Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Reportaje feroviare adirmvl Mar 11 Sept 2012, 14:20
Nu mi-am propus sa fac o excursie feroviara pe aceasta ruta, dar am fost invitat de o colega din facultate, impreuna cu mai multi prieteni, la ea acasa, la Reghin. Prin urmare am profitat de ocazie si iata ce a iesit:
Sambata, 8 septembrie 2012, am pornit din Cluj cu Regio 15202 al TFC-ului.
Gara mica din Cluj, de unde motorul astepta sa porneasca la drum
Inainte de Apahida trenul a oprit pentru a trece Regio 4111 Sighet-Cluj
La un minut dupa plecarea din Campia Turzii trenul s-a oprit din nou. Dupa ce s-a oprit si inainte de Apahida ca sa astepte trenul de la Sighet am luat cativa sfinti la pomenit, dar... doi baieti urcati la Campia au fost dati jos de controlor!
Intre Campia si Razboieni ne-am intalnit cu Harghita (IR 369) tractat de o portocala
40-904 19-47-009 26-16-045 componenta lui 3612 de miercuri
Mi-a facut calculatorul figuri si mi-a luat cateva zile pana sa postez reportajul complet, dar in sfarsit pot spune
SFARSIT.
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8668 Data de inscriere : 19/04/2009
Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Sam 15 Sept 2012, 10:49
Foarte frumos reportajul...Felicitari!
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Sam 15 Sept 2012, 11:04
Mersi. Din pacate in el nu pot descrie placerea acestui drum... Vreme perfecta, m-am bagat in vagonul de clasa I, pentru ca celalalt era 26-16, deci nu puteam deschide vreo fereastra. Nasul nu a avut nici o problema cu asta, desi aveam bilet pentru clasa a II-a. Am avut si surpriza placuta sa vad dubiosi dati jos din tren pentru ca nu aveau bilete. Viteza medie de 40 km/h, deci numai buna pentru o calatorie cu trenul intr-un vagon la care se pot deschide geamurile. Ce sa mai... o experienta fantastica, dar, cum CFR-ul incepe sa bage atlfel de vagoane, din ce in ce mai greu de trait la noi...
Kriszti219
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 28 Reputatie : 5042 Data de inscriere : 29/02/2012
Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Sam 15 Sept 2012, 18:44
Frumos reportajul, bravo!
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8441 Data de inscriere : 18/04/2011
Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Sam 15 Sept 2012, 23:42
Bravo Adi ! Frumos reportaj !
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
Din pacate IR 1737 are in componenta un Desiro, prin urmare nu poti deschide ferestrele pentru a face poze sau pentru a filma... Dar asta am prins intre Ramnicu-Valcea si Sibiu duminica, din acest tren:
Ramnicu-Valcea
O garnitura de malaxe pe care pusesem ochii de sambata era trasa la linia 2, la fel ca Desiro-ul cu care urma sa plec la Cluj
977 - 918 - 936 - 932
96-2028-7, IR 1737. Observati instalatia de aer conditionat...
Alte imagini luate din mers
60-0637
Depoul
Din pacate m-a luat prin surprindere si doar atat am reusit sa prind din ce pare sa fi fost Depoul din Calimanesti. Are cineva informatii despre el?
Podul "nou" de la Brezoi
Spre Sibiu
Granita dintre Valcea si Sibiu
Spre Sibiu
Spre Valcea
Podul de pe M 200 inainte de Talmaciu
Si o poza cu Copsa Mica cu cateva secunde inainte sa plece trenul.
Ca impresii de calatorie... A ajuns la Cluj intarziat o jumatate de ora. Erau studenti langa mine care vorbeau la telefon si erau multumiti de tren (sper sa duca vorba mai departe ca exista acest tren). Un baiat era nemultumit ca nu era priza in tren, aici il inteleg. Pe la Seica Mare a dat buda pe-afara, iar zeama din ea a ajuns pe podeaua din dreptul usilor, iar de acolo incepeau contrele intre cei care voiau sa mergem cu ferestrele deschise si cei care preferau sa stea in putoare, dar nu in curent... In Valea Marului Hm am stationat 7 minute, sa treaca Regio 2070, oprire care nu apare pe cfrcalatori.ro. Si in randurile trecute a oprit acolo, din acelasi motiv, deci e oprire programata. In Micasasa am asteptat vreo 20 de minute, cred, ca sa treaca R 4305, pentru ca in zona se circula pe un singur fir, desi am dubii ca nu se puteau intalni si in alta statie trenurile, ca sa nu intarzie atat de mult 1737...
Va cer scuze pentru calitatea modesta a pozelor si filmuletelor, cele mai multe sunt facute prin geamul trenului, in miscare. Totusi, cred ca au iesit decente si m-am gandit sa nu le tin doar pentru mine. Sper ca v-a placut.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Timișoara - Oravița Lun 01 Oct 2012, 14:18
Timisoara Nord. Pe cat de frumos e orasul Timisoara, pe atat de urata e gara asta.
Stie cineva ce vagon e asta?
Timisoara Sud
Voiteni
Interior. A fost destula lume cu trenul asta. Noi ne-am urcat direct in motorul cu care am mers la Oravita, din timisoara plecand doua motoare cuplate, unul Timisoara-Resita, celalalt Berzovia-Oravita. Nasul din motorul cu care am fost zicea ca sunt RT-ul are multi calatori in zona aia. Vineri cica a avut trenul lui grad de ocupare de peste 100%. Ar fi fost vreo 300 de calatori.
In zona aia am vazut multe astfel de cladiri parasite, dar erau si unele locuite. Nasita de pe Oravita-Anina mi-a zis ca au fost lasate in paragina pentru ca CFR-ul ar fi cerut o chirie prea mare celor care voiau sa locuiasca in ele.
Autormotorul cu care am mers.
Automotorul de Resita.
Garnitura cu care am plecat din Timisoara.
Spre Resita. (Din Berzovia).
Aici S-a dat jos nasul ca sa puna bariera.
Oravita.
Vizuina "monstrului".
Desi sunt zone cu restrictii, trenul a circulat ok, pentru un personal, iar chestia asta a zis-o si amica cu care am fost.
Sper ca v-a placut!
Kriszti219
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 28 Reputatie : 5042 Data de inscriere : 29/02/2012
Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Mar 02 Oct 2012, 06:00
Frumos reportaj! Felicitări!
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Mar 02 Oct 2012, 11:27
Multumesc. Dar asta e aperitivul. Cat de repede o sa pun si felul principal.
delly
Numarul mesajelor : 15 Reputatie : 4660 Data de inscriere : 04/03/2012
Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Mar 23 Oct 2012, 17:47
Liniile pe care le-ai vazut, intre Coslariu si Sintimbru hc, sunt de fapt cocoasa de triere a triajului Coslariu. Anul acesta a fost construit un depozit de combustibil, cred, la Coslariu, in partea de catre Teius. Azi chiar am vazut o si citeva :TRT: acolo. Din pacate, pe cocoasa de triere inca nu am vazut nimic saptamina aceasta . Iar vagoanele de marfa pe care le-ai vazut pe liniile mai indepartate sunt acolo de ani buni. In prezent cred ca se mai folosesc maxim 8 linii pentru triere.
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13805 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Mar 23 Oct 2012, 17:52
adirmvl a scris:
Spre Zlatna (?)
Într-adevar spre Zlatna merge linia cea lucioasă.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13102 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Sibiu-Vintu de Jos (noiembrie 2012) Mar 22 Ian 2013, 16:29
Sibiu
92-47 021
[img][/img]
19-57 177
[img][/img]
19-76 019
[img][/img]
10-90 011
[img][/img]
Cladirea garii si sobolanul cu care am plecat (R 2415, fiind personal cu plecare la 1 si un pic a plecat plin de elevi)
[img][/img]
Spre Copsa/Vintu
[img][/img]
Spre Podu Olt
[img][/img]
[img][/img]
Turnisor
[img][/img] [img][/img]
[img][/img]
Orlat, unde am facut cruce cu sobolanul de la Vintu
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
Lucrari la autostrada
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
Sacel. In fundal se vede un viitor viaduct al autostrazii
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
Sacelu Sibiului hc
[img][/img]
Saliste, unde am avut vreo 25 de minute vreme sa fac poze, mai ales ca 1622 a ajuns intarziat
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
Spre Sibiu
[img][/img]
Spre Vintu
[img][/img]
Linia 1
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
Aciliu hc
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
Apoldu de Sus
[img][/img]
Apoldu de Jos hc
[img][/img]
[img][/img]
Baile Miercurea hc
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
Cut hc
[img][/img]
[img][/img]
Rahau hc
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
Sebes Glod hc
[img][/img]
[img][/img]
Va cer scuze pentru incadrarea proasta, dar ajunsesem cu 10-15 minute intarziere si personalul de Cluj (3613) statea sa plece
[img][/img]
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13275 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Reportaje feroviare Adirmvl Mar 22 Ian 2013, 20:12
10-90 ul ala zace de mai bine de un an acolo .. A facut Transilvania si probabil prin bunavointa coloratilor si-a pierdut 2 geamuri .. si noi acum traim cu 19-54 la IR'uri ,si zicem ca CFR ul e de vina...