, deci trebuie anulate alte trenuri care să cumuleze valoarea aia.
Deci trenuri în plus exclus să mai vedem.
https://trenuletz.forumz.ro/t5218p135-mersul-trenurilor-2020-2021#351130
Omule trăim vremuri grele pe care văd că tu nu le înțelegi. Ce am avut cândva trenuri gîrlă nu o să mai vedem prea curând, sau poate nu vom mai prinde noi vremurile alea.


Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Dum 18 Oct 2020, 21:45, editata de 1 ori
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13013
Data de inscriere : 16/07/2014

804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras   804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Icon_minitimeDum 18 Oct 2020, 21:43

Am trecut intr-o zi printr-o gara si era acolo un operator privat care incarca cereale in vagoane. Locomotiva era trasa mai incolo si era venita o cisterna cu motorina cu pompa de alimentare. Simplu si eficient. Nu e nevoie de nu stiu ce SELC si depou.

Cit poate sa coste? la fel s-ar putea face si cu vidanjarea si cu alimentarea cu apa.

Ce mare vidanjare au in Mangalia? am pozat eu pe acolo chiar o vidanja auto.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras   804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Icon_minitimeDum 18 Oct 2020, 21:50

Dane privatul e privat, la Stat e la Stat. La Stat e vorba despre banii publici și asumarea deciziilor luate de director(i), de care aceștia se tem în a le lua să nu comită vreo greșeală și să se trezească cu brățări la mâini. De asta e birocrația deciziilor care e la firmele de Stat, cfr în cazul discuției noastre.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20631
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25575
Data de inscriere : 17/08/2011

804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras   804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Icon_minitimeLun 19 Oct 2020, 09:39

ldh80 a scris:
 Si mare greseala a facut CFR-Calatori ca nu a mai investit in intretinerea si modernizarea acestor remize de locomotive/automotoare situate la cap de linie (cum este si cea de la Tulcea-Oras), ca sa poata fi deservite/alimentate corespunzator automotoare sau locomotive, ca sa nu mai trebuiasca ca acestea sa fie duse la distante mari pentru alimentare/mici reparatii
La ce i-ar fi trebuit remiză la Tulcea, când are deja una la Medgidia? Altfel, câteva ore, ba chiar şi peste noapte poate să stea trenul în gară, păzit de Poliţie că e domeniu public.

 
ldh80 a scris:
 Cu 4 AM Desiro se pot asigura 6 perechi de trenuri regio/zi Tulcea Oras- Constanta, iar in acest caz personalul de tren (mecanici+sefi de tren+controlori de bilete) poate veni de la Constanta, nefiind necesar ca acest personal de tren sa locuiasca (sa aibe domiciliul) in municipiul Tulcea!  Daca ar fi aceste trenuri pe linia Medgidia- Tulcea Oras cu siguranta si numarul de calatori ar fi mai mare!
Deci vine personalul de la Constanţa la Tulcea (4 ore jumate)... câtă navetă faci tu? Că mie şi o oră pe drum mi se pare timp pierdut, d'apoi 4 ore jumate sau statul la dormitor în Tulcea (în cazul ipotetic în care s-ar înfiinţa aşa ceva... privaţii am observat că preferă să încheie contracte cu hoteluri/moteluri din apropierea punctelor de lucru pentru odihna personalului, nu se mai complică cu dormitoare).
E evident că şi acum o parte din naşi sunt din Tulcea şi din alte localităţi şi numai ei ştiu cât timp pierd cu naveta şi cu ce o fac, dar situaţia asta e pe toate secţiile.

dan tm a scris:
Am trecut intr-o zi printr-o gara si era acolo un operator privat care incarca cereale in vagoane. Locomotiva era trasa mai incolo si era venita o cisterna cu motorina cu pompa de alimentare. Simplu si eficient. Nu e nevoie de nu stiu ce SELC si depou.
Dacă vine Garda de Mediu şi-i prinde, au pus-o grav; bine, la privat e mai greu, că se dă alarma şi fuge autocisterna imediat. Dar la stat nu ai cum s-o ascunzi, că ai documente publice de achiziţie, pe care le pot citi în SEAP şi ăia de la Mediu. Şi ca să-ţi pui în curte un rezervor din ăla mobil de motorină, trebuie să îl ai prins în autorizaţia de mediu pentru punctul de lucru respectiv. Nu mai zic dacă e benzină (e o lege întreagă numai pentru benzină), noroc că vehiculele comerciale nu merg pe aşa ceva.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13013
Data de inscriere : 16/07/2014

804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras   804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Icon_minitimeLun 19 Oct 2020, 10:30

Mai omule, dar la noi chiar nimic nu se poate?Bine ca nu am zis firma si gara ca esti in stare...Hai baieti sa ne mutam la alte forumuri

Cum vrei sa avansam? Statul nici nu stie ce are in parohie dar cu citiva ca tine ar fi in stare sa opreasca avansul tarii.

De fapt e oprit ce sa zic.

Vazusem pe alt forum strain, poze cu vidanja peron in Budapesta, la noi nici nu putem visa asa ceva, ca ai veni tu repede cu hirtiile.

Sa te intreb ceva: daca toate planurile de aparare la inundatii sint facute in litera legii, apele vor curge dupa tiparul din planuri?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20631
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25575
Data de inscriere : 17/08/2011

804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras   804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Icon_minitimeLun 19 Oct 2020, 11:15

Ce legătură are vidanja cu motorina? Vidanjă mobilă e şi la Mangalia, vine pe peron pe lângă vagon şi goleşte rezervoarele de retenţie.
Motorina este marfă periculoasă şi inflamabilă, nu poţi să o transvazezi oriunde. Pe când buda e... budă, deşi şi aici trebuie să faci dovada că ai contract cu o staţie de epurare sau ai contract cu municipalitatea să o verşi la canalizare, evident contracost.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6915
Data de inscriere : 23/01/2014

804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras   804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Icon_minitimeLun 19 Oct 2020, 11:31

Faci ce faci si dai in balta...Ai comentat la obiect si cu argumente primele 2 subiecte, apoi vii si-o dai in balta...Ce legatura are garda de mediu cu alimentarea locomotivelor din cisterna...Daca sunt deversari, poate sa intervina, dar asa??? Tractoarele in camp cum se alimenteaza??? As vrea garda de mediu sa intervina si asupra avioanelor de vanatoare care se alimenteaza din zbor...Avioanele ale cisterna or avea autorizatie??? amunca amunca amunca
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6893
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12294
Data de inscriere : 03/11/2010

804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras   804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Icon_minitimeLun 19 Oct 2020, 19:52

"La ce i-ar fi trebuit remiză la Tulcea, când are deja una la Medgidia? Altfel, câteva ore, ba chiar şi peste noapte poate să stea trenul în gară, păzit de Poliţie că e domeniu public"

O remiza functionala si utilizabila a CFR-Calatori la Tulcea-Oras ar fi evident utila, daca ar permite si: gararea AM Desiro in interiorul remizei (inclusiv pentru eventuale verificari pe canalul de revizie), alimentarea cu motorina, apa dedurizata, incarcare baterii de acumulatori, vidanjarea toaletei automotorului (cu conducte de apa si canalizare duse pana in interiorul remizei, langa canalul de vizitare , conducte care sa fie racordate la sistemul de apa-canal public din Tulcea) si un laptop cu soft dedicat pentru depistarea eventualelor defectiuni la AM Desiro!

Pentru supravegherea si deservirea tuturor acestor instalatii CFR-Calatori ar fi suficient sa aibe 5 angajati (cate unul pe tura+unul de rezerva) la remiza Tulcea-Oras!

In acest fel s-ar creea conditii normale pentru deservirea AM Desiro la Tulcea, fapt care ar creea posibilitatea introducerii mai multor trenuri de calatori pe linia 804 si eventual a unor trenuri Tulcea Oras- Baia Dobrogea (care cred ca ar aveea calatori, locuitorii din Cataloi, Zebil, Mihail Kogalniceanu, Babadag, Ceamurlia, etc, avand interes sa se deplaseze la resedinta de judet).

In plus o remiza functionala a CFR-Calatori la Tulcea-Oras ar putea fi utilizata (printr-un acord ) si de catre locomotivele CFR-Marfa sau a altor operatori privati de transport feroviar de marfa, care tracteaza trenurile cu alumina pe linia 804!
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6915
Data de inscriere : 23/01/2014

804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras   804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Icon_minitimeLun 19 Oct 2020, 22:11

Chiar o tii una si buna in prostie...Vad ca nimeni nu se mai oboseste sa-ti raspunda...O fac eu...Ai cerut intr-o postare 4 AM Desiro...De unde crezi tu or sa le ia...Sau astea cresc in copaci??? Ca sa reactivezi remiza din Tulcea trebuie investitii majore in dotarea si renovarea cladirilor, nu-i suficient sa angajezi 5 oameni...Investitii care acum nu sunt o prioritate, pe o linie care genereaza asa putin trafic incat si trenurile actuale circula goale...Ai fost de curiozitate sa vezi cum arata un depou al CFR Calatori?!?...Sau spatiile in care se odihneste personalul??? Din fata calculatorului totul e simplu, insa mai iesi pe teren si vorbeste cu ceferistii, vei ramane surprins sa vezi ce probleme reale sunt in activitatea lor...Iar reactivarea unei remize moarte nu rezolva problemele CFR-ului...Nu are cumva vrei reactivarea si remizelor din Zimnicea sau Turnu Magurele...Si eventual angajarea a vreo 5-6 oameni...Nu conteaza ca nu mai circula trenuri pe aici, remize sa avem ca d-aia nu sunt calatori pe sectie, ca n-au remize la fiecare capat de linie...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20631
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25575
Data de inscriere : 17/08/2011

804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras   804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Icon_minitimeMar 20 Oct 2020, 09:36

ldh80 a scris:
"  In acest fel s-ar creea conditii normale pentru deservirea AM Desiro la Tulcea, fapt care ar creea posibilitatea introducerii mai multor trenuri de calatori pe linia 804 si eventual a unor trenuri Tulcea Oras- Baia Dobrogea (care cred ca ar aveea calatori, locuitorii din Cataloi, Zebil, Mihail Kogalniceanu, Babadag, Ceamurlia, etc, avand interes sa se deplaseze la resedinta de judet).
Cred că asta e singura propunere utilă din discuţia asta. Din motivul că elevii nu au cu ce ajunge la liceu la Babadag şi Tulcea. Însă nicidecum cu opririle pe care le zici tu.
Ceamurlia e desfiinţată de ani de zile, nu ştiu dacă o mai fi clădirea (acum 2 ani mai era). E la 3 km de drum de pământ de sat, în vreme ce din acelaşi sat ai 4 km pe asfalt până la Baia Dobrogea
Zebil este în câmp, la 7 km de sat, nici măcar nu e la trecerea la nivel cu drumul care duce în sat, ci câţiva km mai la nord.
Nu îţi trebuie remiză la Tulcea nici pentru asta, nici ţ'şpe automotoare, 2 îţi sunt de ajuns pentru a face un tren în plus.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6585
Reputatie : 12460
Data de inscriere : 09/07/2009

804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras   804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Icon_minitimeMar 20 Oct 2020, 12:40

Singura sansa de modernizare a liniei 804 era daca se realiza pod feroviar peste Dunare la Galati sau Braila si cale ferata spre Tulcea, asa... slabe sanse, trenul a fost pierdut (cum s-ar zice).
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6893
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12294
Data de inscriere : 03/11/2010

804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras   804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Icon_minitimeMar 20 Oct 2020, 16:12

marius664 a scris:
Chiar o tii una si buna in prostie...Vad ca nimeni nu se mai oboseste sa-ti raspunda...O fac eu...Ai cerut intr-o postare 4 AM Desiro...De unde crezi tu or sa le ia...Sau astea cresc in copaci??? Ca sa reactivezi remiza din Tulcea trebuie investitii majore in dotarea si renovarea cladirilor, nu-i suficient sa angajezi 5 oameni...Investitii care acum nu sunt o prioritate, pe o linie care genereaza asa putin trafic incat si trenurile actuale circula goale...Ai fost de curiozitate sa vezi cum arata un depou al CFR Calatori?!?...Sau spatiile in care se odihneste personalul??? Din fata calculatorului totul e simplu, insa mai iesi pe teren si vorbeste cu ceferistii, vei ramane surprins sa vezi ce probleme reale sunt in activitatea lor...Iar reactivarea unei remize moarte nu rezolva problemele CFR-ului...Nu are cumva vrei reactivarea si remizelor din Zimnicea sau Turnu Magurele...Si eventual angajarea a vreo 5-6 oameni...Nu conteaza ca nu mai circula trenuri pe aici, remize sa avem ca d-aia nu sunt calatori pe sectie, ca n-au remize la fiecare capat de linie...

Eu stiu care este situatia actuala a CFR! Spun ce ar trebui facut pentru dezvoltarea acestei linii (804) si cresterea numarului de calatori! Stiu ca trebuie investitii majore pentru reactivarea remizei Tulcea-Oras!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6893
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12294
Data de inscriere : 03/11/2010

804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras   804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Icon_minitimeMar 20 Oct 2020, 17:09

IonutCFR2009 a scris:
Singura sansa de modernizare a liniei 804 era daca se realiza pod feroviar peste Dunare la Galati sau Braila si cale ferata spre Tulcea, asa... slabe sanse, trenul a fost pierdut (cum s-ar zice).

Din ce am citit mai demult pe un forum feroviar (lokomotiv cred) traseul proiectat in anii 80 pentru aceea linie Braila- Tulcea ar fi trebuit sa fie prin:

-Transformarea din linie industriala in linie curenta a caii ferate existente din interiorul municipiului Braila, linie care asigura legatura intre statia CFR Braila si "portul de cherestea"

-Realizarea unui pod feroviar peste Dunare la Braila, care ar fi trebui sa fie amplasat la sud de locul unde se construieste actualul pod rutier (podul feroviar la Braila urma a fi amplasat aproximativ la nord de confluienta Dunarii cu bratul Macin, in zona "portului de cherestea")

-In judetul Tulcea linia ar fi trebuit sa treaca prin apropierea urmatoarelor localitati: la nord de Smardan, la nord-vest de orasul Macin, apoi prin apropierea localitatilor: Jijila, Garvan, Vacareni, Luncavita, Rachelu, Revarsarea, pe la sud de orasul Isaccea, la nord de Niculitel, Somova, urmand a se racorda in capatul nordic al statiei Tulcea-Marfuri.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6893
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12294
Data de inscriere : 03/11/2010

804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras   804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Icon_minitimeMier 04 Noi 2020, 21:28

Statiile si haltele (care erau in 1990) de pe aceasta linie pot/puteau fi grupate in 3 categorii:

-Statii cu potential pentru traficul de calatori, bine amplasate, in imediata apropiere a localitatilor respective: Nicolae Balcescu, Targusor Dobrogea, Cogealac, Mihai Viteazu, Baia Dobrogea, Babadag, Mihail Kogalniceanu, Cataloi (oarecum; mai aproape de localitate oricum nu putea fi amplasata), Tulcea-Oras;

-Statii sau HM-uri care deserveau anumite obiective economice (si o unitate militara), amplasate departe de localitati, fara potential pentru traficul de calatori: fosta HM Derin (deservea o rampa de incarcare piatra), fosta HM Ceamurlia de Jos (deservea o baza de receptie a cerealelor), fosta HM Codru (deservea o unitate militara), fosta statie Zebil (deservea o cariera de calcar), Tulcea-Marfuri

-HM-uri care aveau rol exclusiv pentru incrucisari de trenuri: fosta HM Pod Casian si fosta HM Istria (alt rol nu vad sa fi avut fosta HM Istria, deoarece acolo nu era nici un obiectiv economic sau de alta natura)

-Ca si locuri unde poate ar fi utila infiintarea unor noi halte (puncte de oprire) pentru calatori ar fi: in apropierea rezervatiei naturale "Gura Dobrogei" (inainte de viaductul "Casian") si la pasajul de nivel cu DJ 229 (drumul spre localitatea Zebil, pentru a fi mai usor accesibil pentru cei din aceasta localitate, dar si pentru a fi util pentru cei care ar veni la pescuit sau pentru petrecerea timpului liber in zona lacurilor Babadag si Topraichioi).
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6893
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12294
Data de inscriere : 03/11/2010

804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras   804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Icon_minitimeSam 07 Noi 2020, 10:54

Un turnus propus pentru a se putea asigura 6 perechi de trenuri regio/zi Constanta- Tulcea Oras, astfel incat personalul de tren (mecanici+ sefi de tren+ controlori bilete) sa poata aveea domiciliul in municipiul Constanta si sa nu mai fie nevoie sa existe personal de tren cu domiciliul in municipiul Tulcea:


-Necesar 4 automotoare Desiro (sau orice alt tip de automotor nou) cu depoul Constanta (Palas):


a.Primul automotor :

-Constanta plecare 6.23, Tulcea Oras sosire 10.00

-Tulcea Oras plecare 11.19, Constanta sosire 14.40

-Constanta plecare 15.34, Tulcea Oras sosire 19.16

-Tulcea Oras plecare 20.46, Constanta sosire 0.16


b. Al doilea automotor :

-Constanta plecare 10.04, Tulcea Oras sosire 14.03
*Circula in perioada sezonului estival

-Tulcea Oras plecare 15.20, Constanta sosire 19.12
*Circula in perioada sezonului estival

-Constanta plecare 21.55, Tulcea Oras sosire 1.36

-Tulcea Oras plecare 3.00, Constanta sosire 6.22


c.Al treilea automotor :

-Constanta plecare 11.03, Tulcea Oras sosire 15.10

-Tulcea Oras plecare 17.33, Constanta sosire 20.59


d.Al patrulea automotor :

-Constanta plecare 18.45, Tulcea Oras sosire 22.29

-Tulcea Oras plecare 5.45, Constanta sosire 9.18


Timpii de mers au fost calculati daca linia 804 ar beneficia de RK si ar fi adusa in parametri proiectati (cu VS de 100 km/h Medgidia- Babadag, respectiv 80 km/h Babadag- Tulcea Oras).

Astfel un tren regio (cu opriri in toate statiile si haltele) ar parcurge distanta Constanta- Tulcea Oras in cca 3 h si 30 minute!

Pentru legatura directa Tulcea- Bucuresti ar fi necesar un tren IR, cu circulatie zilnica, compus din 3 vagoane, care intre Medgidia si Tulcea Oras sa opreasca numai in Babadag. Acest tren ar putea fi numai IR Bucuresti- Tulcea sau sa fie o grupa de 3 vagoane care sa fie atasate (pana in si din Medgidia) la unul din trenurile IR Bucuresti- Constanta.

Orarul ar putea fi:

-IR 1589
Bucuresti Nord plecare 6.40, Lehliu 7.26, Ciulnita 7.48/7.49, Fetesti 8.13/8.14, Cernavoda Pod 8.40/8.41, Medgidia 9.01/9.15, Constanta 9.42
*Din statia Medgidia detaseaza 3 vagoane pentru Tulcea-Oras (Medgidia plecare 9.20, Babadag 10.57/10.59, Tulcea Oras sosire 11.42)

Ora de sosire in Tulcea-Oras ar fi potrivita pentru asigurarea unei bune legaturi la navele de calatori pe Dunare, care (conform celor mentionate pe site-ul "SC Navrom Delta Tulcea SA"), pleaca la ora 13.30 din Tulcea spre : Sulina, Sfantu Gheorghe si Periprava.

-IR 1588
Tulcea Oras plecare 14.50, Babadag 15.32/15.34, Medgidia 17.06/17.35, Cernavoda Pod 17.53/17.54, Fetesti 18.20/18.21, Ciulnita 18.40/18.41, Bucuresti Nord sosire 19.38
*Din statia Medgidia, cele 3 vagoane s-ar ataseaza la un IR Constanta- Bucuresti.
Sus In jos
Continut sponsorizat





804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Empty
MesajSubiect: Re: 804 : Medgidia - Tulcea Oras   804 : Medgidia - Tulcea Oras - Pagina 38 Icon_minitime

Sus In jos
 
804 : Medgidia - Tulcea Oras
Sus 
Pagina 38 din 60Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 49 ... 60  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Reportaje feroviare Adirmvl
» Tulcea Oras
» IR 1989/1988 Bucuresti Nord-Medgidia-Tulcea
» 805 : Saligny - Cernavoda Oras
» Filmari DPS Romania

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: